Słabe hamulce _ Klocki wymienione
1, 2
Witam , mam mały problem z hamulcami otóż wczoraj wymieniłem same klocki "ATE" z przodu i hamulce są słabsze niż miało to miejsce ze starymi klockami , tarcze są w stanie średnim ale oczekiwałem trochę lepszych hamulców a tu klapa , układ odpowietrzony co radzicie by polepszyć ich skuteczność czy jest szansa że klocki się jeszcze ułożą i będą hamowały lepiej , czy należy już coś innego działać w tym kierunku
z pozdrowieniami _Rekin_ ..
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Jak pisałem tarcze nie są nowe ale nie są aż tak w fatalnym stanie lecz jak piszesz drobne nierówności to posiadają na pewno a więc wnioskując bądźmy dobrej mysli że klocki sie ułożą i zaczną w końcu hamować jak należy
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
w warsztacie powiedzieli powinno się przed montażem na stare tarcze spiłować ranty klocków i hamowały by poprawniej , czy jest teraz sens sciagać je raz jeszcze i opiłowac ranty klocków
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
piotrek2 napisał(a):Poczekaj trochę chyba nie ma sensu rozbierać jeszcze raz tylko nie przesadzaj z predkością żebyś wychamował
Jednak nie wytrzymałem i zdecydowałem się na rozebranie tego ponownie i powiem że na rezultaty nie trzeba było długo czekać odrazu po zastosowaniu patentu ścierania rantów klocków i ponownym montażu hamulce nabraly wigoru , nie są jeszcze brzytwy ale jest spora poprawa tak więc jestem dobrej myśli jak się klocuszki juz całkowicie ułożą powinny być wmiare przyzwoite hamulce ...
Obecna- Mazda 626 GW 2.0i 16v FS-HP 136KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
Ex.nr.2. – Mazda 626 GE 2.0i 16v FS-DOHC 115KM
Ex.nr.1. – Mazda 626 GD Coupe 2.0i 16v FE-DOHC 148 KM
No widzisz, daj im jeszcze trochę czasu......Rekin napisał(a):Jednak nie wytrzymałem i zdecydowałem się na rozebranie tego ponownie i powiem że na rezultaty nie trzeba było długo czekać odrazu po zastosowaniu patentu ścierania rantów klocków i ponownym montażu hamulce nabraly wigoru
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam.
Każdy wie jakie są hamulce w GE. W porównaniu np z M6 to jak z gumy. Ale co ciekawe. Ostatnio zauważyłem że mam zajebiaszcze hamulce w mojej GE. Tylko dotknę i czuje jak bym sie katapultował z F-16. Ale jest jeden mały problem. Takie hamulce mam tylko rano jak samochodzik sobie postoi cała noc i tylko za pierwszym razem.
Wiecie może o co biega?
Każdy wie jakie są hamulce w GE. W porównaniu np z M6 to jak z gumy. Ale co ciekawe. Ostatnio zauważyłem że mam zajebiaszcze hamulce w mojej GE. Tylko dotknę i czuje jak bym sie katapultował z F-16. Ale jest jeden mały problem. Takie hamulce mam tylko rano jak samochodzik sobie postoi cała noc i tylko za pierwszym razem.
Wiecie może o co biega?
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Może powinieneś wymienić płyn hamulcowy bo ma on tendencje do chłonięcia wody a wtedy w miarę nagrzewania się płynu woda zaczyna odparowywać tworzą się pęcherze i efekt na hamulcach jak by były zapowietrzone, tracą swoją skuteczność.
- Od: 4 sie 2007, 19:15
- Posty: 78
- Skąd: Koszalin
- Auto: były
mazda GY LFF7 LPFI
mazda CA KL SGI
jest
GH LFF7 DYNAMIC SPORT kombi
To nie wina płynu. Płyn jest wymieniany raz do roku i obecnie jest zółtego koloru. Więc wszystko jest ok 
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Dziewczopol napisał(a):Wiecie może o co biega?
tak – to efekt rdzewiejących tarczy po nocy. Przy pierwszym hamowaniu nalot się ściera i już potem jest norma
To taki mały nalot by robił aż taką różnice w działaniu hamulcy? Czy może wiecie ile powinno być kN na tylnych hamulcach po badaniu na stanowisku rolkowym?
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Ja dzis tez zalozylem nowe klocki na przod i tyl.Tarcze zostaly stare.I fachowiec w ASO Mazdy powiedzial zeby uwazac i jak nazwal HAMULCE BEDA TEPE.Normalna sprawa.Jak pisza koledzy musza
sie ulozyc i dopasowac do tarczy 

- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Dziewczopol napisał(a):Każdy wie jakie są hamulce w GE.
nie rozumiem.Jakos z tym nie mialem problemu.Kup sobie zestaw Brembo tarcze,klocki Ferrodo oraz firmowe przewody w stalowym oplocie to sie zdziwisz.
-
waldii
Obecnie mam orginalne tarcze i klocki Ferrodo. Żadna rewelacja. Chyba za duzo sie najeździłem M6 i moze dlatego mi sie tak wydaje. A mógłbys podać jakąś fimę tych przewodów?
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Dziewczopol napisał(a):A mógłbys podać jakąś fimę tych przewodów?
oj to byla rzezba.Przewody byly chyba nawet no name.Kupowalem u znajomka w sklepie motocyklowym.Kupilem takie,zeby byly ok.2cm dluzsze od ori i w takim zakladzie zarabiającym weze i rurki hydrauliczne przelozyli mi te ori mazdowskie koncowki.Wazne,zeby oplot bardzo ciasno siedzial na przewodzie
-
waldii
Znalazłem przewody firmy GOODRIDGE tylko coś tam dziwnego jest napisane bo do GE kosztują 560 a do MX6 460 a cos mi sie wydaje że w tych dwóch samochodach to przewody są takie same
Cena troche zaporowa.

Cena troche zaporowa.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
Dziewczopol napisał(a):cos mi sie wydaje że w tych dwóch samochodach to przewody są takie same
a to nie dziwne.Nie wiem czy sa takie same ale np.czujnik do ABSu do 626 a do 323 jest identyczny lecz maja inne numery i do GE jest dwa razy drozszy.Inna klasa,inna kasa

Dziewczopol napisał(a):do GE kosztują 560 a do MX6 460
jesli to cena za komplet to taniej nie wyrwiesz a jesli za sztuke to troche drogo.Ja placilem cos ok.140zl za szt.plus te zarobienia koncowek to w granicach700zl wyszlo za calosc
-
waldii
No to ładny wydatek.
Musze chyba wejsc w spolke z kumplem w USA i zacząć sprowadzac takie częsci
!!
Hm. 700 zł to ładna kasa.
Rozumiem ze Waldi mówisz o oryginałach lub o super zamienniku?
Musze chyba wejsc w spolke z kumplem w USA i zacząć sprowadzac takie częsci

Hm. 700 zł to ładna kasa.

Rozumiem ze Waldi mówisz o oryginałach lub o super zamienniku?
DC CARS
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6