Witam,
no wlasnie... czy do MX-3 będzie pasowała półośka pochodząca od innych modeli Mazdy?
Pozdrawiam, b.
Półośka do MX-3 a półośki od innych Mazd...
Strona 1 z 1
- Od: 4 sty 2005, 02:12
- Posty: 38
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda MX-3 : 1.8 : V6
z tego co mi wiadomo to nie. Nawet z innego MXa 1,6 nie wejdzie. Jest inna skrzynia, półośka tam ciensza.
jak mniemam padł przegub. Zainteresuj sie regeneracja, zazwyczaj daja 12 miesiecy gwarancji.
jak mniemam padł przegub. Zainteresuj sie regeneracja, zazwyczaj daja 12 miesiecy gwarancji.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
- Od: 18 maja 2004, 12:41
- Posty: 113
- Skąd: Kraków
- Auto: corolla TS
no wlasnie z ta regeneracja nie jest tak rozowo – sprawdzilem w jednym miejscu i chca za to 700 zl, czy to normalna cena?
sytuacja od kilku dni wyglada tak, ze przy jezdzie od okolo 50 km/h przod zaczyna "wibrowac", przestaje jednak, gdy kola skrece lekko w prawo, ale znow pojawia sie podczas skrecania lekko w lewo
identycznie sytuacja wygladala jakies 2 miesiace temu (gdy kupilem samochod), o ile dobrze pamietam wymieniony byl lewy przegub – wibracje ustaly, ale caly ten czas zarówno przed jak i po wymianie sluchac bylo lekkie "trzaski", "terkotanie" podczas mocniejszych zakretow w lewo...
mechanik stwierdzil, ze to poloska, ale ze nie mialem kasy na naprawe tego, to tak jezdzilem... teraz jednak nie da sie juz normalnie jezdzic przez te wibracje.
poinformowano mnie, ze po wymianie tej poloski ustana wibracje i te trzaski, ale szczerze mowiac podchodze do tego z lekkim dystansem, bo to mialo ustac juz za 1 razem... a co o tym sadza osoby znajace sie na temacie?
sytuacja od kilku dni wyglada tak, ze przy jezdzie od okolo 50 km/h przod zaczyna "wibrowac", przestaje jednak, gdy kola skrece lekko w prawo, ale znow pojawia sie podczas skrecania lekko w lewo
identycznie sytuacja wygladala jakies 2 miesiace temu (gdy kupilem samochod), o ile dobrze pamietam wymieniony byl lewy przegub – wibracje ustaly, ale caly ten czas zarówno przed jak i po wymianie sluchac bylo lekkie "trzaski", "terkotanie" podczas mocniejszych zakretow w lewo...
mechanik stwierdzil, ze to poloska, ale ze nie mialem kasy na naprawe tego, to tak jezdzilem... teraz jednak nie da sie juz normalnie jezdzic przez te wibracje.
poinformowano mnie, ze po wymianie tej poloski ustana wibracje i te trzaski, ale szczerze mowiac podchodze do tego z lekkim dystansem, bo to mialo ustac juz za 1 razem... a co o tym sadza osoby znajace sie na temacie?
- Od: 4 sty 2005, 02:12
- Posty: 38
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda MX-3 : 1.8 : V6
Panowie – na tym nie ma co oszczędzać. Tym bardziej, że jak domniemam nie jest wam obce ruszanie z dużą mocą. Proponuję zaopatrzyć się w zamienniki :
niemieckie Sachsy – droższe ale i trwalsze
lib włoskie GLO – tańsze ale to włoszczyzna :–)
jeszcze Valeo jakieś robi ale ani są tanie ani dobre.
niemieckie Sachsy – droższe ale i trwalsze
lib włoskie GLO – tańsze ale to włoszczyzna :–)
jeszcze Valeo jakieś robi ale ani są tanie ani dobre.
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
boruva, zmień mechanika. Ja w kraku mialem przez mechanika robiona regeneracje, nie wiem gdzie. Mowil ze w toruniu, ale to byl BUC (nie tak dawno przejechał sie na nim REDOO), wiec i tak mu nie ufam. W kazdym razie za ta półoś, jej regeneracje, zapłaciłem jakieś 350zl. Było to niecałe 2 lata temu. Poza tym od tamtej pory ceny części do mazdy zeszły w dół.
- Od: 18 maja 2004, 12:41
- Posty: 113
- Skąd: Kraków
- Auto: corolla TS
regeneracja poloski jakies 300-400 zl i dostajesz 12 miechow gwarancji.Ja tez mialem z tym problemy.Wymienilem przegob (okolo 300 zl) i jest dobrze.Ciezko jest go dostac.O nowym zapomnij.Ja znalazlem uzywany w bardzo dobrym stanie.Ceny od 350-450 zl. Za przegob z poloska chca jakies 700-800 zl (obdzwonilem pol kraju).Tylko dobrze sprawdz wymiary bo przegoby roznia sie milimetrami.Pzdr
---------------------------------------
MX-3 V6
RX-7 III

MX-3 V6
RX-7 III
- Od: 7 lip 2004, 16:17
- Posty: 117
- Skąd: Włocławek
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 '92
sklaniam sie ku temu, zeby jednak zregenerowac ta istniejaca poloske...
jutro zaczynam poszukiwania kogos, kto sie tym zajmuje w mojej okolicy – Piła w wielkopolsce (moze ktos zna te rejony i serwisy zajmujace sie regeneracja w okolicy?)
ale zadzwonie do tej firmy:
http://www.motomax.pl – wyglada na to, ze powaznie podchodza do tematu, moze to tu Ci regenerewali poloske misiek? dobrze to zrobili?
i do tych
http://www.moto-profil.pl/index.php?dzial=news&adres=gknr_news.htm
najgorsze w przypadku odleglych serwisow jest to, ze trzeba unieruchomic auto na pare dni, dlugo trwa taka regeneracja, moze ktos wie?
aha, czy bardziej z tym tematem dzwonic po sklepach czy warsztatach?
jutro zaczynam poszukiwania kogos, kto sie tym zajmuje w mojej okolicy – Piła w wielkopolsce (moze ktos zna te rejony i serwisy zajmujace sie regeneracja w okolicy?)
ale zadzwonie do tej firmy:
http://www.motomax.pl – wyglada na to, ze powaznie podchodza do tematu, moze to tu Ci regenerewali poloske misiek? dobrze to zrobili?
i do tych
http://www.moto-profil.pl/index.php?dzial=news&adres=gknr_news.htm
najgorsze w przypadku odleglych serwisow jest to, ze trzeba unieruchomic auto na pare dni, dlugo trwa taka regeneracja, moze ktos wie?
aha, czy bardziej z tym tematem dzwonic po sklepach czy warsztatach?
- Od: 4 sty 2005, 02:12
- Posty: 38
- Skąd: Piła
- Auto: Mazda MX-3 : 1.8 : V6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości