Czy ktoś z szanownych użytkowników skośnookiej myśli technicznej może podpowiedzieć jaki pasek klinowy (nr katalogowy, symbol) założyć do Premacy 2.0 DiTD 2002 r. 101KM (silnik chyba RF4F – przynajmniej takie symbole są przy różnym osprzęcie)?
Z obecnego paska (oczywiście są dwa paski równolegle) odczytałem taki symbol:
WAF-III V13W1040La – pasek klinowy jest bez rowków.
Z powyższego symbolu wynika że jest on na 13 mm szeroki i na 1040 mm długi.
W sklepie motoryzacyjnym twierdzą, że są dwa paski o różnych długościach: 900 mm i 1050 mm. Jak jest naprawdę?
Niestety w googlach nie znalazłem powyższego symbolu paska. 
Jaki zatem założyć paski? Jakie mają długości? Jakiego producenta polecacie (czy w grę wchodzą tylko oryginały)?
			
			Pasek klinowy – co wybrać? [Premacy DiTD]
		
				Strona 1 z 1
			
	
	
	kemot napisał(a):Radził bym ściągnąć pasek i podjechać do sklepu.Chyba najprościej.
Do prostych rzeczy to to nie wygląda – dostęp jest bardzo kiepski.
kemot napisał(a):A jak sieda to pokręcić silnikiem i zczytać symbol z paska.Tak również można.
Co do kręcenia, to kręcę i kręcę ale tylko jeden pasek do tej pory odczytałem.
A dysponuje ktoś numerami katalogowymi lub serwisowymi tych pasków?
Madzia is GOOD
		
- Od: 7 lut 2008, 10:23
 - Posty: 9
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Premacy 2.0 DiTD '02
 
Na to wychodzi, że tym razem trzeba w ASO się zaopatrzyć:(
Panowie w ASO dłuuuuugo sprawdzali, aż już myślałem, że ktoś pobiegł gdzieś na serwis zobaczyć w samochodzie. Okazuje się że w moim modelu jest pasek o dł. 1040 mm i szerokości 12,5 mm – w zasadzie dwa identyczne. Producent pakuje nawet je po dwie sztuki – koszt 69 zł/2 szt.
A tak swoją drogą to skośnookie pomyśleli o każdej rzeczy, aby Premacy była wyjątkowa
  W sklepach motoryzacyjnych mają paski o dł. 1035 mm i 1050 mm i o szer. 13 mm. Także o zamiennik jest ciężko. Choć długość paska można zawsze jakoś napinaczem dostosować to już szerokość będzie ciężko.
Pozdrawiam
			
			Panowie w ASO dłuuuuugo sprawdzali, aż już myślałem, że ktoś pobiegł gdzieś na serwis zobaczyć w samochodzie. Okazuje się że w moim modelu jest pasek o dł. 1040 mm i szerokości 12,5 mm – w zasadzie dwa identyczne. Producent pakuje nawet je po dwie sztuki – koszt 69 zł/2 szt.
A tak swoją drogą to skośnookie pomyśleli o każdej rzeczy, aby Premacy była wyjątkowa
Pozdrawiam
Madzia is GOOD
		
- Od: 7 lut 2008, 10:23
 - Posty: 9
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Premacy 2.0 DiTD '02
 
Kazzik tak na przyszłość – nie piszemy jednego posta pod drugim. Masz po prawej stronie przycisk "EDYTUJ"
Posdr
			
			
		Posdr
www.carspeed.pl
Tu sie dowiesz wszystkiego z dokladnym opisem o ile bedziesz sobie zyczyl.Ja zamierzam w niedlugim czasie zmieniac rozrzad i tam wszystko kupie.Pozdrawiam Marek
			
			
		Tu sie dowiesz wszystkiego z dokladnym opisem o ile bedziesz sobie zyczyl.Ja zamierzam w niedlugim czasie zmieniac rozrzad i tam wszystko kupie.Pozdrawiam Marek


- Od: 25 lut 2007, 22:14
 - Posty: 179
 - Skąd: Bialystok
 - Auto: Fiat Ulysse 2.0 Pb 136 km
 
A ja po bezskutecznym dopytywaniu w naszych serwisach dostałem odpowiedż z Tallina. Z Europejskiego Serwisu Mazdy. Troche daleko ale obiecałem członkom rodziny wycieczke . Rozrząd ....? Ceny naprawdę baaardzo satysfakcjonujące . A i wycieczka całkiem fajna. Nasze Serwisy niezainteresowane,to postanowiłem dwie pieczenie upiec na jednym ogniu. Szengenowski będę miał rozrzad. 
 
Serwis podobno baaardzo OK. Zaproponowano mi nawet załatwienie hotelu.
Kolega robił tam Saaba -spory remoncik i wyszło lepiej niż unas.
Trzeba przetrzeć szlaki.
			
			Serwis podobno baaardzo OK. Zaproponowano mi nawet załatwienie hotelu.
Kolega robił tam Saaba -spory remoncik i wyszło lepiej niż unas.
Trzeba przetrzeć szlaki.
Panie Boże. Dziękuję Ci za bezpośredni wtrysk podtlenku azotu, chłodnice międzystopniowe, turbosprężarki z łożyskami kuIkowymi i tytanowe sprężyny zaworu.
Amen.
		Amen.
Ja już po wymianie rozrządu. Całość kupiłem na allegro (pasek rozrządu + 2 rolki + napinacz hydr. + pompę wody + uszczelkę pod pokrywę zaworów + podkładki przelewowe) + 2 paski klinowe w ASO – całość prawie 1500 zł. Robocizna (wymiana rozrządu + regulacja luzów zaworów) – 400 zł. Jeszcze przed sezonem letnim wymienię olej silnikowy i wtedy już tylko lać i jeździć 
			
			Madzia is GOOD
		
- Od: 7 lut 2008, 10:23
 - Posty: 9
 - Skąd: Rzeszów
 - Auto: Premacy 2.0 DiTD '02
 
Hey
Jestem po wymianie paskow w Ditd 90KM.
W sklepie polecono mi Contitech 1040, 13mm – paski zakrótkie, nie moglem zalozyc mimo ze napinacz byl poluzowany na max.
Kupilem paseki innej firmy – 1050, 13 mm. Paski zalozylem bez problemu. Przejechane 600 km i wydaje sie OK.
pozdr
Adrian
			
			
		Jestem po wymianie paskow w Ditd 90KM.
W sklepie polecono mi Contitech 1040, 13mm – paski zakrótkie, nie moglem zalozyc mimo ze napinacz byl poluzowany na max.
Kupilem paseki innej firmy – 1050, 13 mm. Paski zalozylem bez problemu. Przejechane 600 km i wydaje sie OK.
pozdr
Adrian

- Od: 14 sty 2009, 04:48
 - Posty: 18
 - Skąd: UK / Southampton
 - Auto: Mazda 323F BJ 2.0 DITD 2000r.
Przebieg 210 tys km 
Trochę już minęło ale się podłącze...
2,0 DiTD z klimą 2002r , na moim runku dostępne "w przyzwoitej cenie" 13x1050 firmy: MITSUBOSHI i/lub BOSCH już wiem, że raczej rozmiar będzie pasował, a firma? Ku której się bardziej skłonić?
Niemieckie oryginały "klekoczą" – Bosch też "klekocze"? Jakieś doświadczenia?
			
			
		2,0 DiTD z klimą 2002r , na moim runku dostępne "w przyzwoitej cenie" 13x1050 firmy: MITSUBOSHI i/lub BOSCH już wiem, że raczej rozmiar będzie pasował, a firma? Ku której się bardziej skłonić?
Niemieckie oryginały "klekoczą" – Bosch też "klekocze"? Jakieś doświadczenia?

- Od: 9 wrz 2009, 10:32
 - Posty: 4
 - Skąd: Toruń
 - Auto: Mazda PREMACY 2,0 DiTD, 2002r.
 
aras18 napisał(a):Trochę już minęło ale się podłącze...
2,0 DiTD z klimą 2002r , na moim runku dostępne "w przyzwoitej cenie" 13x1050 firmy: MITSUBOSHI i/lub BOSCH już wiem, że raczej rozmiar będzie pasował, a firma? Ku której się bardziej skłonić?
Niemieckie oryginały "klekoczą" – Bosch też "klekocze"? Jakieś doświadczenia?
ja mam Boscha od jesieni i są bardzo dobre a kosztowały po 17 zł /szt
Madzia 626 Gf diTd-101 KM   1999 r
		
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

