Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez brii » 13 lut 2008, 01:42

Powiem Ci, że bardzo dokładnie studiowałem ostatnio spód mojego samochodu bo mam zamiar jeszcze coś zakombinować i powiedzieć mogę, że przy wydechu 2x 3-1 (każda rura od kolektora po 1,25") i rurach puszczonych razem da radę się zmieścić bez problemu :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacol » 13 lut 2008, 15:20

Ok, a jak z tlumikami? lepiej umiescic je po srodku gdzies czy dopiero na koncu?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez lukster » 13 lut 2008, 15:40

Szczerze mówiąc nie bardzo widzę miejsce na 2 tłumiki. Poza tym Mx-3 ma lekko zadarty kuper i raczej puszki będą bardzo widoczne co zbyt fajne nie jest. Inną sprawą jest to, że wypadałoby tuningować japońskie auto w duchu JDM. Pierwszy znaczący krok poczyniłeś wkładając silnik JDM. Fajnie byłoby gdybyś dalej szedł tą drogą ;) Także ja jestem za 1 tłumikiem, myślę, że świetnie by leżał Mugen twin loop silencer ;] Droga sprawa ale można zadowolić się repliką za duuużo mniejsze pieniądze.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez brii » 13 lut 2008, 16:46

Gdybyś tłumiki chciał dać na końcu to musiałbyś je upchnąć między zawieszeniem, żeby bardzo nie wystawały co nie wydaje mi się dobrym pomysłem ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacol » 13 lut 2008, 23:38

Dobra, dzieki za odpowiedzi, wszystko sie okaze co do wydechu jutro po rozmowie z Kalim :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez krakusik mx-3 » 14 lut 2008, 11:34

Jacol jeżeli chcesz robić mazde w stylu JDM to masz za duże fele ;) hehe ale ładnie by mx wyglądał z mugenem jakimś :)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez Jacol » 14 lut 2008, 21:30

krakusik mx-3 napisał(a):Jacol jeżeli chcesz robić mazde w stylu JDM to masz za duże fele

Ok, to nie będzie typowy JDM, zawiode fanatyków tego stylu.
Felgi zostają, ponieważ jestem zakochany w tym wzorze :) i rozmiarze... poczekajcie troche a na nowych fotkach będą się prezentowac lepiej przy odpowiedniej glebie :)
krakusik mx-3 napisał(a):hehe ale ładnie by mx wyglądał z mugenem jakimś

Widziałem mx-a z mugenem i jakos mi nie podchodzi... zostane raczej przy tej dwururce (lub podobnej), do mugena bym musial miec jakis tjjjjuningowy zderzak :P

Co do wydechu to jednak zdecydowałem sie na układ 6-2-1. (czekam na doplyw kaski i jazda z wydechem :P )
Teraz w domu bawię się w stylistyke i naprawe pewnych niedoróbek... doszły do mnie nowe seryjne kierunki przednie, gdzie znów pozbywałem sie pomaranczowego filtra. Tym razem nie popelnilem tegobledu i nie cialem tego na zywca i nie wyciagalem przez dziurke od zarowki, tylko rozkleilem cale kierunki i normalnie odkrecilem filtr, przy okazji caly kierunek zostal wyczyszczony i wyglada jak nowy :)
Od jutra walcze z uszczelnieniem clearów tylnych, bo tajwanski szit paruje (mowie o lampach [jakich?]). Bede rozklejal lampe i skejal ponownie na nowy czarny silikon, nie powinno byc juz parowania :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez mX-MEN » 14 lut 2008, 21:44

Jacol napisał(a):Tym razem nie popelnilem tegobledu i nie cialem tego na zywca i nie wyciagalem przez dziurke od zarowki, tylko rozkleilem cale kierunki i normalnie odkrecilem filtr, przy okazji caly kierunek zostal wyczyszczony i wyglada jak nowy


No najlepiej sie wycina lutownicą, tak jak robił Letki, rozklejanie elementów fabrycznie sklejonych jest ostatnią żeczą jaka powinno się robić.Sam widzisz jak wygladają teraz kierunki Krzycha po przeróbkach
:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Jacol » 14 lut 2008, 21:47

mX-MEN napisał(a):No najlepiej sie wycina lutownicą,

Jestem innego zdania, bo jak to robilem to popierdzielilem caly ten otwor, teraz sobie ladnie rozkleilem i skleilem (tym samym klejem co byl-wystarczylo go rozrzac ponownie) i kierunki po testach szczelniutkie az milo :)
Co do kierunkow krzyska to sa spekane, i dlatego paruja, nie dlatego ze byly rozklejone :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez mX-MEN » 14 lut 2008, 22:20

Jacol napisał(a):Jestem innego zdania, bo jak to robilem to popierdzielilem caly ten otwor

Bo nie wcieliłeś sie w rolę dr. Burskiego – do sprawy trzeba podchodzić z hirurgiczna precyzją ;)

Jacol napisał(a):kierunki po testach szczelniutkie az milo


Robiłeś test ciśnieniowy ?? :) Prawdziwy test będzie dopiero jak je założysz i w różnych warunkach trochę pojeździsz.Ale mam nadzieję, że Będzie dobrze bo i sam chyba musze niedługo taka operację przeprowadzić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Jacol » 14 lut 2008, 23:30

mX-MEN napisał(a):Robiłeś test ciśnieniowy
Można to nazwa testem łazienkowym :D
mX-MEN napisał(a):Prawdziwy test będzie dopiero jak je założysz i w różnych warunkach trochę pojeździsz.
Wszystko wyjdzie w praniu :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez check » 14 lut 2008, 23:46

Jacol napisał(a):Od jutra walcze z uszczelnieniem clearów tylnych, bo tajwanski szit paruje

no właśnie, u mnie też parują, a na dodatek dostał się kurz do nich :| Jak będziesz je rozklejał ? W ciepłej wodzie czy opalarką ? Też muszę z nimi coś wykminić.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez Jacol » 14 lut 2008, 23:49

FKamil napisał(a):no właśnie, u mnie też parują, a na dodatek dostał się kurz do nich ysz Jak będziesz je rozklejał ? W ciepłej wodzie czy opalarką ? Też muszę z nimi coś wykminić..

Tak jak kierunki, czyli duuuuży gar, gorąca woda i jazda...
Jak mi sie uda i nic nie polamie to napisze co i jak :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez Green » 15 lut 2008, 17:13

Jacol do gara z nimi :P tylko uwazaj nie zamocz sobie gipsu:P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez Jacol » 15 lut 2008, 17:48

Green napisał(a):tylko uwazaj nie zamocz sobie gipsu:P

z inwalidy sie smiejesz??
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez ravo » 15 lut 2008, 17:51

z inwalidy sie smiejesz??

dopiero zabawnie jak bedzie sie pijany inwalida przewracal :P w wyrazowie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Green » 15 lut 2008, 18:17

ravo napisał(a):
z inwalidy sie smiejesz??

dopiero zabawnie jak bedzie sie pijany inwalida przewracal :P w wyrazowie


on chyba tylko tak sciemnia sie okaze ze gips ma tylko na kostece :P:P:P:P:P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez mX-MEN » 15 lut 2008, 19:04

Jacol napisał(a):Tak jak kierunki, czyli duuuuży gar, gorąca woda i jazda...


To kto się pisze na zupe taiwańską z lexetkami ?? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez BratCukierka » 9 mar 2008, 20:48

Po praktycznie całym dniu spędzonym na fotelu pasażera muszę stwierdzić że:

-zakochałem się w tym aucie ponownie :D <serduszka>
-dźwięk jest boski :D prawie jak startujący odrzutowiec :D
-zapier**la niemiłosiernie :D
-no i ten efekt przy "normalnej" jeździe po mieście :D wszystkie oczy skierowane na kl-ze :D
-wolę turbo w gtx ze względu na pssss :p no i mniejsze spalanie :P

To kiedy znowu jakiś dłuższy spocik we Włocławku :D Można by się polansować po mieście <diabełek> <lol> :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez lukster » 10 mar 2008, 14:02

BratCukierka napisał(a):dźwięk jest boski prawie jak startujący odrzutowiec


wydech już zrobiony? Bo jeśli nie to odrzutowiec odezwie się na przelocie pełnym dopiero :D
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy