baccara14 napisał(a):Wy tu takie filozofie, a mi sie MPS'ka zesrała. Sorki za wyrazenia, ale jak nazwac kłeby smierdzacego dymu z obu rur ? i to jakie wilekie kłeby. Było to dzisiaj wiecziorem. Moze ktos wie co mogło sie stać ?
obstawiam turbine
www.mazdaspeed.pl
baccara14 napisał(a):Wy tu takie filozofie, a mi sie MPS'ka zesrała. Sorki za wyrazenia, ale jak nazwac kłeby smierdzacego dymu z obu rur ? i to jakie wilekie kłeby. Było to dzisiaj wiecziorem. Moze ktos wie co mogło sie stać ?
habzimierz napisał(a):Zapytam się tylko czy chłodzisz turbinę i oszczędzasz ją przed rozgrzaniem silnika?
baccara14 napisał(a):habzimierz napisał(a):Zapytam się tylko czy chłodzisz turbinę i oszczędzasz ją przed rozgrzaniem silnika?
Dbam o to. Poprzednio miałem 3 diesle, wiec jestem wrazliwy na takie sprawy. Dzisiaj auto na lawete i do serwisu. Rzeczywsicie dym jest niebieski i niesamowiecie brzydko pachnie- spalony olej.
kowalesik napisał(a):Mnie oleju nie ubywa miedzy wymianami, ale ja wymieniam co 5 tys mil (8 tys km) i uzywam polsyntetyka 5W30. Mazda USA na pytanie o syntetyk odpowiedziala, ze nie jest zalecany i ze moga anulowac gwarancje jak zastosuje syntetyk. Pozostalem wiec przy polsyntetyku. Zreszta chyba kazdy olej powinien wytrzymac te 8 tys kilometrow. Jak na razie ani mi oleju nie ubywa ani nie dymi. Na jakim oleju jezdzicie? Moze tutaj lezy pies pogrzebany?
baccara14 napisał(a):Już wiem, że to padła turbina.
Ale co ciekawego. Serwis informuje, ze powodem był zbyt niski poziom oleju!!!!
Od ostatniego przeglądu zrobiłem 6 tys. km!!!! To chyba za mało go wlali podczas przeglądu ??
Czyzby próbowali zrzucic naprawe z gwarancji ?
misiekwaw napisał(a):ciekawe co piszecie o tym oleju, bo u mnie nawet nie drgnie jak do tej pory, co wrecz obniza czujnosc
habzimierz napisał(a):misiekwaw napisał(a):ciekawe co piszecie o tym oleju, bo u mnie nawet nie drgnie jak do tej pory, co wrecz obniza czujnosc
mam tak samo, i chociaz zrobilem dopiero 3K to myślałem, że w międzyczasie będę musiał robić "dolewki". Martwi mnie z kolei to, że jest mnóstwo postów o awaryjności 6ki na amerykańskich forach – turbiny, napęd, utraty mocy i ogólne "kaput" są tam na porządku dziennym
gari napisał(a):misiekwaw napisał(a):co do wiadomości znalezionych na amerykańskich forach to dla 3ki MPS też nie są zbyt łaskawe
moglbys podac jakies konkrety??
dziex
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości