Problem z montazem sportowego tlumika:/

Postprzez Marcin2826 » 22 kwi 2008, 13:18

no wlasnie kupilem

http://www.tuning-zone.pl/x_C_Dz__PD_64 ... 25836.html

to ale jest jeden problem w tym modelu:/ jakbym zamontowal tlumik to mialbym rury skierowane z strone lewego tylniego kola istnieje lub znacie jakis sposob aby zamontowac nornalnie tlumik? czy jednak musze go odeslac:/

Myslalem tez czy nie uciac rur wydechowych przedluzyc na innych rurkach pospawac i tak skierowac w odpowiednia strone co o tym myslicie?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 16:40
Posty: 5
Skąd: Wodzisłąw Śląski
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 96r

Postprzez Artiks » 22 kwi 2008, 14:13

Skoro zdecydowałeś się na Ultera to dlaczego nie kupiłeś dedykowanego do 323F z ich oferty ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez kiepaz » 23 kwi 2008, 07:20

drogi kolego da sie zamontowac ja w swojej 323 f BA mam Mugena zalozonego a wystarczy uciac rurke od starego tlumika w odpowiednim miejscu i bedziesz mial tlumik idealnie na wprost :) jak masz jakiegos dobrego spawacza lub mechanika smigaj do niego da rade :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 10:42
Posty: 165
Skąd: W-M Susz
Auto: mazda 323 f 1.8 dohc. 96 r.

Postprzez Marcin2826 » 23 kwi 2008, 13:41

no wiec tak:p pocialem rury i troche przedluzylem rury:] dzwiek jest miodzio. Pospawali rury i teraz wyglada jak dedykowany:] no ale udalo sie temat do zamkniecia. Ale powiem tak zrobilbym cos z tym tematem poniewaz wiele osob moze sie na to nadziac.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 16:40
Posty: 5
Skąd: Wodzisłąw Śląski
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 96r

Postprzez sly1234 » 23 kwi 2008, 14:00

wystarczy poszukać i się wszystko znajdzię. szukałeś Ultera to trzreba było na ich stronie poszperać tam są tłumiki dedykowane do 323F BA !!! oto link

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... m=62&s=141
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 paź 2006, 12:10
Posty: 187
Skąd: Bydgoszcz
Auto: mazda 323F BA. Z5 16V

Postprzez miziek » 23 kwi 2008, 14:08

sly1234 napisał(a):wystarczy poszukać i się wszystko znajdzię. szukałeś Ultera to trzreba było na ich stronie poszperać tam są tłumiki dedykowane do 323F BA !!! oto link

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... m=62&s=141


ten link jest 3 posty wyzej nie musiales sie trudzic wystarczylo przeczytac watek do konca ...
Początkujący
 
Od: 17 lut 2008, 17:59
Posty: 21
Skąd: Galway
Auto: Galant 2.0 GLS 98

Postprzez Marcin2826 » 23 kwi 2008, 15:44

wystarczy poszukać i się wszystko znajdzię. szukałeś Ultera to trzreba było na ich stronie poszperać tam są tłumiki dedykowane do 323F BA !! oto link

http://www.ulter.com.pl/index.php?show= ... &m=62&s=14


Taaa ale cena tez wieksza o 300zl...wole dac te 330+60 u mechanika z montazem rur itp a efekt taki sam;]
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 sty 2008, 16:40
Posty: 5
Skąd: Wodzisłąw Śląski
Auto: Mazda 323F 1.5 16V 96r

Postprzez Majlo » 29 kwi 2008, 22:09

Piszę ten post ponieważ być może komuś to w przyszłości pomoże... a ja właśnie takiego posta szukałem. A mianowicie chodzi o sportowy tłumik, który planowałem od dłuższego czasu. Dziś założyłem na prawą stronę KM Malon mini turbo. Mini dlatego że ma 40cm a inne mają 50 i więcej i się raczej nie zmieszczą... Duży stożek K&N + ten tłumik sprawia że auto jest bardzo głośne ale teraz chodzi jak subaru :) Nie wiem co na to sąsiedzi. Polecam ten tłumik tylko osobą które lubią głośno w aucie. Dla mnie trochę za głośno, ale trudno. Obawiałem się co z obrotami ponieważ zmienił się teraz całkiem opór spalin. Obroty trochę się inaczej zachowują. Przedtem zawsze na ciepły 750, teraz 800 a po chwili spadną na 750 tak jak było. I jeszcze jedno. Macie problem, że w jakieś granicy auto na chwilkę traci moc? Ja tak miałem od czasu do czasu, okolicy 2750obr/min. Wina tłumika. Chodź nie miał rdzy na zewnątrz, to w środku wszystko latało, miał litry wody i przypchany przez to był. Teraz lepiej się wkręca na obroty, przez to szybciej mogę zmieniać biegi. Koszt: 170złtłumik + 20zł przesyłka + 30zł przeróbka(niecała godzina). Polecam, ale tylko dla tych co lubią jak jest głośno. Mam nadzieję, że komuś się przyda to co teraz napisałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:06
Posty: 150
Skąd: Kraków + okolice
Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r

Postprzez piter99 » 29 kwi 2008, 23:55

Ja kupiłem dedykowanego Sebringa(polowałem na niego 4 miesiące).Czas wymiany około 5 minut, pasuje idealnie i dźwięk zupełnie nie do poznania :D – nie jest głośny.Polecam kupowanie tłumików dedykowanych!!!!! Po pierwsze nie trzeba nic przerabiać o po drugie silnik NAPRAWDE inaczej oddycha :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 19 sie 2007, 10:25
Posty: 10
Skąd: Krosno
Auto: BA KF '96

Postprzez kiepaz » 30 kwi 2008, 08:59

a ja posiadam ten sam tlumiczek co Kolega Majlo :D i potwierdzam gada jak subaru a z silniczkiem 1.8 w ogole miodek :D tylko obawiam sie przeglądu czy przejdzie hehe ale mam nadzieje ze tak :D

pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2007, 10:42
Posty: 165
Skąd: W-M Susz
Auto: mazda 323 f 1.8 dohc. 96 r.

Postprzez Majlo » 30 kwi 2008, 11:33

piter99 napisał(a):Ja kupiłem dedykowanego Sebringa(polowałem na niego 4 miesiące).Czas wymiany około 5 minut, pasuje idealnie i dźwięk zupełnie nie do poznania :D – nie jest głośny.Polecam kupowanie tłumików dedykowanych!!!!! Po pierwsze nie trzeba nic przerabiać o po drugie silnik NAPRAWDE inaczej oddycha :D


tak tylko ile kosztuje dedykowany a ile mój.... za te pieniądze co zaoszczędzić mozna na kupieniu niededykowanego, mozna myśleć już o glebie.... a co oddychania silnika to na pewno efekt u mnie jest lepszy niż u Ciebie. Ja mam 40cm końcowego tłumika przelotowego + środek przelotowy więc nie ma o czym mówić.. :)

kiepaz napisał(a):tylko obawiam sie przeglądu czy przejdzie


dlaczego by miała nie przejść? Przeciez na przeglądzie się na niczym nie znają! Mówi się że tak powinno być a oni mówią " a no rzeczywiście, to japończyk przecież"
Ostatnio edytowano 30 kwi 2008, 14:32 przez Majlo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:06
Posty: 150
Skąd: Kraków + okolice
Auto: Toledo II 1,9TDI ARL 150km- 2001r

Postprzez Efka » 30 kwi 2008, 13:56

piter99 napisał(a):Ja kupiłem dedykowanego Sebringa(polowałem na niego 4 miesiące).Czas wymiany około 5 minut, pasuje idealnie i dźwięk zupełnie nie do poznania zeby – nie jest głośny.Polecam kupowanie tłumików dedykowanych!!! Po pierwsze nie trzeba nic przerabiać o po drugie silnik NAPRAWDE inaczej oddycha


można wiedzieć gdzie kupiłeś i jakie koszty ?? może się skuszę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2006, 23:51
Posty: 417
Skąd: Przeworsk
Auto: 323 f –> civic EM2

Postprzez andrzejq » 30 kwi 2008, 20:06

EFKA napisał(a):można wiedzieć gdzie kupiłeś i jakie koszty pytajnik może się skuszę zeby

sam kupiłbym taki, ale koszt nowego to 354 euro <killer> http://produkt.sebring.at/php/index.php ... tor=155999

pozostaje używka, ale trzeba mieć trochę szczęścia żeby znaleźć i to w dobrym stanie :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2005, 22:15
Posty: 330
Skąd: Twierdza Przemyśl
Auto: ex Mazda 323F BA KF&Z5 user

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323