
Remonty silników w mazdach
Masa mechaników popełnia duze błedy po wymontowaniu podzespołów , nikt nie mierzy owalu cylindra ( tzn. patrzą czy cylinder nie ma progu – na paznokiec
jak nie ma to nowe pierscienie i odpał – tak sie nie robi. )

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
anonimka napisał(a):Mi juz poprostu łeb puchnie – dzwonie do trzeciego i mu mowie ze chce tylko to i nic innego ma nie ruszać to gość mi nawija, ze tak sie nie da i musze już robić cały silnik...
A najlepsze są akcje jak wbijam sie na warsztat i słysze magiczny okrzyk:
EJJJ ROBIŁ KTOŚ KIEDYŚ COŚ TAKIEGO W TAKIEJ MAZDZIE ( edit sorki zapomnialam dodac ze zanim facet powiedział słowo mazda to sie mnie zapytał co to jest za auto....– widział znaczek mazdy i wszytko... )
no i co ? i biore nogi za pas i wieje gdzie pieprz rośnie bo cisza blada... a na odpowiedz jednego pana no w sumie nie albo możemy zobaczyć – zrobiło mi się słabo....
Edit: z ciekawysz tekstów mechniaków:
– a co to za motor jest...
– czekajcie bo tu gdzies pasek rozrządu idzie ( i patrzą sie na mnie zeby im pokazać co i jak)
– pani jak to idzie... ( odp. no wlasnie k...wa nie chce isć teraz....)
i takie tam inne ciekawe.....
przypomina mi się jak ja jeździłem od jednego do drugiego mechaniora jak mi Mazda ciężko paliła
anonimka. W końcu zgadałem się z Tadziolem i na przestawionym rozrządzie jechałem do niego 200km. MX dała rade no i
Tadziol oczywiście też
Winkle Kotliny http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 93#p490493
KyRy napisał(a):przypomina mi się jak ja jeździłem od jednego do drugiego mechaniora jak mi Mazda ciężko paliła Dokładnie takie same teksty jak u Ciebie
anonimka. W końcu zgadałem się z Tadziolem i na przestawionym rozrządzie jechałem do niego 200km. MX dała rade no i
Tadziol oczywiście też
no i ja chyba tez zrobie taka trase do mechanika brii, bo juz nie moge sluchac czarodziejów w okolicy – chyba wiem wiecej niz oni a ja w sumie nie wiem nic

In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Ponieważ pytanie początkowe brzmiało o przebiegi do remontu to odpowiem na nie:
Moja GE ma przejechane 246000 bez cofania licznika ( jestem w tym ułamku procenta) i nie chce być remontowana bo chodzi jak zegarek szw. Mam nadzieję że zanim z nią pojadę do JAKSY na remont silnika to przejadę drugie tyle.
Moja GE ma przejechane 246000 bez cofania licznika ( jestem w tym ułamku procenta) i nie chce być remontowana bo chodzi jak zegarek szw. Mam nadzieję że zanim z nią pojadę do JAKSY na remont silnika to przejadę drugie tyle.
stefan
www.pawlak.acnshop.eu
www.pawlak.acnshop.eu
Anonimko..
mam pytanie: czy masz duże ubytki w układzie chłodzenia?
czy jeździsz na długich czy krótkich dystansach?
Czy olej który niedawno wlałaś do auta był na 100% orginał?
Widzę,że nastawiłaś się na wymianę uszczelki, być może i masz rację.
W czym rzecz: podobna sytuacja "majonez na korku i bagnecie" występowała w aucie mojego ojca (vw golfII)oraz znajomego(cinqueczento) – oleje które były lane do tych aut nie były zbyt drogie, kupione w markecie... cechą wspólną były niewielkie przebiegi dzienne aut i brak możliwości dobrego rozgrzania się motoru, oraz fakt,że "majonez" występował tylko w okresie zimowym.
W autach nie ubywało płynu chłodzącego.
przez kilka ostatnich lat nie dokonywano żadnych poważnych remontów. Mój ojciec z "majonezem" jeździ dobre 5-7lat i już się do jego obecności przyzwyczaił...
Jakie wysunąłem wnioski? olej posiada pewną ilość H2O.. która odkłada się na korkach do czasu, gdy nie zostanie"wydmuchnięta" w formie oparów przez np.odmę. aby się to stało temp. silnika(i oleju) musi być dość wysoka i trwać przez dłuższy czas.
więc jeśli nie zauważyłaś zwiększonego apetytu na ciecz z ukł. chłodzącego, to byż może u Ciebie również dzieją się podobne "czary" jak w dwu autach które ja znam...
pojawił się na bagnecie i pod korkiem tak zwany majonez
mam pytanie: czy masz duże ubytki w układzie chłodzenia?
czy jeździsz na długich czy krótkich dystansach?
Czy olej który niedawno wlałaś do auta był na 100% orginał?
Widzę,że nastawiłaś się na wymianę uszczelki, być może i masz rację.
W czym rzecz: podobna sytuacja "majonez na korku i bagnecie" występowała w aucie mojego ojca (vw golfII)oraz znajomego(cinqueczento) – oleje które były lane do tych aut nie były zbyt drogie, kupione w markecie... cechą wspólną były niewielkie przebiegi dzienne aut i brak możliwości dobrego rozgrzania się motoru, oraz fakt,że "majonez" występował tylko w okresie zimowym.
W autach nie ubywało płynu chłodzącego.
przez kilka ostatnich lat nie dokonywano żadnych poważnych remontów. Mój ojciec z "majonezem" jeździ dobre 5-7lat i już się do jego obecności przyzwyczaił...
Jakie wysunąłem wnioski? olej posiada pewną ilość H2O.. która odkłada się na korkach do czasu, gdy nie zostanie"wydmuchnięta" w formie oparów przez np.odmę. aby się to stało temp. silnika(i oleju) musi być dość wysoka i trwać przez dłuższy czas.
więc jeśli nie zauważyłaś zwiększonego apetytu na ciecz z ukł. chłodzącego, to byż może u Ciebie również dzieją się podobne "czary" jak w dwu autach które ja znam...
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Franca jedzie we wtorek do mechanika – udało mi sie załatiwćw okolicach Legnicy gościa specjalizującego się w sportowych samochodach – mam nadzieje ze bedzie dobrze:)
Na ogledziny samochodu udał sie jeszcze ze mna kolega i potwierdzil moje domysły – na 100% uszczelka nie ma oleju w plynie za to plyn smiga mi do silnika.... i leci bialy dymek ...
ale bedzie dobrze
juz dostaje szalu bez samochodu – a mama mi mowi ze jestem rabnieta bo wlasnie przepuscilam wypasione wszczasy w egipcie
Na ogledziny samochodu udał sie jeszcze ze mna kolega i potwierdzil moje domysły – na 100% uszczelka nie ma oleju w plynie za to plyn smiga mi do silnika.... i leci bialy dymek ...
ale bedzie dobrze
juz dostaje szalu bez samochodu – a mama mi mowi ze jestem rabnieta bo wlasnie przepuscilam wypasione wszczasy w egipcie

In this white wave I am sinking...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
In this silence... In this white wave... In this silence... I believe...
I have seen you, in this white wave, you are silent...
You are breathing in this white wave ...I am free...
- Od: 31 mar 2007, 15:10
- Posty: 2013
- Skąd: cebullandia...
- Auto: hmmm nie ma wyjścia, musi być znów mx3...
Chciało sie miec mazde to teraz trzeba cierpiecanonimka napisał(a):mama mi mowi ze jestem rabnieta bo wlasnie przepuscilam wypasione wszczasy w egipcie


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
anonimka napisał(a):a mama mi mowi ze jestem rabnieta bo wlasnie przepuscilam wypasione wszczasy w egipcie diabelek
ja mam to samo, ale tym razem nie odpuszcze i znajde budżet i na narty we Włoskich alpach i na kurację Mazdy

Adaś napisał(a):ja mam to samo, ale tym razem nie odpuszcze i znajde budżet i na narty we Włoskich alpach i na kurację Mazdy
Ale na Wyrazów już nie znajdziesz
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Ale na Wyrazów już nie znajdziesz smutny
no nie dam rady:(( jutro musze wpłacić zaliczkę 400zł na wyjazd
A ja w dziecinstwie uderzylem mocno glowa o grzejnik i wole wtopic w samochod niz wyjechac
W Protege'u stuknelo 150000 mil, jestem pelen podziwu, ze ten samochod ma jeszcze taka chec do jazdy (odpukac!).
W Protege'u stuknelo 150000 mil, jestem pelen podziwu, ze ten samochod ma jeszcze taka chec do jazdy (odpukac!).
Ale o czym wy piszecie mój ojciec miał nissana i zrobił na nim 300 000 km i auto dalej jeżdzi a ja miałem golfa 3 zrobiłem 260 000 sprzedałem koledze i on dalej nim jeżdził więc jaki remont przy 150 tyś. Zgadzam się z tym że jak ktoś kupi auto np Mazdę bo jak zauważycie na allego są z roku 98 i wiekszość mają około 150 000 przebiegu bardzo dziwne. Tak się chyba utaro wśód handlarzy że każdy przestawia licznik w okolicach 150 000 :–) a faktycznie ma 300 000 i jeszcze nie wiadomo jak wcześniejszy właściciel użytkował auto to trzeba robić remont silnika, a właściciel auta pisze takie głupoty ze przy 150 000 musiał zrobić remont gdzie to auto faktycznie ma 300 tyś albo i lepiej
-
Andrzej248
Co 100 tysi lub 5 lat.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Co 100 tysi lub 5 lat.
oooo, to w GE skrócili ten okres?
Wg instrukcji w GE mam podane 90kkm
Nie bedziemy sie targowac o 10 tysiGrzyby napisał(a):Wg instrukcji w GE mam podane 90kkm


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości