Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez Myjk » 14 mar 2008, 19:05

U mnie nadal błyska... może jeszcze za mało wypsikałem...

BTW jakim płynem jest zalany oryginalnie zbiornik? Nie śmierdzi jak płyn...
W zasadzie w ogóle nie pachnie. Woda? Tylko że pieni się i ładnie wyciera...
Czyżby to był osławiony SYNAX?
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez Myjk » 14 mar 2008, 19:25

Summit napisał(a):Mnie wypuścili z salonu z pustym zbiornikiem.

Panie, gdzieś Ty kupował tą swoją furę? :)
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez scichy » 14 mar 2008, 22:05

Myjk napisał(a):Tylko czemu ona świci przy ruszaniu i gaśnie przy hamowaniu? krzywy


Myjk napisał(a):U mnie nadal błyska... może jeszcze za mało wypsikałem...


Myjk napisał(a):Summit napisał:
Mnie wypuścili z salonu z pustym zbiornikiem.

Panie, gdzieś Ty kupował tą swoją furę?



U ciebie tez już chyba sucho... Jak mryga to znaczy że trzeba dolać.. ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2007, 18:12
Posty: 157
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY/LF

Postprzez mcbeth » 14 mar 2008, 23:16

Grzyby napisał(a):Z rezerwą paliwa masz przecież identycznie

U mnie rezerwa paliwa nie mruga. Jak się raz zapali, to już świeci aż do tankowania.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Grzyby » 16 mar 2008, 13:18

Spokojnie Panowie z tą paniką przy rezerwie :)
Ja przejechałem na zapalonej rezerwie jakieś 40km – tankowanie pod korek (tak że paliwo już nie spływało) i weszło raptem 54,9 l.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Maciej Loret » 16 mar 2008, 14:04

Grzyby napisał(a):Spokojnie Panowie z tą paniką przy rezerwie :)
Ja przejechałem na zapalonej rezerwie jakieś 40km – tankowanie pod korek (tak że paliwo już nie spływało) i weszło raptem 54,9 l.


Ja zwykle tankuję jak zapala się rezerwa i wchodzi od 48-51l.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez gacek » 16 mar 2008, 21:45

Powiedzcie mi do czego jest ten oring
Obrazek

Pałeczka na OFF >>> wiadomo wyłaczone
AUTO >>>> wiadomo ( chociaz powiem wam szczerze jak dla mnie jest źle wykaliborowany) można to jakos poprawić ?
1 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stała powiedzmy średnią prędkością
2 >>> wycieraczki pracują cały czas ze stałą powiedzmy dużą prędkością

Oring powinien spełniać role regulatora prędkości ruchu wycierczek w trybie przerywanym, czyli powiedzmy ruch wycieraczki co 1 sek co 2 sek co 3 sek.
Rozmumiem że tu nie ma takiego ustawienia ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 kwi 2007, 09:04
Posty: 98
Skąd: Łódź

Postprzez mcbeth » 16 mar 2008, 21:47

Czułość czujnika deszczu. Ja nie widzę zbytnio jego działania :) .
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Macieq » 16 mar 2008, 21:58

U mnie pokrętło czułości działa dobrze. W pozycji AUTO wycieraczki działają nieregularnie – raz robią 3 ruchy, potem jeden, potem np krótka przerwa. U mnie włączają się wtedy, kiedy potrzeba. Jest to spora wygoda. :)
Pozdrawiam
Macieq
Początkujący
 
Od: 22 lut 2008, 22:39
Posty: 18
Auto: Mazda 6 diesel '06

Postprzez sebo » 17 mar 2008, 15:10

Nefar napisał(a):Wracajac do 6. Nie musze redukowac na 2 zeby wyprzedzic. Widac nie jezdziles 3.0. Nie wiesz czego mozna sie po tym spodziewac. Gwarantuje Ci ze po przesiadce spowrotem do diesla bedziesz ziewal ze znudzenia i zastanawial kiedy to auto wreszcie sie zacznie rozpedzac.
Nie podniecam sie. Opisuje wrazenia. Samochody zmieniam srednio raz na pol roku, gora rok i kupuje coraz mocniejsze wiec zdaje sobie sprawe ze nie mam rakiety. Ze 220km to malo. Kiedy bede mial 400km pewnie powiem to samo.


rozumiem, ze sprzedajesz niedlugo ta 6 V6 :)
Początkujący
 
Od: 8 mar 2008, 23:56
Posty: 4
Skąd: Warszawa

Postprzez Tom » 18 mar 2008, 12:09

panowie a gdzie jest ten czujnik deszczu?
mam ten oring ale chyba nie dziala, wycieraczki machaja caly czas tak samo :(

jak zaprogramowac te szybki elektryczne chyba cos mi dziala probowalem i nie wiem jak to zrobic :(

dziekuje za pomoc
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 cze 2007, 08:51
Posty: 1826

Postprzez Summit » 18 mar 2008, 13:20

Masz wersję USA. Z tego co wiem to oni nie oferują takich rzeczy jak czujnik deszczu. Wersje europejskie mają lepsze wyposażenie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Krzysztof.W » 18 mar 2008, 22:40

Wiadomo, co Europa, to Europa, ale brakuje mi automatycznej blokady drzwi w czasie jazdy.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2008, 13:10
Posty: 9
Skąd: Katowice
Auto: M6 '07 120 PS kombi

Postprzez jack7 » 19 mar 2008, 10:14

Krzysztof.W napisał(a):Wiadomo, co Europa, to Europa, ale brakuje mi automatycznej blokady drzwi w czasie jazdy.


A nie da się dołożyć tej funkcji do systemu centralnego zamka? Z tego co wiem to, przynajmniej w niektórych wersjach się da. (tylko zamykanie, bez automatycznego otwierania)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2008, 21:58
Posty: 116
Skąd: Łódź
Auto: M6 GY'07 MZR-CD 143KM

Postprzez ...:::XCFR:::... » 19 mar 2008, 23:29

gacek napisał(a):Powiedzcie mi do czego jest ten oring


Jaki znowu regulator czujnika deszczu! :P Toć to regulator prędkości wycieraczek.

Obrazek

Ten oring odnosi się do skali, którą zaznaczyłem zielonymi strzałkami!

Ta skala, którą zaznaczyłem niebieskim, to tryby pracy wycieraczek przełączane dźwigienką! I wygląda to tak:

– dźwigienka w trybie OFF – wycieraczki wyłączone
– tryb Mist: (włączany poprzez podniesienie dźwigienki "w górę") – pojedyńczy ruch wycieraczek
– tryb auto – wycieraczki włączają się (pojedyńczy ruch piór) co jakiś czas (i ten czas/częstotliwość regulujemy właśnie oringiem)
– tryb 1: ciągła, ale wolna praca wycieraczek
– tryb 2: ciągła, szybka praca wycieraczek
– tryb pull (popchnąc dźwigienkę od siebie): spryskiwacz przedniej szyby
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2004, 17:43
Posty: 18
Skąd: Suwałki/Gdańsk
Auto: M6 2.3 GG Top Sport

Postprzez mcbeth » 20 mar 2008, 09:00

...:::XCFR:::... napisał(a): tryb auto – wycieraczki włączają się (pojedyńczy ruch piór) co jakiś czas (i ten czas/częstotliwość regulujemy właśnie oringiem)

Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Myjk » 20 mar 2008, 10:03

mcbeth napisał(a):Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.

...:::XCFR:::... ma chyba rację, ja też początkowo błędnie zinterpretowałem ten ring.
Teraz już chyba się oświeciłem i przy najbliższej deszczowej pogodnie przetestuję.
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mcbeth » 20 mar 2008, 10:58

Myjk napisał(a):mcbeth napisał:
Nieprawda. Gacek ma autko z czujnikiem wycieraczek (na dźwigience jest AUTO) a ten pierścień służy do regulacji jego czułości. Przeczytaj instrukcję.

...:::XCFR:::... ma chyba rację, ja też początkowo błędnie zinterpretowałem ten ring.
Teraz już chyba się oświeciłem i przy najbliższej deszczowej pogodnie przetestuję.

Nie mam przy sobie manuala. Możesz zacytowac co tam piszą ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Myjk » 20 mar 2008, 11:33

mcbeth napisał(a):Nie mam przy sobie manuala. Możesz zacytowac co tam piszą ?

http://emide.pl/mazda6/wycieraczki.pdf – ENG
Z tego wynika że ten pierścień działa tylko w trybie INT...
Pozdor Myjk
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2007, 08:01
Posty: 5873 (2/9)
Skąd: Warszawa
Auto: Mitsubishi Outlander
PHEV '20

Postprzez mcbeth » 20 mar 2008, 11:50

Myjk napisał(a):mcbeth napisał:
Nie mam przy sobie manuala. Możesz zacytowac co tam piszą ?

http://emide.pl/mazda6/wycieraczki.pdf – ENG
Z tego wynika że ten pierścień działa tylko w trybie INT...

Ale tryb INT to nie tryb AUTO. To nie ta instrukcja. Masz niemiecką od swojego samochodu ?
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6