Sprawdź rozrząd.Przy tym przebiegu wkrótce należy wymienić komplet razem z pompą wody koszt ponad 2 tyś.pln. pozatym 167.000 to nie jest dużo na ten rocznik.
Osobiście mam takie auto i mi pasuje jest ekonomiczne i komfortowe....jedyna rzecza do której trzeba przyzwyczaić się to to że to diesel i trochę go słychać ale z tym można sobie poradzić... Wiem jedno następnym moim autem też będzie MAZDA DIESEL....Kiedyś byłem zwolennikiem niemieckiej motoryzacji ale to zmieniło się od kiedy mam MAZDĘ
Kupno Mazdy z dużym przebiegiem
1, 2
Prosze o przeniesienie tematu do dzialu "Kupuję Mazdę!" i zycze powodzenia w zakupie auta. Poszukaj prosze na forum opinii na temat aut z silnikiem DiTD oraz zajrzyj do FAQ w dziale 'Diesel'.
Mysle, ze po wniknieciu w temat turbodiesli z wtryskiem paliwa ta opinia jest nazbyt pochopna... i taka sama mozna wystawic rodzinie silnikow KF![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
emmarek napisał(a):Jeden z najgorszych najbardziej problemowych modeli mazdy.
Mysle, ze po wniknieciu w temat turbodiesli z wtryskiem paliwa ta opinia jest nazbyt pochopna... i taka sama mozna wystawic rodzinie silnikow KF
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Globy napisał(a):Mysle, ze po wniknieciu w temat turbodiesli z wtryskiem paliwa ta opinia jest nazbyt pochopna... i taka sama mozna wystawic rodzinie silnikow KF
Mnie bardziej chodziło o bezpłuciowy wygląd oraz o stare silniki benzynowe stosowane w GF – kach no poza nowoczesnym DiTD
A jeśli chodzi o silniki KF ja na razie nie podzielam tej złej opinji.
Mysle że ta opinji jest bardziej związana z modelem BA której to gówniarstwo nie oszczędza.
Konstrukcja silnika jest taka że łatwo ulec może przegrzaniu i odkształceniu przy niedoborach płynu chłodzącego. Z tąd mogą wynikać późniejsze kłopoty z braniem oleju.
emmarek napisał(a):poza nowoczesnym DiTD
Czy ja wiem.... on taki nowoczesny nie jest
emmarek napisał(a):bezpłuciowy wygląd
GFka nie grzeszy wyglądem porównując ja np do M6 (inna generacja, wiek) ale gdy popatrzymy na japońską konkurencje z tamtych lat (Avensis czy Primera) mozna dojść do wniosku ze jednak Mazda robiła ładniejsze auta....
Osobiście uważam, ze gama GF/GW moze się podobać.. głownie hatchback
MACIEKbm napisał(a):jedyna rzecza do której trzeba przyzwyczaić się to to że to diesel i trochę go słychać
Ja bym powiedzial.... ze trzeba przyzwyczaić się do DiTD
Pozdrawiam
emmarek napisał(a):Mysle że ta opinji jest bardziej związana z modelem BA której to gówniarstwo nie oszczędza.
Konstrukcja silnika jest taka że łatwo ulec może przegrzaniu i odkształceniu przy niedoborach płynu chłodzącego. Z tąd mogą wynikać późniejsze kłopoty z braniem oleju.
Nie żartuj proszę Cię, tyle samo jest przypadków brania oleju w przypadku CA jak w BA, poza tym tak się dziwnie składa, że Xedos 6 KF zyskał sobie miano "korbopluja"
xXx
ciekawy jestem ile mój wytrzyma według twojej opinji powinien sie silnik rozpaść 50tyś temu
Na razie ma conajmniej troche ponad 200 tyś a wcale delikatnie nie jeżdże.
ciekawy jestem ile mój wytrzyma według twojej opinji powinien sie silnik rozpaść 50tyś temu
Na razie ma conajmniej troche ponad 200 tyś a wcale delikatnie nie jeżdże.
witam
znajomy zastanawia sie nad kupnem mazdy 6 z silnikiem mzr-cd 136 km ale ze wzgledu na finanse moze wziasc pod uwage tylko auta z duzym przebiegiem rzedu 100-150 k mil tj 160-240 tys kilometrow. Auta sa firmowe maja full service mazdy i jezdzily dlugie trasy. Pierwsze pytanie dotyczy jakich bezawaryjnych przebiegow mozna sie spodziewac po tych silnikach (w pelni zadbanych przez serwis). Drugie pytanie na co zwrocic uwage przy kupnie takiego auta.
pozdrawiam
krystian
znajomy zastanawia sie nad kupnem mazdy 6 z silnikiem mzr-cd 136 km ale ze wzgledu na finanse moze wziasc pod uwage tylko auta z duzym przebiegiem rzedu 100-150 k mil tj 160-240 tys kilometrow. Auta sa firmowe maja full service mazdy i jezdzily dlugie trasy. Pierwsze pytanie dotyczy jakich bezawaryjnych przebiegow mozna sie spodziewac po tych silnikach (w pelni zadbanych przez serwis). Drugie pytanie na co zwrocic uwage przy kupnie takiego auta.
pozdrawiam
krystian
- Od: 24 lut 2008, 22:00
- Posty: 8
- Skąd: sosnowiec/newcastle upon tyne
- Auto: mazda 6 2.0 MZR-CD 136 ts2
podepne sie... jezeli kolega sie nie obrazi
moj znajomy ma na oku mazde która stoi u niemca bo jest uszkodzona (nawet nieduzo widziałem foty) ale jest problem, bo niemiec wzął ubezbieczenie i kupił sobie nowe auto a ta mazda stoi w stodole chyba ze 2 lata ..przebieg ma ok 80kkm. wiec jakby ja sobie wyremontował to miałby porządne autko za niewielkie pieniadze....ale jakich kosztów koles sie moze spodziewac jak auto stoi w kurzu ponad 2 lata... silnik na wierzchu bo niemiec maskę uszkodził i sciagnął..
Mazda 6
Piterx napisał(a):ale jakich kosztów koles sie moze spodziewac jak auto stoi w kurzu ponad 2 lata...
poza wyładowanym w trupa akumulatorze nie widzę innego wpływu postoju na samochód...
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm
Pierwsze co to płyn chłodzący olej!!! filtry i inne wątpie czy silnik który nie był odpalany pochodzi... Uszczelniacze, oringi, uszczelki uuu...
Pierwsze co to płyn chłodzący olej!!! filtry i inne wątpie czy silnik który nie był odpalany pochodzi... Uszczelniacze, oringi, uszczelki uuu...
Wyrzucam smutek, zostawiam pamięć o nich
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
Twarze z przeszłości, duchy, których nie chcę wygonić
- Od: 26 kwi 2007, 16:32
- Posty: 130
- Skąd: starachowice
- Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM
A ja mysle, ze jednak takie straszenie jest przesadne. Po wymianie podstawowych plynow, a z czasem paskow auto moze nie odbiegac wiele okresem eksploatacji od normalnie uzytkowanego, aczkolwiek szybciej siada detale – jak chocby tarcze, czy nawet wentyle kol.
omg kieedyś się mówiło o długowieczności diesli, a teraz 120kkm i już "duży przebieg" 

1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości