sledzilem dokladnie to co napisales i wiesz:
juz predzej podejrzewalem te rzeczy co pisales i korek wydaje sie sprawny, na dodatek go plukalem w benzynce.
ale chyba masz racje z ta mala nieszczelnoscia bo tez bym stawial na to. poniewaz kiedys mialem jeszcze gorzej i nie bylo widac neiszczelnosci a tu okazalo sie ze chlodnica dziurawa potem okazalo sie , ze przy nagrzewnicy przewd\ody sa przetarte i maja malutkie dziurki wymienilem chyba z 2 przewody i okazalo sie ze zaden z nich nei byl 100 % szczelny obawaiam sie ze moze jest eszcze jakis nie szczelny przewod tylko nie widac go bo jest bardzo mala nieszczelnosc

i mozliwe ze przez ta niesczelnosc zasysa powietrze zamiast plynu. chyba wymienie wszystkei przewody jakie sa w obiegu i bede mial pewnosc

ale ile roboty.
a moze to nie przez to a ja nabawie sie tylko wiele pracy, oj klopotliwe sa te uklady chlodzenia

ja juz myslalem jakos wstawic normalny zbiornik wyruwnawczy

a nie jakiej podcisnieniowe
mam pytanie bo na zimnym reduktorze silnik pracuje nei stabilnie. jak sie zagrzeje jest lepiej, czy t normalny objaw ?
dodatkowo powiedzcie mi czy mozna jezdzic z jalowymi 1,5 tysiaca ? bo jak tak ustawie to sie szybciej grzeje i rowniej pracuje. (skrzynia AT)
jeszcze jedno w wolnymi obrotami ( bo instalacja Bez komputera) czy jak gazownik mi ustawi stosunek gazu do powietrza to czy sonda nie wykryje zle czegos i silnik nie przykreci se powietrza ? b jesli tak to wychodzi na to ze zawsze bedzie zle na jalowych na LPG (chyba ze sonda daje sygnal do silnika ktory tlko poprzez regulacje dawki benzyny wyreguluje se to)
narazie dzieki

i czekam na dalsza czesc waszej pomocy
