14.11.2004 -Trójmiasto – spotkanie połączone z wizytą na hamowni

Postprzez Huano » 19 lis 2004, 00:29

Ostry napisał(a):z niektorymi mam nadzieje zobaczyc sie w BYDZI

jush sie szykuje do wyjazdu :)

Ostry napisał(a):PS. ogolnie z mojego pomaiaru jestem zadowolony...ale jest jeszcze duzo pracy!

ehhh... zazdroszcze Ci i tyle :) Masz na prawde fany silniczek (taki MX-3 killer w/g mnie) a tuning na prawde prawie ze za darmo :) Nic tylko czekac na zwezke 0,7 :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Ostry » 19 lis 2004, 11:28

zwezka...0.7...nawet nie wiecie jak trudno cos takiego zdobyc! nawet wiertel takich nie ma! jestem w trakcie poszukiwan...moze na Bydgoszcz uda sie cos przygotowac! ale wtedy znow nie bedzie wiadomo...ile to moje cos ma KONI! haha...

pozdrawiam...
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2004, 15:27
Posty: 33
Skąd: Grudziądz
Auto: X9 2,5 V6 TA, 323F BJ 1,5 16V

Postprzez Huano » 19 lis 2004, 23:05

Ostry napisał(a):ale wtedy znow nie bedzie wiadomo...ile to moje cos ma KONI! haha...

Zapraszam na kolejne pomiary :D
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Hans » 24 lis 2004, 17:19

no i jest poprawny wynik ;)

poprawny wynik

wynik 104 koniki i 160 Nm wiec jak na zagazowany samochod z mixerem w dolocie nie jest az tak zle ;)
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Postprzez Huano » 26 lis 2004, 00:29

Hans napisał(a):zagazowany samochod z mixerem w dolocie nie jest az tak zle


Ale z tego co widziałem (nawet powiem więcej – sam pomagałem Ci ja demontować) to wyjałeś zwężkę w dolocie na czas pomiaru :P
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez Hans » 26 lis 2004, 08:38

Huano napisał(a):
Hans napisał(a):zagazowany samochod z mixerem w dolocie nie jest az tak zle


Ale z tego co widziałem (nawet powiem więcej – sam pomagałem Ci ja demontować) to wyjałeś zwężkę w dolocie na czas pomiaru :P

taaa napewno ;) jak juz to zdejmowalismy tylko klape przeciwwybuchowa przed przeplywka a nie mikser ;P (jak by sie zdejmowalo mikser to za cholere by niestarczylo tego cholernego gumiaka)
POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2004, 10:54
Posty: 59
Skąd: 3miasto/srt
Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów