cube
jezeli nie wiesz dokladnie jak sie ustawia i nie masz jakiegos punktu odniesienia polecam a nwet prosze (dla mnie i dla innych uzytkownikow drogi) jedz na regulacje koszt naprawde dorszowy ustawia ci porzadnie na przyrzadzie do ustawiania swiatel a jezeli autko wymaga przegladu np sprowadzane to i tak placisz za to wiec MUSZA ci ustawic to za darmoche tylko trzeba nieraz im nakazac
pozatym lewe zawsze swieci blize prawe dalej i powinno byc nie dokladnie jak u ciebie tylko od kazda lampa od lewej strony powinna swiecic tak z uskosa do prawej co raz dalej
przy reflektorach sa dwie srubki do regulacji o ktorech malo osob wie i kreci gora dol a jezeli soczewka nie swieci w odpowiednim kierunku to nawet jak jak bedzie bardzo nisko bedzie oslepiala innych kierowcow
wiec polecam ustawianie w punktach gdzie robia przeglady tam na przyrzadzie jest dokladnie zaznaczone jak maja swiecic i tak ci powinni ustawic
pozatym na tych lampach widocznosci jest naprawde dobra mialem kilka autek juz i tu krotkie są naprawde ok dlugie juz w porownaniu z innymi sa slabsze ale nie ma co narzekac oczywiscie porownojac autka z tamtych lat hehe bo jak ktos bedzie porownywac do ksenonow to juz inna bajka
a od kilku m-cy smigam na zarowkach typu Semi Gold rewelka polecam takie tylko jakies firmowki odrobinke slabsze przy bardzo dobrej przejrzystosci powietrza (ale w tedy i tak wszystko dobrze widac ) a o niebo lepiej przy np deszczu czy mgle

no moze tylko wygladaja dziwnie dla innych uzytkownikow drog bo wszyscy zakladaja jakies zarowki udajace ksenony a ja mam zołtawe
