Dołożenie alarmu.
glock napisał(a):Podłączasz się pod dwa kable przy kostce
Glock, z tego co wyczytałem na forum to:
-Pit- napisał(a):zaczynamy od znalezienia oryginalnego sterownika centralnego zamka. Znajduje on sie w samym prawym rogu pod schowkiem, w nogach PASAZERA, tuz pod dmuchawa od wentylacji wnetrza. Nalezy szukac malego przekaznika z napisem "RELAY DOOR LOCK" i wpiac sie w zlacze konektorowe w tym przekazniku (zlacze jest 6-cio polowe). Interesuja nas 4 przewody: przewod brazowo-czarny (otwieranie), brazowo-bialy (zamykanie) oraz dwa od zasilania: +12V oraz masa. Niestety nie pamietam ich kolorow usmiech ale wystarczy sprawdzic miernikiem – sa jeden pod drugim w ktoryms z bokow kostki. Zamek jest sterowny minusem wiec nie trzeba wprowadzac zadnych przerobek w instalacji uniwersalnych sterownikow.
Także trzeba znaleźć 4 kabelki – ciekawe, kótry to masa a który zasilanie – zobaczymy, żeby tylko nie
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek1983 jak juz podłaczysz to otwieranie z pilota zapisz prosze ktory kabelek gdzie, jak i co ma za funkcje
bo wtedy moze i ja sie pokusze o załozenie czegos takiego
Pozdrawiam
bo wtedy moze i ja sie pokusze o załozenie czegos takiego
Pozdrawiam
- Od: 4 sty 2006, 15:19
- Posty: 44
- Skąd: Olkusz, Gliwice
- Auto: Xedos2.0 v6 KF rok93
Ja podpowiem jak ja doszedłem do tego. Do przekaźników dochodzi sygnał +. Potrzebny jest miernik. Jedną końcówke podpinamy pod mase, a druga przykładamy do jednej wsówki i ręcznie od wewnątrz otwieramy i zamykamy zamek. Np. przy zamykaniu na jendym z cienkich przewodów powinno pojawić się napięcie, sygnał +. Jesli dojdziemy do zamykania t oszukamy Otwierania, lub odwrotnie, lub które najpieerw się uda. Ja tym sposoben doszedłem do sedna. Zajęło mi to może minutkę
Pozdrawiam
Pozdrawiam

- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek
o wlasnie o to mi chodzilo
dzieki kolego
pozdrawiam
a bylo to takie logiczne
o wlasnie o to mi chodzilo
a bylo to takie logiczne

- Od: 4 sty 2006, 15:19
- Posty: 44
- Skąd: Olkusz, Gliwice
- Auto: Xedos2.0 v6 KF rok93
Chłopaki, operacja zakończona pełnym sukcesem
Znalazłem ten przekaźnik, sprawdziłem kabelki i podłączyłem następująco:
Przewód brązowo-czarny (otwieranie)
brązowo-biały (zamykanie)
biało-zielony (zasilanie +12V)
czarny (masa -12V)
Życzę udanych lotów (pilotów)
PS. wie ktoś gdzie jest przewód od kierunkowskazów, żebym mógł go podłączyć do przekaźnika pilota? Chcę żeby również potwierdzał mi kierunkowskazami zamknięcie i otwarcie.

Znalazłem ten przekaźnik, sprawdziłem kabelki i podłączyłem następująco:
Przewód brązowo-czarny (otwieranie)
brązowo-biały (zamykanie)
biało-zielony (zasilanie +12V)
czarny (masa -12V)
Życzę udanych lotów (pilotów)

PS. wie ktoś gdzie jest przewód od kierunkowskazów, żebym mógł go podłączyć do przekaźnika pilota? Chcę żeby również potwierdzał mi kierunkowskazami zamknięcie i otwarcie.
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Barthek1983 napisał(a):wie ktoś gdzie jest przewód od kierunkowskazów
Barthek – Przewody od kierunków są pod kolumną kierownicy. Jest tam kilka kostek. Odpinaj każdą pokolei i tym sposobem dojdziesz na której kostce są podpięte kierunki. Jak już będziesz miał kostkę to mierniczek i szukasz
Barthek1983 napisał(a):Chcę żeby również potwierdzał mi kierunkowskazami zamknięcie i otwarcie
Zależy też od samej centralki jaką montujesz do zamykania i otwierania. Czy do sygnalizowania ma ona jeden przewód na wyjściu czy dwa. Jeśli jeden to prościej będzie Ci podpiąć pod światła postojowe (za dużo zabawy z diodami aby podpiąć to po d kierunki). A jesli na wyjściu są dwa przewody to wtedy nie ma problemu
Ja u siebie miałem jeden przewód na wyjściu do sygnalizowania, podpiąłem go podświatła postojowe i w CRONOS'ie efekt jest moim zdaniem duuużo lepszy nić jakbym podpiął pod kierunki
Pozdrawiam

- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a):u siebie miałem jeden przewód na wyjściu do sygnalizowania
Właśnie moja centralka od pilota ma jedno wyjście – ciekawe rozwiązanie z tymi postojowymi
Mimo wszystko spróbuję podpiąć pod kierunki – w instrukcji od pilota piszą, że to tylko kwestia zaprogramowania potem przyciskami. Znowu dam znać jak poszło
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Jeśli masz jedno wyjście to musisz ten sygnał podzielić na dwa – Lewy i prawy kierunek, tym samym zmostkujesz oba kierunki. Podczas zamykania i otwierania autka owszem, wszystkie kieruki zaświecą. Problem pojawia się przy normalnym załączaniu kierunków. Włączysz lewy – migają Lewy i Prawy. Włączysz prawy – Migają Prawy i Lewy.
Można to obejść wstawiajac diody tak aby prąd idący od przełącznika do kierunkowskazu nie wrócił się do kierunkowskazu przeciwnego i odwrotnie. Nie ma z tym dużo roboty, ale mi się bardziej podoba sygnał na światłach
Pozdrawiam
Można to obejść wstawiajac diody tak aby prąd idący od przełącznika do kierunkowskazu nie wrócił się do kierunkowskazu przeciwnego i odwrotnie. Nie ma z tym dużo roboty, ale mi się bardziej podoba sygnał na światłach
Pozdrawiam
- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Podepnij się do kierunków,zaraz przy przełączniku kierunkowskazów.Jak zdemontujesz obudowę kolumny kierownicy wszystko będziesz miał na wierzchu.Z kostki wychodzą trzy kable,pod dwa się podłączasz, i po sprawie.Ja tak zrobiłem i działa bez problemu,kieruneczki świecą........ 
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
glock napisał(a):Z kostki wychodzą trzy kable,pod dwa się podłączasz
Dzięki Glock za podpowiedź, a czy jakoś charakterystycznie wygląda ta kostka i pod które dwa kabelki z nich należy się podpiąć? Ponieważ ja mam tylko jeden kabelek wyjścia z centralki pilota...
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Kostka jest zaraz,obok przełącznika kierunków ma kolor biały i jest wpięta do czarnej obudowy,zespolonej.Z trzema kablami jest tylko jedna i jest,tak jak Ci pisałem w lewym górnym rogu i Masz do niej swobodny dostęp (jak zdejmiesz obudowę to ja zobaczysz) Dwa kable są to lewy-prawy,a środkowy masowy.Będziesz musiał sobie sprawdzić,który jest,który jak podłączysz centralkę...Powodzenia 
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Dzięki Glock raz jeszcze za wskazówki
Wpadłem za to na inny pomysł – podłączę wyjście centralki pod awaryjne
zobaczymy czy się uda 

Wpadłem za to na inny pomysł – podłączę wyjście centralki pod awaryjne
https://www.facebook.com/2become1photo – FOTOGRAFIA ŚLUBNA
- Od: 9 lis 2007, 11:41
- Posty: 1508 (0/1)
- Skąd: Praszka
- Auto: Mazda Xedos 6 CA KF '99 Back to Black
Ja znalazłem już przekaźnik do centralnego, wiem który jest masa który +12 który otwieranie, a który zamykanie. Problem mam taki, że od centralki alarmowe wychodzi 6 kabelków, gdzie masa i +12 są w osobnej kostce. Są pomarańczowy, biały, żółty oraz te same kolory z czarnym paskiem, wie ktoś który jest do otwierania, który do zamykania
?
Get Rich or Die Tryin'
- Od: 9 lip 2007, 10:40
- Posty: 25
- Skąd: Toruń
- Auto: Mazda 626 GE 1996, 1840 cm3
Biały i żółty są od otwierania i zamykamia.Nie pamiętam już,który kolor otwiera,a który zamyka.Będziesz musiał sprawdzić jak już podłączysz centralkę.Te z paskami są do centrala sterowanego hydraulicznie,ich nie wykorzystujesz.
Barthek1983....nie podpinaj się pod awaryjne bo bedzię Ci załączać się przekaźnik od awaryjnych
Barthek1983....nie podpinaj się pod awaryjne bo bedzię Ci załączać się przekaźnik od awaryjnych
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Sorry sprostowanie....te z paskmi są plusowe i musisz je podłączyć!!!! Ja miałem trochę inny alarm,ale podłączenie centrala jest takie samo... 
żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6