czy pasuje komputer z 1.3 do 1.5 ???

Postprzez dugi21 » 6 mar 2008, 20:09

witam przekłądałem silnik z 1.3 na 1.5 w BA i mam sekwencie, problem powstał wtedy gdy musiałem przełożyc immobilajzer
wiec teraz jest komputer i immobilajzer z 1.3 a silnik Z5 i sie zaczeły problemy w spalaniu i kulturze pracy silnka
jesli mieliscie cos podobnego prosze o info
z góry dzieki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 13:21
Posty: 47
Skąd: luboń,pyrzyce
Auto: Mazda 323F V6 BA 94'

Postprzez realski » 7 mar 2008, 00:54

raczej nikt nie mial nic podobnego bo to idiotyczna zamiana i niesadze ze ci sie uda cos zrobic w tej chwili z kompem ..
rozwiazanie 1
silnik 1.3 :)
rozwiazanie 2 cala wiazka komp stacyjka immo 1.5 od tego samego auta .
rozwiazanie 3 ECU programowalny wywalenie immo zaprogramowanie i pociagniecie nowej instalacji dla nowego kompa )

rozwiazanie 4 do gazowni i moze wgraja nowa mape dla tego modelu o ile sprzet pozwoli .

to tak mniejwiecej
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lis 2004, 20:47
Posty: 232 (0/1)
Skąd: Białystok

Postprzez gadula » 7 mar 2008, 01:43

Możesz jeszcze próbować wkładać komputer od Z5 bez immo. Ale raczej bez przerobienia wiązki się nie obejdzie. Jakby co to mam taki na 3 wtyczki. (Z509)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez MvG » 8 mar 2008, 00:33

realski napisał(a):raczej nikt nie mial nic podobnego bo to idiotyczna zamiana

Moze kolega dugi21 nabyl silnik z wiadomego pochodzenia, wiedząc, że jest sprawny i nie ma wad ukrytych więc takie idiotyczne to niekoniecznie musi byc :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 15:26
Posty: 99 (1/1)
Skąd: mazowsze
Auto: 323S BA Z5 96r. nobble green

Postprzez dugi21 » 8 mar 2008, 03:31

jak to mówia silnik za frajer:D ale chodzi o fakt jakie sa teraz problemy ze spalaniem!!
a tak dla wiadomosci to wszystko łacznie z wiazka jest z Z5 tylko był problem z imobilajzerem i trza było przeózyc wiec jest teraz komputer z 1.3 łacznie z immobilajzerem . problemy sa zwiazane ze spalaniem benzyny bez załanczania gazu , na gazie jest ok tylko auto stało sie "agresywne" tzn brak elastycznosci
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 13:21
Posty: 47
Skąd: luboń,pyrzyce
Auto: Mazda 323F V6 BA 94'

Postprzez Pioteq25 » 8 mar 2008, 05:24

Coś tu nie czaję – podłączyłeś ecu z 1.3 do silnika Z5 i myślałeś, że będzie to elegancko chodziło? To nie klocki lego kolego :) Ciekawe, czy w trybie serwisowym sprawdzisz błędy?
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2006, 19:26
Posty: 1818 (6/13)
Skąd: opolski mazdaspeed
Auto: UFO 1.8

Postprzez dugi21 » 9 mar 2008, 16:50

dzieki za odp
powiedzcie mi jeszce jak w kompie 1.5 ominac immo bo taki mam ale niestety cały immobilajzer padł dlatego byłą zamiana??
z góry dzieki za odpowiedzi
pozdrawiam
-----<drx 9375r>-----
-----<PB ES-6C>-----
-----<mrv F300>------
-----<EAGLE CABLE>-----
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 13:21
Posty: 47
Skąd: luboń,pyrzyce
Auto: Mazda 323F V6 BA 94'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323