Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Faja » 12 mar 2008, 20:24

Hmmm jest to temat propos Mazdy 6 :) nowej wiec .. nie rozumiem dyskusji :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Mali » 12 mar 2008, 20:28

Summit: Masz prawo mieć własne zdanie, ale pisząc, że auto RWD (mówimy o BMW) gorzej prowadzi się od FWD po prostu się ośmieszasz. Sam napęd to nie wszystko, kluczowe znaczenie w prowadzeniu auta ma układ kierowniczy.

A Ty przestań czytać i przejedź się samochodem. Może się wtedy nagle okazać, że wszystko co do tej pory przeczytałeś było nic nie warte. Okaże się, że opierałeś swoją opinię na pseudo-fachowych publikacjach sponsorowanych przez niemieckich producentów. To tak jakby czytać (oglądać) pisma pornograficzne i twierdzić, że na ich podstawie się wie wszystko o seksie. Mi zarzucasz, że nie wiem o czym, mówię? Kpiny.
Przetestowałem większość aut segmentu D oraz premium na własnej skórze, więc wszystkie testy w prasie weryfikuje według własnej opinii. Z redaktorami AMiS mogę się w 100% zgodzić co do zalet i wad wytykanych testującym autą. Trzeba powiedzieć, że przyczepili się oni tylko do komfortu jazdy i jakości materiałów w Maździe, co według mnie jest słuszne i nie powinno dziwić.

Ano prowadzi się. I jest to moja subiektywna opinia. Jeździłem samochodami które prowadzą się znacznie lepiej od M6, ale BMW serii 3 do nich nie należy. Komfort resorowania jest w porównaniu do Mazdy cienki. Mazda lepiej się trzyma w zakrętach.
Mamy zupełnie odmienne zdanie w tej kwestii. Na pewno BMW nie oferuje "cienkiego" komfortu. Może jeździłeś wersją ze sportowym zawieszeniem lub na niskoprofilowych oponach.

Mazda oferuje więcej miejsca z tyłu. I nie opieram tej wiedzy o broszury, ale wiem z autopsji. Nie należę do bardzo wysokich ludzi, ale w BMW mój kumpel nie mógł za mną usiąść. W Maździe nie ma tego problemu. BMW jest koszmarnie ciasne. Oto Twoja klasa premium. Deska rozdzielcza w BMW to jakiś żart. Ergonomia do pupy. Materiały wykończeniowe? Średnie. Trójka jest gorzej niż przeciętnym samochodem, za grubą kasę.

Pamiętaj, że BMW jest dużo krótszym autem niż Mazda (ok. 20cm), wiec jest mniejsze w środku. Mercedes klasy C, czy Audi A4 również są dużo mniejsze od M6. W autach klasy premium ilość miejsca w środku nie jest kluczowym aspektem. Właśnie niewielkie wymiary BMW to duża zaleta. Akurat dla mnie ilość miejsca z tyłu jest mało ważna, wole mieć auto mniejsze. BMW jest dużo szersze w środku niż Mazda, za to ma mniej miejsca na nogi, ale i tak dużo jak na swoje wymiary. W moim garażu każdy centymetr ma znaczenie :).
Ergonomia w BMW bardzo mi się podobała, w przeciwieństwie do wyświetlacza w M6 z komputerem, radiem, wyświetlaczem od wentylacji, który jest nieczytelny.
Materiały we wnętrzu nowej M6 są twarde jak kamień, w BMW górna część i dolna deski rozdzielczej wykonana jest z tworzyw miękkich, czyli dobrej jakości.
Jeżeli dla ciebie nie ma znaczenia z jakiego segmentu pochodzi auto to życzę powodzenia.
Poza tym, gdyby e90 było takim padłem jak mówisz to napewno 555 219 frajerów by się na nią nie znalazło w 2007 r.

P.S: Nowa A4 jest świetna, wole ją od 3ki.

gari: Mazda 3 prędzej jest porównywana do BMW 1ki.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez tim33 » 12 mar 2008, 21:01

Firma BMW robi na pewno dobre samochody. Ja wybrałem Mazdę 6 z kilku powodów. Po pierwsze bardzo mi się podoba a BMW 3 nie, po drugie mam w niej wystarczającą ilość miejsca, po trzecie oferuje bardzo dobre wyposażenie w dostepnej dla mnie cenie. BMW 3 nie wybrałem bo mi się nie podoba, jest dla mnie za małe a za dodatkowe wyposażenie trzeba słono zapłacić. Niestety wypowiedzi kolegi Mali świadczą, że strategia tej bawarskiej firmy dotycząca zmiany jej wizerunku w Polsce dopiero się rozwija.Kierowcy BMW w Polsce to cały czas w mojej opinii w większości agresywne buraki poruszające się po drogach 15-letnimi heblami z doklejoną systemem domowym na tylnej masce literą M. To jednak nie znaczy, że za 10 lat (oczywiście to zależy od mojej przyszłej kondycji finansowej) nie kupię sobie BMW. Fanatyzm w życiu mocno ogranicza zdrowy rozsądek i percepcję rzeczywistości (nie tylko samochodowej)
Pozdrowienia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 22:40
Posty: 30
Skąd: Katowice
Auto: Mazda 6 2,5 TOP Sport

Postprzez gari » 12 mar 2008, 21:40

Mali napisał(a):gari: Mazda 3 prędzej jest porównywana do BMW 1ki.


ja nie pisalem o porownywaniu tylko o tym ze Mazda3 jest dla Mazdy tym czym jest Bmw3 dla Bmw ... fakt porownanie 3jki z 1dynka wydaje sie byc bardziej sensowen niz mazda6 i bmw3 ktore wiecej dzieli niz laczy <glupek2>

Bmw 3 mozna sobie porownywac z Audi A4, Mercedesem C klasa czy Infiniti G35 – sa auta w tej samej klasie – near luxury (tak przynajmniej sa one oznaczane w stanach)
Mazda 6 to klasa srednia i jej miejsce jest wsrod Pasatow, Vectr i innych Lagun czyli z pojazdami o podobnej cenie, rozmiarach, wyposarzeniu oraz osiagach

POZDR
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Mali » 12 mar 2008, 21:52

gari: Bardzo dobrze to wytłumaczyłeś. Klasa premium to klasa premium, a klasa D to auta dla ludu. Koniec kropka...

tim33: Z wyposażeniem masz racje, ale to nie nowość w autach niemieckich. Nowa 3 ma klime manual i kierownice z tworzywa. Za wszystko trzeba płacić, na szczęście są jeszcze pakiety.
Wracając do tematu BMW=drech... nie interesuje mnie kto czym jeździ. Ja jeździe tym co mi się podoba i w czym dobrze się czuje.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Bolek » 12 mar 2008, 21:53

Ale przecież te wszystkie klasy to jedna wielka ściema jest, pomyślana na zróżnicowanie klienta i wmówienie mu, że aby poczuł się lepiej (bardzie dowartościowany czy co tam jeszcze) musi wspiąć się wyżej, a za następnym razem jeszcze wyżej. Najgorzej, że masa ludzi w to wierzy i patrzy na innych z góry – szkoda gadać.
OK – czemu nie można i trzeba się "rozwijać" (czyt. poznawać nowe), ale bez filozofii i zacietrzewienia. Taki np. Lexus IS 220/250 – co to niby za klasa jest, "premium" czy inna cholera? Że niby wyżej niż 6? Myślałem o takim rok temu, po przejażdżce IS i M6 stwierdziłem, że wolę M6 – więc postawiłem ("premiowałem") M6 wyżej. W ogóle tego typu dywagacje są bezcelowe. Ja dzielę samochody pod względem czysto utylitarnym: wymiary, ilość drzwi, prześwit itp. Reszta to preferencje – i niech się producenci głowią jak trafić w nasze gusta. Jedno jest pewne: fanów BMW nie zabraknie nigdy – prędzej skończy się samo BMW <lol>

A moim zdaniem całe to premium to jest właśnie klasa stworzona dla "ludu" – z tym, że lud nie zawsze może sobie na nią pozwolić. Może za to o niej mażyć i do niej dążyć (bo jest to taki wabik pozostający na wyciagnięcie ręki od tej całej klasy D), zap...lać ile wlezie i gonić za tą marchewką. Mazda jest dla tych nieco bardziej wyrafinowanych :P

Każda tłumaczenie jest dobre ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Eryczek » 12 mar 2008, 23:10

Czy ktoś wie kiedy i czy wogle pojawi się szóstka z mocniejszym dizlem? I czy jakieś parametry tego silnika są już znane?
Eryczek
 

Postprzez Mali » 12 mar 2008, 23:15

Bolek: Ja to rozumiem inaczej. Mazdy nie ma w klasie premium, więc nie ma żadnych klas :| Klasy są po to, aby ludzie nieobeznani odróżniali Pandę od Yarisa, czy Mondeo od E-klasy. Wyższa klasa tzn. płacisz więcej kasy, ale dostajesz auto warte tej ceny.
Jakoś na całym świecie ludzie grupują auta w odpowiednich klasach, tylko na forum Mazdaspeed nie uznają tego <lol>
Klasa premium to auta drogie segmentu D.

P.S.: http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Bolek » 12 mar 2008, 23:29

W moim podziale Mondeo i E-klasa, czy Panda i Jaris to jeden pies :P

Owszem – jakoś klasyfikować trzeba, bo jak wiadomo coś takiego jak "common sense" raczej nie istnieje. Jednak klasyfikacje i wyniki zestawień mogą być różne – jak kryteria oceny.

Mali napisał(a):Wyższa klasa tzn. płacisz więcej kasy, ale dostajesz auto warte tej ceny.


Powiedziałbym raczej, że rzadko kiedy płacąc mało dostajesz dobry produkt, jednocześnie bardzo często płacąc dużo dostajesz badziewie nie produkt.

A Mazda nie jest dla mnie niczym wyjątkowym; kupiłem, mam i mi odpowiada. W różnych BMW jeździłem i grosza więcej niż za Mazdę bym za to nie dał (włączając nowe M3 – dla mnie to bezsensowny samochód) – po prostu nie zgodzę się ze krytyką dla krytyki – a to jest chyba Twoja rola w tym temacie.

Na tym kończę udział w do niczego nie prowadzącej dyskusji.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Honestus » 13 mar 2008, 02:12

Mali napisał(a):Z wyposażeniem masz racje, ale to nie nowość w autach niemieckich. Nowa 3 ma klime manual i kierownice z tworzywa. Za wszystko trzeba płacić, na szczęście są jeszcze pakiety...


Co to za klasa premium jak klima (coś tak standardowego jak na tę "klasę") jest manualna ?
Rozumiem, że jest także dostępna automatyczna, ale manualna w ogóle nie powinna być przez producenta rzekomo wyższej klasy pojazdu brana pod uwagę.

Wg mnie do premium to można zakwalifikować BMW 5,7 i 8, a nie trójkę. Podobnie jak Lexus`a, Audi A6 i A8
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2007, 21:59
Posty: 101
Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat

Postprzez Summit » 13 mar 2008, 08:28

Bolek napisał(a):Ale przecież te wszystkie klasy to jedna wielka ściema jest, pomyślana na zróżnicowanie klienta i wmówienie mu, że aby poczuł się lepiej

Otóż to. Kupi taki ciasne auto, z kiepawą deską rozdzielczą, pod żadnym względem nie wyróżniające się od znacznie tańszych konkurentów, ale jeździ dumny jak paw bo ma klasę premium. Jak wielu ludzi potrafi dać się wodzić za nos marketingowym bełkotem.
Bolek napisał(a):Myślałem o takim rok temu, po przejażdżce IS i M6 stwierdziłem, że wolę M6 – więc postawiłem ("premiowałem") M6 wyżej.

To samo było ze mną, z tą małą różnicą, że nie rozważałem Lexusa. Wsiadłem do BMW i od początku do końca było dla mnie tandetne.
Bolek napisał(a):Może za to o niej mażyć i do niej dążyć (bo jest to taki wabik pozostający na wyciagnięcie ręki od tej całej klasy D), zap...lać ile wlezie i gonić za tą marchewką.

Całe motto powinno brzmieć: sprzedamy ci samochód taki sam albo i gorszy od konkurencji, ale zapłacisz za niego znacznie więcej. Bo wreszcie nie będziesz plebs tylko klasa PREMIUM. A fakt, że samochód będzi ciasny i nie będzisz w stanie zabrać we względnym komforcie, dajmy na to żony i teściów do Lichenia to już pikuś. Ważne, żeby było premium.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez pawel-kowalski » 13 mar 2008, 10:03

Mali napisał(a):Bolek: Ja to rozumiem inaczej. Mazdy nie ma w klasie premium, więc nie ma żadnych klas :| Klasy są po to, aby ludzie nieobeznani odróżniali Pandę od Yarisa, czy Mondeo od E-klasy. Wyższa klasa tzn. płacisz więcej kasy, ale dostajesz auto warte tej ceny.
Jakoś na całym świecie ludzie grupują auta w odpowiednich klasach, tylko na forum Mazdaspeed nie uznają tego <lol>
Klasa premium to auta drogie segmentu D.

P.S.: http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu


Kolega chyba nie doczytał, że w klasyfikacji, którą sam zacytował BMW 3 jest właśnie w segmencie D:

klasa średnia (segment D) – samochody rodzinne zapewniające odpowiedni komfort i przestrzeń wszystkim pasażerom przede wszystkim na dłuższych dystansach. Przykłady: Citroen Xantia, Alfa Romeo 159, Audi A4, BMW 3, Citroen C5, Honda Accord, Hyundai Sonata, Kia Magentis, Mercedes-Benz klasy C, Nissan Primera, Opel Vectra, Peugeot 407, Renault Laguna, Saab 9-3, Toyota Avensis, Volkswagen Passat, Volvo S60


Prawda jest taka, że w przypadku marki BMW (i nie tylko BMW) w niższych segmentach najczęsciej się przepłaca. A twierdzenie, że BMW jest zawsze najlepsze w swojej klasie to można między bajki wsadzić – porównaj Hondę S2000 i Z4. Niestety Z4 jest daleko z tyłu, a cena podobna.
Forumowicz
 
Od: 12 paź 2007, 15:28
Posty: 98
Skąd: Wrocław
Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5

Postprzez Mali » 13 mar 2008, 13:49

W moim podziale Mondeo i E-klasa, czy Panda i Jaris to jeden pies

No coment... Podsumowanie twojej wiedzy na temat motoryzacji <lol>

Co to za klasa premium jak klima (coś tak standardowego jak na tę "klasę") jest manualna ?
Rozumiem, że jest także dostępna automatyczna, ale manualna w ogóle nie powinna być przez producenta rzekomo wyższej klasy pojazdu brana pod uwagę.

Wg mnie do premium to można zakwalifikować BMW 5,7 i 8, a nie trójkę. Podobnie jak Lexus`a, Audi A6 i A8

Nie stać cię, nie kupuj takiego auta. Wolę kupić auto "gołe", ale ze świetnym zawieszeniem i dieslem. Poza tym są pakiety wyposażeniowe, które zaspokojają moje potrzeby.

Otóż to. Kupi taki ciasne auto, z kiepawą deską rozdzielczą, pod żadnym względem nie wyróżniające się od znacznie tańszych konkurentów, ale jeździ dumny jak paw bo ma klasę premium. Jak wielu ludzi potrafi dać się wodzić za nos marketingowym bełkotem.

Kiepawa to jest twoja wiedza... Dalej się ośmieszasz hahaha

Całe motto powinno brzmieć: sprzedamy ci samochód taki sam albo i gorszy od konkurencji, ale zapłacisz za niego znacznie więcej. Bo wreszcie nie będziesz plebs tylko klasa PREMIUM. A fakt, że samochód będzi ciasny i nie będzisz w stanie zabrać we względnym komforcie, dajmy na to żony i teściów do Lichenia to już pikuś. Ważne, żeby było premium.

Jadąc do Lichenia z teściową, biorę większe auto (SUVa) i nie narzekam. Osobówka służy mi do jazdy w tygodniu, więc wole jeździć mniejszym autem. Świat nie kończy się na Summicie i jego teściowej :|

Zostawmy już BMW 3. Za Audi A4 i Mercedesa C-klase również się przepłaca ??

P.S. Ciekawe jak skomentujecie artykuł w najnowszym AŚ, który opisuję niezawodność Mazdy. Chyba VW/BMW/Mercedes nie zapłacił AutoBildowi (gazecie proniemieckiej hahaha ) za promowanie własnych produktów ??
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Honestus » 13 mar 2008, 14:25

Mali napisał(a):
Honestus napisał(a):Wg mnie do premium to można zakwalifikować BMW 5,7 i 8, a nie trójkę. Podobnie jak Lexus`a, Audi A6 i A8

Nie stać cię, nie kupuj takiego auta. Wolę kupić auto "gołe", ale ze świetnym zawieszeniem i dieslem. Poza tym są pakiety wyposażeniowe, które zaspokojają moje potrzeby.



A co ma do rzeczy to czy mnie stać czy nie?
Chyba niewiele zrozumiałeś z tego co napisałem <głaszcze>

P.S.
Wolisz golca itp., itd. ---> argumentujesz już na siłę. Daruj sobie już i najlepiej pisz na forum BMW.
Wcześniej jeździłem: Nissan Sunny 1.4 `95, Toyota Yaris 1.0 `03,`04,`05, Renault Clio 1.5 DCI `06, VW Passat 1.9 TDI `03, Mazda 323F 1.5`96
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2007, 21:59
Posty: 101
Auto: była 323f, BA, 1996,
była 6 GY MZR-CD 2003,
był Xedos 9, 2,5l 2001, automat
jest BMW 3 (E46), 2,0 diesel, 2001,polift, automat

Postprzez Bolek » 13 mar 2008, 16:02

Mali napisał(a):Cytat:
W moim podziale Mondeo i E-klasa, czy Panda i Jaris to jeden pies

No coment... Podsumowanie twojej wiedzy na temat motoryzacji



Bardzo charakterystyczne – postawienie oceny na podstawie zdawkowej informacji – to widać Twoja metoda. Ponadto, naucz się czytać ze zrozumieniem, prawidłowo interpretować znaki interpunkcyjne, zestawienia, analizować tekst.

Oczywiście, że moja wiedza na temat "motoryzacji" jest relatywnie niewielka – ale na pewno nie w relacji do Ciebie (każdą wypowiedzą dajesz świadectwo nie tylko miernej wiedzy w tym zakresie, ale i miałkości w kilku innych sprawach… Ktoś, kto zna podziały i potrafi macając, z zawiązanymi oczami, zaszeregować samochód do klasy, podklasy, kategorii, typoszeregu a może jeszcze odcyfrowuje VIN-y oczami ma mieć tą wiedzę, do której nawiązujesz? Taa – są też "matematycy" z różnymi zespołami, którzy potrafią w myślach dokonać skomplikowanych obliczeń, ale z analizą sobie raczej nie radzą.

Widać niektórym taka terapia potrzebna – chociaż wygodniej byłoby położyć się na kozetce… :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Summit » 13 mar 2008, 16:06

Mali napisał(a):Kiepawa to jest twoja wiedza... Dalej się ośmieszasz

Jakieś argumenty, czy tak sobie wstrząsasz powietrze?
Mali napisał(a):Za Audi A4 i Mercedesa C-klase również się przepłaca

Do tych samochodów można się zmieścić. I są lepiej wykonane.
Mali napisał(a):Poza tym są pakiety wyposażeniowe, które zaspokojają moje potrzeby.

Dresik, np?

Kończę rozmawiać na ten temat, bo to nie ma sensu. Jeździj sobie swoją klasą premium hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Mali » 13 mar 2008, 16:46

Do tych samochodów można się zmieścić. I są lepiej wykonane.
Właśnie tak ocenia się auta, siedząc przed monitorem. Audi zawsze słyneło ze świetnej jakości, wnętrze jest niewiele większe od e90, ponadto jest autem 3 lata młodszym, ale nie dotyczy to Mercedesa. Wykończenie W204 jest "nie mercedesowskie", chyba każdy redaktor prasy motoryzacyjnej (nawet tej waszej proniemieckiej) tak twierdzi, a ilość miejsca w środku jest mniejsza niż w BMW (wymiary wnętrza mówią same za siebie). I kto tu ocenia auta nie jeżdżąc nimi <lol> ??

Bolek: Jeżeli twoja wiedza w zakresie motoryzacji jest niewielka to się nie wypowiadaj.

Koniec kłótni !!
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Summit » 13 mar 2008, 16:51

Wracając do nowej "szóstki"
Nie jestem fanem obecnego modelu. Poprzedni podobał mi się znacznie bardziej. Nowy jest za bardzo lexusowo-toyotowy. Ale amerykańska wersja bije wszelkie rekordy nieprzyzwoitości. Oto link z amerykańskiego forum Mazdy 6. Po komentarzach wnoszę, że nie tylko mi się nowa M6 [eufemizm]nie podoba[/eufemizm]:
http://forum.mazda6club.com/index.php?s ... 93167&st=0

P.S. Sorry jest w niej coś ładnego. Wydech.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez Bolek » 13 mar 2008, 17:31

Mali napisał(a):Bolek: Jeżeli twoja wiedza w zakresie motoryzacji jest niewielka to się nie wypowiadaj.


To teraz Ty udzielasz/odbierasz głos na Forum?!

Przecież napisałem, że wygląda na to, że jest ona większa w relacji do Twojej, także odnosząc się do tego zdania, cytując z niego, czyli zgadzając się z nim pierwszy powinieneś zamilknąć. Forum jest po to, żeby wymieniać poglądy. Mnie zresztą żadne poglądy nie kłują w oczy. Nie lubię jednak ekstremizmów i ich narzucania innym – przekonywanie do jedynie słusznej racji. Przecież nikt tu nikogo nie nawraca na Mazdę (ja jestem od tego bardzo daleki), jednak przed sarkastycznym komentowaniem i wywyższaniem czegoś "bo tak" należy się bronić.

Np. Za jakiś czas czeka mnie przeprowadzka w teren, gdzie sporo jest leśnych, szutrowych dróg – żaden wymagający teren, ale jednak. I tak sobie myślę, że na tą okoliczność kupię sobie Infiniti FX, które bardziej mi się podoba od SUV-ów Mazdy – fanatykiem marki nie jestem, choć ją sobie cenię.

Zauważ, że każdy pisze tu, "wg mnie to a tamto". I o to chodzi – mieć swoje zdanie i się nim wymieniać. A nie odpowiadać w tonie: "ośmieszasz się".

Faktycznie – kończmy z tą pasjonującą dyskusją – wróćmy do rzeczy.

Nowe M6 zaczynają pojawiać się na ulicach Brukseli. Starych też tu jest trochę (choć nie tyle, co np. w Luksemburgu). Cena nowej 6 jest naprawdę atrakcyjna – zważywszy na poziom wyposażenia. Myślę jednak, że za 2 lata będzie lift – głównie materiały wnętrza (bo są dość przeciętne) i pewnie inne drobiazgi, które wyjdą w praniu. No i mogliby wsadzić tam jakiegoś diesla V6... z automatem :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2005, 14:57
Posty: 192 (0/1)
Skąd: Luxembourg
Auto: 6 TRSi MZR-CD 143 5d 2007

Postprzez Mateusz L » 13 mar 2008, 19:09

...
Ostatnio edytowano 19 wrz 2008, 23:20 przez Mateusz L, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Moto