Szarpanie silnika w przedziale 2000-3000 obrotow

Postprzez xedosik » 20 kwi 2008, 23:02

witam
mam taki problem ze czasami miedzy 2000rpm a 3000rpm gdzies 2500 auto tak jakby nie dostaje dawki paliwa i naciskajac pedal gazu lub go trzymajac w caly czas w tych obrotach jest szarpniecie a pozniej jedzie normalnie i za jakis czas znowu. czy ktos wie o co chodzi??
pozdrawiam
Ostatnio edytowano 21 kwi 2008, 23:55 przez xedosik, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez Grzyby » 21 kwi 2008, 12:06

xedosik, możesz sprecyzować nazwę tematu?
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xedosik » 23 kwi 2008, 04:06

juz ok,
no i nikt nie pomoze?? :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez DymeK » 23 kwi 2008, 06:51

podobnie u mnie dodatkowo spadek mocy podejrzenie padło u mnie na świece i kable WN bo mam jeszcze oryginalne jutro wymieniam na NGK i świeczki denso i filtr paliwa to ci napisze czy pomogło
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez xedosik » 23 kwi 2008, 21:08

czekam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez ozetec » 23 kwi 2008, 23:27

DymeK napisał(a):podobnie u mnie dodatkowo spadek mocy podejrzenie padło u mnie na świece i kable WN bo mam jeszcze oryginalne jutro wymieniam na NGK i świeczki denso i filtr paliwa to ci napisze czy pomogło


to jakie go X wsadzali swiece oryginalne? pytam bo u siebie mialem wlasnie denso...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 12:23
Posty: 72
Skąd: Śląsk
Auto: 6GH

Postprzez xedosik » 24 kwi 2008, 23:44

DymeKpomoglo?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez DymeK » 25 kwi 2008, 16:21

nie prawdopodobnie może być to uszczelka od kolektora zresetowałem kompa i wszyskie problemy znikneły
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez dadan » 28 kwi 2008, 10:51

Tez mialem takie szarpanie, wymienilem wszystkie filtry, swiece, jednak wina lezala w dziurawym wezu miedzy filtrem powietrza a przeplywomierzem, po wymianie szarpanie zniknelo
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2008, 13:23
Posty: 664 (0/15)
Skąd: Gdynia
Auto: TA KL

Postprzez xedosik » 6 maja 2008, 21:27

dadan napisał(a):Tez mialem takie szarpanie, wymienilem wszystkie filtry, swiece, jednak wina lezala w dziurawym wezu miedzy filtrem powietrza a przeplywomierzem, po wymianie szarpanie zniknelo



ten duzy gruby??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez Ozzy » 8 maja 2008, 09:32

Witam ja tez miałem podobny problem,dodawałem gazu np.przy wyprzedzaniu. i autem aż rzucało.przyczyna była prosta tz. pękła mi fajka od jednej ze swiec i miałem tylko 5 garów.Jezeli masz to samo to owin fajke tasmą izolacyjną i nie powinno byc klopotu.(to tylko prowizorka)
Be Quick Or Be Dead
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2008, 20:33
Posty: 96
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 2.0V6 92.

Postprzez Stołek » 10 maja 2008, 14:47

Witam
Ja z kolei mam taki problem że mój xedos jak jest zimny to nie mam mu nic do zarzucenia po prostu idzie jak strzała natomiast jak się nagrzeje to ujechać nie idzie, obroty skaczą od 200 do 1000 a szarpie niesamowicie. Wiem że silnik jest oki bo sprawdziłem go w samochodzie w którym przedtem jezdził i jest ok, uszczelki pod kapami są wymienione i nadal i niby wszystko jest dobrze ale jak sie trochę nagrzeje to aż ryczeć się chce bo nie mam pojęcia co go boli
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 gru 2007, 12:59
Posty: 13
Auto: Mazda xedos6 2.0 v6

Postprzez Ozzy » 10 maja 2008, 15:06

Masz identyczne objawy jak ja. sprawdź kable i fajki świec( nazewnictwo laika wiem) może któraś pękła, masz przebicie iskry a w rezultacie wszystkie gary pracują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2008, 20:33
Posty: 96
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 2.0V6 92.

Postprzez Stołek » 10 maja 2008, 15:36

Ale jak jest zimny to wszystko jest ok no prawie bo troche mu obroty skakają ale to zaledwie o 100 chociaż jak przez dłuższą chwilę chodzi na luzie i mu te obroty tak skaczą to jest to trochę denerwujące.Ale wydaję mi się że to nie jest wina kabli bo jak jest zimny to jest git a jak sie nagrzeje przez kilka km-ów to jest nie do ujechania chybą że się mylę a jak tak to zaraz zakupuje nowe kabelki i fajki:)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 22 gru 2007, 12:59
Posty: 13
Auto: Mazda xedos6 2.0 v6

Postprzez Ozzy » 10 maja 2008, 15:52

Moze najpierw odczep od swiecy i sprawdz w jakim stanie sa te faje. jezeli są całe to po co mieć koszty. Jak pojechałem do mechanika to po wysłuchaniu mnie pierwsze co zrobił to na odpalonym silniku złapał sie za kable. wszystkie po kolei sprawdził i pokazał mi pękniętą jedna sztukę i skaczącą po niej iskrę. owiną ja tasma izolacyjną i jest git.powiedział ze dlatego szarpało bo nie miałem jednego cylindra. Nie sugeruj sie tylko moja opinią
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2008, 20:33
Posty: 96
Skąd: Wrocław
Auto: Xedos 2.0V6 92.

Postprzez xedosik » 15 lip 2008, 14:11

wymienilem przewody na NGK , swiece tez i problem jest nadal, ktos zna powod???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez Hazu » 15 lip 2008, 18:25

wyczyść kopółkę
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez xedosik » 17 lip 2008, 12:56

a jak to zrobic?? trzeba rozkrecac czy przeczyscic ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 18:58
Posty: 59
Skąd: kutno
Auto: Xedos 6 2.0 V6 96r.

Postprzez Bartek. » 17 lip 2008, 19:23

Trzeba odkręcić ją (kopułkę ;) ) od aparatu zapłonowego. w środku masz ( w przypadku sześciu garów) sześć małych styków które na zewnatrz łączą się z przewodami zapłonowymi. musisz sprawdzić czy nie są nadpalone i ewentualnie delikatnie je przeczyścić ze zwęglonego nalotu. Nalezy tez rzucić okiem n apalec rozdzielacza i na jego mosiężny styk oraz na połączenie tegoż palca z przewodem głównym cewki – taki grafitowy bądź mosięzny łącznik na spręzynce (dawno tam nie zaglądałem i nie pamietam)
Chill out...
Forumowicz
 
Od: 16 sie 2006, 10:21
Posty: 106
Skąd: Lublin
Auto: Xedos 6 2.0V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6