Kills on Road & Street
Adaś napisał(a):Brt napisał(a):misiekwaw,
to co może jakiś sparing na mieście?
ja się chętnie przekonam ile moja zostanie z tyłu...
a może nie zostanie?
jak masz ochotę daj znać, ja batów zbierać się nie boję,
Brt to ja też chętnie podjadęco prawda z MPS to szans nie mam, ale ciekawe o ile więcej Ty mnie objedziesz
to nam daje przewage liczebna i mozliwosc wsakaznia miejsca


ostatnio Omega 3.0 V6 ( ta nowsza) straszne baty zebrała ...
przy złoty pięcdziesiąt zdjąłem nage z gazu zeby zobaczyc czy w ogole jeszcze przyspiesza
myslalem ze lepiej to jezdzi ... sadze ze moim k8 dałbym mu rade
przy złoty pięcdziesiąt zdjąłem nage z gazu zeby zobaczyc czy w ogole jeszcze przyspiesza

myslalem ze lepiej to jezdzi ... sadze ze moim k8 dałbym mu rade
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Renault Megane Coupe 1.6 16V (107 koni) vs Opel Omega B Caravan 2.0 16V 136 ps idą łeb w łeb. Tak samo z mazdą 323f 1.8 16V sohc. A od tej meganki GE FS w gazie 1 generacji dostaje minimalne baty, wiec zdrowy fs w benzynie da rade pojechać i taką meganke i omege.
- Od: 10 lip 2006, 15:37
- Posty: 294
- Skąd: Zduńska Wola
- Auto: Mazda 323F BA GT
Ja dzisiaj jade sobie spokojnie przez miasto a tu nagle pojawia sie czarny civic ze wszystkimi czarnymi szybami i sportowym wydechem staje na czerwonym i robii mi przygazówki, wiec ja tez mu odpowiedzialem wkrecając madzie na 7k rpm. Jako ze mam przelotowy wydech i nie mam kata dzwiek V'ki jest tak donosny ze chyba chlopina sie wystraszył i ruszyl na zielonym bardzo delikatnie. Puscilem go przed siebie dogonilismy jakies auto, zwolnilismy on sie przyczail i nagle wyskoczyl na lewy pas i but, wiec nie pozostało mi nic innego jak szybko na dwa gdyz jechalismy cos kolo 60km/h i pedał. Nie musialem wrzucac 3 bo jeszcze dwa sie nie skonczylo a juz byl moj, nie wyprzedzilem go gdyz z naprzeciwka pojawilo sie auto ale dojechalem mu na sam zderzak i wychylilem sie lekko na lewo zeby zobaczyl ze bez problemu go lykne, jak widac zauwazył ze nie da rady po czym szybko skrecił w pierwszą lepszą ulice w lewo
Myśle ze to bylo 1.5 albo jeszcze cos gorszego. Podziwiam takich gosci ze mimo iz nie mają czym chcą sie probowac 

-
Lukasz_zdw
Takie pytanko – do posiadaczy ZE – warto je kręćić powyżej 7000rpm? Bo mam jakąś taką blokadę i przyzwyczajenie z K8 – biegi same mi się zmieniają przy 6800 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
heh, mi tezbrii napisał(a):biegi same mi się zmieniają przy 6800 oczko
ravo napisał(a):hamownia prawde Ci powie usmiech
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
ravo napisał(a):brii
hamownia prawde Ci powie
A co ma piernik do wiatraka
Przecież nie chodzi tutaj o moc powyżej tego zakresu, a o to, na jakich obrotach lądujesz po zmianie biegu.
ravo napisał(a):przeciez zmieniajac biegi widzisz na jakie obroty wskakujeale nie widzisz krzywej momentu i mocy
Andrzej wiem, że fachowiec jesteś jak cholera
Piotruś napisał(a):Czasem lepiej pociągnąć auto o 500 rpm dalej, by nie wpaść po zmianie w jakiś martwy moment w skali
dokładnie tak
dlatego GFkę na "jedynce" kręcę pod red line.. (mimo że moc ma przy 4200)po to właśnie żeby na dwójce zawsze było min 2500obr/min.. co z tego że moment ma przy 1800... ten silnik lubi obroty (16 wentyli) i kręcić go trzeba tak aby po zmianie nie miał mniej niż właśnie 2400- 2500obr/min.... testowane wieeele razy w różnych warunkach..
Z mojego doświadczenia wynika że podstawa to wstrzelić się w najwyższy moment (po zmianie biegu), jeżeli trzeba podciągnąć 300rpm więcej na niższym biegu to trzeba i koniec. w FS ie jest to właśnie mniejwięcej 6800, ale w waszych maszynkach
niewiem, raz jedyny można by sprawdzić i tyle

- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
Riki napisał(a):. ten silnik lubi obroty (16 wentyli)
Riki napisał(a):. po zmianie nie miał mniej niż właśnie 2400- 2500obr/min.... testowane wieeele razy w różnych warunkach..
szczęściarz z ciebie.. w benzynie ciąg czuć dopiero powyżej 4000rpm. mały moment.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
ja KLke krece do 7,700 ;] nie wiem dla czego zawsze dopiero od 5 do 7.700 najlepiej przyspiesza
wiem ze macie swoje zdanie (KLkowicze) ale nie czuje spadku mocy przy 7.700. Byc moze jestem tak zajarany faktem ze sie scigam ze nie widze nic poza przeciwnikiem
;);););)
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
MadziaForever napisał(a):szczęściarz z ciebie.. w benzynie ciąg czuć dopiero powyżej 4000rpm. mały moment.
U mnie ciąg czuć od 1500... jednak najlepszą dynamikę silnik ma powyżej 2000...
Jedynie co zrobiłem w tym aucie to powrót do osiągów seryjnych

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje