Problemy z zamkiem centralnym
To by było zbyt proste. Bezpiecznik od alarmu. ha ha! Kto normalny podłącza alarm do ogólnie dostępnego bezpiecznika. Chyba po to żeby złodziej sobie ten bezpiecznik wyjoł i odłączył alarm. Zasilanie alarmu zawsze pobiera się z obwodu innego bezpiecznika. Tak że na dobrą sprawe musiałbyś wyciągać wszystkie bezpieczniki po kolei. A założe się że jest to bezpiecznik który podaje napięcie na główne sterowanie(stacyjke), także jeżeli go wyciągniesz to rozłączysz alarm ale zarazem nie odpalisz samochodu. Są alarmy które mają nie zależny obwód, a bezpiecznik jest w centralce. Wszystko zależy od typu i producenta alarmu.
Lepiej podjechać do kogoś kto montuje alarmy!
Lepiej podjechać do kogoś kto montuje alarmy!
- Od: 15 gru 2003, 20:52
- Posty: 141
- Skąd: Trzebinia
- Auto: chwilowo brak
Zombi napisał(a):Czemu zakladasz ze ma bezpiecznik od alarmu??
A są jakieś alarmy bez bezpieczników
PatrykK napisał(a):Poprostu alarm jak każde inne urządzenie powinien mieć jakieś zabezpieczenie, które to jest bezpiecznikiem. W przypadku alarmów znajduje się on zazwyczaj na wiązce przewodów.
Taka opcja też istnieje. Ale pamietajcie że niektóre alarmy mają dwa niezależne źródła zasilania.
- Od: 15 gru 2003, 20:52
- Posty: 141
- Skąd: Trzebinia
- Auto: chwilowo brak
W takim wypadku nalezy wyłączyć alarm (zazwyczaj za pomocą kluczyka), a jak i to nie da to wtedy wy....ić alarm na dobre i tyle. Trzeba to zrobić podobnie jak w przypadku immobilizera czyli zmostkować poprzecinane kable.
P.S. Narazie spróbuj z bezpiecznikiem.
P.S. Narazie spróbuj z bezpiecznikiem.
A są jakieś alarmy bez bezpieczników Kolega który zakładał mi alarm mówił że stare alarmy nie miały zabezpieczeń w postaci bezpiecznika i można je było w jakiś tam sposób obejść robiąc zwarcie w kierunkowskazach Mój alarm ma 2 bezpieczniki jeden główny od centralki i drugi właśnie od kierunkowskazów
Ale na milosc boska alarm nie ma tego na wierzchu i uzytkownik moze nie wiedziec.
- Od: 20 paź 2003, 09:44
- Posty: 504
- Skąd: Wawka
- Auto: Szybkie
Zombi napisał(a):Ale na milosc boska alarm nie ma tego na wierzchu i uzytkownik moze nie wiedziec.
Jeżeli zakładasz alarm to w instrukcji masz napisane czy są bezpieczniki, gdzie są i jak odpalić auto jeśli alarm nawali. U mnie bezpieczniki są na kablach tuż przy centralce od alarmu, a nie jakby mogło się wydawać gdzieś w centralce. Chodzi o to że centralka często jest przykręcona gdzieś do daschboard'u i jej wykręcenie wiązało by się z demontażem sporej części auta a tak masz zwykły bezpiecznik "listkowy" na kabelku z w miarę łatwym dostępem.
no zadziwiasz
a to akumulato trzeba było wymienić a to osuszyć wiązkę
hehe a tu trzy strony opisów problemu hehe nieźle
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
zobacz czy jakis kabel jesli jest to silownik 5 przewodowy nie jest obluzowany ewentualnie czy nie zwiera gdzies do masy ja mialem tak u siebie w madzi w drzwiach kierowcy obluzowal sie przewod i co rusz sie autko zamykalo i otwieralo.......
- Od: 23 gru 2003, 20:19
- Posty: 13
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda626 2.0D85r.
Mam klopotliwy problem z zamkiem centralnym (323 BA) jak zamykam kluczykiem auto to zamykaja mnie sie wszystkie dzwi oprocz dzwi paszazera [ zamkniecie kluczykiem bylo od storny kierowcy] natomiast kiedy zamykam dzwi kluczykiem od strony pasazera to przewaznie wszystkie dzwi sie zamykaja choc nie zawsze ....
ktos ma jakis pomysl
?
ktos ma jakis pomysl


- Od: 6 sty 2004, 12:28
- Posty: 14
- Auto: mazda 323f
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki