Mazda Xedos 6 2.0 V6 24v CA KF 92r.

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez Mev » 2 lut 2008, 14:54

pawlak32 napisał(a):Łącznie przez moją rodzine "przewinęło się" ponad 10 mazd. Co mogę powiedzieć: fotel kierowcy od wsiadania przeciera się po około 350 tys km. Teraz mamy jedną mazde ma 270kkm i tapicerka jak nowa. Nie to zebym sie czepiał ale tak wydarty (bo to nie jest przetarty, tylko wydarty) fotel to ja nie wiem. 146 tys i tak zmasakrowany fotel to jakiś obłęd. Mazda robi nie robi tak słabych materiałów. Tym bardziej ze nie masz kubełków tylko zwykłe fotele. Poza tym autko ładne. Pozdrawiam i mam nadzieje ze Cie nie uraziłem, gdyż powiedzialem to co zaobserwowałem w mazdach na przestrzeni kilku lat i na kilku egzemplarzach.


Niestety ten typ tapicerki tak ma :) Mój miał przejechane 137k jak go 3 lata temu kupiłem i boczek fotela wyglądał dokładnie tak samo jak u kolegi jarusiek. :)

Tak więc nie ma się o co martwić, tak samo jak schodząca skóra z kierownicy – ten typ tak ma, w nowszych wersjach już to było poprawione i np. ta skóra na kierownicy "nie kończyła" się tak szybko :)
f*ck
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2005, 14:16
Posty: 5791 (0/3)
Skąd: Piła
Auto: Mercedes CLS '18
Range Rover Sport
Fiat 500

Postprzez Fasola » 2 lut 2008, 17:39

umieszczaj zdjecia zawsze na 1 stronie...bedzie to wedlug regulaminu.:D
p.a ladne pedzidlo..... ....powtarzam.:)
Fasola
 

Postprzez jarusiek » 4 lut 2008, 12:49

Ok kolego fasola :P Postaram się. W tym tygodniu szykują się pierwsze modyfikacje. Wczoraj został zamówiony zestaw HID :) Wiec prawdopodobnie jak czas pozwoli pod koniec tygodnia instalacja- 6000K H1
Obrazek
i do tego postojówki LED Walcowe W5W Białe :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Firepoland » 4 lut 2008, 13:12

jarusiek napisał(a):instalacja- 6000K H1


jak to się sprawuje w Xedosie?? też już link zachowałem i czekam na opinie, by zamówić. Dajesz fotki "przed" i "po" instalacji od razu no i jak się jeździ w nocy na tych wynalazkach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez jarusiek » 4 lut 2008, 13:34

Ryba81 napisał(a):
jarusiek napisał(a):instalacja- 6000K H1


jak to się sprawuje w Xedosie?? też już link zachowałem i czekam na opinie, by zamówić. Dajesz fotki "przed" i "po" instalacji od razu no i jak się jeździ w nocy na tych wynalazkach.
wszystko napisze oczywiście. Posługiwał się będe tutorialem prokopcia przy instalacji ;P Zdjęcia również postaram się zrobić. A 6000K wybrałem, bo sądzę że będzie to światło bliskie białemu- 8000K odpada w tym przypadku, za bardzo mi to niebieskim kolorem zalatywało ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez jarusiek » 4 lut 2008, 23:47

ostatnio bardzo parują mi szyby- Faraon po zakupie doradzał zmiane filtra. Domyślam się że w Xedosach niema przeciwpyłkowego? Czy chodzi dokładnie o ten http://sklep.intercars.com.pl/result1.php?res=1&atg=3300545&art=45966&gen=8&gru=1130000&towkod=258643&zdj=1&km=0&typ=3724&wsk=O&lang_id=PL
Chłopaki doradźcie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez XsiX » 5 lut 2008, 11:47

Domyślam się że w Xedosach niema przeciwpyłkowego?

nie ma

na zaparowane szyby idealnie sprawdza się klimatyzacja
włączasz na kilka chwil i para znika :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez jarusiek » 5 lut 2008, 12:06

tyle że zdaje sie filtr od klimatyzacji?(Lub ten filtr kabinowy) jest zawilgocony, i z tego powodu niewłączałem Klimatyzacji jeszcze :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Lukka » 5 lut 2008, 13:34

Piękny Xedos'ik... z jedynym słusznym silnikiem ;)

Co do obniżania zawieszenia... mój "Zgredzik" przybył do kraju już na sprężynach Eibach'a sprowadzających go o 35mm bliżej powierzchni kuli ziemskiej ;)
Do tego miał na wtedy felgi 17 cali z bucikami 215/40/17...
Dodam, że nie widziałem nigdzie gorszych dróg niż w moim obecnie 'ukochanym' miasteczku... więc komfort jazdy jest ... sprawą dyskusyjną że tak to ujmę.
Jak ja sam jeżdżę, to nie ma tragedii (obecnie opony 225/45/17)... aleeee... jak żona była w ciąży (mam synka!! :) )... to jeździłem w większości po mieście z prędkościami od 20 do 40km/h...żeby jej nie wytrzęsło... to daje obraz stanu nawierzchni i twardego zawieszenia.
Ale ... nigdzie nie przywaliłem podwoziem jak do tej pory :)

Jak auto się prowadzi na dobrej drodze? Wspaniale – o wiele ciekawiej niż Xedos ze standardowym zwieszeniem. (Sprawdzałem :) bo kolega z pracy też ma X'a jak mój tylko w automacie).

Xedos – auto bogów ;) hihi ... to mi się podoba :)

<ganja>

Pozdrawiam,

Lukka
Czym się różnią mężczyźni od chłopców?
Mężczyźni maja droższe zabawki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 10:02
Posty: 66
Skąd: Tomaszów Maz.
Auto: Xedos CA KF '95

Postprzez jarusiek » 5 lut 2008, 22:42

Lukka napisał(a):Piękny Xedos'ik... z jedynym słusznym silnikiem ;)

Co do obniżania zawieszenia... mój "Zgredzik" przybył do kraju już na sprężynach Eibach'a sprowadzających go o 35mm bliżej powierzchni kuli ziemskiej ;)
Do tego miał na wtedy felgi 17 cali z bucikami 215/40/17...
Dodam, że nie widziałem nigdzie gorszych dróg niż w moim obecnie 'ukochanym' miasteczku... więc komfort jazdy jest ... sprawą dyskusyjną że tak to ujmę.
Jak ja sam jeżdżę, to nie ma tragedii (obecnie opony 225/45/17)... aleeee... jak żona była w ciąży (mam synka!! :) )... to jeździłem w większości po mieście z prędkościami od 20 do 40km/h...żeby jej nie wytrzęsło... to daje obraz stanu nawierzchni i twardego zawieszenia.
Ale ... nigdzie nie przywaliłem podwoziem jak do tej pory :)

Jak auto się prowadzi na dobrej drodze? Wspaniale – o wiele ciekawiej niż Xedos ze standardowym zwieszeniem. (Sprawdzałem :) bo kolega z pracy też ma X'a jak mój tylko w automacie).

Xedos – auto bogów ;) hihi ... to mi się podoba :)

<ganja>

Pozdrawiam,

Lukka
Witam Lukka :)

Muszę przyznać że gdy pierwszy raz zaglądłem na to forum- podczas szukania informacji na temat Xedosa, to m.in twoje autko zadecydowało że swoją uwagę skierowałem w strone Xedosa 6 :)

Co do zawieszenia, no muszę to na spokojnie przemyśleć ;) Jedni mi mówią że xedos to limuzyna, i jakiś komfort się należy, obniżony Xedos to zepsuje itd. , z drugiej strony jednak autko na wiekszych felgach inaczej sie prezentuje przy obniżeniu, i tak jak piszesz prowadzenie inne ;) U mnie jednak jest teren górzysty, i to oprocz stanu dróg wchodzi w grę. Ciężki orzech do zgryzienia....

Dzisiaj przyszły Xenony- jutro instalacja, w niedziele wprawdzie mam egzamin na uczelni, jednak nowe światełka wraz z ustawieniem autku się należą :) I wnerwia mnie już jazda wieczorami przez słabą widoczność na aktualnym oświetleniu(chodzi o światła krótkie, bo długie całkiem nieźle sobie radzą)

Dziękuję wszystkim za zaglądanie i wypowiadanie się <piwo>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Lukka » 6 lut 2008, 00:55

jarusiek napisał(a):Witam Lukka :)

Muszę przyznać że gdy pierwszy raz zaglądłem na to forum- podczas szukania informacji na temat Xedosa, to m.in twoje autko zadecydowało że swoją uwagę skierowałem w strone Xedosa 6 :)

<faja>
Strasznie miło mi to słyszeć!
Przyznam szczerze i bez bicia... jak go zobaczyłem w ogłoszeniu... serce zabiło mi baaaardzo szybko <list>, gdy przyjechałem go obejrzeć... to nie oglądałem auta człowieka od którego go miałem kupić – ja już wtedy patrzyłem na MOJE auto! :)
Wiem... nie było to najrozsądniejsze... ale nie żałuję ani trochę :)
Biorąc pod uwagę co przechodzą znajomi w pracy mający vectry (aż 5 szt!) i to, że ja czasem muszę oleju dolać... to i tak mam lepiej :D w końcu to mazda!

jarusiek napisał(a):
Co do zawieszenia, no muszę to na spokojnie przemyśleć ;) Jedni mi mówią że xedos to limuzyna, i jakiś komfort się należy, obniżony Xedos to zepsuje itd. , z drugiej strony jednak autko na wiekszych felgach inaczej sie prezentuje przy obniżeniu, i tak jak piszesz prowadzenie inne ;) U mnie jednak jest teren górzysty, i to oprocz stanu dróg wchodzi w grę. Ciężki orzech do zgryzienia....
<faja>
Komfort jest pojęciem... względnym :)
Mi jeszcze sporo brakuje do zmiany priorytetów przy zakupie auta by było:
-w dieslu,
-kombi
-mięęęęęęękkkkkie.

Utwardzone zawieszenie – nawet w moim dziurawym mieście – jak już znam drogi i dziury nie jest takie straszne.
Drogi w Polsce mają równać standardem do europejskich (tylko kiedy to nastąpi), więc na trasach też nie powinno być źle.
Obecnie -mimo, że czuję różnicę na takim zawieszeniu, nie zmieniłbym go na inne... a w kolejnym aucie też chętnie widziałbym taką modyfikację...
-przyjemność prowadzenia,
-większe bezpieczeństwo – auto lepiej trzyma się drogi i pewniej wykonuje się gwałtowne manewry, gdy zajdzie taka potrzeba...

Górzysty teren :) Jak bardzo?
Szybko dodam – że pochodzę z opolszczyzny – z samej granicy polsko-czeskiej i górek tam Ci dostatek. Duże, małe, średnie do wyboru :)
W tamtym terenie po zrobieniu prawa jazdy poruszałem się Fordem Sierra mojego taty :) Wersja XR4X4 – pędzone 4 koła, + fabrycznie obniżony o 30mm + utwardzony.
Felgi 15 cali z oponami 195/50/15.
Fakt – jak dużo śniegu napadało, to można było się na brzuchu ... przywiesić...
Zdarzyło się raz lub dwa w historii...
Poza tym, najgorsze było jedynie na dużych dziurach 'dobijanie' amortyzatorów.
Co na pewno miało wpływ na skrócenie ich żywotności.

Tak więc... nie można mieć jednocześnie wyglądu i pewności prowadzenia... i komfortu gwarantowanego przez zawieszenie seryjne.

Jeszcze dorzucę in plus za zawieszeniem sportowym do Xedosa to... że jest to limuzyna o zacięciu zdecydowanie sportowym :)
Iiiiii.... masz prawidłowy silnik pod maską <ganja>

Pozdrawiam serdecznie,

Lukka
Czym się różnią mężczyźni od chłopców?
Mężczyźni maja droższe zabawki...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 10:02
Posty: 66
Skąd: Tomaszów Maz.
Auto: Xedos CA KF '95

Postprzez jarusiek » 6 lut 2008, 22:24

Lukka musze to dobrze przemyśleć co napisałeś :)
Tymczasem dzisiaj zmagałem się cały dzień z tymi Xenonami-jako że jestem laikiem w tych sprawach hahaha , i jutro rano wszystko będzie montowane, bo już gotowe- zabawy z przerabianiem tych docisków żarowki coniemiara <glupek2> Jednak po testowym zapaleniu JEDNEJ i przejechaniu paru metrów wieczorem- świeci to lepiej niż poprzednie 2 hahaha A trzeba przyznać że dzisiaj jak wracałem od znajomego praktycznie stare żarówki bardzo słabo świeciły :| I miałem dodatkową motywację przy montowaniu Xenonu.

Teraz tylko muszę się zastanowić, gdzie tu zamontować te przetwornice- palca trudno wcisnąć pod maską, a co dopiero to przytwierdzić do czegoś <jelen> :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez jarusiek » 7 lut 2008, 21:20

Xenon już siedzi w autku, stacja diagnostyczna i ustawienie zrobione :) Pięknie świeci, jeszcze tylko wymienić postojówki na LEDy białe(czekam już tydzień :| ) i będzie super. Ostatecznie żarniki zamontowałem sposobem kolegów z zagranicy, tylko na gumkach dociskowych. Dzisiaj troszkę sprzątania w autku, i porządne mycie było. W niedziele egzminy na uczelni, wiec pozostała tylko nauka :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez Firepoland » 7 lut 2008, 23:24

jarusiek napisał(a):Xenon już siedzi w autku, stacja diagnostyczna i ustawienie zrobione Pięknie świeci


puść jakąś fotke z frontu wieczorem na światła i coś z za kierownicy, też w nocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez jarusiek » 7 lut 2008, 23:50

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Strzeliłem na szybko wieczorem, jak już dojdą postojówki i wszystko bedzie jak należy porobie dokładne foty jak to się sprawuje. Trudno na zdjęciach odzwierciedlić stan rzeczy :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez jarusiek » 12 lut 2008, 13:46

Witam :)
Postojówki wkońcu są na miejscu- (priorytet w Poczcie Polskiej- 8dni..Polska rzeczywistość,ehh ) i poraz kolejny widać to że samochód z Japonii- przy wymianie głupiej postojówki miałem problem, trudno tam wcisnać ręke jak ktoś ma duże dłonie <glupek2> Ale jakoś to zamontowałem, fotki wstawie wieczorem. Pozatym zamówione Łaczniki stabilizatorów na tył z firmy Yamato w Carspeed, trzeba szybko wymienić, bo tłuczą się niemiłosiernie na nierównościach :( Z zakupów jeszcze doszły kosmetyki do auta:
1 x Water Magnet Microfiber Drying Towel
1 x Gold Class Car Wash Shampoo & Conditioner
1 x Supreme Shine Microfiber
1 x Deep Crystal Step 2 Polish
1 x NXT Generation Spray Wax
z firmy Meguiar`s. Efekty pracy oczywiście będą przedstawione w temacie. Jeśli pogoda w czwartek dopisze ;P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez jarusiek » 12 lut 2008, 22:28

Postojówki LED W5W Walcowe Białe
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak to się mniej więcej prezentuje-na żywo naprawdę dużo lepiej ;) Jazda w nocy teraz to przyjemność <jupi> Bateria mi się już w aparacie rozładowywała- zdjęcia z trasy itd. postaram się niebawem wrzucić ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez jarusiek » 13 lut 2008, 22:47

Dzisiaj dotarły zakupy od Meguiar`s więc korzystając z chwili pokusiłem się o polerke,oraz woskowanie lakieru- efekt->lusterko . Kosmetyki pierwsza klasa, opłaca się trochę dopłacić
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Postprzez faraon » 13 lut 2008, 22:52

No no wymiata to autko.Wiedzialem co sprowadzic :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2007, 18:45
Posty: 3080 (0/2)
Auto: Mazdolot Gh RF
Mitowisi Carisma

Postprzez jarusiek » 19 lut 2008, 14:17

Dzisiaj zostały wkońcu wymienione łączniki stabilizatora z tyłu. Trochę zabawy było bo śruby niechciały się po dobroci odkręcić, ale flex i brzeszczot(po stronie przewodów paliwowych) załatwiły sprawe-wstawione nowe Yamato-podobno dość wytrzymałe zamienniki <faja> Autkiem codziennie gdzieś jeżdze, ehh inny świat poprostu w czasie jazdy <jupi> Tylko denerwuje człowieka ta ciapa na zewnątrz, umyje i wypoleruje a tu zaraz znowu uwalony <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 gru 2007, 16:48
Posty: 748
Skąd: Limanowa/Nowy Sącz
Auto: Peugeot 307 HDI 90@120/270
Sprinter 313CDI Sprintshift &
Sprinter 312D :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy