Jak zaprogramować fabrycznego pilota centralnego zamka?
Witam!!
Jestem nowy na tym forum.Zakupiłem Mazde 6 S ze stanów i mam problem z pilotem,tzn.gdy wciskam jakis przyscisk to nic nie działa,nic nie reaguje.Bateria raczej jest dobra bo sprawdzałem w innym pilocie,tutaj chodzi chyba o zaprogramowanie go,jesli ktos wie jak to prosze o odpowiedz.pozdrawiam!
Jestem nowy na tym forum.Zakupiłem Mazde 6 S ze stanów i mam problem z pilotem,tzn.gdy wciskam jakis przyscisk to nic nie działa,nic nie reaguje.Bateria raczej jest dobra bo sprawdzałem w innym pilocie,tutaj chodzi chyba o zaprogramowanie go,jesli ktos wie jak to prosze o odpowiedz.pozdrawiam!
Ostatnio edytowano 28 kwi 2008, 20:52 przez 1985quick, łącznie edytowano 1 raz
-
1985quick
na przyszłość POPRAWNIE nazywaj tematy,
polecam regulamin, sporo ciekawych rzeczy można się z niego dowiedzieć
ten topic już poprawiłem,
ja dorabiałem do swojej 6s pilota w AZ Auto przy Puławskiej w Wawie,
nie wiem skąd Ty pochodzisz więc nie mogę Cię bliżej skierować,
polecam regulamin, sporo ciekawych rzeczy można się z niego dowiedzieć
ten topic już poprawiłem,
ja dorabiałem do swojej 6s pilota w AZ Auto przy Puławskiej w Wawie,
nie wiem skąd Ty pochodzisz więc nie mogę Cię bliżej skierować,
- Od: 7 kwi 2007, 23:13
- Posty: 213
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS
Step 1: Open drivers door and leave open.
Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks.
Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.
Step 3: Insert key into the ignition.
Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT – use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.
Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step).
Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.
Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.
Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.
Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks.
- Od: 27 cze 2005, 15:54
- Posty: 53
- Skąd: Dolny Śląsk
- Auto: Skoda Octavia Super '59 1.3
Przetlumaczone na przyszlosc moze komus sie przyda kto nie czyta po Angielsku
Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Nacisnij przycisk otwierania drzwi ( zamknij otworz przyciskiem )
Krok 3: Wloz kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekrec kluczyk na ON ( czyli az zaswieca sie kontrolki ) zrob to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce
Krok 5: Otworz i zamknij drzwi kierwocy 3 razy (doslownie otworz i zamknij cale drzwi i zostaw je otwarte )
Krok 6: Ecu powinno zaregowac (otworzy zamknie drzwi )
Krok 7: Nacisnij przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno juz reagowac na pilota )
Krok 8: Wyciagnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonac zamkniecie – otwarcie drzwi.
Krok 1: Otworzy Drzwi Kierowcy i zostaw otwarte
Krok 2: Nacisnij przycisk otwierania drzwi ( zamknij otworz przyciskiem )
Krok 3: Wloz kluczyk do stacyjki
Krok 4: Przekrec kluczyk na ON ( czyli az zaswieca sie kontrolki ) zrob to 3 razy i zostaw kluczyk w stacyjce
Krok 5: Otworz i zamknij drzwi kierwocy 3 razy (doslownie otworz i zamknij cale drzwi i zostaw je otwarte )
Krok 6: Ecu powinno zaregowac (otworzy zamknie drzwi )
Krok 7: Nacisnij przycisk na pilocie 2 krotnie ( autko powinno juz reagowac na pilota )
Krok 8: Wyciagnij kluczyk ze stacyjki i autko powinno znowu wykonac zamkniecie – otwarcie drzwi.
Dzieki za info!
Próbowałem tak jak piszecie ale nic z tego
moze jak pojade do serwisu cos powiedzą.jeszcze raz dzieki i pozdrawiam!!
Próbowałem tak jak piszecie ale nic z tego
-
1985quick
176zl za sam kluczyk bez wysylki....
Cena jest bez zadnych moich prowizji ba musze jechac 80Km w 1 strone zeby go wziac
kluczyki sa od delera mazdy poprostu mam 15% na wszystkie czesci + zawsze lepsze ceny
kluczyk wyglada tak
Imobilizer rowniez dziala jak i Zamykanie otwieranie....
( oczywiscie autko musi by wypasozene w centralke od zwyklego pilota )
programowanie latwe jak masz 2 orginalne klucze nie trzeba jecha do diera bo mozna samemu sobie imo zaprogromowac
on jest tzw flip/blade ze chowa sie grot do srodka
w cene jest wliczone rowniez ciecie ale ze wzgledu – ze niemam waszych bedziecie musieli dociac w PL

Cena jest bez zadnych moich prowizji ba musze jechac 80Km w 1 strone zeby go wziac
kluczyki sa od delera mazdy poprostu mam 15% na wszystkie czesci + zawsze lepsze ceny
kluczyk wyglada tak
Imobilizer rowniez dziala jak i Zamykanie otwieranie....
( oczywiscie autko musi by wypasozene w centralke od zwyklego pilota )
programowanie latwe jak masz 2 orginalne klucze nie trzeba jecha do diera bo mozna samemu sobie imo zaprogromowac
on jest tzw flip/blade ze chowa sie grot do srodka

w cene jest wliczone rowniez ciecie ale ze wzgledu – ze niemam waszych bedziecie musieli dociac w PL

Tom
chyba mam coś dla nas, wieczorkiem spróbuje sie dowiedzieć czy da rade zaprogramować imo na kluczyk – mam znajomego "klucznika" , może coś wskóra...
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=356544023
w razie czego dzielimy się po jednym
chyba mam coś dla nas, wieczorkiem spróbuje sie dowiedzieć czy da rade zaprogramować imo na kluczyk – mam znajomego "klucznika" , może coś wskóra...
http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=356544023
w razie czego dzielimy się po jednym
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
można z czytać kod z kluczyka,
ale Ja chce coś już innego , pilota do wszystkiego – koszt ok.360zł + montaż ok. 150zł
odpalanie, otwieranie drzwi, szyb, szyberdach i inne [tiiit] na odległość![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ale Ja chce coś już innego , pilota do wszystkiego – koszt ok.360zł + montaż ok. 150zł
odpalanie, otwieranie drzwi, szyb, szyberdach i inne [tiiit] na odległość
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
A cóż to za fajny kluczyk masz na oku?
jakiś link, z góry dzięki.
jakiś link, z góry dzięki.
- Od: 6 mar 2008, 02:11
- Posty: 11
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 2004 USA
Pablo70 napisał(a):A cóż to za fajny kluczyk masz na oku?
jakiś link, z góry dzięki.
Jest tego sporo np. http://aukcjewp.wp.pl/show_item.php?item=357786843
ciekawe jeszcze czy da się zamontować do M6, jutro zadzwonie i się wypytam.
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
bedzie na 100% to jest wlasnie klucz od 6 US/Cdn market ...
numerki sa niewazne...
pilota zaprogramujesz sam ...
i imobilajzer tez ale potrzebujesz 2 dzialajace klucze ( nie mylic z pilotami)
a jak nie to tylko Dealer .. albo jakas zlota raczka
a co do kosztow niewiem
tak jak mowie chcialem zrobic przysluge ... tylko ... ja nie zarabiam na tym ale sie dowiem jak bedzie trzeba 
numerki sa niewazne...
pilota zaprogramujesz sam ...
i imobilajzer tez ale potrzebujesz 2 dzialajace klucze ( nie mylic z pilotami)
a jak nie to tylko Dealer .. albo jakas zlota raczka
a co do kosztow niewiem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6