Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez gari » 2 maja 2008, 15:26

Mateusz L napisał(a):gari napisał:

No i wlasnie o to chyba chodzi w tej specyficznej klasie i to jest to co je wyroznia...te auta sa troche inaczej projektowane niz Mazdy Toyoty czy Hondy

...z drugiej strony np. między 350Z,a G35 aż tak strasznych różnic chyba nie ma...


no procz silnika i wspolnej platformy to sa dwa zupelnie inne auta...poczawszy od designu, ilosci miejsc, skonczywszy na przeznaczeniu...350z to rasowe sportowe auto G35/G37 to auto luksusowe o sportowym zacieciu bezposredni rywal BMW 3 (tych rasowych a nie golasow z ekonomicznymi silnikami ktore tutaj cochwile przytaczacie jako przyklady wyzszosci mazdy nad mercedesami audi i bmw)

... jesli chcesz przyklad....to prosze czym sie rozni Toyota Avensis lub Camry na rynku Amerykanskim od Lexusa IS ?? IS drozszy mniejszy i wogle przereklamowny ... czyli pewno tym samy czym mazda "6" od Bmw 3 :P

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez gari » 2 maja 2008, 15:28

Mateusz L napisał(a):fin napisał:
M nie chodzi o to że Mazda 6 to klasa premium ale o to ze klasa premium powinna odbiegać od klasy średniej ,w tym wypadku i w wypadku BMW 3 ja tego nie czułem .


Dokładnie!


ale jakim modelu BMW 3 piszesz??
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Mateusz L » 2 maja 2008, 16:14

gari napisał(a):BMW 3 (tych rasowych a nie golasow z ekonomicznymi silnikami ktore tutaj cochwile przytaczacie jako przyklady wyzszosci mazdy nad mercedesami audi i bmw)


No właśnie golasów...-ale one też uchodzą za "Premium" i klasę wyżej od Mazdy etc.I tu właśnie nie widzę rozgraniczenia-jakim prawem nazywa się Audi A4 czy o zgrozo A3 w podstawowej wersji klasą Premium?! Dlatego,że występują też wersje z większymi silnikami i napędem na 4 koła??Czemu Audi A4 2.0 FWD jest klasą Premium,a Mazda 6 2.0 która nie wiem czym ustępuje Audi już nie-premium...Oczywiście rozumiem stworzenie dodatkowej klasy aut dla takich maszyn jak BMW 335 x, Audi A4 Quattro z dużym motorem, MB C AMG....ale kupując auto z silnikiem 1.6 czy 2.0 TFSI o jakim "premium" my tu mówimy???...zwykłe auto segmentu D jakich pełno...Co z tego,że platforma jest podobna w C klasie i AMG-ale zawieszenie,silniki,układ kierowniczy,skrzynie biegów są już kompletnie inne/bardzo zmodyfikowane, a gdyby tak nie było to AMG dałoby tylko...naklejki???Wniosek z ego taki-Mazda powinna zbudować 6 z 4 litrowym silnikiem i automatem i stanie się premium??? Coś tu jest nie tak...
gari napisał(a):ale jakim modelu BMW 3 piszesz??

Bodaj o BMW 320..wiem co powiesz-golas-ale w Polsce to też "Premium" i w czym to się przedstawia??? Zwykły marketing,a nie "klasa wyżej"...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Maciej Loret » 2 maja 2008, 16:17

Mateusz L napisał(a):[...]ale klasa tzw. Premium nie musi być lepsza,czy we wszystkim lepsza od nie-premium.


Zgadzam się. Nie wiem czy dobrze dobiorę porównanie, ale czy kolczyki z kwarcu są brzydsze od diamentowych? Jedne i drugie są chyba chemicznie identyczne. A ceny jakby różne i to diametralnie...

Mateusz L napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):On jest 300kg cięższy od podobnego Jaguara czy Mercedesa.

Ale i tak jest piękny...


Zgadzam się.

Mateusz L napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Przy okazji czyżby Mazda nie miała "lepszej" kuzynki jak wyżej wymienione?

Tu też częściowo leży problem,ale BMW i MB nie mają-VW ma Audi za to...no i Phaetona :D ;P


BMW i Mercedes mają co prawda Motorsport i AMG, ale to nie to samo.

Mateusz L napisał(a):Swoją drogą Common Rail nie jest wynalazkiem ani Włochów,ani Niemców...


Nie wiem kto wynalazł, ale pierwszy seryjny egzemplarz w aucie to 156.

Mateusz L napisał(a):6 należy do segmentu D-podobnie jak C klasa,BMW 3, Audi A4 :)


Zgadza się. Ale "6" jest znacznie większa od każdego z nich...

Mateusz L napisał(a):No właśnie golasów...-ale one też uchodzą za "Premium" i klasę wyżej od Mazdy etc.
I tu właśnie nie widzę rozgraniczenia-jakim prawem nazywa się Audi A4 czy o zgrozo A3 w podstawowej wersji klasą Premium?! Dlatego,że występują też wersje z większymi silnikami i napędem na 4 koła??Czemu Audi A4 2.0 FWD jest klasą Premium,a Mazda 6 2.0 która nie wiem czym ustępuje Audi już nie-premium...


Już pisałem. Audi czy chcemy czy nie jest premium. Nawet A2 z silnikiem 1.4,

Mateusz L napisał(a):Wniosek z ego taki-Mazda powinna zbudować 6 z 4 litrowym silnikiem i automatem i stanie się premium???


Moim zdaniem nie. Ale na pewno będzie jej do premium bliżej.
Zwykle za marką premium stoi też pewien staż, historia...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Italiano » 2 maja 2008, 16:26

Mateusz L napisał(a):Swoją drogą Common Rail nie jest wynalazkiem ani Włochów,ani Niemców...

A tak ? Dziwne, bo ja sie doczytałem (gdzieś tam) że Common Rail został wymyślony przez Fiata :P . Który to patent sprzedano firmie Bosch. I jak Maciej pisze zastosowano go w 156 JTD i dodatkowo MB 220 CDI.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez gari » 2 maja 2008, 18:28

Mateusz L napisał(a):Wniosek z ego taki-Mazda powinna zbudować 6 z 4 litrowym silnikiem i automatem i stanie się premium? Coś tu jest nie tak...



Gdyby mazda zbudowala powiedzmy nastepna "6" na platformie mogocej sprostac 4 litorwemu silnikowi jej cena napewno byla by znacznie wyzsza niz obecnie ;)


Mateusz L napisał(a):gari napisał:
ale jakim modelu BMW 3 piszesz??

Bodaj o BMW 320..wiem co powiesz-golas-ale w Polsce to też "Premium" i w czym to się przedstawia? Zwykły marketing,a nie "klasa wyżej"...



Nie niepowiem ze to jest Premium bo nie jest...jest to poprostu drogi samochod klasy sredniej ktorego wyzsza cena wynika miedzyiinymi ze struktury na jakiej jest oparty ktora musi spostac o wiele wiekszym wymaganiom niz przecietny samochod wtej klasie....roznica w kosztach wynika z djametralnie innych zalozen projektowych...ta sama zasada funkcjonuje we wszelkich innych dziedzinach inzynierii.

GoleBmw 320i, Cklasa, A4 to klasa srednia o szlachetnym rodowodzie
Mazda 6 w najwiekszym wypasie to klasa srednia z przypudrowanym noskiem

tak przynajmniej ja to widze ;) stad porownania tych aut gdzie glownym kryterium jest cena jest moim zdaniem bezsensowne

POZDR





POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Mateusz L » 2 maja 2008, 19:27

Maciej Loret napisał(a):Zgadzam się. Nie wiem czy dobrze dobiorę porównanie, ale czy kolczyki z kwarcu są brzydsze od diamentowych? Jedne i drugie są chyba chemicznie identyczne. A ceny jakby różne i to diametralnie...

Kwarc to SiO2(tlenek krzemu-=piasek),a diament to...czysty węgiel :P

Maciej Loret napisał(a):Zwykle za marką premium stoi też pewien staż, historia...

No to fakt,ale jak ma się to do historii Saaba, który robił auta genialne,a teraz to premium na podzespołach...Opla(też ciut nie Premium :P )


Italiano napisał(a):A tak ? Dziwne, bo ja sie doczytałem (gdzieś tam) że Common Rail został wymyślony przez Fiata język . Który to patent sprzedano firmie Bosch. I jak Maciej pisze zastosowano go w 156 JTD i dodatkowo MB 220 CDI.


Hehe ja też tak myślałem,ale rzeczywistość jest inna...Otóż podstawy systemu wymyślili w latach bodaj 50-tych...Szwajcarzy z Uniwersytety w Zurichu(idea jest prosta jak kilometr drutu w kieszeni-ot rura ze stałym ciśnieniem i wtryskiwacze wtryskujące co raz-prostsze niż konwencjonalna pompa) .W związku z tym,że inżynieria materiałowa była na jako takim poziomie,ale elektronika na poziome projektów telewizora Rubin-system nie mógł się dobrze rozwinąć.Dopiero na początku lat 90-tych niejaka (może znana przypadkiem komuś :D ) firma DENSO z Japonii rozwinęła system CR i zastosowała w ciężarówce Hino (i Denso i Hino należą do Toyoty :P ).Uważano wtedy,że system sprawdzi się głównie w dużych Dieslach(VW uważał tak bardzo długo i niedawno dopiero postanowił rzucić pompowtryski ).Okazało się inaczej-wkroczyła firma Magneti Marelli-dobrze napisałem???(już od kilku lat rozwijali system)Włosi nie mogli sobie do końca poradzić i we współpracy z Boschem dokończyli system z zastrzeżeniem,że Alfa 156 będzie pierwsza...i tak powstał Choccapic... :P CDI był następny,ale jak na Mercedesa to nie jest to udany silnik. Mój nie jest CDI(starszy wolał już automat którego też nie chciał ze względu na przyzwyczajenia,ale lepsze to niż awarie silnika ) i znajomy od którego kupiliśmy przestrzegał przed CDI już dużo wcześniej.Miał kiedyś Vito i padł mu wtrysk.Udało się kupić używany,ale cena nowego kompletu w MB to ok. 7kzł.To nie jedyne wady o których słyszałem. Co by nie rzec-to Denso było pierwsze,choć nie wiem czy w 100% napisałem prawdę, ale czytałem to o CR już na kilku stronach..głównie anglojęzycznych...
Maciej Loret napisał(a):Już pisałem. Audi czy chcemy czy nie jest premium. Nawet A2 z silnikiem 1.4,


gari napisał(a):Nie niepowiem ze to jest Premium bo nie jest...jest to poprostu drogi samochod klasy sredniej


gari napisał(a):GoleBmw 320i, Cklasa, A4 to klasa srednia o szlachetnym rodowodzie
Mazda 6 w najwiekszym wypasie to klasa srednia z przypudrowanym noskiem

tak przynajmniej ja to widze oczko

Właśnie w tej kwestii zgadzam się z Garim-oczywiście AMG itd. to jest Premium,ale nie widzę nic nadzwyczajnego w zwykłych 2 litrówkach MB,BMW,Audi itd.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus


Postprzez Maciej Loret » 2 maja 2008, 19:37

Mateusz L napisał(a):Kwarc to SiO2(tlenek krzemu-=piasek),a diament to...czysty węgiel :P


Rzeczywiście palnąłem głopotę, jakiej dawno mi się nie udało... <jelen> ze mnie... :D

Mateusz L napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Zwykle za marką premium stoi też pewien staż, historia...

No to fakt,ale jak ma się to do historii Saaba, który robił auta genialne,a teraz to premium na podzespołach...Opla(też ciut nie Premium :P )


Rzeczywiście. Zresztą Alfa również. Podobnie nieczyste są związki Volvo z Fordem, o Audi z Volkswagenem nie wspominając...

Mateusz L napisał(a):Właśnie w tej kwestii zgadzam się z Garim-oczywiście AMG itd. to jest Premium,ale nie widzę nic nadzwyczajnego w zwykłych 2 litrówkach MB,BMW,Audi itd.


A ja twierdzę, że to marka może być lub nie premium. A nie model. Howgh. ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mali » 2 maja 2008, 19:48

Czytając wypowiedzi niektórych osób w tym wątku, muszę przyznać, że Pan Pertyński doskonale was podsumował w liście na temat nowej Mazdy 6 i kontrowersyjnego zachowania na forum w stosunku do jego osoby.

W ogóle nie rozumiem, jakim prawem porównujecie M6 z autami typu Bmw 3, Mercedes C-klasse, a w szczególności nowym Audi A4. Większość osób wypowiadających się na temat tych aut, na pewno nie jeździło e90 i A4 B8. Bmw 3 nigdy nie było autem, w którym ilość miejsca we wnętrzu było kluczowym atutem w wyborze właśnie tego auta. "Trójka" ma bardzo duży rozstaw osi, ale jest najkrótszym autem w klasie. Dla mnie jest to dużą zaletą, a miejsca w środku na pewno jest więcej niż w Matizie (złośliwość fana „szóstki”). Mazda 6 jest większa od 3ki, ale klienci BMW nigdy nie kupowali auta dla miejsca w środku. Również ubogie wyposażenie im nie przeszkadza. Pamiętajmy, że niemieckie auta można skonfigurować do własnych potrzeb.
Auta klasy premium D kupuje się dla ich świetnego dopracowania. Audi A4 jest bardzo komfortowe, dobrze się prowadzi, jest znakomicie wykończone, ma wygodne odpowiednio długie fotele i dynamiczne silniki R4 oraz V6 (można wymieniać dalej). Bmw super się prowadzi, a przy tym jest komfortowe. O dieslach monachijskich można tylko powiedzieć, że są najlepsze. Palą najmniej ( 1,5 l mniej niż konkurencja) mają najlepszy dźwięk i są bardzo dynamiczne. Mercedes C kierowany jest do osób ceniących sobie komfort ponad emocje. Jakość materiałów w nowej C-klasie budzi zastrzeżenia (Auto Bild, Auto Zeitung zawsze czepiają sie jakości materiałów Merca), ale wnętrze C-klasy jest wykonana w większości z materiałów przetwarzanych, przez co nie jest aż tak dobrej jakości jak np. Audi, ale materiały są lepsze niż w Maździe, w której jest zbyt dużo twardego plastiku, a jakość skóry jest niska. Mam identyczną w swoim aucie (Suzuki Grand Vitara) i niemieckie auta, takie jak Bmw/Mercedes biją na głowe Japońców w dziedzinie jakości tapicerki (mówimy o tańszej skórze Dakota, pamiętajmy, że możemy zamówić nawet tapicerkę za 15 tyś zł, którą widziałem i byłem pod wrażeniem).
Mylicie się myśląc, że auta klasy premium mają być bardzo przestronne, świetnie wyposażone i takie jak wasze kochane Mazdy. „Szóstka” nie jest porównywana do tych aut, tak samo jak Passat, Mondeo, Laguna, Vectra, Accord itd. Te auta mogą być bliżej lub dalej klasie premium.

Uważam, że Mazda nie popisała się nową 6. Jak można stworzyć auto, które ma gorszą jakość wykonania, gorsze fotele niż stary model.
Nowa 6 jest twarda, przez to dobrze się prowadzi, ale tłucze na dziurach. Ford potrafi zrobić auto lepiej prowadzące się od Mazdy, ale o wiele bardziej komfortowe.Uważam, że Mazda postawiła głównie na nowoczesny i modny wygląd, technicznie nie dopracowali auta tak jak w 2002 r. wprowadzając nowy model na rynek, który zaskoczył wyjadaczy segmentu (Passata, Mondeo). Zobaczymy, co pokaże Honda, ale po pierwszych testach można powiedzieć, iż bardzo dopracowali komfort i prowadzenie, przez co Accord jest najbliżej klasy premium.

Mazda to nie klasa premium i skończcie już tą rozmowę przyrównując ją do Bmw, Audi i Mercedesa :)
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Italiano » 2 maja 2008, 20:38

Mateusz L napisał(a):Otóż podstawy systemu wymyślili w latach bodaj 50-tych...Szwajcarzy z Uniwersytety w Zurichu

Niby tak...ale było to w latach 30 i "ten" common rail był stosowany w np. lokomotywach czy statkach.
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2005, 00:40
Posty: 2682 (1/0)
Skąd: Calcinato
Auto: Renault scenic 1.6 B
Ford Galaxy 2.0 170 KM
Renault Express 1.5 dci

Postprzez Mateusz L » 2 maja 2008, 20:46

Maciej Loret napisał(a):Rzeczywiście palnąłem głopotę, jakiej dawno mi się nie udało... jeleń ze mnie... zeby


Zdarza się....choć wyglądało śmiesznie ;)

Maciej Loret napisał(a):A ja twierdzę, że to marka może być lub nie premium. A nie model. Howgh. oczko

Znów dochodzimy do gustów-ale ja zgadzam się z Garim :P Swoją drogą A2 to drastyczny przykład :P


Mali napisał(a):kontrowersyjnego zachowania na forum w stosunku do jego osoby.


Kontrowersyjny to był ten artykuł...


Mali napisał(a):Większość osób wypowiadających się na temat tych aut, na pewno nie jeździło e90 i A4 B8

Fin jeździł BMW i stwierdził,że niiiic ciekaweeggoooo :P

Mali napisał(a):Pamiętajmy, że niemieckie auta można skonfigurować do własnych potrzeb.

Ja chcę Audi z napędem 6x6,funkcją amfibii,wierzą od Leoparda na wypadek korków i gąsiennicami (a niech spróbują założyć zdechłe <killer> )


Mali napisał(a):O dieslach monachijskich można tylko powiedzieć, że są najlepsze.

Podobnie jak o ruskich pierogach...


Mali napisał(a):Mylicie się myśląc, że auta klasy premium mają być bardzo przestronne, świetnie wyposażone i takie jak wasze kochane Mazdy.

A co mają???
Mali napisał(a):Uważam, że Mazda nie popisała się nową 6. Jak można stworzyć auto, które ma gorszą jakość wykonania, gorsze fotele niż stary model.
Nowa 6 jest twarda, przez to dobrze się prowadzi, ale tłucze na dziurach.

Głównym zadaniem Mazdy było udoskonalić to co jest i przede wszystkim nie spieprzyć dotychczasowych osiągnięć.Nie mam nowej 6,ale sądząc po ocenie posiadaczy na tym forum,czy choćby testu w TopGear-udało się bardzo dobrze...

Mali napisał(a):wnętrze C-klasy jest wykonana w większości z materiałów przetwarzanych, przez co nie jest aż tak dobrej jakości jak np. Audi, ale materiały są lepsze niż w Maździe,

Aha...Więc od dziś kupuję tylko niemiecki papier toaletowy z powtórnego obiegu,bo i tak jest lepszy od wszystkich innych...przecież jest niemiecki.

Mali napisał(a):Mazda to nie klasa premium i skończcie już tą rozmowę przyrównując ją do Bmw, Audi i Mercedesa usmiech

Nie przyrównuję do modeli AMG,luksusowych wersji Audi,czy BMW,ale do zwykłych wersji,gdzie tego premium nie widzę...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Mateusz L » 2 maja 2008, 20:50

Italiano napisał(a):Niby tak...ale było to w latach 30 i "ten" common rail był stosowany w np. lokomotywach czy statkach.


To mamy jeszcze inne info,bo ja czytałem,że w 50tych,,,

Alfa była pierwszym autem OSOBOWYM z CR, podobnie jak X9 była pierwszym autem OSOBOWYM z silnikiem w cyklu Millera-stosowano go także bodaj w lokomotywach i statkach...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Maciej Loret » 2 maja 2008, 21:59

Mateusz L napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Rzeczywiście palnąłem głopotę, jakiej dawno mi się nie udało... jeleń ze mnie... zeby


Zdarza się....choć wyglądało śmiesznie ;)


To dobrze, że przynajmniej kogoś rozbawiłem... :D

Mateusz L napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):A ja twierdzę, że to marka może być lub nie premium. A nie model. Howgh. oczko

Znów dochodzimy do gustów-ale ja zgadzam się z Garim :P Swoją drogą A2 to drastyczny przykład :P


A jednak...
Wpisz w Google "model premium" oraz marka premium" ...
A2, to nic. Będzie chyba niedłogu A1. Też Audi i też premium...
Są na ten temat całe teorie, a nawet chyba wręcz nauka.
Tu próbka:
http://www.forbes.pl/forbes/2007/05/31/ ... e_sie.html

Mateusz L napisał(a):
Mali napisał(a):Większość osób wypowiadających się na temat tych aut, na pewno nie jeździło e90 i A4 B8

Fin jeździł BMW i stwierdził,że niiiic ciekaweeggoooo :P


Nie oceniałbym auta po jednej ocenie osoby nieznajomej...

Mateusz L napisał(a):
Mali napisał(a):Pamiętajmy, że niemieckie auta można skonfigurować do własnych potrzeb.

Ja chcę Audi z napędem 6x6,funkcją amfibii,wierzą od Leoparda na wypadek korków i gąsiennicami (a niech spróbują założyć zdechłe <killer> )


"wieżą"... ;)
To za kwarc... ;)
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mateusz L » 2 maja 2008, 22:45

Maciej Loret napisał(a):To dobrze, że przynajmniej kogoś rozbawiłem... zeby


Maciej Loret napisał(a):"wieżą"... oczko
To za kwarc... oczko


Kurde-jakaś epidemia...a za 2 dni matura z Polaka :| ;)


Maciej Loret napisał(a):Nie oceniałbym auta po jednej ocenie osoby nieznajomej...

Nie oceniam,ale wiem,że i dotychczasowe jakoś mnie na kolana nie rzucały,choć E39 jest wspaniałe moim zdaniem....ale to akurat seria 5.


Maciej Loret napisał(a):A2, to nic. Będzie chyba niedłogu A1

A2 wygląda jak A6 która dostała z tyłu i z przodu na raz..często widzę taką pod kościołem i zawsze wzbudza we mnie (u)śmiech...Nie uważam za Premium nic poniżej A4 Quattro...cokolwiek by nie pisali :D
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez fin » 2 maja 2008, 23:48

Mali napisał(a):Czytając wypowiedzi niektórych osób w tym wątku, muszę przyznać, że Pan Pertyński doskonale was podsumował w liście na temat nowej Mazdy 6 i kontrowersyjnego zachowania na forum w stosunku do jego osoby.

W ogóle nie rozumiem, jakim prawem porównujecie M6 z autami typu Bmw 3, Mercedes C-klasse, a w szczególności nowym Audi A4. Większość osób wypowiadających się na temat tych aut, na pewno nie jeździło e90 i A4 B8. Bmw 3 nigdy nie było autem, w którym ilość miejsca we wnętrzu było kluczowym atutem w wyborze właśnie tego auta. "Trójka" ma bardzo duży rozstaw osi, ale jest najkrótszym autem w klasie. Dla mnie jest to dużą zaletą, a miejsca w środku na pewno jest więcej niż w Matizie (złośliwość fana „szóstki”). Mazda 6 jest większa od 3ki, ale klienci BMW nigdy nie kupowali auta dla miejsca w środku. Również ubogie wyposażenie im nie przeszkadza. Pamiętajmy, że niemieckie auta można skonfigurować do własnych potrzeb.
Auta klasy premium D kupuje się dla ich świetnego dopracowania. Audi A4 jest bardzo komfortowe, dobrze się prowadzi, jest znakomicie wykończone, ma wygodne odpowiednio długie fotele i dynamiczne silniki R4 oraz V6 (można wymieniać dalej). Bmw super się prowadzi, a przy tym jest komfortowe. O dieslach monachijskich można tylko powiedzieć, że są najlepsze. Palą najmniej ( 1,5 l mniej niż konkurencja) mają najlepszy dźwięk i są bardzo dynamiczne. Mercedes C kierowany jest do osób ceniących sobie komfort ponad emocje. Jakość materiałów w nowej C-klasie budzi zastrzeżenia (Auto Bild, Auto Zeitung zawsze czepiają sie jakości materiałów Merca), ale wnętrze C-klasy jest wykonana w większości z materiałów przetwarzanych, przez co nie jest aż tak dobrej jakości jak np. Audi, ale materiały są lepsze niż w Maździe, w której jest zbyt dużo twardego plastiku, a jakość skóry jest niska. Mam identyczną w swoim aucie (Suzuki Grand Vitara) i niemieckie auta, takie jak Bmw/Mercedes biją na głowe Japońców w dziedzinie jakości tapicerki (mówimy o tańszej skórze Dakota, pamiętajmy, że możemy zamówić nawet tapicerkę za 15 tyś zł, którą widziałem i byłem pod wrażeniem).
Mylicie się myśląc, że auta klasy premium mają być bardzo przestronne, świetnie wyposażone i takie jak wasze kochane Mazdy. „Szóstka” nie jest porównywana do tych aut, tak samo jak Passat, Mondeo, Laguna, Vectra, Accord itd. Te auta mogą być bliżej lub dalej klasie premium.

Uważam, że Mazda nie popisała się nową 6. Jak można stworzyć auto, które ma gorszą jakość wykonania, gorsze fotele niż stary model.
Nowa 6 jest twarda, przez to dobrze się prowadzi, ale tłucze na dziurach. Ford potrafi zrobić auto lepiej prowadzące się od Mazdy, ale o wiele bardziej komfortowe.Uważam, że Mazda postawiła głównie na nowoczesny i modny wygląd, technicznie nie dopracowali auta tak jak w 2002 r. wprowadzając nowy model na rynek, który zaskoczył wyjadaczy segmentu (Passata, Mondeo). Zobaczymy, co pokaże Honda, ale po pierwszych testach można powiedzieć, iż bardzo dopracowali komfort i prowadzenie, przez co Accord jest najbliżej klasy premium.

Mazda to nie klasa premium i skończcie już tą rozmowę przyrównując ją do Bmw, Audi i Mercedesa :)



Co to jest ?? zapomniałes napisać a wielkim niewypale Mercedesa E-KLASY prawdziwej klasy premium ,najbardziej psujace sie auto ,,nie dojechałem na spotkanie zarzĄdU bo moja e-klassa padła i tylko laweta ''
Naucz się czytać ze zrozumieniem ,nam nie chodzi o to że Mazda 6 to premium ,Accord tez nie bedzie dla niemiaszków klasą premium .
Mój dziadek służył w Polskiej Marynarce Wojennej a nie w SS czy lufthwahe więc patryiotą niemieckim nie jestem ,nie dam się nabijać się w butelkę i popierać drogi niemiecki przemysł samochodowy .
Kim ja jestem ? nie mam zdania ? co mam jezdzić wypierdzianym niemieckim autem premium ,robić go po cichaczu w warsztacie bo się sypie i dodawać sobie prestiżu ??

Ja nie mam kompeksu małego siusika a i prestiżu nie musze sobie kupować za grubą zreszta kase .
TAK ZDECYDOWANIE WOLĘ KISZKOWATĄ MAZDĘ 6 NIŻ BMW 320 DISEL CZY MERCEDESA 200 CDI .
Wiem wiem Mercedes ma specjalne kiszkowate materiały w srodku bo tak specjalnie ma być ,a BMW choć jest też twarde jak MAZDA 6 ale ma zawieszenia też specjalne premium ala Star trak 8 o ja głupi <glupek2> przepraszam ,chyba kupię 2 letnie przelatane ,wypierdziane premium , będę się lansować na specjalnych płytach podgłogowch używanych też do produkcji F16 . <lol> :D
Ostatnio edytowano 3 maja 2008, 00:10 przez fin, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez fin » 2 maja 2008, 23:53

Dodam jeszcze ze niemiaszki trzęsą gaciami przed japończykami aż u mnie w miescie słychać <diabełek>
Tak tak po przejęciu amerykańskiego rynku wezmą się naprawde za europę a amerykanie już czują oddech Toyoty na plecach <diabełek>
Teraz czas na niemiaszków <killer>
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez bazyl wspaniały » 3 maja 2008, 01:50

Mali napisał(a):O dieslach monachijskich można tylko powiedzieć, że są najlepsze
znam kilku użytkowników (sześciu bodajże) diesli bawarskich i tylko jeden jest zadowolony :| dla reszty to prymitywne klekoty podfaszerowane nową technologią, no i gdzieś na trasie straciły legendarną niezawodność starszych modeli

Mali napisał(a):są bardzo dynamiczne
no dla mnie pewne nowum :|
Mali napisał(a):Uważam, że Mazda nie popisała się nową 6

Mali napisał(a):postawiła głównie na nowoczesny i modny wygląd

no niestety...

no sorry, ktoś mnie może za to spunktuje ale paskudna jest w porównaniu ze starą 6
Obrazek
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Faja » 3 maja 2008, 06:47

przód w wersji europejskiej jest zdecydowanie ładniejszy :P ;)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez bazyl wspaniały » 3 maja 2008, 10:31

Faja napisał(a):przód w wersji europejskiej jest zdecydowanie ładniejszy

mi ogólnie o całokształt chodzi, przerost formy nad treścią, próba nadążenia za trendami i konkurencją. dla mnie to najszybsza droga do utraty indywidualności i poddanie się fali plastikowej tandety podgrzewanej systemami elektronicznymi
jestem zepsuty pod tym względem i mi się po prostu nie podoba to co się dzieje z samochodami. wiem że to względy ekonomiczne decydują o łączeniu się marek, mariaży modeli itp, ale mnie to mierzi i nowego auta nie kupię bo nie będę się w nim dobrze czuł mając świadomość że jest to fabrycznie nowy... składak :|
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Moto