Słabe hamulce _ Klocki wymienione

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Rekin » 19 lip 2007, 10:08

Witam , mam mały problem z hamulcami otóż wczoraj wymieniłem same klocki "ATE" z przodu i hamulce są słabsze niż miało to miejsce ze starymi klockami , tarcze są w stanie średnim ale oczekiwałem trochę lepszych hamulców a tu klapa , układ odpowietrzony co radzicie by polepszyć ich skuteczność czy jest szansa że klocki się jeszcze ułożą i będą hamowały lepiej , czy należy już coś innego działać w tym kierunku ?? z pozdrowieniami _Rekin_ ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez piotrek2 » 19 lip 2007, 10:35

Witam jeśli załażyłeś nowe klocki a tarcze są stare nie mają gładkiej powierzchni to klocki muszą się ułożyć, ale jak tarcze są bardzo nierówne to szkoda nowych klocków ;)
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Rekin » 19 lip 2007, 12:43

Jak pisałem tarcze nie są nowe ale nie są aż tak w fatalnym stanie lecz jak piszesz drobne nierówności to posiadają na pewno a więc wnioskując bądźmy dobrej mysli że klocki sie ułożą i zaczną w końcu hamować jak należy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Loczek » 19 lip 2007, 13:01

tarcze i klocki musza sie dotrzec ze soba zeby prawie 100% powierzchni klocka stykało sie z tarcza :)

Cierpliwosci :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Rekin » 19 lip 2007, 13:52

w warsztacie powiedzieli powinno się przed montażem na stare tarcze spiłować ranty klocków i hamowały by poprawniej , czy jest teraz sens sciagać je raz jeszcze i opiłowac ranty klocków
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez piotrek2 » 19 lip 2007, 14:25

Poczekaj trochę chyba nie ma sensu rozbierać jeszcze raz tylko nie przesadzaj z predkością żebyś wychamował :D
Życie jes piękne
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2007, 18:20
Posty: 51
Skąd: ostrowiec
Auto: mazda 626 2,2 12V GD 88r.

Postprzez Rekin » 19 lip 2007, 22:26

piotrek2 napisał(a):Poczekaj trochę chyba nie ma sensu rozbierać jeszcze raz tylko nie przesadzaj z predkością żebyś wychamował :D

Jednak nie wytrzymałem i zdecydowałem się na rozebranie tego ponownie i powiem że na rezultaty nie trzeba było długo czekać odrazu po zastosowaniu patentu ścierania rantów klocków i ponownym montażu hamulce nabraly wigoru , nie są jeszcze brzytwy ale jest spora poprawa tak więc jestem dobrej myśli jak się klocuszki juz całkowicie ułożą powinny być wmiare przyzwoite hamulce ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2006, 12:47
Posty: 260 (2/0)
Skąd: Zgorzelec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 16V 136KM 2001.R.
Sekwencja BRC 24.11 Wtryski BRC
Mercedes W210 e240 2,6 V6 2001.r

Postprzez Jaksa » 19 lip 2007, 23:21

Rekin napisał(a):Jednak nie wytrzymałem i zdecydowałem się na rozebranie tego ponownie i powiem że na rezultaty nie trzeba było długo czekać odrazu po zastosowaniu patentu ścierania rantów klocków i ponownym montażu hamulce nabraly wigoru
No widzisz, daj im jeszcze trochę czasu...... :)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Dziewczopol » 4 mar 2008, 23:14

Witam.
Każdy wie jakie są hamulce w GE. W porównaniu np z M6 to jak z gumy. Ale co ciekawe. Ostatnio zauważyłem że mam zajebiaszcze hamulce w mojej GE. Tylko dotknę i czuje jak bym sie katapultował z F-16. Ale jest jeden mały problem. Takie hamulce mam tylko rano jak samochodzik sobie postoi cała noc i tylko za pierwszym razem.
Wiecie może o co biega?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez lichy » 5 mar 2008, 00:12

Może powinieneś wymienić płyn hamulcowy bo ma on tendencje do chłonięcia wody a wtedy w miarę nagrzewania się płynu woda zaczyna odparowywać tworzą się pęcherze i efekt na hamulcach jak by były zapowietrzone, tracą swoją skuteczność.
Forumowicz
 
Od: 4 sie 2007, 19:15
Posty: 78
Skąd: Koszalin
Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi

Postprzez Dziewczopol » 5 mar 2008, 07:39

To nie wina płynu. Płyn jest wymieniany raz do roku i obecnie jest zółtego koloru. Więc wszystko jest ok :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Grzyby » 5 mar 2008, 11:09

Dziewczopol napisał(a):Wiecie może o co biega?

tak – to efekt rdzewiejących tarczy po nocy. Przy pierwszym hamowaniu nalot się ściera i już potem jest norma :P
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Dziewczopol » 6 mar 2008, 21:17

To taki mały nalot by robił aż taką różnice w działaniu hamulcy? Czy może wiecie ile powinno być kN na tylnych hamulcach po badaniu na stanowisku rolkowym?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Marek podlaskie » 11 mar 2008, 22:06

Ja dzis tez zalozylem nowe klocki na przod i tyl.Tarcze zostaly stare.I fachowiec w ASO Mazdy powiedzial zeby uwazac i jak nazwal HAMULCE BEDA TEPE.Normalna sprawa.Jak pisza koledzy musza hahaha sie ulozyc i dopasowac do tarczy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lut 2007, 22:14
Posty: 179
Skąd: Bialystok
Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km

Postprzez waldii » 11 mar 2008, 23:41

Dziewczopol napisał(a):Każdy wie jakie są hamulce w GE.

nie rozumiem.Jakos z tym nie mialem problemu.Kup sobie zestaw Brembo tarcze,klocki Ferrodo oraz firmowe przewody w stalowym oplocie to sie zdziwisz.
waldii
 

Postprzez Dziewczopol » 12 mar 2008, 00:31

Obecnie mam orginalne tarcze i klocki Ferrodo. Żadna rewelacja. Chyba za duzo sie najeździłem M6 i moze dlatego mi sie tak wydaje. A mógłbys podać jakąś fimę tych przewodów?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez waldii » 12 mar 2008, 18:51

Dziewczopol napisał(a):A mógłbys podać jakąś fimę tych przewodów?

oj to byla rzezba.Przewody byly chyba nawet no name.Kupowalem u znajomka w sklepie motocyklowym.Kupilem takie,zeby byly ok.2cm dluzsze od ori i w takim zakladzie zarabiającym weze i rurki hydrauliczne przelozyli mi te ori mazdowskie koncowki.Wazne,zeby oplot bardzo ciasno siedzial na przewodzie
waldii
 

Postprzez Dziewczopol » 12 mar 2008, 20:36

Znalazłem przewody firmy GOODRIDGE tylko coś tam dziwnego jest napisane bo do GE kosztują 560 a do MX6 460 a cos mi sie wydaje że w tych dwóch samochodach to przewody są takie same hahaha
Cena troche zaporowa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez waldii » 12 mar 2008, 22:25

Dziewczopol napisał(a):cos mi sie wydaje że w tych dwóch samochodach to przewody są takie same

a to nie dziwne.Nie wiem czy sa takie same ale np.czujnik do ABSu do 626 a do 323 jest identyczny lecz maja inne numery i do GE jest dwa razy drozszy.Inna klasa,inna kasa <lol>


Dziewczopol napisał(a):do GE kosztują 560 a do MX6 460

jesli to cena za komplet to taniej nie wyrwiesz a jesli za sztuke to troche drogo.Ja placilem cos ok.140zl za szt.plus te zarobienia koncowek to w granicach700zl wyszlo za calosc
waldii
 

Postprzez dcc69 » 13 mar 2008, 09:59

No to ładny wydatek.
Musze chyba wejsc w spolke z kumplem w USA i zacząć sprowadzac takie częsci !!!!
Hm. 700 zł to ładna kasa. <killer>
Rozumiem ze Waldi mówisz o oryginałach lub o super zamienniku?
DC CARS
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sie 2007, 13:53
Posty: 707 (1/0)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 6 , 2.0 MZR-CD
2009 rok, kombi.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6