problem z uruchomieniem po którkim postoju – 5 minut krecenia potem jak zegarek

Postprzez architection » 20 lut 2008, 23:01

dzisiaj pojawil sie pewnien problem z moja madzia. rano wsiadłem i poszła jak burza... potem (po jakichs 20 minutach – wskazowka temperatury na dole ale powyzej kreski LOW) chcialem wrocic a madzia nie chciala rozmawiac... 5 minut recilem rozrusznikiem az wreszcie po jakichs 5 miutach ozyła tak jakgdyby nigdy nic! wrocilem do domu bez problemów nie przerywala nie gasla. potem znow musialem jechac i problem sie powtorzyl... zobaczymy jutro czy rano na zimnym bedzie tak samo :/ co zauwazylem dodatkowo dziwnego podczas krecenia rozrusznikiem wskazowka temperatury lekko sie podnosi...

jak ktos sie juz z tym spotkał to prosze o podpowiedz

dodam jeszcze ze kiedys padł mi moduł i gasł po przejechaniu 100m a potem po godzinie znow ta sama bajka. niby usterka usunieta bo zapalic zapali po uproszeniu i nie gasnie podczas jazdy...
Ostatnio edytowano 21 lut 2008, 20:26 przez architection, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez Cukierek » 20 lut 2008, 23:48

Podobny problem co u mnie.
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=47544

Sprawdź kody błędów.
Jak wyjdzie kod "02" czyli czujnik położenia wału tzn. winne są czujniki Halla w aparacie zapłonowym.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez architection » 21 lut 2008, 01:02

czytalem juz ten artykul ale to inna bajka...

i pod komputer nie podlacze bo to gaznikowy :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez KyRy » 21 lut 2008, 11:02

architection popraw temat na zgodny z regulaminem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez architection » 21 lut 2008, 20:27

KyRy napisał(a):architection popraw temat na zgodny z regulaminem.


proszzzz
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez architection » 22 lut 2008, 17:25

na zimnym i na cieplym silniku jest tak samo :/ ktos sie spotkał juz z tym??
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez architection » 23 lut 2008, 15:54

... co dziwniejsze jest iskra <jelen>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez staś » 24 lut 2008, 00:18

Sprupuj pokombinowac ze swiecami mozliwe ze maja za małą ciepłote pracy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 16:07
Posty: 180
Skąd: kielce
Auto: 323f 2.0 DITD BJ

Postprzez architection » 26 lut 2008, 18:29

nalałem mu w gaznik troche benzyny w trakcie krecenia rozrusznikiem i ozył!
wniosek z tego ze cos jest nie tak z gazem. czego to moze byc przyczyna? jak nikt nie pomoże to zostanie mi serwis... :/
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez architection » 29 lut 2008, 15:54

diagnoza: uszkodzony reduktor :/
jakis zawór ktory powinien sie otwierac przy wytworzonym przez tloki cisnieniu nie otwiera sie przy kreceniu rozrusznikiem tylko dopiero jak jest wyzsze cisnienie (juz podczas pracy silnika)

kto moze sprzedac jakis uzywany w dobrym stanie albo zajmuje sie regeneracja?
pasuja z instalacji LOVATO lub ZAVOLI (pierwsza generacja – gaznikowy)
u gazownika u ktorego bylem 250zł regeneracja i 350 nowy :/
ktos ma jakies wskazowki namiary sposoby na to??

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 14 mar 2007, 00:59
Posty: 26
Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 90' LPG

Postprzez piotras155 » 16 mar 2008, 23:05

witam mazda 323 1.3 16V na Gaźnik ja tak mam zanim sie zacznie krencic to musze wdusic raz pedał gazu i z tego co wiem załancza sie wtedy sanie potem odpala na kopa a jak nie zrobie tego to krencenia mam na 5min pozdr
nissan/drift to zabawa mazda to podstawa :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 16 mar 2008, 15:26
Posty: 17
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323BG
nissan 400sx turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323