Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez brii » 5 maja 2008, 00:48

Tak czy owak BMW 1 kosztuje tyle co samochody segmentu D innych producentów o takich samych osiągach i podobnym wyposażeniu, a w samochodach D napewno będzie wygodniej z tyłu niż w BMW 1 ;) (Stan na maj zeszłego roku – szukaliśmy samochodu i oglądaliśmy też BMW 1)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez marek » 5 maja 2008, 00:50

brii napisał(a):Tak czy owak BMW 1 kosztuje tyle co samochody segmentu D innych producentów o takich samych osiągach i podobnym wyposażeniu


jeśli koniecznie chcesz nowe auto to tak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez bazyl wspaniały » 5 maja 2008, 00:51

Mateusz L napisał(a):stojąc przed wyborem Peugeot 607 vs. Audi A6 wybrałbym...Mazdę Xedos 9

<jupi> <list>
a już myślałem że tylko ja jestem "kopnięty" ;)
Mali napisał(a):marek: W tym momencie zadarłeś z fanatycznymi miłośnikami Mazdy (jak Radia Maryja ). Od teraz nie dadzą Ci spokoju, bo "wchodzisz im w paradę" pt. Mazda is the best.
a tam, za takie coś tylko na pal nabijamy, pal klasy premium oczywiście ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez marek » 5 maja 2008, 00:58

bazyl wspaniały napisał(a):a już myślałem że tylko ja jestem "kopnięty"


prawda jest taka że Xedos 9 był ostatnim autem mazdy który mógł konkurować z BMW, Audi czy mercedesem, a jego produkcja zakończyła się w 2001roku. O ile Audi czy BMW zrobiło faktyczny postęp od lat 90-tych do dziś w zakresie "premium" o tyle mazda "ugrzęzła" A mieli Xedosy, czy choćby markę Eunos która wydała takie auto jak Cosmo wyprzedzające konkurencję o conajmniej 5-8 lat. Ale teraz tego nie ma i Mazda 6 świetnie się spisuje jako konkurent Forda Mondeo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Summit » 5 maja 2008, 00:59

Maciej Loret napisał(a):ziś jazda w trasie, to często kawałek na piątce, redukcja do trójki

Kup sobie diesla. Będzie to wyglądało tak: większość na szóstce, sporadycznie redukcja do piątki ;)
Mali napisał(a):Przynajmniej na forum Bmw nie ma takich przebojów jak tutaj

Jasne, tam wszyscy kochają BMW hahaha
marek napisał(a):Oczywiście ma to znaczenie dla kierowcy lubiącemu rozmawiać z drogą a nie przemieszczającemu się z punku A do B – taki tego nie wyczuje..

Oczywiście wolałbym, żeby M6 miała tylny napęd. Mnie również auto służy nie tylko do turlania się z punktu A do B. Ale nie ma. A w tym przedziale cenowym to w tej chwili najlepsza oferta, która w dodatku prowadzi się świetnie, bez przypadłości aut przednionapędowych
Maciej Loret napisał(a):Te badziewne znaczki, czy chcemy czy nie, są wyceniane. Niektóre w dzieisątkach milionów dolarów... Nie żeby mnie znaczki jakoś specjalnie ruszały – tylko stwierdzam fakt...

Są w ten sposób wyceniane, ponieważ ktoś chce je za taką cenę kupować. To tak jak z płytami Dody. Obydwaj wiemy, że c..j z niej nie artystka, a mimo wszystko ludzie jej płacą.
Maciej Loret napisał(a):No, Audi jest chyba najmniej premium pośród wielkeij trójcy...

Ja odbiueram Audi jako znacznie lepsze jakościowo od pozostałych dwóch.
Maciej Loret napisał(a):Jest jeszcze kwestia JAK jeździcie... Dla jednych taczka, dla innych świetnie prowadzące się auto... Właściciel C5 mógłby się zastanawiać czy tam włożyli jakieś sprężyny i amortyzatory?

Z innej beczki. Masz dzieci Maciek? Uwierz mi nie zmieściłbyś całej rodziny do BMW 3. Nawet w połowie tak komfortowo, jak do "szóstki". Jeśli masz ochotę się pobawić kup sobie M3 i wtedy nie odezwę się słowem (w przeciwieństwie do niektórych zaślepionych) ale nie porównuj ciasnego toczydła BMW 3 z deską rozdzielczą z poprzedniej epoki do aut takich jak M6, Audi A4.
marek napisał(a):i Ty masz najlepszy dostępny diesel Mazdy. A porównujesz do najgorszego i najsłabszego diesla BMW

Tak, ale weź i porównaj sobie ceny hahaha
marek napisał(a):Niczym się to nie bedzie rózniło od jazdy z tyłu w BMW 1

Uwierz mi będzie się różniło. I to nawet nie wiesz jak. Jedyny sposób, żeby się dowiedzieć to przymierzyć się. Co uczyniłem.
marek napisał(a):Widziałeś nowe 1 (po lifcie), że mówisz że kiepawo zrobione ?

Nie lepiej niż konkurencja.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Mali » 5 maja 2008, 01:03

Ja też jeździłem 3 w dieslu (jazda próbna) i stwierdzam, że to taczka.


Powtórzę się po raz kolejny, określenie "taczka" wskazuje tylko i wyłącznie na złośliwość w stosunku do auta. Rozumiem, że mógłbyś napisać nie w moim stylu czy coś podobnego, ale takie stwierdzenia wskazują na to, iż w ogóle nic nie wnosisz do rozmowy.

Po przejechaniu się nowym Lexusem LS 450 nie dziwię się. Samochód o niebo lepszy od wszystkich BMW i MB w tej klasie. Konkurować mógłby tylko z Audi.


Pewnie ten model LS450 to robiony specjalnie dla jubilerów ze złota <lol> O czym mamy wogóle rozmawiać jak nawet nie wiesz jak nazywa się poprawnie model Lexusa, którym niby jeździłeś hahaha

No, z pewnością. Dziś widziałem jak się do tyłu trójki pakowały 3 osoby. Że użyję eufemizmu. Ekwilibrystyka na całego / I została zjechana w testach jak bura suka. Jeśli do 3 można się było jakoś dostać, tak BMW 1 to auto dla dwóch osób. Bez bagażnika. Ale to oczywiście dla Ciebie nie ma znaczenia. Ciasne, kiepawo zrobione, ale BMW. Lansik jak trzeba.


W testach to pewnie twoich, jeszcze żadna gazeta (moze Summitowa) nie zjechała BMW w testach. "Jedynka" to male auto, ale miejsca wcale nie ma mniej niż przeciętna konkurentów (jest modelem z 2004r.). Bmw jest jednym z lepszych w aranżacji wnętrza, UWAGA pamiętajmy, że "trójka" jest krótsza o 22 cm !! (od M6), wiec jest najkrótszym autem w klasie, a w środku miejsca wystarczy dla mojej rodziny (2 dorosłe osoby, 1 dziecko i pies), może Summicie jadasz zbyt dużo w McDonaldzie i nie mieścisz się do auta, które jest ciasne, ale przepraszam nie pierdo*** bzdur, że miejsca jest w nim tyle co w Matizie. Tak jak wcześniej napisał marek, ja również nie lubie wozić powietrza w aucie, takie uczucie miałem w nowym, wielkim Mondeo (b.fajnym), w którym nie potrzebne było mi tyle miejsca. Owszem jak ktoś ma rodzinę to kupuje takie auto, ale przynajmniej nie gada bzdur, że jego Ford dużo większy z zewnątrz połyka do swojego wnętrza BMW 3.

Ja mam 6 z dieslem 143 KM. I 360 NM momentu,, dla porównania BMW 330 NM. Czekam na gościa z tym silnikiem, który poradzi sobie z moim samochodem. Serio.


Matura, a właśnie ty jesteś bez przygotowania. Masz jakieś swoje podziemne dane ?? BMW ma 350 NM. Z tym stwierdzeniem „Czekam na gościa z tym silnikiem, który poradzi sobie z moim samochodem”, zachowujesz się jak świeżo upieczony małolat w swoim wiejskim bolidzie.

Mazda ma zawieszenie wielowachaczowe. Jaka to różnica, od klasy pseudo-premium? Chodzi Ci zapewne o NAPĘD. Fakt, przedni jest gorszy od tylnego. To jedyna wada.


Po pierwsze: Nie będę się kłócił z osobą, która jest nastawiona złośliwie do Bmw, ale czytając fachową prasę wszyscy zachwalali układy jezdne Bmw, które łączyły świetne prowadzenie z b. dobrym komfortem. Mazda również ma wszystko w porządku z zawieszeniem, ale nie aż tak dobrze dopracowane jak Bmw, jeżeli znasz się na motoryzacji to w ogóle nie podejmiesz rozmowy na ten temat, bo jest to oczywiste nawet z tego względu, że „szóstka” nie jest autem porównywalnym z „trójką”.
Po drugie: Dobre RWD robią tylko firmy, które mają wystarczające doświadczenie w tej dziedzinie. Oczywiście zaraz wyskoczysz, że Polonez też miał napęd na tył, ale wiemy jak jeździł
.
Muszę powiedzieć że obsługa była jak najbardziej ok ,trochę sobie pojezdziłme BMW 530 D z BMW 320 szybko wyskoczyłeme bo autko niczym mnie nie zachwyciło .


WoW... to musiał być skok jak z 10 piętra, chyba sobie nic nie połamałeś ??

Hmm, to znaczy, że masz jakiś przyrząd do badania plastików, czy robisz to organoleptycznie? Ja na przykład wsiadam do auta i po kilku minutach wiem jak się w nim czuję. Ty jak wsiadasz do klasy "premium" musisz czuć się naprawdę wyjątkowo. Zupełnie inaczej niż w tych samochodach dla plebsu.


Jak badam plastik ?? Najbardziej prymitywną metodą, ale skuteczną. Sprawdzam czy jest to tworzywo czy plastik, jeżeli jest miękkie to jest to tworzywo, tzn. lepszy materiał niż twardy jak kamień plastik. Wypustki na kierownicy, materiał podsufitki i słupki A, B, C pokryte materiałem, a nie plastikiem świadczą o jakości wykonania auta, tzn. im bardziej dopracowany detal to lepsza jakość. Mówcie o jakości, a nie o trwałości, której raczej na dzień dzisiejszy nie możemy określić.
Może mój sposób jest zły, ale znacie jakieś inne ??
Dla mnie równie ważne jest, abym dobrze czuł się w aucie, pewnie Summicie lubisz obszerne samochody i dlatego tak ewidentnie skreślasz „trójke”, która jest w środku mała, ale bez przesady.
Kupując BMW nie dowartościowuje się :D Na pewno nie ja !!

Myślę, że chipowanie 143 KM diesla w szóstce jest zbędne. Dzisiaj wróciłem z trasy Łódź-Toruń i z powrotem i stwierdzam, że mocy w tym samochodzie jest zawsze pod dostatkiem.


Na pewno wiecej niż w BMW 335d, które ma 286 km- Co nie Summit :D ??

Oczywiście wolałbym, żeby M6 miała tylny napęd. Mnie również auto służy nie tylko do turlania się z punktu A do B. Ale nie ma. A w tym przedziale cenowym to w tej chwili najlepsza oferta, która w dodatku prowadzi się świetnie, bez przypadłości aut przednionapędowych


Każde auto przednionapędowe ma wady auta FWD- praw fizyki nie oszukasz !! Może dla ciebie nie ma tego Mazda, ale dla Fanów Ojca Tadeusza również najlpiekniejszym mężczyzną świata jest... Tadeusz Rydzyk hahaha


BMW 3 z deską rozdzielczą z poprzedniej epoki
O gustach się nie dyskutuje. Świecący się jak "psu jajca" plastik udający tytan (hehehe) w Maździe wygląda tragicznie :| Tak samo jak wyświetlacz multi-kosmo-maxi-funkcyjny, który jest niezwykle czytelny, gdy podaje wszystkie informacje jakie ma w sobie <lol>
Ostatnio edytowano 5 maja 2008, 01:20 przez Mali, łącznie edytowano 3 razy
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez marek » 5 maja 2008, 01:07

Summit napisał(a):prowadzi się świetnie, bez przypadłości aut przednionapędowych


przypadłości zostaną mniejsze lub większe. Fizyki nie oszukasz. Ile km przejechaś autem tylnonapędowym (nie wliczając duzego fiata, malucha i poldolota :P)


Summit napisał(a):Tak, ale weź i porównaj sobie ceny


no ale jak mi nie wystarcza 140 koni i chciałbym mieć diesla 180-200 koni z jasną skórą to czy mógłym mieć mazdę?? niee? tak myślałem, bo takiej NIE PRODUKUJĄ.


Summit napisał(a):BMW 3 z deską rozdzielczą z poprzedniej epoki


jedni lubią swiecidełka i ilość przyciskow jak na klawiaturze komputera a inni nie.


Summit napisał(a):Uwierz mi będzie się różniło. I to nawet nie wiesz jak. Jedyny sposób, żeby się dowiedzieć to przymierzyć się.


Przymierzałem się Focusa I, Bravo (nowego). klaustrofobia, jak w każdym kompakcie. Dopiero mondeo oferuje więcej miejsca.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Summit » 5 maja 2008, 01:37

Mali napisał(a):Pewnie ten model LS450 to robiony specjalnie dla jubilerów ze złota łoł O czym mamy wogóle rozmawiać jak nawet nie wiesz jak nazywa się poprawnie model Lexusa, którym niby jeździłeś

Literówka. Chodziło o LS 460
Mali napisał(a):W testach to pewnie twoich, jeszcze żadna gazeta (moze Summitowa) nie zjechała BMW w testach.

Top Gear. Zjechało potwornie. Całkiem słusznie.
Mali napisał(a):może Summicie jadasz zbyt dużo w McDonaldzie i nie mieścisz się do auta, które jest ciasne, ale przepraszam nie pierdo*** bzdur, że miejsca jest w nim tyle co w Matizie.

Daruj sobie wycieczki osobiste. Fakt, że wozisz się sam w swoim samochodzie (klasy premium oczywiscie) i wyczniasz lans nie z tej ziemi, nie świadczy o tym, że inni nie wożą w nim rodziny. Widać jesteś jeszcze zbyt młody, żeby pewne rzeczy zrozumieć. A być może jadasz w McDonaldzie i zbyt duży poziom cholesterolu żeby w pełni pojąć niektóre rzeczy?
Mali napisał(a):Matura, a właśnie ty jesteś bez przygotowania.

Matura była już bardzo dawno temu, więc być może coś mi się myli. Ale póki co to Ty gloryfikujesz wiejskie pojazdy, nie ja.
marek napisał(a):przypadłości zostaną mniejsze lub większe. Fizyki nie oszukasz. Ile km przejechaś autem tylnonapędowym (nie wliczając duzego fiata, malucha i poldolota język

Wystarczająco dużo. I przyznaję, że GENERALNIE auta przednio napędowe prowadzą się gorzej niż tylno. Ale jest multum aut z napędem na tył które prowadzą się znacznie gorzej niż M6 (chociażby Omega). W tym przedziale cenowym nie znajdziesz samochodu RWD które prowadziłoby się jak M6 i oferowało tyle w zamian
marek napisał(a):no ale jak mi nie wystarcza 140 koni i chciałbym mieć diesla 180-200 koni z jasną skórą to czy mógłym mieć mazdępytajnik niee? tak myślałem, bo takiej NIE PRODUKUJĄ.

Pisałem już . Kupuj śmiało. Najlepiej M3, które śmiga 3x lepiej niż MPS. Nie odezwę się nawet słowem Napisz, że M6 jest lipa, bo nie ma automata w dieslu. Przyznam Ci rację. Ale nie w tej kwestii.
marek napisał(a):jedni lubią swiecidełka i ilość przyciskow jak na klawiaturze komputera a inni nie.

de gustibus non est disputandum Akurat M6 w moim odczuciu nie jest "jarmarczna", jak nie przymierzając Avensis. Stylistyce wnętrze nie mam czego zarzucić Ale jedno jest pewne. BMW w środku jest równie paskudne co w latach 80-tych.
marek napisał(a):Przymierzałem się Focusa I, Bravo (nowego). klaustrofobia, jak w każdym kompakcie. Dopiero mondeo oferuje więcej miejsca.

Przymierz się do jedynki. Szok.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez gari » 5 maja 2008, 04:42

hehe widac nad Wisla o pewnych tematach nie da sie pogadac bez jakis chorych emocji... BeeMki sa jednym z takich tematow <głaszcze>

Mateusz L napisał(a):Chodziło mi o to,że S80 i Infiniti to auta dość luksusowe i w Polsce drogie,a mówiłeś,że w USA patrzy się bardzo na cenę


w Polsce to wszystkie auta sa drogie ;) ... a tak na serio to auta klasy Premium maja jedna wade/zalete a mianowicie szybko traca na wartosci stad tez uzywane sa dosyc ekonomicznym rozwiazaniem ;)

fin napisał(a):Kto z forumowiczów w najbliższym czasie chce kupić najnowsze BMW nie wiem 535 ? 540I moze 530xd chociaż 330 xi ?
albo Audi A6 3,0 TDI LUB 4,2 CO może wypasik A4 3,0 TDI ?

Zejdzcie na ziemię i piszcie o zwyklakach


Pisanie o Ferrari Porsche i Masseratti na ktore Nas nie stac tez zabronione na forum?? hahaha

Summit napisał(a):Niedawno Clarkson testował Mondeo ST 220, Mazdę 6 MPS i Vectrę (nie pomnę jaką). Porównał osiągi z modelem BMW 3 w tej samej cenie i opatrzył to tylko jednym komentarzem: why would anyone buy BMW?


Chcialbym tylko przypomniec iz to program rozrywkowy o tematyce motoryzacyjne ... tez to ogldalem jak rowniez wiele innych odcinkow w ktorych w innych zestawieniach (gdzie cena nie byla jednym z glownych kryteriow) beemki byly zachwalane

Summit napisał(a):Uwierz mi nie zmieściłbyś całej rodziny do BMW 3. Nawet w połowie tak komfortowo, jak do "szóstki".


Summit moze dlatego BMW 3 to nie jest auto rodzine?? A wiesz to samo mogl by powiedziec o rodzinnej Mazdzie 6 posadacz pierwszego lepszego Vana ;)

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Maciej Loret » 5 maja 2008, 07:45

Summit napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):ziś jazda w trasie, to często kawałek na piątce, redukcja do trójki

Kup sobie diesla. Będzie to wyglądało tak: większość na szóstce, sporadycznie redukcja do piątki ;)


Jeżdżę tak mało, że zmiana biegów, to dla mnie przyjemność. Nawet przy nie rewelacyjnej skrzyni.
Poprzednio jeździłem autem ze skrzynią manualną, która posiadała możliwość zmiany biegów w trybie automatycznym (podobnie do automatu) i o ile żona nie wiem czy wiedziała jak się zmienia biegi manualnie, to ja z możliwości jazdy w trybie automatycznym korzystałem rzadko, najczęściej gdy chciałem coś przegryźć w trasie.

Summit napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Te badziewne znaczki, czy chcemy czy nie, są wyceniane. Niektóre w dzieisątkach milionów dolarów... Nie żeby mnie znaczki jakoś specjalnie ruszały – tylko stwierdzam fakt...

Są w ten sposób wyceniane, ponieważ ktoś chce je za taką cenę kupować.


Nie o tym pisałem. Pisząc znaczek, miałem na myśli wycenę bardziej wizerunku firmy czy brandu, których się generalnie nie kupuje. A nie produktów tych firm.

Summit napisał(a):Z innej beczki. Masz dzieci Maciek?


Żona mówi, że tak ale wiadomo jak jest? ;)

Summit napisał(a):Uwierz mi nie zmieściłbyś całej rodziny do BMW 3. Nawet w połowie tak komfortowo, jak do "szóstki".


Zmieściłbym, bo mieściłem się w Escorcie. Oczywiście, że komfort nieporównywalny na korzyść "6".

Summit napisał(a):Jeśli masz ochotę się pobawić kup sobie M3


Nie stać mnie na M3, ani na zakup ani na utrzymanie. O znalezieniu takiego w dobrym stanie czy jeździe żony i mojej w zimie autem z tylnym napędem nie wspominam ...

Summit napisał(a):[...]ale nie porównuj ciasnego toczydła BMW 3 z deską rozdzielczą z poprzedniej epoki do aut takich jak M6, Audi A4.


Dla niektórych ciasnota nie ma większego znaczenia. Kupują auto, bo świetnie jeździ, bo premium, bo im się podoba, bo chcą coś innego niż wszyscy, bo popierają swoje... A jak już ktoś pisał, reszta razem z ilością miejsca, wielkością bagażnika, liczbą schowków nie ma żadnego znaczenia.
Takich aut jest więcej jak choćby Alfa 156 czy Volvo S40 – to właściwie większe kompakty...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Summit » 5 maja 2008, 08:06

gari napisał(a):w Polsce to wszystkie auta sa drogie oczko

Fakt, w Stanach kupujesz auta za tyle ile naprawdę są warte.
gari napisał(a):a tak na serio to auta klasy Premium maja jedna wade/zalete a mianowicie szybko traca na wartosci stad tez uzywane sa dosyc ekonomicznym rozwiazaniem oczko

TYLKO w tym przypadku są ekonomicznym rozwiązaniem. Ta auta zwyczajnie nie są warte swojej ceny.
gari napisał(a):Chcialbym tylko przypomniec iz to program rozrywkowy o tematyce motoryzacyjne ...

Akurat tematy testów są traktowane dość poważnie.
gari napisał(a):beemki byly zachwalane

Oczywiście, pod warunkiem że chodzi o modele od 5 wzwyż (nie licząc M3, z oczywistych względów) modele 3 i 1 są w tym programie bezlitośnie wykpiwane. I temu akurat nie dziwię się ani trochę.
gari napisał(a):Summit moze dlatego BMW 3 to nie jest auto rodzine??

To proste. Bo nie zmieścisz do niego rodziny.
Ja nie krytykuję w czambuł wszystkich samochodów BMW. Piątka jest naprawdę świetnym samochodem. Tak samo siódemka, mimo tego, iż stylistycznie te samochody nie trafiają do mnie wcale. Zawsze, gdybym miał wybór, wybrałbym Audi. Spójrz, choćby na A4. Jak do niej ma się trójka? Przecież to farsa. I argumenty, że Audi nie jeździ jak BMW też są jak kulą w płot. RS4 objeżdża M3 na zakrętach i taki jest fakt.
Nie będę nikogo przekonywał. Tak jest moja opinia. Nie kupię BMW 3 za ponad 100kzł tylko i wyłącznie z tego względu, że byłem w salonie, przejechałem się i ten samochód sprawił na mnie wrażenie tandety. Jakby jego twórcy wyszli z założenie, że nie ma po co projektować go lepiej, bo ludzie i tak kupią. Sorry, ale nie widzę powodu dla którego miałbym wydawać znacznie więcej forsy niż na M6, tylko dlatego żeby mieć ciasny, tandetny wóz, z lansiarskim znaczkiem. Jedyne co podobało mi się w BMW bardziej niż w Maździe to fakt iż sprzedawali diesla z automatem. Ale to trochę za mało, żeby przepłacać.

Zresztą dajmy temu spokój bo offtop poszedł konkretny. Jeśli masz życzenie kupować BMW wola Twoja. Ja bym tego nie kupił. Jako konsument mam prawo uważać, że choćby taka Mazda 6 oferuje znacznie więcej za znacznie mniej pieniędzy i koniec.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Mali » 5 maja 2008, 09:32

Mali napisał:
W testach to pewnie twoich, jeszcze żadna gazeta (moze Summitowa) nie zjechała BMW w testach.
Top Gear. Zjechało potwornie. Całkiem słusznie.


Możesz napisać w którym odcinku Jeremy zjechał tak 3ke ?? W 5gear byli pod wrażeniem tego auta: http://pl.youtube.com/watch?v=N1c3ms4TU ... re=related


Matura była już bardzo dawno temu, więc być może coś mi się myli. Ale póki co to Ty gloryfikujesz wiejskie pojazdy, nie ja.


Raczej ja nie przedstawiam wiejskich wywodów, takich jak ty stateczny, dorosły człowiek, który mnie poucza hahaha Czekasz na auto, które da rade twojej Maździe... wieś śpiewa, wieś tańczy <jupi>

Daruj sobie wycieczki osobiste. Fakt, że wozisz się sam w swoim samochodzie (klasy premium oczywiście) i wyczniasz lans nie z tej ziemi, nie świadczy o tym, że inni nie wożą w nim rodziny. Widać jesteś jeszcze zbyt młody, żeby pewne rzeczy zrozumieć. A być może jadasz w McDonaldzie i zbyt duży poziom cholesterolu żeby w pełni pojąć niektóre rzeczy?


W "trójce" rodzinę zabiorę bez problemu na tygodniowy wyjazd w góry. Może i w Maździe byłoby bardziej komfortowo ze względu na większą ilość miejsca, ale przyjemność z jazdy nie porównywalna. To głównie liczy się w klasie premium.
Zawsze trójka była ciasna: czy to e36, e46 czy nowa e90 i jakoś co roku sprzedaje się 500 tyś. tych ciasnych jak Matiz aut <glupek2>

Akurat tematy testów są traktowane dość poważnie.


Jeremy przyznał jeżdżąc Miśkiem Evo VIII, że nie opłaca się kupować Labo, Porsche ponieważ misiek siedzi im na ogonie. I to jest poważne ?? hahaha

P.S. Przypomnę, że BMW 3 to przewodni model Bawarczyków, wiec nie pierdo***, że prawdziwe BMW zaczyna się od "piątki" !!, ponieważ firma najbardziej skupia się na małej klasie premium.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez marek » 5 maja 2008, 09:34

Summit napisał(a):Ale jest multum aut z napędem na tył które prowadzą się znacznie gorzej niż M6 (chociażby Omega)


ale omega to jest 626 GF. I jest od niej lepsza pod wieloma względami. kolejne nietrafne porównanie.


Summit napisał(a):Kupuj śmiało. Najlepiej M3, które śmiga 3x lepiej niż MPS


ale ja nie chce M3. Ja chce mocnego diesla którego nie ma w ofercie mazdy i jestem "skazany" na BMW, Audi itp.

Summit napisał(a):Przymierz się do jedynki. Szok.


przymierzałem się. Szoku nie przeżyłem. Widocznie mamy inne poczucie przestrzeni.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez michS » 5 maja 2008, 09:35

Czytam sobie i czytam i postanowiłem wtrącić swoje 3 grosze. Otóż moim zdaniem maglowane od kilku stron porównania i próba definicji klasy premium jest praktycznie bezsensowna. Ktoś nakleił etykietkę "Premium" i wszyscy próbują teraz zdefiniowac co to jest. Podobnie jest w muzyce, każdy wykonawca musi byc gdzieś wpakowany, : jazz, rock itd bo inaczej "krytycy" muzyczni nie wiedzą jak go zapowiedziec i w jakiej audycji lub stacji puścić :). Otóż proponuję zejśc na ziemię, odłożyć katalogi i zrobić rundkę po salonach(nie tylko w Polsce) i sprawdzić co można w nich dostać . W ostatnim czasie musiałem dokonać wyboru nowego auta. Nowego auta. Mając ograniczoną kwotę obejrzałem sporo aut dostępnych w Polsce. Oglądałem BMW seri 1 i 3, Audi A4, Forda Mondeo, Mazda 6 (stary i nowy model), Subaru Legacy, VW Passat. Wybrałem nową M6 kombi, bo za cenę 110k zaoferowała mi najwiecej i mi się poprostu podoba, oraz (czego nawet AŚ nie próbuje kwestionować) Mazda i generalnie auta japońskie są w czołówce jeśli chodzi o niezawodność, ilość poważnych usterek w różnych okresach użytkowania oraz co dla mnie jest również bardzo istotne w % utraty wartości wraz z upływam czasu. Dla mnie – prostego człowieka, któremu auto niezbędne jest do codziennej egzystencji i spędzam w nim sporą część swojego życia – a chcę ją spędzać w miarę w komfortowych warunkach i "przyjaznym środowisku":) Mazda 6 wydaje się być najlepszym wyborem. Czy takim się okaże? Mam nadzieję że tak, ale to dopiero czas pokaże. Na dziś naklejam jej etykietkę np Platinium :). A tak BTW porównywanie modeli np BMW serii 5 z Mazdą 6 jest bez sensu (jeśli chodz np. o cenę różnica conajmnie 2x). Dla mnie jako osoby żywo zainteresowanej tematem, który jest zawarty w tytule tego wątku istotnym jest właśnie jaka jest ta nowa M6, czego poza dosłownie kilkoma postami (na 33 strony) nie sposób się z niego dowiedzieć. A czy Audi A3 jest premium czy nie nie to szczerze mówiąc g... mnie obchodzi.
Pozdrawiam
Michał
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 mar 2008, 09:16
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Kombi Top diesel 2.0

Postprzez Mali » 5 maja 2008, 09:48

Wreszcie jakaś osoba, która sensownie się wypowiada. Kupiłeś Mazdę, odpowiada Ci, jesteś zadowolony i o to właśnie chodzi. I nie piszesz, że twoje auto objeżdżą wszystkie BMW, które mają wnętrze jak Matiz.

<jupi>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez nemi » 5 maja 2008, 10:03

marek napisał(a):ale omega to jest 626 GF.

Oj Marku chyba się zagalopowałeś troszkę – to jednak nie ta sama klasa...
Chyba, że piszesz jedynie o generacjach pojazdu w sensie lat produkcji, to oczywiście moja odpowiedź nie ma sensu, a trafna jest Twoja.
Raczej trzeba porównać Omegę z Xedosem 9 niż 626, która jest znacznie mniejsza, a silniki kończą się na 2.0 (w Omedze chyba można było nabyć nawet 3.0V6, a w ostatnim wypuście najmniejszy silnik benzynowy miał pojemność 2.2 litra). Zresztą wystarczy usiąść do 626 z ostatniego roku produkcji i Omegi z ostatniego roku produkcji i nie ma co się oszukiwać – Mazdę bije na łeb wszystkim, może poza niezawodnością.

Obrazek

Oczywiście to tylko odpowiedź dla Marka – nie chcę wywoływać dyskusji co lepsze – Mazda czy Opel.
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2004, 14:20
Posty: 7485 (100/271)

Postprzez brii » 5 maja 2008, 10:06

marek napisał(a):ale omega to jest 626 GF. I jest od niej lepsza pod wieloma względami. kolejne nietrafne porównanie.

Nietrafione dlatego, że odpowiednikiem 626 jest Vectra a nie Omega...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez marek » 5 maja 2008, 10:08

nemi napisał(a):Chyba, że piszesz jedynie o generacjach pojazdu w sensie lat produkcji,


w tym sensie pisałem.
Ale faktycznie wtedy był xedos9 i to on jest konkurentem Omegi – tylko kolega wyżej porównał ją do Mazdy 6 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez fin » 5 maja 2008, 10:19

michS napisał(a):Czytam sobie i czytam i postanowiłem wtrącić swoje 3 grosze. Otóż moim zdaniem maglowane od kilku stron porównania i próba definicji klasy premium jest praktycznie bezsensowna. Ktoś nakleił etykietkę "Premium" i wszyscy próbują teraz zdefiniowac co to jest. Podobnie jest w muzyce, każdy wykonawca musi byc gdzieś wpakowany, : jazz, rock itd bo inaczej "krytycy" muzyczni nie wiedzą jak go zapowiedziec i w jakiej audycji lub stacji puścić :). Otóż proponuję zejśc na ziemię, odłożyć katalogi i zrobić rundkę po salonach(nie tylko w Polsce) i sprawdzić co można w nich dostać . W ostatnim czasie musiałem dokonać wyboru nowego auta. Nowego auta. Mając ograniczoną kwotę obejrzałem sporo aut dostępnych w Polsce. Oglądałem BMW seri 1 i 3, Audi A4, Forda Mondeo, Mazda 6 (stary i nowy model), Subaru Legacy, VW Passat. Wybrałem nową M6 kombi, bo za cenę 110k zaoferowała mi najwiecej i mi się poprostu podoba, oraz (czego nawet AŚ nie próbuje kwestionować) Mazda i generalnie auta japońskie są w czołówce jeśli chodzi o niezawodność, ilość poważnych usterek w różnych okresach użytkowania oraz co dla mnie jest również bardzo istotne w % utraty wartości wraz z upływam czasu. Dla mnie – prostego człowieka, któremu auto niezbędne jest do codziennej egzystencji i spędzam w nim sporą część swojego życia – a chcę ją spędzać w miarę w komfortowych warunkach i "przyjaznym środowisku":) Mazda 6 wydaje się być najlepszym wyborem. Czy takim się okaże? Mam nadzieję że tak, ale to dopiero czas pokaże. Na dziś naklejam jej etykietkę np Platinium :). A tak BTW porównywanie modeli np BMW serii 5 z Mazdą 6 jest bez sensu (jeśli chodz np. o cenę różnica conajmnie 2x). Dla mnie jako osoby żywo zainteresowanej tematem, który jest zawarty w tytule tego wątku istotnym jest właśnie jaka jest ta nowa M6, czego poza dosłownie kilkoma postami (na 33 strony) nie sposób się z niego dowiedzieć. A czy Audi A3 jest premium czy nie nie to szczerze mówiąc g... mnie obchodzi.



O to chodzi ,cały czas piszę o tym ale niektórzy nie przyswajają tego
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez marek » 5 maja 2008, 10:23

fin napisał(a):O to chodzi ,cały czas piszę o tym


ja w Twoich wypowiedziach wyczytuję jedno : Mazda jest zaj...ta a BMW to g..o. jakoś michS tak nie napisał...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Moto