Klocki mam już Lucasa, ale hamulce dalej z tyłu biją
Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
Gdzie moge znaleść te tarcze 4maxa, bo przez google coś słabo widze...
Klocki mam już Lucasa, ale hamulce dalej z tyłu biją
Klocki mam już Lucasa, ale hamulce dalej z tyłu biją
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
OSTRZEŻENIE!
Nie kupujcie do BG klocków Delphi, zrobiłem na nich 7 000 km
Co prawda klocka jeszcze trochę jest, ale są tak wykonane, że z boku wystają blaszki, które trą o tarczę. Chyba że to taki czujnik akustyczny informujący o zużyciu
Zamówiłem tarcze i klocki Lucas. Zobaczymy czy tak pylą jak co niektórzy piszą. Kolega miał i mówił że pylenie przeciętne.
Nie kupujcie do BG klocków Delphi, zrobiłem na nich 7 000 km

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Zamówiłem tarcze i klocki Lucas. Zobaczymy czy tak pylą jak co niektórzy piszą. Kolega miał i mówił że pylenie przeciętne.
- Od: 16 lut 2007, 20:43
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BG 1.6i 16V `92
Gramlic napisał(a):OSTRZEŻENIE!
Nie kupujcie do BG klocków Delphi, zrobiłem na nich 7 000 km
My sprzedajemy klocki i inne elementy z delphi i nikt jeszcze u nas reklamacji nie składał...
- Od: 17 gru 2007, 20:44
- Posty: 69
- Auto: 323F BA 1,5 16v
Ja bym myślał o ATE ( często idą na pierwszy montaż) i TRW Lucas bo to pewnie coś takiego obecnie mam założone lucasy i po 1000km jest ok
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Ja założyłem Trw Lucas jest Ok.
- Od: 17 wrz 2007, 23:12
- Posty: 6
- Skąd: Ostrów Wielkopolski
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 90KM 1997
dzsiaj zakupilem TRW lucasy do Primerki P11 2.0Td zobacze jak beda działać i jak będzie ok to kupuje od razu do swojej 323 BG, w sumie mam jeszcze troche materiału na klockach ale lepiej niech będą w zapasie.
...apropos wczoraj ojciec kupil Primerke 2.0Td 99r. Ale to muł!! Nasza poprzednia mazda 626 87r.2.0D miala lepszego kopa niż to obecne auto!!Juz wiem czemu nissan polaczyl sie z renault.
...apropos wczoraj ojciec kupil Primerke 2.0Td 99r. Ale to muł!! Nasza poprzednia mazda 626 87r.2.0D miala lepszego kopa niż to obecne auto!!Juz wiem czemu nissan polaczyl sie z renault.
-
rygus
Witam,
Dołączę się do dyskusji i podzielę się moją opinią.Nie polecam tarcz Brembo, bo dużo moich znajomych na nie narzeka i wielu mechaników potwierdza to, że Brembo bardzo się popsuło.Krzywią się strasznie.Kupiłem jakiś czas temu tarcze w JC i to była porażka, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o naszym Forum.Przymierzam się do zakupu tarcz i klocków z firmy EBC, bo podobno są bardzo dobre.Kupię zwykłe, bo Turbo (z nacięciami) mają głośną pracę.Jeżeli chodzi o szybko zużywające się okładziny, to u mnie okładziny wytrzymały 9kkm i nadają się do wymiany.Wcale nie były tanie, bo uważam,że na hamulcach nie należy oszczędzać. Niestety materiału z jakiego są zrobione nikt nie prześwietli.Na razie nie ma zakazu na produkowanie bubli.
Drgania na kierownicy mogą być spowodowane różnymi czynnikami, począwszy od nierównomiernego ciśnienia w oponach, po luzy na układzie kierowniczym itd. Dlatego polecam jechać na przegląd do stacji diagnostycznej.Tam pracownicy potrafią czasami lepiej wskazać usterkę niż nie jeden mechanik.
Jak kupię tarcze z EBC to podzielę się uwagami.
Dołączę się do dyskusji i podzielę się moją opinią.Nie polecam tarcz Brembo, bo dużo moich znajomych na nie narzeka i wielu mechaników potwierdza to, że Brembo bardzo się popsuło.Krzywią się strasznie.Kupiłem jakiś czas temu tarcze w JC i to była porażka, ale wtedy jeszcze nie wiedziałem o naszym Forum.Przymierzam się do zakupu tarcz i klocków z firmy EBC, bo podobno są bardzo dobre.Kupię zwykłe, bo Turbo (z nacięciami) mają głośną pracę.Jeżeli chodzi o szybko zużywające się okładziny, to u mnie okładziny wytrzymały 9kkm i nadają się do wymiany.Wcale nie były tanie, bo uważam,że na hamulcach nie należy oszczędzać. Niestety materiału z jakiego są zrobione nikt nie prześwietli.Na razie nie ma zakazu na produkowanie bubli.
Drgania na kierownicy mogą być spowodowane różnymi czynnikami, począwszy od nierównomiernego ciśnienia w oponach, po luzy na układzie kierowniczym itd. Dlatego polecam jechać na przegląd do stacji diagnostycznej.Tam pracownicy potrafią czasami lepiej wskazać usterkę niż nie jeden mechanik.
Jak kupię tarcze z EBC to podzielę się uwagami.
niko
- Od: 11 lut 2007, 21:20
- Posty: 14
- Skąd: Rogoźnik woj.śląskie
- Auto: Mazda 323F '96(BA) Z5
Do mazdy 626 GE KL mojego taty zamówiliśmy w zeszłe wakacje zestaw na przód: tarcze Brembo wentylowane + klocki Ferodo Premier i jak do tej pory jest spoko.
Do innych mazd też na pewno "coś" mają
Zamawiałem z tej strony jakby co KLIK
Pzdr
Do innych mazd też na pewno "coś" mają
Zamawiałem z tej strony jakby co KLIK
Pzdr
Link do EBC – wyglada wiarygodnie i jest co poczytać..
Ferodo --
miałem i miec nie będę . Pyliły jak na cywilne ,a nie wyścigowe auto zbyt mocno,szybkie zużycie ok 30 tys km – kiedy na ori przejechałem 90.000km.
a więc link:http://www.profesmotor.com/oferta_hamulce.htm
EDIT:
http://www.profesmotor.com/oferta_hamulce.htm
Ferodo --
a więc link:http://www.profesmotor.com/oferta_hamulce.htm
EDIT:
http://www.profesmotor.com/oferta_hamulce.htm
Witam.Zakupilem klocki TRW Lucas za dobra cene.Przod 100 ,tyl 95.Sprzedawca super poinformowal co i jak dobrac.Polecam i dziekuje bardzo firmie Carspeed z Lublina
ale okazalo sie ze potrzebuje linek hamulca recznego .Moze ktos doradzi lub ma linki do mojej Premacy.
www.carspeed.pl tu doradza fachowo i cenowo.Rozrzad do Mazdy jak najbardziej
ale okazalo sie ze potrzebuje linek hamulca recznego .Moze ktos doradzi lub ma linki do mojej Premacy.
www.carspeed.pl tu doradza fachowo i cenowo.Rozrzad do Mazdy jak najbardziej
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
moze okazac sie ze na "Japan Linach" nie dojezdzisz drugiej wymiany klockow
Pamietaj ze dobrze funkcjonujacy układ hamulcowy jest podstawa twojego bezpieczeństwa
a co za tym idze nie powinno sie jakos bardzo na tym oszczedzać
ja osobiscie smigam na klockach i szczekach Ferodo Premier
i jest przyzwoicie
Pamietaj ze dobrze funkcjonujacy układ hamulcowy jest podstawa twojego bezpieczeństwa
a co za tym idze nie powinno sie jakos bardzo na tym oszczedzać
ja osobiscie smigam na klockach i szczekach Ferodo Premier
i jest przyzwoicie
[URL=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/2190] [IMG]http://www.motostat.pl/user_images/2190/icon1.png[/IMG][/URL]
- Od: 11 lis 2007, 17:48
- Posty: 260
- Skąd: Łódź, Warszawa
- Auto: 323F BA
Gryzzly napisał(a):moze okazac sie ze na "Japan Linach" nie dojezdzisz drugiej wymiany klockow
Pamietaj ze dobrze funkcjonujacy układ hamulcowy jest podstawa twojego bezpieczeństwa
a co za tym idze nie powinno sie jakos bardzo na tym oszczedzać
ja osobiscie smigam na klockach i szczekach Ferodo Premier
i jest przyzwoicie
Nic dodac nic ujac.Popieram zdecydowanie.To jeden z wazniejszych elementow w aucie.Co z tego ze silnik bedzie igielka 200 km/h skoro nie zatrzymasz auta ani na skrzyzowaniu i przed przejazdem .Kliknij do Smirnofa ,On Ci wytlumaczy i doradzi co i jak.Pozdrawiam.
- Od: 25 lut 2007, 22:14
- Posty: 179
- Skąd: Bialystok
- Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
Mialem pierwszy komplet i bylem zadowolony na 4 w GE KL. ATE i Ferodo mialem w BA BP i tez oceniam na 4... Mysle, ze porownywalne jakosciowo, aczkolwiek kilka osob mowilo mi o obnizeniu jakosci Brembo. Polka wyzej to dopiero EBC, pozostaje jeszcze kwestia trwalosci ww. firm.
Zamontowałem na przód Lucasy .Jest dobrze ,ułożyły sie natychmiast ,hamują dosc miękko ale pewnie.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Pyla ostro heblowane.Ferodo stworzone do pylenia.
Ja bym założył ori albo Lucasy jak nie masz zbyt dużo dohamowań
Ori drogie,Lucasy byłyby ok,ale możesz rozejrzeć sie za czyms pośrednim.Np.ATE,ale uwazam tak serio ,że to mało odczuwalny wybór.
U mnie ori wytrzymały na przednich 50tys a na tyle dalej są OK.Co teraz bedzie z Lucasami- życie pokaze
U mnie ori wytrzymały na przednich 50tys a na tyle dalej są OK.Co teraz bedzie z Lucasami- życie pokaze
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
Amen.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki