Witajcie.
Padło mi podobno takie coś (nie hamują tylne koła w ogóle, były rozbierane, wszystko tam jest podobno ok, no to mechanicy – że to ten korektor).
Chciałbym kupić taki, ale w ASO kosztuje ok. 600zł, a używany 120. Tylko nie wiem który tam mam?– 3,4 czy 5 przewodowy?
Ew. gdzie go szukać, żeby organoleptycznie stwierdzić, który to jest...
pozdrawiam
pj
Padł korektor siły hamowania – jak wymienić, jak sprawdzić jaki mam?
Strona 1 z 1
pjfoxpjfox popraw temat na zgodny z regulaminem.
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
Jeżeli się nie mylę to w mazdach z ABS jest 4 przewodowy 2 wejścia i 2 wyjścia. Ale na razie sam rozkminiam ten problem (mam to samo – i jak już zauważyłem na forum. kilka osób opisuje te same objawy)
jak się dowiem to dam znać
W tą sobotę dobiorę się do draba. wybebeszę i porobię zdjęcia
a może jeszcze coś znajdę
?
W tą sobotę dobiorę się do draba. wybebeszę i porobię zdjęcia
Silnik, sprzęgło, skrzynia po generalce...
- Od: 16 kwi 2007, 14:44
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: 323F 2.0 GT V6 24V 1996
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości