Przerywa poniżej połowy baku i w zakrętach – GD
Zobacz jak wygląda rura od wlewu paliwa szczegolnie jej dolna czesc bo lubi sobie przegnic. Znajdziesz ja pod oslona za lewym tylnym kolem, tam jest jakis filtr weglowy czy cos takiego. i moze tedy bierze lewe powietrze. Albo konczy sie juz pompa paliwa albo smok jest za wysoko.
na zbiornik bym nie stawiał
To nie filtr tylko odpowietrzenie. Filtr jest pod maską. Ludzie jak to cos przegniwa to wywalaja i zaślepiają (zresztą tak zrobiłem w poprzedniej GD i jeździła. Stawiam raczej na pompę, bo to nie ciśnienie/podciśnienie pompuje benzyną do pompy, tylko pompa zasysa
To nie filtr tylko odpowietrzenie. Filtr jest pod maską. Ludzie jak to cos przegniwa to wywalaja i zaślepiają (zresztą tak zrobiłem w poprzedniej GD i jeździła. Stawiam raczej na pompę, bo to nie ciśnienie/podciśnienie pompuje benzyną do pompy, tylko pompa zasysa
Wodzu napisał(a):Zobacz jak wygląda rura od wlewu paliwa szczegolnie jej dolna czesc bo lubi sobie przegnic. Znajdziesz ja pod oslona za lewym tylnym kolem, tam jest jakis filtr weglowy czy cos takiego. i moze tedy bierze lewe powietrze. Albo konczy sie juz pompa paliwa albo smok jest za wysoko.
zobacze jutro ale,co do filtra to pierwszy raz slysze o tym,smok moze byc jutro rozbiore a czy w zbiorniku sakanaliki na pompe?? bo w starej nie zauwarzylem zeby byly moze ten zamiennik jest wyzszy i byc moze smoczek nie siega
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Waluś napisał(a):na zbiornik bym nie stawiał
To nie filtr tylko odpowietrzenie. Filtr jest pod maską. Ludzie jak to cos przegniwa to wywalaja i zaślepiają (zresztą tak zrobiłem w poprzedniej GD i jeździła. Stawiam raczej na pompę, bo to nie ciśnienie/podciśnienie pompuje benzyną do pompy, tylko pompa zasysa
wiem gdzie jest filt ale czemu jak jest 25 litrow to przerywa a jak jest 40 litro i wiecej to jak nowy, jutro po poludniu wszystko rozkrece i zobacze
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Wodzu napisał(a):Zobacz jak wygląda rura od wlewu paliwa szczegolnie jej dolna czesc bo lubi sobie przegnic. Znajdziesz ja pod oslona za lewym tylnym kolem, tam jest jakis filtr weglowy czy cos takiego. i moze tedy bierze lewe powietrze. Albo konczy sie juz pompa paliwa albo smok jest za wysoko.
a co do ruru to byla robiona tylko odpowietrznik wymienilem i zamontowalem waz gruby bo bylo wszystko wygnite caly zbiornik szczelny zalałem 64 litry az po szyjke i wszystko szczelne a moze korek od wlewu wymienic alo to nie sadze zeby bylo to
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
Waluś napisał(a):Stawiam raczej na pompę, bo to nie ciśnienie/podciśnienie pompuje benzyną do pompy, tylko pompa zasysa
Tez tak stawiam, wyjmij pompe, obadaj, dmuchnij huhnij i dobrze uloz smok pompy na dnie zbiornnika i powinno byc ok
Wodzu napisał(a):Waluś napisał(a):Stawiam raczej na pompę, bo to nie ciśnienie/podciśnienie pompuje benzyną do pompy, tylko pompa zasysa
Tez tak stawiam, wyjmij pompe, obadaj, dmuchnij huhnij i dobrze uloz smok pompy na dnie zbiornnika i powinno byc ok
mozna smok wydłuzyc
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
nie sądzę aby wina była w smoku. Raczej w pompie. Smok jest standardowy dla wszystkich modeli GD, zbiorniki poza dieslem też. Więc myśle że poprosyu pompa sie kończy. Podłącz ciśnieniomierz przed filtrem paliwa i sie wszystkiego dowiesz.
W zbiorniku nie ma kanał€w, jest tylko przegroda w której siedzi smok, a za którą siedzi pływak od poziomu paliwa.
W zbiorniku nie ma kanał€w, jest tylko przegroda w której siedzi smok, a za którą siedzi pływak od poziomu paliwa.
Waluś napisał(a):nie sądzę aby wina była w smoku. Raczej w pompie. Smok jest standardowy dla wszystkich modeli GD, zbiorniki poza dieslem też. Więc myśle że poprosyu pompa sie kończy. Podłącz ciśnieniomierz przed filtrem paliwa i sie wszystkiego dowiesz.
W zbiorniku nie ma kanał€w, jest tylko przegroda w której siedzi smok, a za którą siedzi pływak od poziomu paliwa.
ok jutro sprawdze, wieczorkiem dam znac . zmykam pozdrawiam dzieki za info.
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
witam.
wczoraj wyjołem pompe i smoczek ustawilem przy dnie bo byl wygiety do gory dziwnie, wczoraj pojezdzilem i bylo ok tylko jak skrecalem w lewo to przerywalo a w prawo nie, to dzis jeszcze raz wyjołmpompe i pokrecilem tym smokczkiem i lezał ladnie juz nie przerywa podczas jazdy w lewo i w prawo chyba ze gwałtownie skrece w prawo i dodam gazu przy 50 km to przerwie na chwilke, co moze byc, mozna ten smoczek skrocic o połowe??bo jak pompe wkladam to z tego co widze to scianka przeszkadza i smoczek zgina sie do gory a i nie wiem czemu pokazuje mi caly czas ezerwe nawet jak jest 20 litrow jak przekroczy polowe to sie wylacza dzis bawilem sie plywakiem to codzi dobrze ale kontrolka powinna sie wylaczyc jak minie rezerwe a nie wylacza sie co moze byc przyczyna ?
wczoraj wyjołem pompe i smoczek ustawilem przy dnie bo byl wygiety do gory dziwnie, wczoraj pojezdzilem i bylo ok tylko jak skrecalem w lewo to przerywalo a w prawo nie, to dzis jeszcze raz wyjołmpompe i pokrecilem tym smokczkiem i lezał ladnie juz nie przerywa podczas jazdy w lewo i w prawo chyba ze gwałtownie skrece w prawo i dodam gazu przy 50 km to przerwie na chwilke, co moze byc, mozna ten smoczek skrocic o połowe??bo jak pompe wkladam to z tego co widze to scianka przeszkadza i smoczek zgina sie do gory a i nie wiem czemu pokazuje mi caly czas ezerwe nawet jak jest 20 litrow jak przekroczy polowe to sie wylacza dzis bawilem sie plywakiem to codzi dobrze ale kontrolka powinna sie wylaczyc jak minie rezerwe a nie wylacza sie co moze byc przyczyna ?
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
i co mam zrobic?? bo juz rece rozkladam mozna wyciac ten smoczek?? jak jest gdzies 15 litrow paliwa tak jak dzis to przerywa w lewo i w prawo i jak przyspieszam pod gorke mala albo na zakrecie ostrym na prostej to jedzie w miare normalnie chyba ze zredukuje bieg to przerwie.
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
i co mam zrobic?? bo juz rece rozkladam mozna wyciac ten smoczek?? jak jest gdzies 15 litrow paliwa tak jak dzis to przerywa w lewo i w prawo i jak przyspieszam pod gorke mala albo na zakrecie ostrym na prostej to jedzie w miare normalnie chyba ze zredukuje bieg to przerwie.
Najlepiej zobaczyc jak org jest ulozony ewentualnie jaka jest jego dlugosc, wiem ze to nie proste i czasochlonne ale trzeba kombinowac do skutku, dalsza jazda grozi zatarciem pompy.
Najlepiej zobaczyc jak org jest ulozony ewentualnie jaka jest jego dlugosc, wiem ze to nie proste i czasochlonne ale trzeba kombinowac do skutku, dalsza jazda grozi zatarciem pompy.[/quote]
i chce zrobic to jak najszybciej bo pompa troszke kosztuje,,chodzi mi o smoczek bo jak wkladam pompe to on zagina sie przy dnie dotykajac scianki i idzie do gory mozna go skrocic o polowe i dac na koncu jakis odwaznik albo wyciac go i przymocowac przyssawke do dna z dziurkami ale to duzo roboty, jak nie pomoze to spuszcze cale paliwo i pod pompa zrobie wybrzuszenie palnik wezme ale to nie wiem czy pomoze, czy poprostu do smoczka na koncu doczepic jakis kawal metalu zeby lezalo caly czas na dnie, i jeszcze jedna kwestwia niewiem czy mi sie wydaje ale jak przekreczam kluczyk izapalaja sie kontrolki to mam wrazenie ze pompa nie syczy tylko jak odpalam silnik to zaczyna chodzic i pobierac paliwo, kiedys pompa mi nie chodzila i dmuchawa tez to pojechalem do znajomego i pokazal mi kolo bezpiecznikow kostke ze kabelki ktora odpowiada ze chodzi ona moze z nia cos nie tak? bo jak nic nie pomoze to bede musial zalewac zbiornik do pelna i jak bedzie polowa to przestac jezdzic
i chce zrobic to jak najszybciej bo pompa troszke kosztuje,,chodzi mi o smoczek bo jak wkladam pompe to on zagina sie przy dnie dotykajac scianki i idzie do gory mozna go skrocic o polowe i dac na koncu jakis odwaznik albo wyciac go i przymocowac przyssawke do dna z dziurkami ale to duzo roboty, jak nie pomoze to spuszcze cale paliwo i pod pompa zrobie wybrzuszenie palnik wezme ale to nie wiem czy pomoze, czy poprostu do smoczka na koncu doczepic jakis kawal metalu zeby lezalo caly czas na dnie, i jeszcze jedna kwestwia niewiem czy mi sie wydaje ale jak przekreczam kluczyk izapalaja sie kontrolki to mam wrazenie ze pompa nie syczy tylko jak odpalam silnik to zaczyna chodzic i pobierac paliwo, kiedys pompa mi nie chodzila i dmuchawa tez to pojechalem do znajomego i pokazal mi kolo bezpiecznikow kostke ze kabelki ktora odpowiada ze chodzi ona moze z nia cos nie tak? bo jak nic nie pomoze to bede musial zalewac zbiornik do pelna i jak bedzie polowa to przestac jezdzic
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
nikt nie potrafi pomoc mi w tej usterce?? jak mam ja zrobic mniejsze juz o ta kontrolke ze swieci sie wyjme zarowke i juz wazne zeby nie przerywało!..
Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej – szaleniec
- Od: 24 lut 2008, 09:55
- Posty: 376
- Skąd: Olsztyn
- Auto: 626 GD, 2.2i 88 /LPG 12.02.1988:)
andrewx85 napisał(a):nikt nie potrafi pomoc mi w tej usterce??
a jak mamy Ci pomóc?
Padły pewne sugestie co jest uszkodzone (też obstawiam pompę – miałem podobny przypadek).
Jedyna rada na szybko to paliwo na full i nie schodzić poniżej połowy zbiornika.
I modlić się żeby pompa całkiem nie zdechła (tak jak u mnie) zanim jej nie wymienisz.
andrewx85 napisał(a):jak nie pomoze to spuszcze cale paliwo i pod pompa zrobie wybrzuszenie palnik wezme ale to nie wiem czy pomoze
kamikadze z ciebie czy co??nie wystarczy spuscic paliwo a opary??to własnie one wybuchaja.
- Od: 11 gru 2007, 16:52
- Posty: 58
- Skąd: Zbąszyń
- Auto: Mx6 2.5V6,Peugeot 205GTI,405MI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6