samochód przyspiesza do około 120km na gazie i podobnie na benzynie
1, 2
przyspieszanie na 1,2 ,3 jest ok,(na tych biegach spokojnie wchodzi na wyzsze obroty, powyzej 3 tyś.) na 4 przy około 3 tyś. obrotów przyspieszanie jest mniejsze. na 5 to samo.silnik wyje i obroty nie chcą rosnąć .na gazie jade max 120.a na benzynie troche wiecej.wynieniony filtr powietrza, gazu. rozrzad ustawiony,przeczyszczona przepustnica.kable, świece oki.
jeśli chodzi o moje sugestie to moze:przepływomierz oraz układ wydechowy.zatkany tłumnik lub katalizator.jak myślicie i co radzicie? a moze miał ktos podobnie?
jeśli chodzi o moje sugestie to moze:przepływomierz oraz układ wydechowy.zatkany tłumnik lub katalizator.jak myślicie i co radzicie? a moze miał ktos podobnie?
- Od: 10 lut 2008, 00:34
- Posty: 6
- Auto: mazda 323f1.5 16V
po i przed wymianą rozrzadu jest tak samo.a nie wymiałem go ze wzgledu na ten problem.
jezeli to tłumnik to który częściej sie zapycha lub uszkadza??moze wypiąć koncowy i zobaczyć jak bedzie. a jezeli katalizator to jak poznać ze jest zapchany albo uszkodzony?
jezeli to tłumnik to który częściej sie zapycha lub uszkadza??moze wypiąć koncowy i zobaczyć jak bedzie. a jezeli katalizator to jak poznać ze jest zapchany albo uszkodzony?
- Od: 10 lut 2008, 00:34
- Posty: 6
- Auto: mazda 323f1.5 16V
boniek napisał(a):jade max 120.a na benzynie troche wiecej
to pewnie blokada rodzicielska

zazwyczaj zapycha sie katalizator
-
waldii
boniek napisał(a):silnik wyje i obroty nie chcą rosnąć
silnik przy 3 czy 4 tys w tych autach jeszcze nie wyje!!

mógłbyś uszczegółowić, bo skoro wyje, tzn że mu rosną obroty, a jeśli prędkość nie, to ja bym obstawiał sprzęgło
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
auto ładnie sie rozpedza do predkości około 120 km.do tej prędkości obroty rosną wraz z prędkością..silnik wtedy nie wyje nawet przy większych obrotach.(przykład 2bieg -60km, 3bieg-90km,4 -120 km i koniec) problem zaczyna sie wtedy kiedy nawet na 4 biegu lub 5 chce jechać wiecej niz 120km obroty stoją na okolo 3000.i nie ma siły wiecej.wiec to chyba nie sprzęgło. 
- Od: 10 lut 2008, 00:34
- Posty: 6
- Auto: mazda 323f1.5 16V
boniek napisał(a):wiec to chyba nie sprzęgło.
przychodzą mi tu na myśl skutery z wbudowanym ogranicznikiem prędkości, ale w mazdach chyba czegoś takiego nie było, zeby sie mogło poprzestawiać i przy 120 już blokować...chociaz, kto wie...
a jak długo ją masz?? bo ja sie spotkałem z takim przypadkiem w tigrze(nie osobiście, sprowadzanie samochódów z niemiec) że tatuś córce zamontował taki ogranicznik dla bezpieczeństwa i na 90 sie konczylo...
- Od: 29 paź 2007, 00:45
- Posty: 152
- Skąd: Krk/Zawiercie/Dąbrowa G.
- Auto: 323F Z5 98r/6 2.0 RF7J 07/3 1.6 Y6 07
boniek napisał(a):3bieg-90km
na trojce to powinien miec grubo ponad stowke
boniek napisał(a):pół roku , fakt jeżdził nia wczesniej młody
a czy ona byla sprowadzona z niemiec??
-
waldii
W niemczech rozne cuda wymyslaja.maja takie przepisy i zeby mlody niemiecki gnojek mogl wozic sie 1.5 to moze blokada jakas byla zalozona???Chociaz to dziwne.Ja kiedys motorek z niemiec sprowadzilem tez od gnojka i jakos nie chodzil poprawnie.Pojechalem na hamownie i okazalo sie,ze na gaznikach zostal zblokowany z 98PS na 43PS. 
-
waldii
A sprawdzałeś jak silnik się kreci na postoju tzn gdy nie masz wrzuconego biegu i stopniowo deptasz na gaz do ilu obrotów silnik wtedy się wykręci czy masz tez 3tys i koniec i czy nie masz jakiegoś ogranicznika w kabinie pod pedałem gazu wykręconego by więcej nie szlo deptać?
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
boniek, rozwiazales problem?
U mnie, w 121 DB jest to samo. Identyczne objawy, tez mam LPG. Przyspiesza wyraznie wolniej, niz przed awaria, ale jakos tam idzie do 110 – 120, pozniej kaplica. Na 4 i 5 powyzej 3 tys obrotow nie ma kompletnie mocy. Myslalem, ze to przeplywomierz, bo na gazie kichnela mi na 2-ce przy rozpedzaniu kilka razy, jak zatankowalem syf, ale diagnostyka dioda tego nie potwierdzila, wywala tylko bląd nr 17 – Układ sprzężenia zwrotnego.
Mam brzeczacego kata (chyba wklad sie rozsypal), moze to on przytyka wydech, ale w sumie brzeczal juz wczesniej, jak bylo ok.
U mnie, w 121 DB jest to samo. Identyczne objawy, tez mam LPG. Przyspiesza wyraznie wolniej, niz przed awaria, ale jakos tam idzie do 110 – 120, pozniej kaplica. Na 4 i 5 powyzej 3 tys obrotow nie ma kompletnie mocy. Myslalem, ze to przeplywomierz, bo na gazie kichnela mi na 2-ce przy rozpedzaniu kilka razy, jak zatankowalem syf, ale diagnostyka dioda tego nie potwierdzila, wywala tylko bląd nr 17 – Układ sprzężenia zwrotnego.
Mam brzeczacego kata (chyba wklad sie rozsypal), moze to on przytyka wydech, ale w sumie brzeczal juz wczesniej, jak bylo ok.
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość