rozumie że piszesz o tylnym tłoczkuBodek napisał(a):Hmmm, mój sposób – Klucz hydrauliczny (Żabka). Oczywiście najpierw gumowa podkładeczka na tłoczek i ściskamy żabką. Szybko, bez problemowo i skutecznie.
Wymiana klocków hamulcowych – jak cofnąć zaciski?
1, 2
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Tak, niestety to tyczy się HONDY, bo ja w swojej Mzdzie mam szczęki. Szwagier ma HONDE i jaku niego wymienialśmy klocki z TYŁ t onormalnie żakbą jeściskałem. Nie trzeba dużo, żeby tylko po założeniu klocków weszło na tarczę.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

- Od: 11 wrz 2005, 01:09
- Posty: 418
- Skąd: Jasło/Katowice
- Auto: 626 GE 2.0 CRONOS M/T 1994 LPG
Bodek napisał(a):Tak, niestety to tyczy się HONDY, bo ja w swojej Mzdzie mam szczęki. Szwagier ma HONDE i jaku niego wymienialśmy klocki z TYŁ t onormalnie żakbą jeściskałem.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
Bodek napisał(a):Dlatego napisałem, że mój przykład dotyczył HONDY
na pewno bardzo to info pomogło pytającemu ...
Hmmm, mój sposób – Klucz hydrauliczny (Żabka). Oczywiście najpierw gumowa podkładeczka na tłoczek i ściskamy żabką. Szybko, bez problemowo i skutecznie.
taa widać że tylnego zacisku nie robiłeś
Jak ci się uda to żabką ścisnąć – w co wątpię – to zacisk możesz oddać na żyletki. Tłoczek cofnie się tylko do punktu na który został wyregulowany. Potem jak klocki nie wchodzą to robisz jak koledzy wyżej pisali. Śruba 14ście z tyłu zacisku odkręcona, w dziurę po śrubie wkładasz mały imbus i kręcisz aż ci się tłoczek nie cofnie na pożądaną odległość
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6