Obroty,olej,szarpanie,kopcenie – co robic?
		
				1, 2
			
	
	Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke  
  z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale  
			
			
		
- Od: 5 sty 2007, 18:46
 - Posty: 1146
 - Skąd: Gliwice
 - Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :) 
sps-snipers napisał(a):Jak bedziesz robic dolot to musisz kupic jakas ładna rurke zeby z wyjsciem jak sie to nazywa ponoc odma .@ takie wyjscia,bo chodzi o to,ze trzeba podpiac tak jak w oryginale
wlasnie wiem
a gdzie ja najszybciej dostane moze masz jakis namiarek i mniej wiecej koszt

- Od: 29 lis 2007, 01:27
 - Posty: 111
 - Skąd: Białystok
 - Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
 
Spytaj sie kolesia o nicku Keel ,bo chyba on robil cały dolot.Ponoc kosztowało go to  ok.300 zl  
			
			
		
- Od: 5 sty 2007, 18:46
 - Posty: 1146
 - Skąd: Gliwice
 - Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :) 
sps-snipers
dzieki za informacje
			
			
		dzieki za informacje

- Od: 29 lis 2007, 01:27
 - Posty: 111
 - Skąd: Białystok
 - Auto: 323f BA 96r 1.8 Glx BP+LPG
 
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości