misiekwaw napisał(a):Bartek1986 napisał(a):misiekwaw napisał(a):6.6 nie jest zblizone do 6.2?
a Twoim zdaniem jest ? Bo moim to jest duża różnica... 10.6 do 10.2 jest zbliżone ale im szybciej do setki tym więcej KM i NM potrzeba żeby urwać każdą setną sekundy.. Może powiesz, że 4.2 s do setki jest zbliżone do 3.8TO JEST PRZEPAŚĆ
napisalem tez ze ta roznice "zalatwia" jeden blad kierowcy, moglbys nie wyrywac z kontekstu? akurat troche pojezdzilem autami o osiagach na poziomie 6-7 sekund do setki i wem ze na drodze to wyrazna roznica, wiem tez ze wystarczy troche zepsuc start i to V6 nie bedzie mialo 6.6 tylko 7
Kills on Road & Street
Mazda MX-6 KL VS [nowy] Seat Leon TDI (wedlug danych 140 koni)
Dziś około 20, kręciłem się z Moja Ukochaną po mieście w poszukiwaniu potencjalnych amatorów street racing’u. Niestety ruch nie pozwalał się rozwinąć, resztą nie było nawet z kim się rozwinąć. Tak więc jadąc ul. Grunwaldzką w stronę gdańska zawróciłem na skrzyżowaniu i jadąc ta samą drogą w kierunku Sopotu. Nagle mija mnie dość dynamicznie Leon, trochę podjechałem do niego i stanęliśmy na skrzyżowaniu przy Manhatanie.
Obejrzałem dokładnie trzy literki TDI i pomyślałem ze nie mam co startować no ale najwyżej się nie uda. Czerwone, pomarańczowe i zielone, Leon rusza dość dynamicznie ja również (bez pisków) ku mojemu zaskoczeniu byłem jakieś ¾ auta z przodu, ale niestety do następnego skrzyżowania jest jakieś 40 metrów (było czerwone i jakieś auto stało) i w sumie nie skończyła się jedynka a już hamowałem, u niego na pasie nie było auta. Nagle zmieniło się światło Leon gdzieś pojechał. Ja wyskoczyłem po chwili za jakiegoś auta i rura za nim, ominęliśmy kilka autek małym slalomem i stanęliśmy na światłach przy Galerii Bałtyckiej ja na prawym Leon na lewym, środkowy pas wolny. Patrzę się na kierownika Leona (koleś koło 30 lat) i patrzył się gdzieś w przeciwległa stronę.
Czerwone, pomarańczowe i zielone, patrzę na Leona on powoli rusza i nagle wyrywa ja po zaobserwowaniu tego faktu nie zostaje dłużny.
1 bieg (jakieś pół auta przed nim)
2 bieg wszedł idealnie, koła nie strąciły przyczepności wiec Vałka Mazdy wyrywa i Leon jakieś dwie długości za mną.
3 bieg również wchodzi idealnie i widzę koniec Leona w lusterku lewym (Leon lewy pas, środkowy wolny ja na prawym)
jakieś 100 metrów do skrzyżowania a tam czerwone, przed nami parę aut, jedno zajechało mi drogę wiec odpuściłem, Leon przeleciał hamując. Staje obok niego żeby podziękować, a on znowu cos tam z lewej strony ogłada. Mowie no trudno, koleś nie umie przegrywać, zapalało się zielone, Leon ruszył za golfem który starł pierwszy na światłach i pojechał, ja się wlokłem z Monisią, ale nagle zrobiła się luka no i stwierdziłem ze mi jeszcze mało
dogoniłem Leona na skrzyżowaniu koło nissana i opla. Dojezdzając do skrzyżowania Leon miał jakieś 20 metrów ja 35m zapalało się zielone, Leon pewnie się skumał ze znowu będzie race wiec rura, ja również do wysokości Media marketu dogoniłem i przegoniłem Leona, usiadł mi na pupie, chciał skręcić w prawo (w Kołobrzeską) stanąłem tak żeby mu podziękować, tym razem popatrzył się z podziwem
ja pokazałem mu kciuka, on również . Był to mój pierwszy kill po swapie skrzyni, wiec jest wyjątkowy
musze tez powiedzieć ze Monisia była dzielna i mnie wspierała
a nie krzyczała żebym zwolnił jak to zwykle bywa
. Jeszcze musze zaznaczyć ze mam popsute VIRSy wiec po założeniu VIRSboxa będzie o wiele lepszy wynik 
Dziś około 20, kręciłem się z Moja Ukochaną po mieście w poszukiwaniu potencjalnych amatorów street racing’u. Niestety ruch nie pozwalał się rozwinąć, resztą nie było nawet z kim się rozwinąć. Tak więc jadąc ul. Grunwaldzką w stronę gdańska zawróciłem na skrzyżowaniu i jadąc ta samą drogą w kierunku Sopotu. Nagle mija mnie dość dynamicznie Leon, trochę podjechałem do niego i stanęliśmy na skrzyżowaniu przy Manhatanie.
Obejrzałem dokładnie trzy literki TDI i pomyślałem ze nie mam co startować no ale najwyżej się nie uda. Czerwone, pomarańczowe i zielone, Leon rusza dość dynamicznie ja również (bez pisków) ku mojemu zaskoczeniu byłem jakieś ¾ auta z przodu, ale niestety do następnego skrzyżowania jest jakieś 40 metrów (było czerwone i jakieś auto stało) i w sumie nie skończyła się jedynka a już hamowałem, u niego na pasie nie było auta. Nagle zmieniło się światło Leon gdzieś pojechał. Ja wyskoczyłem po chwili za jakiegoś auta i rura za nim, ominęliśmy kilka autek małym slalomem i stanęliśmy na światłach przy Galerii Bałtyckiej ja na prawym Leon na lewym, środkowy pas wolny. Patrzę się na kierownika Leona (koleś koło 30 lat) i patrzył się gdzieś w przeciwległa stronę.
Czerwone, pomarańczowe i zielone, patrzę na Leona on powoli rusza i nagle wyrywa ja po zaobserwowaniu tego faktu nie zostaje dłużny.
1 bieg (jakieś pół auta przed nim)
2 bieg wszedł idealnie, koła nie strąciły przyczepności wiec Vałka Mazdy wyrywa i Leon jakieś dwie długości za mną.
3 bieg również wchodzi idealnie i widzę koniec Leona w lusterku lewym (Leon lewy pas, środkowy wolny ja na prawym)
jakieś 100 metrów do skrzyżowania a tam czerwone, przed nami parę aut, jedno zajechało mi drogę wiec odpuściłem, Leon przeleciał hamując. Staje obok niego żeby podziękować, a on znowu cos tam z lewej strony ogłada. Mowie no trudno, koleś nie umie przegrywać, zapalało się zielone, Leon ruszył za golfem który starł pierwszy na światłach i pojechał, ja się wlokłem z Monisią, ale nagle zrobiła się luka no i stwierdziłem ze mi jeszcze mało
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
w końcu żeś tą skrzynię zrobił. Kiedy chcesz dostać klapsa?
Gratuluje killa. Wypatruj ciemnej mx3 na grunwaldzkiej wieczorami
Gratuluje killa. Wypatruj ciemnej mx3 na grunwaldzkiej wieczorami
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Też mnie dziwi twój brak wiary..
Dla przykładu.. zwykły FS dostaje od Cupry Tdi (2000r ) zaledwie pół długości na 400m, Kumpel już sprzedał ten samochód ale sprawdzaliśmy to wielokrotnie.. ba czasem jak mi dobrze wyszło bylo łeb w łeb.. a Ty tu z jakimś tam KL masz wątpliwości.. objeżdzasz go z każdej strony i sam się o tym przekonałeś.
Dla przykładu.. zwykły FS dostaje od Cupry Tdi (2000r ) zaledwie pół długości na 400m, Kumpel już sprzedał ten samochód ale sprawdzaliśmy to wielokrotnie.. ba czasem jak mi dobrze wyszło bylo łeb w łeb.. a Ty tu z jakimś tam KL masz wątpliwości.. objeżdzasz go z każdej strony i sam się o tym przekonałeś.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
MadziaForever – Cupra ma 160 koni, albo to taka "cupra" była 100 konna, albo ta twoja bestia jest diabelnie szybka, bo tamten ma katalogowo poniżej 8.5 do paki jeśli pamiętam dobrze, analogicznie na 400m też mułem nie jest. A może tak świetnie ogarniasz auto, a kumpel wogóle.
Swoją drogą w środe co tak śniegu rzuciło widziałem ścigantów na spalarni....
Swoją drogą w środe co tak śniegu rzuciło widziałem ścigantów na spalarni....
Stała pod ścianą prężąc kakao
On twierdził że jego ma 140
diesel o takiej mocy?
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
to on miał pewnie tę tdi fr.. z poprzekładanymi zderzakami itd.. szybko się jej pozbył.
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
noucamp napisał(a):nie wiem, na boku miał napisane TDI
to bardzo prawdopodobne ze 1.9TDI 130KM
Swoja droga, nie wiem dlaczego wy tak "demonizujecie" te diesle? Przeciez benzyna jest szybsza do 100km/h, zabawa zaczyna sie dopiero przy 130 – 140km/h gdzie moment diesla robi swoje

164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Gibsong napisał(a):Jeśli to 140 konna seria to nie dziwota że dostała łomot od KLa, tak trzymać.
MadziaForever napisał(a):Też mnie dziwi twój brak wiary..
no ja tez nie wiem, najwazniejsze ze juz wiem o co chodzi
Udesky napisał(a):zabawa zaczyna sie dopiero przy 130 – 140km/h gdzie moment diesla robi swoje
hmm do 130 mu odjerzdzalem, przy 145 rozniez ;] potem juz hamoawlem a tak wogule to nie widzialem na allegro 1.9 TDI, 1.9 TDI owszem ;]
tak czy siak wygrałem
GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
noucamp napisał(a):nie widzialem na allegro 1.9 TDI, 1.9 TDI owszem ;]
to ja juz sam nie wiem. Tu sa jakies dane o tym leonie:
http://www.motofakty.pl/testy_i_porowna ... d=2005&do=
Raczej wykluczam wersje 90KM i 105KM (110KM chyba nie bylo), wiec do wyboru mamy 130, 140 i 150KM, 130 – TDI, 150 TDI takie pamietam 1.9, co do 2.0 to z reguły jest oznaczenie 2.0 TDI zwykłe, no chyba ze tego z Common Reilem (170KM) oznaczaja teraz TDI. Cięzko powiedziec poniewaz z tego co sie orientuje te same silniki moga miec rózne oznaczenia w VW, Audi, Skodzie czy Seacie. Dla przykladu do 2004r 110KM w Skodzie miał oznaczienie TDI, natomiast od i po 2004r TDI to takze 110KM. Eh, moze zajrzy tu ktos kto sie dobrze orientuje.
P.S. Najlepiej bylo trzeba zajrzec mu pod maske i sprawdzic oznaczenie silnika


164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
udesky.
Leon mk.1
1.9 – 90
1.9 – 100 PD
1.9 – 110 VTG
1.9 – 130 PD
1.9 – 150 PD (ARL) trzy czerwone TDI
Leon mk.2
1.9 – 105 (chyba)
2.0 – 140
2.0 FR – 170 km tez trzy TDI
"nasz" kl się scigał z mk.2
Leon mk.1
1.9 – 90
1.9 – 100 PD
1.9 – 110 VTG
1.9 – 130 PD
1.9 – 150 PD (ARL) trzy czerwone TDI
Leon mk.2
1.9 – 105 (chyba)
2.0 – 140
2.0 FR – 170 km tez trzy TDI
"nasz" kl się scigał z mk.2
Stała pod ścianą prężąc kakao
Udesky napisał(a):P.S. Najlepiej bylo trzeba zajrzec mu pod maske i sprawdzic oznaczenie silnika
tez tak sadze
Gibsong napisał(a):2.0 – 140



GO BIG OR GO HOME
- Od: 12 wrz 2007, 14:27
- Posty: 1619
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Silvia power :*
Z Imprezą się goniłem, wolnossącą. Startowałem niestety za nim, więc on cały czas na lewym, długość auta przed mną, ja na prawym zaraz po wyminięciu auta. Cały czas trzymaliśmy taki sam dystans, odpuściłem jak prędkość zrobiła się dla mnie zbyt duża. Wystartowałem lepiej, musiałem odpuścić trochę, więc myślę, że mogłem być ciut przed nim i trzymać taką odległość do końca, gdybyśmy startowali obok siebie.
A ta w ogóle to się nie ścigam bo mi życie miłe i mam jeszcze bardzo dużo do zrobienia
A ta w ogóle to się nie ścigam bo mi życie miłe i mam jeszcze bardzo dużo do zrobienia
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje