Co polecacie??
Witam,
Wybór padł jednak na Landi Renzo Omegas.
Jestem po pierwszym przeglądzie kontrolnym – przejechane dopiero cos ponad 3k.
Tak jak pisał wczesniej Jarek prawdopodobnie mam świece do wymiany,może też przewody.Problem jest tego typu, że przy mocniejszym depnięciu na gaz lubi szarpnąć – szczególnie na "dwójce".Gazownicy polecili wymienić świece co też zamierzam uczynić na dniach.Dodam jeszcze, że ten problem nie występuje na beznynie i zaczął sie po przejechaniu ok. 2k na gazie.
Przed tym szarpaniem autko chodziło pieknie i mam nadzieje, że też tak bedzie po wymianie świec(ewentualnie przewodów).
I jeszcze jedna sprawa choć nie wiem czy da się z tym coś zrobic.Maniowicie po zatankowanieu do pełna świeca się tylko 3 kropki na kontrolce gazu(jest 4) i dwie pierwsze schodzą b.szybko a na jednej się jedzie i jedzie:)
Pozdrawiam serdecznie
Wybór padł jednak na Landi Renzo Omegas.
Jestem po pierwszym przeglądzie kontrolnym – przejechane dopiero cos ponad 3k.
Tak jak pisał wczesniej Jarek prawdopodobnie mam świece do wymiany,może też przewody.Problem jest tego typu, że przy mocniejszym depnięciu na gaz lubi szarpnąć – szczególnie na "dwójce".Gazownicy polecili wymienić świece co też zamierzam uczynić na dniach.Dodam jeszcze, że ten problem nie występuje na beznynie i zaczął sie po przejechaniu ok. 2k na gazie.
Przed tym szarpaniem autko chodziło pieknie i mam nadzieje, że też tak bedzie po wymianie świec(ewentualnie przewodów).
I jeszcze jedna sprawa choć nie wiem czy da się z tym coś zrobic.Maniowicie po zatankowanieu do pełna świeca się tylko 3 kropki na kontrolce gazu(jest 4) i dwie pierwsze schodzą b.szybko a na jednej się jedzie i jedzie:)
Pozdrawiam serdecznie
-
Gość
Ja polecam staga, mam go od 1,5 roku i filterki tylko wymieniam.
- Od: 13 sty 2006, 00:37
- Posty: 122
- Skąd: Warszawa
- Auto: GE '96 GT
od przedwczoaj na Stagu 300, zakładany w EGP w Warszawie, zrobiłem już jeden zbiornik wyszło średnio około 13l LPG, jak narazie jestem zadowolony tylko przy dodawaniu gazu ostrym reduktor kwiczy jak foka
mam nadzieje ze mi to usuną na regulacji, a może to nie reduktor?
Stała pod ścianą prężąc kakao
"Wojciechu" czy po wymianie świec zniknęło szarpanie na dwójce? Ja mam STAG-a 300 i dzieje sie dokładnie to samo..Na benzynie super na gazie troszkę gorzej. Jak mocno przycisnę na dwójce to troszkę szarpie na początku ale nie zawsze. Jeżeli Tobie śwece pomogą to ja też wymienie. 
TYLKO MADZIA, ja, no i Ania
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
- Od: 27 lut 2008, 21:53
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 105KM 1994
szkoda że samemu tego nie sprawdziłeś boGibsong napisał(a): podobno, na benie było pod 12
mi na benzynie spalał 8 z przecinkiem i nie była to jazda "spacerowa"
miałem tak samo wumiana pomogła.robert i Madzia napisał(a):Jeżeli Tobie śwece pomogą to ja też wymienie.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
no akurat po warszawie nie jeżdze ale srednia z trzech baków wyszła 8.1 Pb, gazu wychodzi 9.3Gibsong napisał(a):koledzy ja jeżdże po Warszawie, swift 1.3 na benzynie mi palił 7,5 l wiec nawet nie marzę że 626 2.0 wyjdzie około 9-10 l.
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Gibsong napisał(a):koledzy ja jeżdże po Warszawie
moją po warszawie nie jeżdzę, a pali tyle ile pisze 10-11 max
Moja Madzia spaliła w sierpniu trasą do Mielna 7 litrów Pb – średnia prędkośc okolo 130km/h. Jeżeli chodzi o miasto to we Wrocku od 10 do 11,5 literka. Na gazie jeszcze dokładnie nie sprawdzałem.. 
TYLKO MADZIA, ja, no i Ania
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
- Od: 27 lut 2008, 21:53
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 105KM 1994
bardzo wysoka średnia prędkości, a spalanie jak jest ciepło to nie wiem za bardzo bo kupiłem we wrześniu wtedy rzeczywiście było coś koło 10 po mieście, niestety jak się ochłodziło zaczęło podchodzić pod 12 stąd gaz.
Stała pod ścianą prężąc kakao
No moze faktycznie średnia była troszkę niższa ale spalanie mnie zaskoczyło na plus oczywiście .Gibsong napisał(a):bardzo wysoka średnia prędkości,
TYLKO MADZIA, ja, no i Ania
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
- Od: 27 lut 2008, 21:53
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 105KM 1994
"robert i Madzia" Wymienilem swiece na ngk ale wymiana pomogla tylko na chwilę.
Obecnie szarpie i mam wrazenie ze coraz bardziej.
Zastanawiam się jeszcze nad wymiana przewodów zapłonowych.Jak to nie pomoze to niech gazownik sie produkuje albo zdejmuje instalke bo na beznynie chodzi pieknie bez zająknięcia.
A może Ty cos poradziłes na szarpanie w Twojej Madzi?
Pozdrawiam
Obecnie szarpie i mam wrazenie ze coraz bardziej.
Zastanawiam się jeszcze nad wymiana przewodów zapłonowych.Jak to nie pomoze to niech gazownik sie produkuje albo zdejmuje instalke bo na beznynie chodzi pieknie bez zająknięcia.
A może Ty cos poradziłes na szarpanie w Twojej Madzi?
Pozdrawiam
-
Gość
Spróbuj jeszcze z kablami ale chyba marnie to widze.. Ja juz jestem szczesliwy bo Madzia nie szarpie..Wymiana świec i regulacja przede wszystkim regulacja gazownika zrobila swoje. Jezeli Twoja Madzia dobrze jezdzi na benzynie to jedz do Panow gazownikow i niech robia albo sciagaja instalacje..
TYLKO MADZIA, ja, no i Ania
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
Madzia 626 1,8 16V 105KM 1994r LPG sekwencja STAG-300 + Ford Fiesta 1,3 165KM 1996r Pb
- Od: 27 lut 2008, 21:53
- Posty: 13
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 1,8 16V 105KM 1994
Szczerze polecam STAG 300
Mam zamontowany w 2 autach – przbieg po 40tyś km i bez problemów
łatwa w dostrojeniu
We wrocławiu polecam zakład Sparko na Braniborskiej – profesjonalnie i dobrze zakładają instalację
gwarancja 2 lata
cena 2700zł na 4 cylindry, z butla w kole i pokrowcem na zapasówke;)
Pozdrawiam
Janek
Mam zamontowany w 2 autach – przbieg po 40tyś km i bez problemów
łatwa w dostrojeniu
We wrocławiu polecam zakład Sparko na Braniborskiej – profesjonalnie i dobrze zakładają instalację
gwarancja 2 lata
cena 2700zł na 4 cylindry, z butla w kole i pokrowcem na zapasówke;)
Pozdrawiam
Janek
- Od: 5 cze 2008, 10:29
- Posty: 109
- Auto: Mazda 3 2,3l
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości