bojownik Te 12V z radia to tak jak pisze
Xionc tzw. Remote, jest to po prostu kabelek z kostki na którym pojawia się 12V po włączeniu radia i jest to wł stworzone do załączania wzmacniacza po włączeniu radia, inne oznaczenie to power antena. W przypadku Mazdowskiej kostki takiej jak w twoim linku to jest pin E. Natomiast jeśli masz zasilanie do kostki poprowadzone takim hmmm grubszym kablem jak u mnie w GW to możesz podłączyć te dodatkowe 5A do niego, do pinu B to jest pin na którym masz ciągle 12V z akumulatora , na pinie A pojawia się 12V po przekręceniu stacyjki na zapłon. Wzmacniacz powinien wytrzymać te 14v. Nie zapominaj tylko że kabel + powinien być nieco grubszy bo jak dasz za cienki to jego oporność będzie zbyt duża i w rezultacie otrzymasz dużo niższe napięcie na jego końcu. Masę możesz uzyskać z karoserii z bagażnika
np śruby od foteli albo od pasów. Żeby nie ciągnąć równolegle kabla remote (czyli 12v wraz z włączeniem radia) to daj ten przekaźnik za radiem od razu. Także tak jak
Xionc napisał podłączaj na próbę i czekamy na rezultaty
mily200 To o czym piszesz jest bez sensu tracisz w ten sposób dużo energii na przetwarzaniu prądu stałego 12V na zmienny 230V a potem z powrotem na 12V i na dodatek tak samo trzeba robić instalację.
..::Boost::..
Były GD 2.2i GLX Ultra 91r., GW 2,0 Diesel po FL silver 01r.,GY 2.0 Diesel po FL 07r. (black)
Są GW 2.0 Diesel po FL black devil (JMZGW...666) 01r. & GY 2.0 Diesel po FL 07r. (strato blue)
Będą... Mazdy oczywiście :)
>>>Mazda or Nothing<<<