Nagar na stykach kopułki (323F BA KF)

Postprzez krzynio » 20 sty 2004, 12:46

Witam , mam problem z szrpaniem wydaje mi sie że jest to spowodowane nagarem na stykach w kopułce i na palcu rozdzielacza (w silniku V6 2.0 BA) jak je przeczyściłem papierem ściernym to było dobrze nie szarpała, jednak po kilku set kilometrach znowu zachodzi nagarem i szarpie !!!!!! Co może być ? świece i przewody są nowe, czym to może byc spowodowane ?????????? :(
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez xXx » 20 sty 2004, 16:07

Krzyniu, wymień sobie palec i kopułkę......koszt około 400 PLN w ASO
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez SLAVKO » 20 sty 2004, 20:18

Prawdopodobnie styki były nieraz czyszczone a właściwie zdrapywany nagar.Niestety,powiększa się wtedy odstęp palec – styk i występuje zwiększone iskrzenie co powoduje odkładanie nagaru.Polecam to co mój poprzednik, czyli wymiana palca z kopułką.
Tylko "efka" liczy się, w "efce" można byle gdzie......
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 19:47
Posty: 44
Skąd: Warszawa Gibalak
Auto: Madzia 323 f BG B6E 1.6 8v 90r

Postprzez HERCIK » 20 sty 2004, 20:24

zainwestuj w kopulke i palec
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez krzynio » 21 sty 2004, 09:26

Ale kopułka była dość nowa, czy może to być spowodowane tym czyszczeniem papierem ściernym???????? bo aż tak mocno to tego nie czyściłem ale może tą wierzchnią warstwe nie można ruszać , a czymoże to byc spowodowane czymś innym?????
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez HERCIK » 21 sty 2004, 10:06

To wszystko zalezy od tego jak grubym papierem szlifowales te styki?
Powinno sie to robic jak najdrobniejszym aby nie powstawaly slady i zeby nie sniedzialo w tym miejscu.
Najlepszy papier do tego to 400
Pozdrawiam
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323