Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Awaria elektrycznego podnosnika szyby
Strona 1 z 1
Witam i prosze o pomoc.Nie moge zamknac tylnej prawej szyby sterowanej elektrycznie.Szyba opuszcza sie bez problemu,ale zamknac sie juz nie chce.Nie moge tego zrobic ani za pomoca przelacznika pasazera i przelacznika kierowcy.Podnosnik pracuje gora-dol,po bezposrednim podlaczeniu do niego akumulatora.Zapewne padl jakis przekaznik....co zrobic i gdzie szukac przyczyny awarii?
Jest to mazda 626GE z 1992 roku.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc.
Ostatnio edytowano 3 lut 2008, 20:21 przez glock, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Obwod podnosnika zamyka sie poprzez przelacznik w danych drzwiach oraz przelacznik w drzwiach kierowcy obydwoma biegunami do masy. Sterowanie szyba polega na przelaczeniu jednego z biegunow na plus zasilania w dowolnym z obu przelacznikow. Warunkiem zadzialania jest srawny obwod drugiego bieguna. W Twoim przypadku polaczenie miedzy przelacznikami(kostki w slupkach)lub styk w ktoryms z przelacznikow
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
glock, a ja nie mogę patrzeć jak ktoś zakłada temat a nawet nie zada sobie minimum trudu żeby zapoznać się z regulaminem działu.
Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Prawdopodobnie uszkodzony jeden z dwóch przełączników.
Ja miałem ten sam problem tylko na odwrót.
Mogłem podnosić ae nie mogłem opuscić tylnej szyby.
Przelutowałem sam przełącznik w panelu sterowania przy kierowcy.
Ja miałem ten sam problem tylko na odwrót.
Mogłem podnosić ae nie mogłem opuscić tylnej szyby.
Przelutowałem sam przełącznik w panelu sterowania przy kierowcy.
Grzyby napisał(a):Proszę o poprawne nazwanie tematu.
czekam do jutra glock
Tylko dlatego że jesteś nowy.
zeby nie zakladac kolejnego tematu dopisze sie do tego , potrzebuje rozebrac drzwi przed lakierowaniem wyciagnac szyby i cala reszte , szyba to nei problem ale nie wiem jak zabrac sie za reszte , ktos moze jest wstanie opisac to krok po kroku
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
To zaden problem,robilem to u siebie i nie bedziesz mial z tym klopotu
Zdejmujesz boczek,nastepnie odpinasz od niego kostki sterowania szyba.Sciagasz folie wygluszajaca,tylko delikatnie zeby jej nie porwac.Teraz odpinasz ciegna od zamka i instalacje elektryczna,dkrecasz podnosnik i go wyjmujesz.Przed wyjeciem zamka drzwi musisz odkrecic klamke,sa w drzwiach otwory przez, ktore wkladasz klucz 10 na patyku.Przed wyjeciem instalacji z drzwi musisz delikatnie odpiac zaslepke w drzwiach przez,ktora jest przeprowadzona do slupka,do glownej wiazki.Zostaje Ci ogranicznik i mozna zdjac drzwi.Nie odkrecaj czasami zawiasow z drzwi bo bedziesz mial problem ze spasowaniem,odkrec bezposrednio od drzwi.Montaz wykonujesz w odwrotnej kolejnosci.Reszty nie opisywalem-rozumiem,ze Wiesz jak to zrobic.....Pozdrawiam
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
glock dzieki o sciaganie boczkow itp mam opanowane do perfekcji ale jedyne czego nei rozbieralem nigdy to wlasnie podnosnik chodzi mi o to gdzie sie to odkreca czy trzeba grzebac od srodka drzwi czy tylko odkreca sie 2-3 srobki od strony tapicerki
- Od: 17 sty 2005, 21:18
- Posty: 2563
- Skąd: Tarnów
- Auto: GMC Safari Hi-top , Skoda Fabia III 1,2 Tsi
W związku z moją niewiedzą regulaminową Grzyby wywalił mój temat do kosza , dlatego pozwolę dołączyć się tutaj. U mnie z lewym ,tylnym podnośnikiem jest następujący problem: przełączniki działają jak należy (tak mi się przynajmniej wydaje) , silniczek się kręci ,"pomagając "ręcznie" szybę można opuścić i podnieść , i to nawet leciutko , ale elektrycznie stoi w miejscu
??????? Pozdrawiam.
nowicjusz na dizlu zakochany w mazdzi
- Od: 12 lut 2008, 23:56
- Posty: 22
- Skąd: Ostrówek
- Auto: mazda 626 ,2000r , 2.0 disel
nowicjusz na dizlu zakochany w mazdzi
- Od: 12 lut 2008, 23:56
- Posty: 22
- Skąd: Ostrówek
- Auto: mazda 626 ,2000r , 2.0 disel
Nie mam pojęcia co to może byc.....
moze Masz słaby silniczek i nie ma siły,lub coś jest nie tak z prowadnicami i linką.Najlepij będzie jak to rozbierzesz i sprawdzisz.

żyj szybko,umieraj młodo........Peugeot 807 2,0 HDI 2 szt.i Laguna 1,8 16V
- Od: 25 sty 2008, 19:12
- Posty: 123
- Skąd: Wołomin
- Auto: 6 GH 2,5 benzyna 2008 r.
Dzieki. Spróbuję rozebrać wg porad jak wyżej . A skoro jestem przy głosie to mam pytanie : czy 626 2000 r miały emblematy na tylnej klapie czy tylko logo firmowe? Pozdro.
nowicjusz na dizlu zakochany w mazdzi
- Od: 12 lut 2008, 23:56
- Posty: 22
- Skąd: Ostrówek
- Auto: mazda 626 ,2000r , 2.0 disel
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6