Kills on Road & Street

Postprzez Gib » 28 kwi 2008, 09:45

poznawczo maleńki sparnig na światłach z rzekomo wolną Honda VTI 1.8, wolne to pojęcie względne :) ale przynajmniej opanowuje starty coraz lepiej :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pajko » 28 kwi 2008, 10:25

a ja wczoraj objechalem swoja madzie hehe e36 320 w cabrio hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sty 2005, 21:18
Posty: 2563
Skąd: Tarnów
Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi

Postprzez DISItune » 28 kwi 2008, 11:41

Adaś napisał(a):
Brt napisał(a):misiekwaw,
to co może jakiś sparing na mieście?
ja się chętnie przekonam ile moja zostanie z tyłu... :)
a może nie zostanie?
jak masz ochotę daj znać, ja batów zbierać się nie boję,

Brt to ja też chętnie podjadę :) co prawda z MPS to szans nie mam, ale ciekawe o ile więcej Ty mnie objedziesz ;)


to nam daje przewage liczebna i mozliwosc wsakaznia miejsca <lol> po naszej stronie Wisły <zeby> ;)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Brt » 28 kwi 2008, 13:28

misiekwaw, Adaś,
okej wybierajcie gdzie, tylko wybierzecie jakieś fajne miejsce,
od najbliższego poniedziałku jestem do dyspozycji ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez yiabol » 28 kwi 2008, 18:31

ostatnio Omega 3.0 V6 ( ta nowsza) straszne baty zebrała ...
przy złoty pięcdziesiąt zdjąłem nage z gazu zeby zobaczyc czy w ogole jeszcze przyspiesza <lol>

myslalem ze lepiej to jezdzi ... sadze ze moim k8 dałbym mu rade
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez pawlak32 » 29 kwi 2008, 21:34

Renault Megane Coupe 1.6 16V (107 koni) vs Opel Omega B Caravan 2.0 16V 136 ps idą łeb w łeb. Tak samo z mazdą 323f 1.8 16V sohc. A od tej meganki GE FS w gazie 1 generacji dostaje minimalne baty, wiec zdrowy fs w benzynie da rade pojechać i taką meganke i omege.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez Udesky » 29 kwi 2008, 22:22

a ja dziś sciołem się z Paskiem B5 FL TDI 130KM – wynik – REMIS <faja>
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lis 2005, 23:30
Posty: 1150
Skąd: SCI w ZGY
Auto: Z5FBA->O1TDI

Postprzez Lukasz_zdw » 29 kwi 2008, 22:50

Ja dzisiaj jade sobie spokojnie przez miasto a tu nagle pojawia sie czarny civic ze wszystkimi czarnymi szybami i sportowym wydechem staje na czerwonym i robii mi przygazówki, wiec ja tez mu odpowiedzialem wkrecając madzie na 7k rpm. Jako ze mam przelotowy wydech i nie mam kata dzwiek V'ki jest tak donosny ze chyba chlopina sie wystraszył i ruszyl na zielonym bardzo delikatnie. Puscilem go przed siebie dogonilismy jakies auto, zwolnilismy on sie przyczail i nagle wyskoczyl na lewy pas i but, wiec nie pozostało mi nic innego jak szybko na dwa gdyz jechalismy cos kolo 60km/h i pedał. Nie musialem wrzucac 3 bo jeszcze dwa sie nie skonczylo a juz byl moj, nie wyprzedzilem go gdyz z naprzeciwka pojawilo sie auto ale dojechalem mu na sam zderzak i wychylilem sie lekko na lewo zeby zobaczyl ze bez problemu go lykne, jak widac zauwazył ze nie da rady po czym szybko skrecił w pierwszą lepszą ulice w lewo hahaha Myśle ze to bylo 1.5 albo jeszcze cos gorszego. Podziwiam takich gosci ze mimo iz nie mają czym chcą sie probowac ;)
Lukasz_zdw
 

Postprzez brii » 30 kwi 2008, 07:47

Takie pytanko – do posiadaczy ZE – warto je kręćić powyżej 7000rpm? Bo mam jakąś taką blokadę i przyzwyczajenie z K8 – biegi same mi się zmieniają przy 6800 ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez ravo » 30 kwi 2008, 12:31

brii
hamownia prawde Ci powie :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacol » 1 maja 2008, 08:17

brii napisał(a):biegi same mi się zmieniają przy 6800 oczko
heh, mi tez :P
ravo napisał(a):hamownia prawde Ci powie usmiech
:]
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Pit » 1 maja 2008, 08:59

ravo napisał(a):brii
hamownia prawde Ci powie :)

A co ma piernik do wiatraka ??
Przecież nie chodzi tutaj o moc powyżej tego zakresu, a o to, na jakich obrotach lądujesz po zmianie biegu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravo » 1 maja 2008, 09:47

przeciez zmieniajac biegi widzisz na jakie obroty wskakuje ?? ale nie widzisz krzywej momentu i mocy. Majac go pod reka w pare chwil wiesz juz jak optymalnie to robic :)

oj Piotrus :)
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Pit » 1 maja 2008, 10:13

ravo napisał(a):przeciez zmieniajac biegi widzisz na jakie obroty wskakuje ?? ale nie widzisz krzywej momentu i mocy

Andrzej wiem, że fachowiec jesteś jak cholera ;) ale uwierz mi, hamownia a droga to dwie różne sprawy... Nie nauczysz się praktycznego prowadzenia auta w wyścigu z wykresu momentu i mocy. Czasem lepiej pociągnąć auto o 500 rpm dalej, by nie wpaść po zmianie w jakiś martwy moment w skali, ale co ja Ci tam będę tłumaczył, jesteś racer z krwi i kości :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Riki » 1 maja 2008, 11:10

Piotruś napisał(a):Czasem lepiej pociągnąć auto o 500 rpm dalej, by nie wpaść po zmianie w jakiś martwy moment w skali


dokładnie tak

dlatego GFkę na "jedynce" kręcę pod red line.. (mimo że moc ma przy 4200)po to właśnie żeby na dwójce zawsze było min 2500obr/min.. co z tego że moment ma przy 1800... ten silnik lubi obroty (16 wentyli) i kręcić go trzeba tak aby po zmianie nie miał mniej niż właśnie 2400- 2500obr/min.... testowane wieeele razy w różnych warunkach.. :P
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez MadziaForever » 1 maja 2008, 11:14

Z mojego doświadczenia wynika że podstawa to wstrzelić się w najwyższy moment (po zmianie biegu), jeżeli trzeba podciągnąć 300rpm więcej na niższym biegu to trzeba i koniec. w FS ie jest to właśnie mniejwięcej 6800, ale w waszych maszynkach <prosze> niewiem, raz jedyny można by sprawdzić i tyle
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez MadziaForever » 1 maja 2008, 11:17

Riki napisał(a):. ten silnik lubi obroty (16 wentyli) :P


Riki napisał(a):. po zmianie nie miał mniej niż właśnie 2400- 2500obr/min.... testowane wieeele razy w różnych warunkach.. :P


szczęściarz z ciebie.. w benzynie ciąg czuć dopiero powyżej 4000rpm. mały moment.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2007, 17:55
Posty: 574
Skąd: Pisz
Auto: 626 GEA 2,0 DOHC

Postprzez noucamp » 1 maja 2008, 11:29

ja KLke krece do 7,700 ;] nie wiem dla czego zawsze dopiero od 5 do 7.700 najlepiej przyspiesza :| wiem ze macie swoje zdanie (KLkowicze) ale nie czuje spadku mocy przy 7.700. Byc moze jestem tak zajarany faktem ze sie scigam ze nie widze nic poza przeciwnikiem ;););););)
GO BIG OR GO HOME
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 14:27
Posty: 1619
Skąd: Gdańsk
Auto: Silvia power :*

Postprzez Riki » 1 maja 2008, 11:35

MadziaForever napisał(a):szczęściarz z ciebie.. w benzynie ciąg czuć dopiero powyżej 4000rpm. mały moment.


U mnie ciąg czuć od 1500... jednak najlepszą dynamikę silnik ma powyżej 2000...
Jedynie co zrobiłem w tym aucie to powrót do osiągów seryjnych :) może w lato pomyślę coś więcej....w sumie taka dynamika (i spalanie) mi w zupełności wystarcza :) ...jak kiedyś kupię BJ DiTD to będzie zaaaabawa <diabełek>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Artiks » 1 maja 2008, 13:46

Renault Megane Coupe 1,6 <killer> Chrysler Voyager do 160 km/h w tyle ale skubaniec dzielny był :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje