Mam problem jak w temacie gdy kręcę kierownicą na postoju lub gdy wolno jadę i skręcam słychać "stukanie, trzeszczenie". Mechanik stwierdził, że do wymiany są łożyska na kolumnie MCPhersona. Samo łożysko jest stosunkowo tanie bo 50 zł za sztukę. Problem jest w czym innym. Podobno razem z tym łożyskiem należałoby wymienić jakąś "gumę" jak się domyślam pewnie gniazdo mocowania amortyzatora za które w sklepie chcą ode mnie 449 zł za sztukę
Napiszcie czy faktycznie trzeba to mocowanie wymieniac czy chodzi o inną "gumę". Ewentualnie gdzie mozna te części dostać w normalnych cenach? Jakieś używane kwalifikują się? Drugie pytanie jest prostsze: łożyska (do kół) jakiej firmy wybrać?
– japońskie KOYO/NTN sprzedawane pod Brandem KANACO – 145zł/szt
– EVR – 130zł/szt
– SKF 165zł/szt



. ja osobiscie nie zaluje ze mam z tym motorem auto i musze sie liczyc z wydatkami.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
dwie mocujace amorek na klucz 17 i jedna trzymajaca przewod od ABSu.U gory masz te 4 sruby pod rozporka.Wyciagasz calosc,sciskasz sprezyne i rozkrecasz glowke.Glowka jest na imbus i chyba 17(koniecznie wygieta oczkowa).Rozkrecasz,smarujesz i jedziesz