Mazda 323F 92' autoalarm
Strona 1 z 1
Montuje sobie wlaśnie autolarm PROXIMA i chcialbym zrobic odcienie pompy paliwa. Czy ktos moze mi podpowiedziec gdzie znajduje sie i jak wygląda ten przewod od tej pompy, a moze lepiej zrobic inne odciecie np. zapłonu ?
Robo
- Od: 4 sty 2005, 22:42
- Posty: 9
- Skąd: ELBLĄG
- Auto: Mazda 323F 92' 1.6 16V
Sorka za ot ale:
Ostatnio widzialem moim zdaniem najlepsze zabezpieczenie na zlodzieji
nazywo sie to urzadzonko bodajze BBS,polega na tym ze podlaczasz sie "pod hamulce" ,i nawet gdy zlodzieje odjada to po pierwszym nawet delikatnym nacisnieciu hamulca blokuja sie maxymalnie kola,tak ze tylko NAJSILNIEJSZA laweta ruszy furke.A caly "system" wlacza sie i wylacza specjalnym kluczykiem.Koszt urzadzonka to ok 500zl
Ostatnio widzialem moim zdaniem najlepsze zabezpieczenie na zlodzieji
nazywo sie to urzadzonko bodajze BBS,polega na tym ze podlaczasz sie "pod hamulce" ,i nawet gdy zlodzieje odjada to po pierwszym nawet delikatnym nacisnieciu hamulca blokuja sie maxymalnie kola,tak ze tylko NAJSILNIEJSZA laweta ruszy furke.A caly "system" wlacza sie i wylacza specjalnym kluczykiem.Koszt urzadzonka to ok 500zl
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
- Od: 25 sie 2004, 12:23
- Posty: 1124
- Skąd: Warszawa
- Auto: Passat B7
Tak ale ja juz mam ten autoalarm i nie wiem tylko jak i gdzie podłączyć to odcięcie
Robo
- Od: 4 sty 2005, 22:42
- Posty: 9
- Skąd: ELBLĄG
- Auto: Mazda 323F 92' 1.6 16V
Jakos udlalo mi sie to dzisija podłączyć. Zrobilem odciecie na pompe paliwa. Jedyny problem jaki miałem to podłączenie kierunkowskazów, za zadne skarbu nie chciało działac gdzie indziej jak tylko przed przekaźnikiem od kierunków. Teraz działa ale działają na przemian dwa przekażniki (jeden od alarmu). Może ktoś wie jak zrobic zeby podłączyć bezpośrednio na kierunki, a nie na przekaznik
Jak podlaczam bezposrednio na kierunki to wszystko sie wali i nic nie chce działać, nawet centralka.
Robo
- Od: 4 sty 2005, 22:42
- Posty: 9
- Skąd: ELBLĄG
- Auto: Mazda 323F 92' 1.6 16V
Ale właśnie najlepiej zrobić to na przekaźnikach, gdyż w innym przypadku układ sterujący alarmem może nie wytrzymać takiego obciążenia. Wiesz: 6*żarówka, to trochę ciągnie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
coś takiego
http://www.dipol.pl/auto/inne/css.htm
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
OK Zgadzam się ze musi to być na przekaznikach, ale ta centralka alarmu ma juz wbudowany przekaznik do kierunkow. Wiem takze od znajomego ze np. w AUDI 80 chodzi wszystko poprawnie a wyjscie z centralki jest podlaczone bezposrednio do kierunków.Albo ta AMzzda jest jkas nietypowa, albo ja cos źle podłączam.
Moze ktos wie w którym miejscu instalacji powinienem się podłączyć, żeby dobrze działało ?
Moze ktos wie w którym miejscu instalacji powinienem się podłączyć, żeby dobrze działało ?
Robo
- Od: 4 sty 2005, 22:42
- Posty: 9
- Skąd: ELBLĄG
- Auto: Mazda 323F 92' 1.6 16V
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość