siegu napisał(a):A co będzie po czyszczeniu dolotu i regulacji zaworków
Może się coś zmieni
siegu napisał(a):wnioskuje, ze mam zdrowy silnik
siegu też tak myślę
www.mazdaspeed.pl
siegu napisał(a):A co będzie po czyszczeniu dolotu i regulacji zaworków
siegu napisał(a):wnioskuje, ze mam zdrowy silnik
siegu napisał(a):Mi wychodzi 14,4 – 14,6 s więc wnioskuje, ze mam zdrowy silnik
xANDy napisał(a):siegu napisał:
Mi wychodzi 14,4 – 14,6 s więc wnioskuje, ze mam zdrowy silnik
Jeśli masz kombi to możesz polepszyć o jakąś sekundę, półtorej...
Riki napisał(a): na większym zlocie gdzie będzie rozgrywana 1/4 pojawi się więcej Mazd z motorami DiTD/CiTD i będziemy mogli porównać osiągi naszych aut w swojej klasie (Diesel)
siegu napisał(a):W czerwcu na urlopie będę miał czas, a lubię grzebać przy samochodzie to przeczyszczę dolot
Riki napisał(a):"mniej ekologiczny"
maJster napisał(a):na początek wykręć EGR i dokładnie go wyczyść benzyną ekstrakcyjną lub rozpuszczalnikiem; sprawdź dokładnie wężyki do solenoidów...to na razie tyle...potem zdejmij klemę masy z akumulatora wciśnij pedał hamulca na 30 sekund aby wykasować błąd. Jak to nie pomoże to pomyślimy dalej.
wolfie napisał(a):Czy moglibyście mnie naprowadzić gdzie znajduje się to EGR jak się do tego dobrać żeby przeczyścić.
Riki napisał(a):czy ktoś z Was robił coś z odmą w DiTD?
Riki napisał(a):zakładaliście na koniec filtr?
Riki napisał(a):czym zaślepiliście otwór w rurze dolotowej?
topik napisał(a):Na ściankach był olej.
topik napisał(a):Żeby powietrze z cząsteczkami oleju nie dostawało się do turbiny?Jaki filtr?
topik napisał(a):W której rurze?
Riki napisał(a):ale nie zaszkodzi
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości