Co sądzicie o przeróbce wydechu – czy warto ?
1, 2
Zastanawiam się czy przerobić sobie układ wydechowy. Mój wydech nie wytrzyma długo, dlatego aktualnie stoję przed wyborem czy robić sobie normalny układ czy spróbować zmodyfikować uklad w ten sposób, aby podnieść lekko parametry silnik. Nie chcę również, żeby zamontowanie układu sportowego(strumienice,wydechy sportowe) wpłynęły bezpośrednio na komfort pogróży, ale coś za coś. Proszę o porady jakich użyć podzespołów, co wymienić, gdzie, jakie modyfikacje dają najlepszy efekt?
Z góry dziękuję...
Pozdro
Z góry dziękuję...
Pozdro
Rury z kwasówki bodajrze, szersze niz standart o 5 góra 10mm, oczywiscie tlumiki przelotowe, srodkowy i jeden koncowy. Koszt minimum 800-1000 pln na zwyklych rurach nie wiem jak na kwasówce. O kolektorze nie wspomne bo go pewnie i tak nie wymienisz.
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Czesc!!
Po pierwsze primo – wyciecie kata w aucie z przebiegiem do ok 80tys. km nic nie da jak ma wiecej to da na bank!! bedzie autko zwawiej reagowalo na pedal gazu!! ale bedzie to gwozdziem do trumny twojego starego układu!! /przypadki skrajne nie daje nic bo syf z kata zapycha tlumik srodkowy badz koncowy/ raz juz tak mielismy!! :cry:
Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!! :wink:
Zapraszam na www.autobody.prv.pl do dzialu "Tuning mechaniczny" obejrzysz fotki – jak to mniej wiecej wyglada u nas!! :roll:
Podsumowujac na bank warto ale trzeba to robic u fachowcow – jest kilka dobrych firm!
Kolektorow "wlasnej produkcji" odpada lepiej pogadac np. z Wobatem i sciagnac gdzies z zachodu! albo kupic gotowy markowej firmy!! ale to juz duzo $$$
I dobra rada na koniec – jak robic fajny wylot to trzeba zrobic fajny dolot
pozdro i powodzenia
Po pierwsze primo – wyciecie kata w aucie z przebiegiem do ok 80tys. km nic nie da jak ma wiecej to da na bank!! bedzie autko zwawiej reagowalo na pedal gazu!! ale bedzie to gwozdziem do trumny twojego starego układu!! /przypadki skrajne nie daje nic bo syf z kata zapycha tlumik srodkowy badz koncowy/ raz juz tak mielismy!! :cry:
Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!! :wink:
Zapraszam na www.autobody.prv.pl do dzialu "Tuning mechaniczny" obejrzysz fotki – jak to mniej wiecej wyglada u nas!! :roll:
Podsumowujac na bank warto ale trzeba to robic u fachowcow – jest kilka dobrych firm!
Kolektorow "wlasnej produkcji" odpada lepiej pogadac np. z Wobatem i sciagnac gdzies z zachodu! albo kupic gotowy markowej firmy!! ale to juz duzo $$$
I dobra rada na koniec – jak robic fajny wylot to trzeba zrobic fajny dolot
pozdro i powodzenia
- Od: 19 lis 2003, 11:38
- Posty: 8
- Auto: Civic VT 4gen
Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!!
To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Dzięki za wiele ciekawych informacji. Właśnie o coś takiego by mi chodziło, czyli o polepszenie osiągów auta i nie psucie warunków estetycznych związanych z dźwiękiem. Chcę też, aby układ byl wykonany z materiałów z "prawdziwego zdarzenia". Możesz mi jeszcze coś powiedzieć o układzie dolotowym(sportowy filtr powietrza, dolot) czyli co trzeba zrobić?
P.S. Czy w skład zestawu wchodzi również strumienica?
P.S. Czy w skład zestawu wchodzi również strumienica?
i własnie dlatego nie lubie duzej ilosci kategori na forum!!!
Tuning i technicze powinno byc razem ale to tak OT
Cichosc czy glosnosc zalezy od konstrukcji tlumika – i wykonuje sie go pod klienta i jego silnik a nie z uniwersalnych elementow!! a sa jeszcze wkładki wyciszajace ale to juz do hardcoru i głownie zeby dojechac np na Modlin:P
Wypowiadam sie oczywiscie za wykonanie w AutoBody a nie wszedzie!!
Tuning i technicze powinno byc razem ale to tak OT
Cichosc czy glosnosc zalezy od konstrukcji tlumika – i wykonuje sie go pod klienta i jego silnik a nie z uniwersalnych elementow!! a sa jeszcze wkładki wyciszajace ale to juz do hardcoru i głownie zeby dojechac np na Modlin:P
Wypowiadam sie oczywiscie za wykonanie w AutoBody a nie wszedzie!!
- Od: 19 lis 2003, 11:38
- Posty: 8
- Auto: Civic VT 4gen
Pytanie z serii: STUDNIA
Odpisz na priv z jakim chcesz stozkiem! ja przejrze specyfikacje autka i na poniedzialek przygotuje Ci kilka propozycji – cen i firm!!
pozdro
Odpisz na priv z jakim chcesz stozkiem! ja przejrze specyfikacje autka i na poniedzialek przygotuje Ci kilka propozycji – cen i firm!!
pozdro
- Od: 19 lis 2003, 11:38
- Posty: 8
- Auto: Civic VT 4gen
Zombi napisał(a):http://intrafon.pl/mazda/viewtopic.php?t=257
Ty wogóle czytasz forum??? (to do MORDERA)
Czytam forum, Daro chyba wiedział, że będzie głośno zakładając sportowy tłumik...przejżyj dokładnie forum a znajdziesz wypowiedź Daro, że niedługo będzie miał założony tłumik o głośnym, basowym brzmieniu.
Więc nie mów, że miało być cicho, bo nie wiem gdzie to usłyszałeś bądź przeczytałeś.
- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
Zombi napisał(a):Jak napisal Zombi dokladnie tak nalezy zrobic – kwasowka oczywiscie!! cena w granicach 1200-1500 ostani tlumik ksztalt i glosnosc dowolna – auto moze byc zywe jak na sportowym tlumiku a cichutkie prawie jak seria – wsio jest do zrobienia!!
To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.
tez bym chcial cicho a sportowo

- Od: 21 paź 2003, 13:58
- Posty: 310
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)
Morder napisał(a):Zombi napisał(a):http://intrafon.pl/mazda/viewtopic.php?t=257
Ty wogóle czytasz forum??? (to do MORDERA)
Czytam forum, Daro chyba wiedział, że będzie głośno zakładając sportowy tłumik...przejżyj dokładnie forum a znajdziesz wypowiedź Daro, że niedługo będzie miał założony tłumik o głośnym, basowym brzmieniu.
Więc nie mów, że miało być cicho, bo nie wiem gdzie to usłyszałeś bądź przeczytałeś.
Panowie,
generalnie to obydwaj macie racje
Na zewnatrz było OKI, ale w środku prze...rane.
Po założeniu tłumika środkowego jest ciszej na zewnątrz i w środku. Dźwięk jaki jest teraz (niski bas) podoba mi sie, ale jednak w dalszym ciągu w środku jest za głośno, choć rozmawiać można
Ale myślę, że jesli znajdę jakis inny tłumik o basowym brzmieniu lecz słyszalny o wiele mniej w środku – to chyba jednak zmienie na wiosne.
Pozdrawki
Daro W.
Daro W.
- Od: 20 paź 2003, 15:38
- Posty: 115
- Skąd: Wawa
- Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE
Przemir
????? i co z tą wyceną do v6 ja też jestem zainteresowany!!!!!!!!!!! i czekam właśnie wysłałem e-maila do waszej firmy daj znać
!!!!!!!!! o propozycjach

Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Zombi napisał(a):To powiedz jak robicie zeby bylo cicho jak na serii, no i gdzie to zrobic???. Tylko za przyklad nie podawaj firmy Tomaracing bo u Daro mialo byc cicho i dupa.
Widzisz Zombi tak się składa, że Daro nie ma wcale tłumika z TOMARACING, więc nie wiem czemu piszesz takie bzdury.


- Od: 20 paź 2003, 09:07
- Posty: 897
- Skąd: Pułtusk
- Auto: MX-3
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje