Sworzeń wahacza – problem z zakupem.

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez hf1965 » 7 cze 2007, 08:19

Witam mam problem z kupieniem sworznia wahacz dolnego do mazdy gdyż mam model po liftingu i jest tam inne mocowanie sworznia do zwrotnicy to co się ściska.Jest tam podtoczenie na sworzniu na śrube 10mm.Chciałem kupić zamiennik firmy 555 ale tam jest podtoczenie na śrube 12 mm.Niewiem czy załozyc bo jest luz góra dól,czy przy ściśnięciu to będzie w porządku.Proszę o poradę
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 00:39
Posty: 31
Skąd: Mielec
Auto: Mazda Premacy 1,8 Benzyna 2004

Postprzez Simo » 7 cze 2007, 13:43

Lepiej kup na tą śrubę 10 mm, bo tak może latać. Ja bym szukał właściwego rozmiaru...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2006, 12:02
Posty: 110
Skąd: Łódź
Auto: W124 E200T '93

Postprzez sps-snipers » 23 sty 2008, 19:42

Koledzy wrzuccie jakies fotki wahacza przedniego do BA , bo potrzebuje pokazac komus co nalezy wymienic. Dzięki :D Chodzi mi o zdjecie sworznia wahacza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez KyRy » 23 sty 2008, 19:56

Obrazek
Obrazek
;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez sps-snipers » 23 sty 2008, 20:25

Dzieki wielkie.Widzialem na allegro za 18 zeta.Czas wymienic bo zawiecho sie tlucze jak szlak.A na przegladzie niechcial podbic,bo powiedzial,ze jak sie rozwale to on pojdzie siedziec.I przez taka oto czesc auto naprawde jest niestabilne na drodze ;) Tylko fajnie by było jakby bylo cale zdjecie przedstawiajace [waaaco?],jak sie mam za to zabrac :–) ale juz wszystko wiem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez sps-snipers » 2 lut 2008, 16:34

Wzialem sie dzis za wymiane sworznia z kumplem.Szczerze,dajcie to mechanikowi.Nakretki ze srub ledwo co poszly .Trzeba nie dosc,ze porzadne klucze to jeszcze nieszlo wybic srub.Koszmar!! Ale wzielimy palnik przyjarali sruby i sie ladnie wybilo.Kolejna przeszkoda bylo zalozenie sworznia.Jaja jak no,porazka,.Wyskoczyl przegub wewnetrzny i trzeba bylo sciagac opaske i go wsadzic <faja> ,oczywiscie pamietajac o wrzuceniu tam troche smaru.Poo 3 godzinach marzniecia w garazu robota zakonczyla sie sukcesem.Zawiecho przestalo sie tluc.Ale niepolecam robic tego likiom ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2007, 18:46
Posty: 1146
Skąd: Gliwice
Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)

Postprzez hf1965 » 3 lut 2008, 11:56

Ja robiłem sworznie sam i nie miałem z tym problemu.Wszystko się odkreciło bez problemu tylko trochę gorzej było założyć,ale sobie poradziłem.
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 00:39
Posty: 31
Skąd: Mielec
Auto: Mazda Premacy 1,8 Benzyna 2004

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323