Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???

Mazda 323 1994–1998

Postprzez abdul » 16 mar 2008, 13:45

sps-snipers napisał(a):tylko nierozumiem,czemu jestes przeciwnikiem gazu


hmm bo raz jedzę na tyle mało że gazu mi się nie opłaca zakładać
dwa zakładanie gazu dla wiekowych aut jakoś mi się nie widzi
trzy jakby fabryki stwierdziły że to jest dobre paliwo to by seryjnie budowali od razu na gaz a nie na benzyne a jakoś nie widziałem na lpg i tylko na lpg fabrycznych (no chyba że jesten w błędzie)
cztery nie lubie gazu jak nie którzy nie lubią diesli i wielu innych żeczy taki gust.

co nie zmienia faktu jak ktoś chce to proszę bardzo niech zakłada ale ja bym takego auta nie kupił i juz
www.BBTel.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2006, 22:36
Posty: 738 (1/7)
Skąd: konigshutte
Auto: było Mazda 323f V6 GT KF
Jest Niemieckie COOO 2.5TDI V6 AKN

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 13:48

Zależy jeszcze o jakiej instalacji mówimy. Sekwencje jeszcze można przeżyć z bólem ale jak ktoś wkłada do sportowego auta instalke z mikserem to... <killer> Wtedy ok. 20% mocy idzie w piii.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez sps-snipers » 16 mar 2008, 14:34

abdul napisał(a):jakoś nie widziałem na lpg i tylko na lpg fabrycznych (no chyba że jesten w błędzie)

w Daewoo było fabrycznie.Np;Daewoo Leganza itd...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez czakol » 16 mar 2008, 14:42

Zobacze co kupie albo 1.8 bo oszczednosc albo 2.0 bo wieksza frajda i lepsze zaiweszenie, a przy mojej jezdzi hihihihi no musze miec dobry sprzet, ale no napewno bedzie to gaz, abdul nie bede cie przekonywac ale nikogo ale napisze co o tym mysle i wiem (na przykladzie samochodu taty Audi A6 (01r.) 2.4 PB z gazem sprowadzony z francji z gazem sekwencyjnym holenderskima (mowie sie o nich ze sa najlepsze) w zapasie jest butla wiec nie zajmuje bagaznika), aha i abdul wychodza samochody seryjnie wyposarzone w instalacje LPG ale zadko bo tylko na naszym rynku gaz sie tak przyjol jak u sasiadow nie, wiadomo zorobki...
a wiec LPG:
– jesli ktos ma zamiar pojezdzic samochodem w ktory instaluje gaz rok niech nie zaklada jesli dwa oczywiscie ze warto (gaz srednio zwraca sie po 20miesiacach) ten lepszy sekwencja, zwykly gaz tez daje rade ale tam juz traci sie raczej na osiagach wiecej niz sekwencji
– przy sekwencji na hamowni masz strate w granicach 6% moc i moment
– do wiekowych aut no wlasnie tez warto zakladac bo wiecej pala...
– gaz ma tez duzy plus dla silnika oczyszcza silnik z smarow ktore odkladaja sie na tlokach w cylindrach, daltego bo nie mamy czystego PB w polsce – zaufany mechanik
– montujesz gaz w kole zapasowym wiec nie tracisz na bagazniku (sa butelki z piana ktore wypelniaja kolo badz inne ktore zaklejaja przedziurawiona opone)
– oszczedzasz na nim sporo gotowki dla przykladu A6 ojca pali na miescie 15litrow gazu 14litrow benzyny, warto sami przeliczcie?
– jesli chodzi o osiagi no i tutaj sie zdziwicie generalnie tuning silnika benzynowe jakos tanio podkrecajac jest prawie nie mozliwy, jest mozliwosc chip tuningu i oczywiscie bedzie wiecej palil ale zysk na mocy jest nie warty placenia tej kasy za chip tuning (1500zl), a przy gazie, mozesz podkrecic gaz zeby wiecej gazu ladowal na sekunde do silnika ale jest to prostrze u kolegi w mercedesie starym 124 ma zwykla instalacje, powiem ci ze jednym pokretlem pokreca i dostaje wiecej mocy, oczywiscie wiecej pali gazu ale gazu tanszego niz PB i tak wychodzi taniej a ma wiecej mocy i lepsze osiagi :)
– w razie pytan pytajcie nie mam weny i na pewno o czyms zapomnialem
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez czakol » 16 mar 2008, 14:43

^–^ post powinien polecic do innego dzialu, ale prosze nie usuwac calego tematu, ewentualnie zostaic jak jest i w temacie dodac ze porusza sie rownierz tematyke gazu i jego pokrecanie wraz z lepszym przyspieszeniem ;P
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez sps-snipers » 16 mar 2008, 15:00

No tak to juz jest na forum,ze zazwyczaj tematy traca sie w siną dal :D A wracajac do spalania gazu.Moja z5 pali 12l gazu + 1l benzyny na rozruch=30zl/100km. Tankujac sama beznyne przejechanie 100km kosztuje mnie 45zl przy mojej jezdzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez czakol » 16 mar 2008, 15:07

przeszukuje otomoto.pl, gratke.pl, najauto.pl, czasami wroom'a i tradera, a moze macie jakies inne dojscia i pomysly??
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez czakol » 16 mar 2008, 20:23

O! No wlasnie cos sobie przypomnialem i goraco potrzebuje opini wlascicieli takiej mazdy, czy ktos bral udzial w tak zwanych kajesach (KJS-ach) ?? Czy mazda radzi sobie na takich ostrych na wrotach itp, czy nie zachowuje sie bagatela jak klocek podsterowny wypadajacy z trasy ??
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 21:05

czakol napisał(a):– jesli chodzi o osiagi no i tutaj sie zdziwicie generalnie tuning silnika benzynowe jakos tanio podkrecajac jest prawie nie mozliwy, jest mozliwosc chip tuningu i oczywiscie bedzie wiecej palil ale zysk na mocy jest nie warty placenia tej kasy za chip tuning (1500zl), a przy gazie, mozesz podkrecic gaz zeby wiecej gazu ladowal na sekunde do silnika ale jest to prostrze u kolegi w mercedesie starym 124 ma zwykla instalacje, powiem ci ze jednym pokretlem pokreca i dostaje wiecej mocy, oczywiscie wiecej pali gazu ale gazu tanszego niz PB i tak wychodzi taniej a ma wiecej mocy i lepsze osiagi :)

Chcesz powiedzieć, że podkręcając instalacje gazową możesz mieć większą moc niż seryjnie?? NO FUCKING WAY. Chyba, że masz instalacje IV generacji za ok. 7000PLN. Na niej podobno można uzyskać większą moc. Wszystkie zwykłe instalacje powodują utrate mocy i to niezależnie czy przełączysz sobie na gaz czy na benzyne.[/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 21:35

Jacek176 napisał(a):Chyba, że masz instalacje IV generacji za ok. 7000PLN.

czwarta generacja to wlasnie sekwencja i do R4 kosztuje ok.3300zl a do V6 ok.4tys.Ja w zwyklym FP silniczku na gazie uzyskalem 8KM wiecej


Jacek176 napisał(a): NO FUCKING WAY.

a jednak :P
waldii
 

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 21:42

waldii napisał(a):czwarta generacja to wlasnie sekwencja i do R4 kosztuje ok.3300zl

Tyle to kosztuje sekwencyjny wtrysk gazu w fazie lotnej. A ja mówiłem o wtrysku gazu w fazie ciekłej. Taka instalacja kosztuje ok. 7000PLN.
waldii napisał(a):Ja w zwyklym FP silniczku na gazie uzyskalem 8KM wiecej

Byłeś na hamowni przed i po zamontowaniu instalacji gazowej?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez czakol » 16 mar 2008, 21:54

Jacek176 napisał(a):
czakol napisał(a):– jesli chodzi o osiagi no i tutaj sie zdziwicie generalnie tuning silnika benzynowe jakos tanio podkrecajac jest prawie nie mozliwy, jest mozliwosc chip tuningu i oczywiscie bedzie wiecej palil ale zysk na mocy jest nie warty placenia tej kasy za chip tuning (1500zl), a przy gazie, mozesz podkrecic gaz zeby wiecej gazu ladowal na sekunde do silnika ale jest to prostrze u kolegi w mercedesie starym 124 ma zwykla instalacje, powiem ci ze jednym pokretlem pokreca i dostaje wiecej mocy, oczywiscie wiecej pali gazu ale gazu tanszego niz PB i tak wychodzi taniej a ma wiecej mocy i lepsze osiagi :)

Chcesz powiedzieć, że podkręcając instalacje gazową możesz mieć większą moc niż seryjnie?? NO FUCKING WAY. Chyba, że masz instalacje IV generacji za ok. 7000PLN. Na niej podobno można uzyskać większą moc. Wszystkie zwykłe instalacje powodują utrate mocy i to niezależnie czy przełączysz sobie na gaz czy na benzyne.[/b]

Jacek mowilem powaznie, dobra jesli masz racje tak? to jakims cudem kolega podkrecajac ten gaz przekrecajac "śrubkę" uzyskal lepszego kopa, to jesli to nie konie to pewnie flinston wbiegl pod maske i zaczol biec :D drugi przyklad sasiad i polonez z silnikiem 1.4 rovera na benzynie pali gume, na gazie zwyklym podkreconym pali gume, kreci baczki i robi jakies podstawowe drifty, qrde przy tym jeden flinston chyba nie da rady chociaz ktoz tam wie <lol>
Ostatnio edytowano 16 mar 2008, 21:56 przez czakol, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2008, 02:03
Posty: 70
Skąd: To
Auto: Nie

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 21:55

Jacek176 napisał(a):A ja mówiłem o wtrysku gazu w fazie ciekłej. Taka instalacja kosztuje ok. 7000PLN.

W takim razie mowisz o piatej generacji.Nikt w Polsce nie jest w stanie dobrze zalozyc tej instalacji i w tym jest problem.Dzieki temu nadal IVgen wymiata


Jacek176 napisał(a):Byłeś na hamowni przed i po zamontowaniu instalacji gazowej?

nie,robilem dwa pomiary,na Pb i na LPG
waldii
 

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 21:58

waldii napisał(a):nie,robilem dwa pomiary,na Pb i na LPG

Czyli nie wiesz jaką moc miełeś przed zalożeniem instalacji.
Jaka to była instalacja?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 21:59

Jacek176 napisał(a):Czyli nie wiesz jaką moc miełeś przed zalożeniem instalacji.

taka sama jaka zostala zmierzona.Wtrysk gazu nie powoduje utraty mocy na benzynie
waldii
 

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 22:04

waldii napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Czyli nie wiesz jaką moc miełeś przed zalożeniem instalacji.

taka sama jaka zostala zmierzona.Wtrysk gazu nie powoduje utraty mocy na benzynie

Nie ma zwężki w dolocie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 22:06

Jacek176 napisał(a):Nie ma zwężki w dolocie?

nie.Ta instalacja wykorzystuje cala elektronike z auta,przerabia ssygnal przez swojego kompa a gazik leci przez wtryskiwacze wkrecone w kolektor ssacy obok fabrycznych wtryskow benzynki.Zadnych zwezek
waldii
 

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 22:09

waldii napisał(a):
Jacek176 napisał(a):Nie ma zwężki w dolocie?

nie.Ta instalacja wykorzystuje cala elektronike z auta,przerabia ssygnal przez swojego kompa a gazik leci przez wtryskiwacze wkrecone w kolektor ssacy obok fabrycznych wtryskow benzynki.Zadnych zwezek

Czyli jest to juz sensowne rozwiązanie. Tylko ta cena... kiedy to się zwróci :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez waldii » 16 mar 2008, 22:13

Jacek176 napisał(a):Czyli jest to juz sensowne rozwiązanie

jedyne :D


Jacek176 napisał(a):Tylko ta cena... kiedy to się zwróci

jesli auto pali na PB ok.8L to koszt ok.34zl/100km
na gazie bedzie ok.9L czyli koszt ok.19zl/100km

koszt instalki to ok.3300zl.Na 100km oszczedzasz15zl czyli instalka zwroci sie po ok.22tys.km no plus wiekszy koszt przegladow oraz filtry niech bedzie 23tys.km i jestes na zero
waldii
 

Postprzez Jacek176 » 16 mar 2008, 22:27

waldii napisał(a):jesli auto pali na PB ok.8L to koszt ok.34zl/100km
na gazie bedzie ok.9L czyli koszt ok.19zl/100km

Te rozbieżności w spalaniu są chyba jednak większe. Większość znajomych która ma gaz mówi, że spalanie gazu jest ok. 30% większe niz benzyny. Chyba, że faktycznie ustawisz instalacje żeby była bardzo oszczędna ale wtedy nie ma mocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323