Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 19:53

fin napisał(a):Tutaj poczytaj o tych mądrych co kupili BMW
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... mw,1103739


Dokładnie. A gdyby jechali Mazdą, to nie tylko nie zginęliby ale być może nawet jakieś życie by przybyło na tym łez padole?

Mateusz L napisał(a):Ja podtrzymuję swoje zdanie- klasa premium tak(bo w sumie o tym chyba było),ale tylko w odniesieniu do aut które na to zasługują,a więc Audi Quattro z pokaźnymi motorami, BMW i MB-lepsze wersje Nazywanie premium,czyli czymś z góry lepszym od wszystkiego co jeździ w segmencie D- MBC180, czy BMW 318 to kpina...


Ale masz jakieś wsparcie? Jakaś strona www? Może jakiś autorytet?

Mateusz L napisał(a):Co do Diesli BMW- spytaj Macieja Loreta o parametry Diesla Fiata Cromy...i co na to BMW?


Dlaczego znowu mnie? Ja staram się traktować wszystkie auta jednakowo, niezależnie czy to BMW czy Fiat czy Mazda. Znam tylko jedną osobę z tym silnikiem w dodatku w ciężkiej 159. Właściciel od razu dołożył 40KM do 200KM istniejących... :D
Ale BMW ma co przeciwstawić. Już 2,5l jest niewiele słabszy, a 3.0l ma 20KM więcej. Poza tym oba mają jeden cylinder więcej. A jest jeszcze killer 3.5l z 286KM.
Swoją szosą ta Croma to całkiem ciekawe auto, tylko kto wydaje 130kPLNów na Fiata, nawet zupełnie ciekawego?
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 20:18

fin Jeździłem Focusem I oraz II. Uważam, że są to bardzo fajne auta. Szczególnie zawieszenie zasługuje na wysokie noty, przestronne wnętrze i bogata oferta silnikowa to wielkie atuty dopracowywanego Focusa. Tak naprawdę od modelu nr I polubiłem Forda, właśnie za dopracowanie auta w każdej dziedzinie, tzn. od komfortu po świetne prowadzenie. Nie mam żadnych zastrzeżeń do Forda, a w szczególności Focusa, który wd. mnie jest najlepszym wyborem w swojej klasie. Może cena jest trochę zbyt duża, ale jakość kosztuje. O awaryjności nie wypowiadam się, bo na codzień jeżdżę innym autem :)
I co naprawdę myślisz, że miłuje ponad wszytko BMW ?? Nienawidze ludzi robiących z igły widły. Przejaskrawiasz całą naszą kłótnie.
Do Mazdy również nie mam jakiś dużych zastrzeżeń, ale krew mnie zalewa, jeżeli ktoś porównuje auta zupełnie niekonkurujące ze sobą :|

Co do Cromy: Auta nijakie, ale bardzo przyjemne. Połączenie vana z kombi, wyszło takie MPV. Bogata oferta silnikowa i duża przestrzeń we wnętrzu. Cena z kosmosu i według mnie to decyduje o słabej sprzedaży.

Nowy diesle 1.9d 190km wydaje się bardzo fajny, ale lubi dużo wypić i w cale nie jest tak szybki jakby się mogło wydawać (przynajmniej w Cadilacu BLS)

P.S. Kilka lat temu prawie (z małą różnicą <lol> ) stałem się posiadaczem Focusa I, wtedy, gdy zrobił furorę wchodząc na rynek. Podkreślam, że nigdy nie miałem BMW :]

Co do linku podanego przez fina: Człowieku stajesz się żałosny, na pewno gdyby jechali wszystkim innym niż A3, A4, Bmw 1, 3i Mercedesem C-klasse to by wyszli cało, bo te auta to "wypudrowane g***o owinięte papierkiem" <lol>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez gari » 4 maja 2008, 20:24

No to lecimy ;) zaczniemy od konca ;)

Mateusz L napisał(a):Gari-myślę,że jest ciut odwrotnie niż mówisz.Może i auto od początku jest projektowane jako wytrzymalsze,aby mogło dźwigać 6-litrówki,ale nie jest tak,że zwykła 2 litrówka ma to samo co 6 litrów. To są absolutnie inne auta w kwestiach mechanicznych(inne silniki,skrzynie,zawieszenia,układ napędowy itd.) Gdyby C63 AMG miał zawieszenie
jak zwykłe C220 to wszyscy użytkownicy dawno by wyginęli(jest komfortowe,ale nie sportowe) ...Podobne są tylko płyty podłogowe i tyle,a płyta podłogowa jakkolwiek element ważny-to nie jedyny.


No i znowu ktos mnie przytacza bez dokladnego wglebienia sie wto co napisalem (dla przypomnienia)

gari napisał(a):auta sa troche inaczej projektowane niz Mazdy Toyoty czy Hondy...ta sama platforma ma przeniesc duzo wieksze obciazenia – musi spelniac wieksze standardy niz w pozoste samochody projketowane pod silniki od kosiarek A poznijsze jej modyfikacja pozwala na stworzenie takich pojazdow jak M3 S4 C63 czy IS-H


takze sie nie pomylilem tylko kolega zle zapamietal ;) na tej samej platformie co 335ix sa zbdowane zdegradowane wersje BMW 3 z ktorymi co niektorzy na sile chca porownywac nowa Mazde 6 ... w poprzendiej generacji namocniejsza wysilona Mazda 6 byly porownywalna jak pisze Faja z najmocniejszym autem na "cywlnej" platformie (moglbys moze wrzocic link??)

Faja napisał(a):miałem kiedyś taki test porównawczy Mazda 6 MPS Opel vectra OPC, VW 3.2 V6 i BMW 330i


Najmocnejesza Mazda 6 jest byla porownywalna z 330i ktorego w obecnej generacji Bmw odpowiednikem jest 238i czyli najslabsza wersja dostepna obecnie w USA (swoja droga ciekawe czy nowej mazdzie mps uda sie zrobic taki skok do przodu i moc byc porownywalna z 335xi...chyba nie :( ).Zgodnie obecna polityka Bmw na rynku amerykanskim mozna przyjac ze od 328i zaczyne sie segment premium ktory jak przyznal fin porownujac do podobnych aut zasluguje na to miano...

fin napisał(a):Owszem jezdziłem tez 530 d widoma jak to jezdzi ,silnik super ,układ kierownczy i zawieszenie tez ale tam to czuć ,to jest premium .
Jezdziłem też kolegi A6 3,0 TDI QUATTRO i tez czuć że to premium


koelga fin ma rowniez 100% racje piszac...

fin napisał(a):BMW 3 318 D 143 KM 0-100 km/h 9,3 S
Czym te autka miało mnie zachwycić zszokować ?


bo zabardzo nie ma czym ... i dla ludzi poszukujacych auta klasy sredniej (gdzie glownym atrybutem jest cena) nie ma nic do zaoferowania ... jednak nadal stanowi ciekawy kasek dla specyficznej grupy klientow dla ktorych znaczek to jest to czego szukaja...

stad tez poraz kolejny prosze o nie pownywanie tych aut...(klasa srednie – zdegradowan klasa premium) bo to zupelni inne pojazdy kierowane dla innych klientow ktorzy kieruja sie zupelnie innymi priorytetami przy wyborze auta...

Faja napisał(a):gari napisał:
Nie zabardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka ysz
W wiatraku mieli sie zboże na mąkę a mąka to jeden z głównych składników piernika


Zapytanie to bylo skierowane do autora tej wypowiedzi!!! no ale jak juz chciales sie pokusic o blyskotliwa riposte trzeba bylo cos wymyslec samemu a nie kopiowac z innego topiku...gdzies to juz czytalem na tym forum ;) ...podobnie jak chyba gdzies juz widzialem twoj podpis i chyba orgionalanie to byla inna marka ;)

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez gari » 4 maja 2008, 20:29

Mali napisał(a):mnie zalewa, jeżeli ktoś porównuje auta zupełnie niekonkurujące ze sobą


ufff no to sie ciesze ze nie tylko ja jestem jakis taki dziwny ;)
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Mateusz L » 4 maja 2008, 21:08

gari napisał(a):Faja napisał:
gari napisał:
Nie zabardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka ysz
W wiatraku mieli sie zboże na mąkę a mąka to jeden z głównych składników piernika

Zapytanie to bylo skierowane do autora tej wypowiedzi!!


Chodziło mi o to,że S80 i Infiniti to auta dość luksusowe i w Polsce drogie,a mówiłeś,że w USA patrzy się bardzo na cenę, ale to był joke :P


gari napisał(a):ufff no to sie ciesze ze nie tylko ja jestem jakis taki dziwny oczko

Odpowiem inaczej...może i macie rację,może i porównanie jest dziwne,ale... stając dziś przed wyborem auta osobowego z kwotą powiedzmy...120-160kzł wybrałbym Mazdę 6(2,5 albo poczekałbym na 2.2MZR CD i zapewne 4x4,jeśli już jest dostępne...)Mógłbym kupić nowe A4, C klasę, BMW 3..Dlaczego więc Mazda(Ew.Subaru Outback/Legacy)??? A dlaczego kobieta podczas okresu gotuje w 6 garnkach???
...
BO TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po prostu Mazda podoba mi się najbardziej i nie jestem jakimś fanatykiem tej marki-ot linia C klasy i BMW podobała mi się naprawdę za czasów W202 FL(nie dlatego,że akurat takiego ujeżdżam,tylko dlatego,że później zrobił się jakiś taki "koreański" ciut i mało poważny i nie masywny,a ta masywność zawsze wyróżniała Mercedesa i dla mnie było in+ IMO)..BMW-od czasu E46 i z wyższej półki- E39-to jakoś nie to samo (stylistyka Bangla nie przemawia do mnie w ogóle)...Zostaje Audi-ponoć najlepsze itd.-przyznam jest ładne,ale jakoś mi do gustu nie przypada i jest trochę pospolite-za dużo go...To moje zdanie-każdy ma prawo mieć swoje...Mazda wśród nowych aut podoba mi się najbardziej,a widziałem na żywo czarną i byłem pod ogromnym wrażeniem tych kształtów...
Co do Cromy i jej Diesla-parafrazując poprzednią wypowiedź Mali'ego który twierdził,że Diesle BMW są najlepsze itd. widocznie nie są-bo 2 litrówka BMW nie ma 200KM...a i kultura pracy Włoskich a szczególnie Francuskich Diesli IMO miażdży...PS.Nie wkurzajcie się jeśli piszę nie po czyjejś myśli-jestem dziwny i stojąc przed wyborem Peugeot 607 vs. Audi A6 wybrałbym...Mazdę Xedos 9 :D :D :D ,a keśli by się nie dało to Peugeota...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez marek » 4 maja 2008, 21:24

Maciej Loret napisał(a):Ale BMW ma co przeciwstawić. Już 2,5l jest niewiele słabszy, a 3.0l ma 20KM więcej. Poza tym oba mają jeden cylinder więcej. A jest jeszcze killer 3.5l z 286KM.


wtrącam się celem korekty meryorycznej.

w przypadku bmw oznaczenie 325d, 330d i 335d odnosi się do silnika a pojemności 3,0litra ale różnie skonfigurowanego (335d to biturbo, reszta ma jedno turbo).

W dyskusje się nie wtrącam w sposób radykalny gdyż zrobiłem z 5tys km BMW 320d oraz 530d i pewnie zostałbym posądzony o stronniczość :D a do tego jeżdziłem wieloma modelami bmw, rownież 118d (143konie) ktore to jest NAJSŁABSZYM oferowanym dieslem w serii jeden a kolega porównuje do Focusa 2.0tdci ktory jest NAJMOCNIEJSZYM dieslem w focusie.
Jedzilem wieloma innymi autami – mam na mysli nowe obecnie produkowane i niektore teksty tutaj (szczegolnie odnoszace sie do BMW 3 ) rozbawily mnie do łez.

A jesli chodzi o jazdy testowe – przejażdzka emeryt stajl nic nie powie o aucie (a tak wyglada wiekszosc jazd testowych) ale jak da się ostro po zakrętach to zdanie można sbie znacznie zmienić. Wygląd i wyposażenie nie jeździ ale może jak kieruje nogami siedząc tylem do przodu i dlatego bmw wypada znacznie lepiej ?.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez fin » 4 maja 2008, 21:56

marek napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Ale BMW ma co przeciwstawić. Już 2,5l jest niewiele słabszy, a 3.0l ma 20KM więcej. Poza tym oba mają jeden cylinder więcej. A jest jeszcze killer 3.5l z 286KM.


wtrącam się celem korekty meryorycznej.

w przypadku bmw oznaczenie 325d, 330d i 335d odnosi się do silnika a pojemności 3,0litra ale różnie skonfigurowanego (335d to biturbo, reszta ma jedno turbo).

W dyskusje się nie wtrącam w sposób radykalny gdyż zrobiłem z 5tys km BMW 320d oraz 530d i pewnie zostałbym posądzony o stronniczość :D a do tego jeżdziłem wieloma modelami bmw, rownież 118d (143konie) ktore to jest NAJSŁABSZYM oferowanym dieslem w serii jeden a kolega porównuje do Focusa 2.0tdci ktory jest NAJMOCNIEJSZYM dieslem w focusie.
Jedzilem wieloma innymi autami – mam na mysli nowe obecnie produkowane i niektore teksty tutaj (szczegolnie odnoszace sie do BMW 3 ) rozbawily mnie do łez.

A jesli chodzi o jazdy testowe – przejażdzka emeryt stajl nic nie powie o aucie (a tak wyglada wiekszosc jazd testowych) ale jak da się ostro po zakrętach to zdanie można sbie znacznie zmienić. Wygląd i wyposażenie nie jeździ ale może jak kieruje nogami siedząc tylem do przodu i dlatego bmw wypada znacznie lepiej ?.



Podstawaowe pytanie jeżdziłeś Focusem 2 2,0 tdci ?Nie wazne jaka to wersja Focusa ważne abym po przesiadce do BMW 3 POCZUŁ RÓŻNICE ,muszę wiedzieć za co płacę .
Tak sie składa ze ja też jezdzę wieloma samochodami sam zresztą miałem ich nie mało i mam wrazenie ze albo niemcy dołują albo inni są coraz lepsi .
Jedyne auta które zrobiłe na mnie wrażenie od pierwszego metra jazdy to BMW 530 D (SUPER UKŁAD KIEROWNICZY LEKKI OBRÓT KIEROWNICĄ A PEŁNY SKRĘT?? )
i Audi A6 3,0 TDI quattro . <diabełek>
Tak więc moze autko zrobić wrazenie nawet na jezdzie testowej . <faja>
Wydaje mi sie że dużo też zależy z czego sie przesiada ,jeśłi ze starego zwykłego turbo disla to każde autko w technologi CR zrobi wrażenia.
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 22:02

Mateusz L: Obudź sie kolego, chyba jesteś cofnięty w czasie.
http://www.roadlook.pl/technika/bmw-123 ... urwis.html

Polecam na przyszłość przeanalizowanie treści swojej wypowiedzi :P
Kolejny raz źle argumentujesz i tak w kółko <lol>

Jakoś kultura diesli BMW jest zawsze chwalona przed testerów z Anglii, Francji, Polski i całego świata.
Oczywiście dla złośliwego nic trudnego.

marek: W tym momencie zadarłeś z fanatycznymi miłośnikami Mazdy (jak Radia Maryja <lol> ). Od teraz nie dadzą Ci spokoju, bo "wchodzisz im w paradę" pt. Mazda is the best.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez fin » 4 maja 2008, 22:09

Teraz z innej mańki :

Kto z forumowiczów w najbliższym czasie chce kupić najnowsze BMW nie wiem 535 ? 540I moze 530xd ?? ?? chociaż 330 xi ?
albo Audi A6 3,0 TDI LUB 4,2 CO ?? może wypasik A4 3,0 TDI ?

Zejdzcie na ziemię i piszcie o zwyklakach ,czekajcie aż niemcy je wypierdzą kupcie je wylatane z przebiegiem przeszło 200 tys , potem bijcie pokłany niemiaszkom ze wam takie dobre fury sprzedali
koko dzambo i do przodu będzie lanserka BMW . <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 22:11

Mateusz L napisał(a):Co do Cromy i jej Diesla-parafrazując poprzednią wypowiedź Mali'ego który twierdził,że Diesle BMW są najlepsze itd. widocznie nie są-bo 2 litrówka BMW nie ma 200KM


Fiata też nie. To od zawsze jest 2,4JTD.

Mateusz L napisał(a):Nie wkurzajcie się jeśli piszę nie po czyjejś myśli-jestem dziwny i stojąc przed wyborem Peugeot 607 vs. Audi A6 wybrałbym...Mazdę Xedos 9 :D :D :D ,a keśli by się nie dało to Peugeota...


A ile tysięcy kilometrów jest do salonu, w którym można tę Mazdę kupić? :D

marek napisał(a):wtrącam się celem korekty meryorycznej. [...]


Jasne, mój błąd.

fin napisał(a):Teraz z innej mańki :

Kto z forumowiczów w najbliższym czasie chce kupić najnowsze BMW nie wiem 535 ? 540I moze 530xd pytajnik pytajnik chociaż 330 xi ?
albo Audi A6 3,0 TDI LUB 4,2 CO pytajnik może wypasik A4 3,0 TDI ?


To z tej samej mańki. Zapytaj na Forum BMW, kto chce kupić w najbliższym czasie nową "6". Pewno będzie taki sam las rąk w górze...

fin napisał(a):Zejdzcie na ziemię i piszcie o zwyklakach ,czekajcie aż niemcy je wypierdzą kupcie je wylatane z przebiegiem przeszło 200 tys , potem bijcie pokłany niemiaszkom ze wam takie dobre fury sprzedali


Żaden zwyklak nie kupuje auta za 100kPLNów w salonie, bo go zwyczajnie (nomen omen?) na to nie stać.
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, 22:21 przez Maciej Loret, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 22:18

fin napisał(a):Teraz z innej mańki :

Kto z forumowiczów w najbliższym czasie chce kupić najnowsze BMW nie wiem 535 ? 540I moze 530xd ?? ?? chociaż 330 xi ?
albo Audi A6 3,0 TDI LUB 4,2 CO ?? może wypasik A4 3,0 TDI ?

Zejdzcie na ziemię i piszcie o zwyklakach ,czekajcie aż niemcy je wypierdzą kupcie je wylatane z przebiegiem przeszło 200 tys , potem bijcie pokłany niemiaszkom ze wam takie dobre fury sprzedali
koko dzambo i do przodu będzie lanserka BMW . <diabełek>


Osobiście kupie z centrali BMW AG, roczne, może półroczne z przebiegiem max do 20 tyś. km i wyposażeniem jakie mnie się podoba. Aut jest do wyboru do koloru, wystarczy przejrzeć Autoscouty24. Nie musze kupować auta z przebiegiem 200 tyś. km z nieznaną przeszłością. Kupując auta nikomu nie będę udowadniał, że jeźdze Bmw. Przynajmniej na forum Bmw nie ma takich przebojów jak tutaj <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez marek » 4 maja 2008, 22:23

fin – zdziwiłbyś się za ile można kupić BMW tylko trzeba wiedzieć jak a nie liczyć na to że handlarz ma najtaniej...
Zresztą mowa jest tutaj o NOWEJ mazdzie 6 za 100-110tys zł i nie pisz o niemcach z 200kkm na liczniku za tą kasę bo to trochę zabawne...

520d mozesz mieć za 150tys zł z przebiegiem 15tys km, ze skórą ksenonami i wieloma innymi rzeczami. z gwarancją i z ubezepieczniem 4%...

A jak bierzesz auto w leasing to róznica cenowa do mazdy czy paska czy mondeo nie będzie wyczuwalna tak bardzo.

A co do Focusa 2 – może w tygodniu pojade na testy ale nie wiem czy mi dadzą taki silnik jakbym chciał bo to nie jest klasa premium i mam wrażenie że salon robi łaskę że czymś da się przejechać. W BMW nie ma z tym problemów.

Wcześniej (jeśli chodzi o diesle) zjeździłem sporo km mondeo tdci 130 konnym 6-biegowym. i powiem – super auto, ale po paru km w bmw 3 czuć róznicę w silniku, różnicę w zawieszeniu itd. i widać klasę premium.

Obecnie poszukuje auta klasy kompakt z dieslem i mam niezły problem bo dopłacając ok 20% mogę miec BMW 118d. ktore ma klime, skorzana kierownice, swietny silnik, swietne zawieszenie, system start stop ktorego nie ma nawet w mazdzie 6. Ale kazdy ma inne proiorytety na auto, ja nie lubię wozić powietrza i fakt że mogę jeździć w stroju hokeisty w cylindrze na głowie mnie nie kręci.
Napiszecie – Mazda3 ... – jakie tam są silniki? i który salon ma diesle do testow?[/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez marek » 4 maja 2008, 22:56

Mali napisał(a):W tym momencie zadarłeś z fanatycznymi miłośnikami Mazdy (jak Radia Maryja łoł ). Od teraz nie dadzą Ci spokoju, bo "wchodzisz im w paradę" pt. Mazda is the best


jeśli wejdziesz między wrony musisz krakać tak jak one <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Summit » 5 maja 2008, 00:04

Mali napisał(a):Dla mnie jest to dużą zaletą, a miejsca w środku na pewno jest więcej niż w Matizie (złośliwość fana „szóstki”).

O widzę, że odezwał się BMW fanboy.
Mali napisał(a):Uważam, że Mazda nie popisała się nową 6. Jak można stworzyć auto, które ma gorszą jakość wykonania, gorsze fotele niż stary model.

Trudno się nie zgodzić. Wiele tam rzeczy wykonanych gorzej. Ogólnie rzecz biorąc, gdyby nie udało mi się kupić starej 6 szukałbym chyba wśród innych producentów.
Mali napisał(a):W ogóle nie rozumiem, jakim prawem porównujecie M6 z autami typu Bmw 3, Mercedes C-klasse, a w szczególności nowym Audi A4.

Normalnym prawem. Prawem konsumenta. Niedawno Clarkson testował Mondeo ST 220, Mazdę 6 MPS i Vectrę (nie pomnę jaką). Porównał osiągi z modelem BMW 3 w tej samej cenie i opatrzył to tylko jednym komentarzem: why would anyone buy BMW? Odpowiedź na to pytanie jest na tym obrazku który wkleiłem wcześniej i który zagotował Cię tak bardzo. Jeśli masz ochotę wyrzucać pieniądze w błoto, na badziewny znaczek i fałszywe poczucie jazdy klasą premium, wola Twoja. Ja wolę kupić auto które warte jest swoich pieniędzy.
Mali napisał(a):Mazda to nie klasa premium

Całe szczęście, biorąc pod uwagę jakość tej całej klasy premium. Wobec aut które wymieniłeś mam szacunek jedynie dla Audi.
Mateusz L napisał(a):Fin jeździł BMW i stwierdził,że niiiic ciekaweeggoooo

Ja też jeździłem 3 w dieslu (jazda próbna) i stwierdzam, że to taczka.
Mateusz L napisał(a):Głównym zadaniem Mazdy było udoskonalić to co jest i przede wszystkim nie spieprzyć dotychczasowych osiągnięć.Nie mam nowej 6,ale sądząc po ocenie posiadaczy na tym forum,czy choćby testu w TopGear-udało się bardzo dobrze...

W Top Gear testowali starą szóstkę.
fin napisał(a):Tak tak po przejęciu amerykańskiego rynku wezmą się naprawde za europę a amerykanie już czują oddech Toyoty na plecach diabelek
Teraz czas na niemiaszków killer

Po przejechaniu się nowym Lexusem LS 450 nie dziwię się. Samochód o niebo lepszy od wszystkich BMW i MB w tej klasie. Konkurować mógłby tylko z Audi.
bazyl wspaniały napisał(a):no sorry, ktoś mnie może za to spunktuje ale paskudna jest w porównaniu ze starą 6

To akurat wersja USA, które jest paskudna jak wirus Ebola, ale temu modelowi i tak niewiele już pomoże
Mali napisał(a):est autem sportowym, ale 100 razy bardziej komfortowym od nowej 6

No, z pewnością. Dziś widziałem jak się do tyłu trójki pakowały 3 osoby. Że użyję eufemizmu. Ekwilibrystyka na całego hahaha
Mali napisał(a):Szczególnie w zawieszeniu widać różnice miedzy Mazdą, a klasą premium.

Mazda ma zawieszenie wielowachaczowe. Jaka to różnica, od klasy pseudo-premium? Chodzi Ci zapewne o NAPĘD. Fakt, przedni jest gorszy od tylnego. To jedyna wada
Mali napisał(a):The Forum Mazda:

Jeśli jesteś takim znawcą aut, jak poliglotą, to chyba nie mamy o czym dyskutować.
Mali napisał(a):MAZDUSIE JEST NAJLEPSZA, NIEMIECKA MOTORYZACJA TO SZAJS, PSUJĄCY SIĘ, Z PRECHISTORYCZNĄ TECHNIKĄ, PRYMITYWNYMI DIESLAMI. NIEMCY JUŻ TRZESĄ PORTKAMI, BO MAZDA ZALEJE CAŁĄ EUROPĘ

Odetchnij no troszkę, bo się zapowietrzysz.
Mateusz L napisał(a):Wg mnie Mazda zachowała własny styl

Powiedziałbym , że zburzyła go budując auto klasy średniej na modłę Mazdy 2.
Mateusz L napisał(a):Nie jest podobna do innych aut, no może ciut do Lexusa.

Powiedziałbym, że bardzo.
bazyl wspaniały napisał(a):przetłumacz więc dla mnie jeśli nie problem usmiech bom cienki z angielskiego a ciekawym co tam jest napisane usmiech

Slogan reklamowy Mazdy. Ma tyle samo wspólnego z rzeczywistością, co program wyborczy naszych partii politycznych hahaha
Mateusz L napisał(a):Głupota to za dużo,ale ignorancji niektórym Amerykanom nie odmówisz chyba...pytajnik?

Tak samo jak niektórym Polakom. Obejrzyj sobie Big Brothera VIP. Jak Polska tacy VIP-owie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez marek » 5 maja 2008, 00:12

Summit napisał(a):Fakt, przedni jest gorszy od tylnego. To jedyna wada


jedyna ale jakże mająca istotny wpływ na prowadzenie, precyzje i przyjemnosć z jazdy. Oczywiście ma to znaczenie dla kierowcy lubiącemu rozmawiać z drogą a nie przemieszczającemu się z punku A do B – taki tego nie wyczuje..

Faktem jest to że MX-5 NC i RX-8 które miałem okazję prowadzić dały mi olbrzymią radość z jazdy szczególnie jeśli chodzi o zawieszenie – radość którą moge porównać własnie do BMW. ale tak jak pisałem, ja podchodzę inaczej do aut, nie kręcą mnie te złotka i kolorowe żaróweczki wstawiane przez producentów żeby przyciągnąć kupujących wzrokiem. od prawie roku jeżdżę tylko autami tylnonapędowymi i przenionapędowymi jakoś dziwnie i gumowato się jeździ (dlatego też nie pisze tu o Audi które ma za to u mnie minusa)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez fin » 5 maja 2008, 00:19

marek napisał(a):fin – zdziwiłbyś się za ile można kupić BMW tylko trzeba wiedzieć jak a nie liczyć na to że handlarz ma najtaniej...
Zresztą mowa jest tutaj o NOWEJ mazdzie 6 za 100-110tys zł i nie pisz o niemcach z 200kkm na liczniku za tą kasę bo to trochę zabawne...

520d mozesz mieć za 150tys zł z przebiegiem 15tys km, ze skórą ksenonami i wieloma innymi rzeczami. z gwarancją i z ubezepieczniem 4%...

A jak bierzesz auto w leasing to róznica cenowa do mazdy czy paska czy mondeo nie będzie wyczuwalna tak bardzo.

A co do Focusa 2 – może w tygodniu pojade na testy ale nie wiem czy mi dadzą taki silnik jakbym chciał bo to nie jest klasa premium i mam wrażenie że salon robi łaskę że czymś da się przejechać. W BMW nie ma z tym problemów.

Wcześniej (jeśli chodzi o diesle) zjeździłem sporo km mondeo tdci 130 konnym 6-biegowym. i powiem – super auto, ale po paru km w bmw 3 czuć róznicę w silniku, różnicę w zawieszeniu itd. i widać klasę premium.

Obecnie poszukuje auta klasy kompakt z dieslem i mam niezły problem bo dopłacając ok 20% mogę miec BMW 118d. ktore ma klime, skorzana kierownice, swietny silnik, swietne zawieszenie, system start stop ktorego nie ma nawet w mazdzie 6. Ale kazdy ma inne proiorytety na auto, ja nie lubię wozić powietrza i fakt że mogę jeździć w stroju hokeisty w cylindrze na głowie mnie nie kręci.
Napiszecie – Mazda3 ... – jakie tam są silniki? i który salon ma diesle do testow?[/b]


Spiesze z wyjaśneiniem dobrze wiem za ile można kupić BMW 520 D CZY 320 D niby z centrali .
Znajomy kupił własnie takie 530 d roczne dla siebie , za jego namowa i kożystajac z jego kontaktu pojechałem do BMW .
Muszę powiedzieć że obsługa była jak najbardziej ok ,troche sobie pojezdziłme BMW 530 D z BMW 320 szybko wyskoczyłeme bo autko niczym mnie nie zachwyciło .
530 d pojezdziłeme z pół dnia i tak jak pisałem autko poza środkiem podobało mi się ,a co najważniejsze autko mnie zaskoczyło miało cos co inne nie mają ,cos za co można dopłacić ,tylo ja sobie jasno określiłem że nie chcę przekraczać pewnego poziomu ceny .
Muszę ci powiedzieć ze tak do końca to nie jest prawda skąd te autka pochodzą ,może i są egzemplaze z centrali ale wiem że tez są autko pochodzące z innych żródeł .

Jadę dalej kolega kupił A6 3,0 TDI quattro z 2004 R z niemiec za 28 tys euro .? z przebiegiem niby okazja bo 120 tys .
Jak szukał to było pełno z przebiegiem 200 tys .
Chyba że ktoś chce kupić A6 Z SILNIKIEM 2,0 TDI POMPOWTRYSK 140 KM ? pewnie petara ,wciska w fotel ze śmiechu.
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Maciej Loret » 5 maja 2008, 00:20

Summit napisał(a):Jeśli masz ochotę wyrzucać pieniądze w błoto, na badziewny znaczek i fałszywe poczucie jazdy klasą premium, wola Twoja. Ja wolę kupić auto które warte jest swoich pieniędzy.


Te badziewne znaczki, czy chcemy czy nie, są wyceniane. Niektóre w dzieisątkach milionów dolarów... Nie żeby mnie znaczki jakoś specjalnie ruszały – tylko stwierdzam fakt...

Summit napisał(a):
Mali napisał(a):Mazda to nie klasa premium

Całe szczęście, biorąc pod uwagę jakość tej całej klasy premium. Wobec aut które wymieniłeś mam szacunek jedynie dla Audi.


No, Audi jest chyba najmniej premium pośród wielkeij trójcy...

Summit napisał(a):
Mateusz L napisał(a):Fin jeździł BMW i stwierdził,że niiiic ciekaweeggoooo

Ja też jeździłem 3 w dieslu (jazda próbna) i stwierdzam, że to taczka.


Jest jeszcze kwestia JAK jeździcie... Dla jednych taczka, dla innych świetnie prowadzące się auto... Właściciel C5 mógłby się zastanawiać czy tam włożyli jakieś sprężyny i amortyzatory?

Summit napisał(a):Po przejechaniu się nowym Lexusem LS 450 nie dziwię się.


A Lexus już wie, że produkuje takie coś? ;)

Summit napisał(a):Mazda ma zawieszenie wielowachaczowe. Jaka to różnica, od klasy pseudo-premium?


W jednej literce "c"... ;)

Summit napisał(a):
Mateusz L napisał(a):Nie jest podobna do innych aut, no może ciut do Lexusa.

Powiedziałbym, że bardzo.


Zgadzam się. Jak zobaczyłem pierwsze zdjęcie, to myślałem, że ktoś wkleił zdjęcie Lexusa przez pomyłkę.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Summit » 5 maja 2008, 00:21

Mali napisał(a):Focus II to świetne auto, ładnie przyśpiesza, ale jego konkurent z Monachium ( Bmw "jedynka") z najsłabszym dieslem w ofercie (143 km) ma jeszcze lepsze osiągi.

I została zjechana w testach jak bura suka. Jeśli do 3 można się było jakoś dostać, tak BMW 1 to auto dla dwóch osób. Bez bagażnika. Ale to oczywiście dla Ciebie nie ma znaczenia. Ciasne, kiepawo zrobione, ale BMW. Lansik jak trzeba.
Mali napisał(a):Bmw 318d 143 km przyśpiesza najlepiej w segmencie D i premium z silnikiem do 140 km.

Ja mam 6 z dieslem 143 KM. I 360 NM momentu,, dla porównania BMW 330 NM. Czekam na gościa z tym silnikiem który poradzi sobie z moim samochodem. Serio.
Mali napisał(a):Nie wiem czy mamy prowadzić dalej dyskusje na temat, BMW, ale jesteś totalnie nie przygotowany, a ja nie prowadzę rozmowy z laikami

No fakt. Ty jesteś idealnie przygotowany jak abiturient do egzaminu dojrzałości. Nic tylko pozazdrościć wiedzy merytorycznej.
Mali napisał(a):Jeżeli nie badałeś jakości plastiku to nie wypowiadaj się o wykończeniu Mazdy, jeżeli nie masz porównania do aut konkurencyjnych, którym akurat "trójka" nie jest.

Hmm, to znaczy, że masz jakiś przyrząd do badania plastików, czy robisz to organoleptycznie? Ja na przytkład wsiadam do auta i po kilku minutach wiem jak się w nim czuję. Ty jak wsiadasz do klasy "premium" musisz czuć się naprawdę wyjątkowo hahaha. Zupełnie inaczej niż w tych samochodach dla plebsu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez marek » 5 maja 2008, 00:27

fin napisał(a):Muszę ci powiedzieć ze tak do końca to nie jest prawda skąd te autka pochodzą ,może i są egzemplaze z centrali ale wiem że tez są autko pochodzące z innych żródeł .


zmartwię Cie tym że wiem wiecej na temat aut EX-AG i wiem skąd one pochodzą – i tak jak piszesz, nie tylko z centrali. ale nie są to klepane w stodole jak te co handlarze mają i do tego ze skręconymi licznikami.

inna sprawa że przytaczanie tu serii 5 jest nie na miejscu. Nawet w serii 3 można mieć wyposażenie o którym właściciel mazdy 6 może pomarzyć a do tego wybór kilku rodzajów skóry, materiału czy wykonczenia wnętrze tworzące razem kilkanaście kombinacji. W Mazdzie 6 masz czarną skórę, czarny albo czarnoszary materiał, świetnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez marek » 5 maja 2008, 00:33

Summit napisał(a):Ja mam 6 z dieslem 143 KM. I 360 NM momentu,, dla porównania BMW 330 NM


i Ty masz najlepszy dostępny diesel Mazdy. A porównujesz do najgorszego i najsłabszego diesla BMW <lol>


Summit napisał(a):BMW 1 to auto dla dwóch osób. Bez bagażnika. Ale to oczywiście dla Ciebie nie ma znaczenia. Ciasne, kiepawo zrobione


tak, dla dwóch osób. Ale tak samo nie chciałbym robić 500km w trasie w Focusie czy w Mazdzie 3 na tylnych siedzeniach. Niczym się to nie bedzie rózniło od jazdy z tyłu w BMW 1. Z przodu miejsca tyle samo. Auto kompaktowe nie jest autem rodzinnym.
Widziałeś nowe 1 (po lifcie), że mówisz że kiepawo zrobione ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Moto