branie oleju, kopcenie przy odpalaniu, klekot zaworów

Postprzez Jacek176 » 7 mar 2008, 18:23

bulajxxx napisał(a): pewnie tak się to skończy że dołożę kolejne 1500zł na zrobienie tych pierścieni

To co ty chcesz te pierścienie ze szczerego złota założyć za taka cene? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez qbass » 7 mar 2008, 18:27

Jacek176 napisał(a):bulajxxx napisał:
pewnie tak się to skończy że dołożę kolejne 1500zł na zrobienie tych pierścieni

To co ty chcesz te pierścienie ze szczerego złota założyć za taka cene?

Planowanie głowicy, uszczelki i inne pierdółki też kosztują. Sam też tego pewnie nie zrobi (mogę się mylić, jeśli mechanikujesz trochę to poradzisz sobie i sam).
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez bulajxxx » 7 mar 2008, 18:29

Jacek176 Tak ze złota,oryginalne Japońskie +robota która w poznaniu kosztuje.
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez bulajxxx » 7 mar 2008, 18:36

Dziękuję wszystkim za zainteresowanie się moim problemem i porady jakich mi udzieliliście.pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez Artiks » 7 mar 2008, 19:57

bulajxxx napisał(a):Wyremontowałem za 3000 silnik który ma prawdopodobnie pęknięcie w głowicy
bulajxxx napisał(a):Kupiłem drugi silnik za ponad 1000 z anglika 98rok
Skoro masz wyremontowany dół silnika, a najprawdopodobniej głowica nie bangla to nie możesz przełożyć głowicy z anglika po jej wcześniejszym sprawdzeniu i splanowaniu ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez bulajxxx » 8 mar 2008, 00:15

ArtX masz rację ale ja już mam dość przekładanek.anglika mam z wiarygodnym małym przebiegiem. auto było po małej stłuczce ale wyglądało jakby wyjechało dopiero z salonu[98rok]ten silnik pracuje bez najmniejszych szmerków,jest dynamiczny i ogólnie ok.,gdyby nie kopcenie po odpaleniu.
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez GofNet » 8 mar 2008, 01:24

     Można próbować poradzić sobie z tym problemem bez remontu. Wszystko zależy od tego, jaki jest faktycznie problem. Niekiedy pomaga wymiana oleju silnikowego, o czym niektórzy się już przekonali. I nie mówię o mineralnym, lecz o syntetyku o odpowiedniej lepkości.

     Może się też okazać, że problemem są uszczelniacze, które można spróbować wymienić bez zdejmowania głowicy – są magicy, którzy takie cuda potrafią...

     No i jeszcze jedna sprawa. Niektóre pojazdy potrafią same z siebie kopcić na biało nawet, gdy wszystko jest OK. Taki jest efekt pracy katalizatora i widać to zwłaszcza, gdy jest zimno. Aby się upewnić, że jest to jedynie para a nie spalany olej, można to ocenić po kolorze i zapachu spalin oraz czasami po stanie końcówki wydechu.

     Pamiętaj, że to jest tylko samochód. Ma jeździć i tyle. A Ty masz o niego dbać w zakresie standardowej eksploatacji. I jeszcze jedno: Lepsze jest wrogiem dobrego...

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez bulajxxx » 8 mar 2008, 15:46

GofNet Masz rację z wymianą uszczelniaczy bez zdejmowania góry,bo takiego cudu dokonał w mojej maździe mój kumpel.Na pewno dymi niebieskim dymem nie parą.Czaję się trochę z tym syntetykiem,choć czytałem tu gdzieś,ze chłopak wlał Mobil 1, i auto mu przestało dymić? Warto spróbować?
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez Artiks » 8 mar 2008, 15:57

Lej i nie zastanawiaj się , nie masz już nic do stracenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez bulajxxx » 8 mar 2008, 15:59

ArtX Chyba w przyszłym tygodniu tak zrobię.
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez qbass » 8 mar 2008, 16:03

Zrób wcześniej płukankę silnika. Polecam STP, kosztuje ok. 15 zł, a wypłuczesz cały nagar i inny syf z silnika.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Bartosz_ » 8 mar 2008, 18:20

mam pytanie. jakiego użyć najlepiej oleju w mojej mazdzie???
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez qbass » 8 mar 2008, 18:20

Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez __2__łysy » 23 mar 2008, 23:21

WITAM.........MOJA Z5 DYMIłA RANO WYMIENIłEM USZCZELNIACZE I.....DYMI NADAL...CIśNIENIE DOBRE OLEJU NIE PIJE ,A DYMI ...WYCZYTAłEM MOżE WYMIANA OEJU Z MOBILA NA ALANZA COś ZMIENI ,AJAK NIC NIEZMIENI POGODZę SIE Z ZADYMą Z RANA.....POZDRO <killer> <killer> <killer> <killer> <killer>
Początkujący
 
Od: 8 mar 2008, 19:01
Posty: 15

Postprzez bulajxxx » 24 mar 2008, 10:53

Byłem załamany strasznym dymieniem mojej mazdy,naprawdę wyglądało to tragicznie.Wlałem syntetyk Mobila1 i całkowicie ustało dymienie,wcześniej zrobiłem płukankę valvoline.Kumplowi,mechanikowi kopara spadła jak to zobaczył.
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez Jacek176 » 24 mar 2008, 19:27

A ja mam inny problem. Moja Mazda nie dymi (przynajmniej ja w lusterku nic nie widze) a bierze ogromne ilości oleju (ponad 1l na 500km). najgorsze jest to, że jest ona po remoncie, wymienione były WSZYSTKIE uszczelki jakie są w silniku oraz pierścienie tłokowe. No i nic tonie dało <killer> NIestety części nie były oryginalne. Chyba czeka mnie jeszcze jeden remont <killer> Tym razem na oryginalnych uszczelkach :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez bulajxxx » 24 mar 2008, 21:46

Jacek176 To jest kolego temat omawiany już wielokrotnie.Zrobienie czegoś tanio,wychodzi zawsze
drożej.Nie będę nic pisał bo sam już pewnie wiesz,że zrobiłeś kuchę.
Forumowicz
 
Od: 29 lut 2008, 15:23
Posty: 32
Skąd: poznań
Auto: mazda323j

Postprzez Adaś » 25 mar 2008, 00:04

łysyprzestań pisać z Caps Lockiem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Jacek176 » 25 mar 2008, 16:21

bulajxxx napisał(a):Jacek176 To jest kolego temat omawiany już wielokrotnie.Zrobienie czegoś tanio,wychodzi zawsze
drożej.Nie będę nic pisał bo sam już pewnie wiesz,że zrobiłeś kuchę.

No niestety mądry Polak po szkodzie. Najpierw zrobiłem remont a potem zacząłem czytać posty na ten temat.
A swoją drogą to jest chyba sprawa dla rzecznika praw konsumenta. Zdawłem sobie sprawe, że zamienniki będą gorszej jakości, że może mniejszy przebieg na nich się zrobi, ale żeby od początku kompletnie nie spełniały swojego zadania? <killer> Sprzedają buble jako pełnowartościowy towar <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez lorenzo » 25 mar 2008, 17:08

ano takie czasy , każdy chce zarobić <lol> a pamiętać trza że z gówna bata nie ukręcisz tym bardziej w Mazdzie,one podróbek nietolerują :) :)
Początkujący
 
Od: 22 mar 2008, 11:38
Posty: 6
Skąd: Pabianice
Auto: MAZDA 323F BA 1.5 16 V 96r.LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323