Witam klubowiczow ,
mam maly problem z przyspieszaniem auto bardzo slabo reaguje na pedal gazu
wchodzi na obroty i osiaga 200 ale czas potrzebny do tego jest stanowczo za duzy !
SCV wymienilem w mazdzie i sprawdzilem auto na kopie 0 bledow filtry paliwo i powietrze wymnienione ,
Slaba dynamika silnika
Strona 1 z 1
a jakich ty się czasów spodziewasztomasz27 napisał(a):wchodzi na obroty i osiaga 200
zmierz do setki i będzie wszystko wiadomo czy trzyma serie czy nie.tomasz27 napisał(a):czas potrzebny do tego jest stanowczo za duzy
i znowu piękny słoneczny dzień
- Od: 1 lip 2006, 10:20
- Posty: 728
- Skąd: Wieś
- Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5
80-120 na Vb to ok 10 sek.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
mcbeth napisał(a):Auto: M6 GG '07 MZR-CD 143KM Active+
Jak widzisz – Ty masz 143KM i 360Nm a on pytał o 136 i 310Nm.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Modele z 6 biegami mają inne przełożenia na piątce niż modele pięciobiegowe. Trudno tutaj przeliczać jednoznacznie prędkości i przyspieszenia. W modelu 5b przy 100km/h mam 2000rpm ("dokładniej" to 1980). Trzeba sprawdzić i porównać jakie jest przełożenie w modelach z 6b.
DPFy zjadają nie tyle koniki co niutonki (Nm) i to przede wszystkim na NISKICH obrotach (czyli poniżej 2000rpm), a ten zakres 1500-2000 jest najbardziej pożądany w dieslu...
DPFy zjadają nie tyle koniki co niutonki (Nm) i to przede wszystkim na NISKICH obrotach (czyli poniżej 2000rpm), a ten zakres 1500-2000 jest najbardziej pożądany w dieslu...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):W modelu 5b przy 100km/h mam 2000rpm ("dokładniej" to 1980).
U mnie prz 2krpm jest chyba licznikowe 95km/h, ale pomiary licznikowe są beznadziejnie niedokładne.
Na 6b jest ponad 110km/h.
2B || !(2B) ? by mcbeth


- Od: 12 lut 2007, 14:29
- Posty: 817
- Skąd: 3miasto
- Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07
xANDy napisał(a):zakres 1500-2000 jest najbardziej pożądany w dieslu
Dokładnie tak
I to mi trochę "przeszkadzało" jadąc M6... poniżej 1900rpm wyraźnie brakuje mu tchu.. ale potem już jest OK
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6