
Mazda 323F KF-ZE Ferrari Rosso Corsa
Bardzo ladne, chcialem kupic podobne do bialej Protege 

wlasnie w operacji tuning (powtorkach) pokazywali odcinek jak tede wybieral felgi do swojej fury. I pokazywali salon w wawie z felgami. Sprzedawca jak wybieral felgi to mowil ze AEZ to najdrozsze felgi do najlepszych samochodow (oczywiscie mowili raczej o tych normalnych felgach, a nie jakis zlotych z ameryki...) i non stop pokazywali moj model
hehe. Ale mi sie micha cieszy
Tylko szkoda ze nie moge ich jeszcze zalozyc
Stoja na srodku pokoju i sie na nie ciagle gapie... Strasznie mi sie podobaja...
Jak beda wygladac na mazdzie to sie okaze, ale w photoshopie wyszlo naprawde ciekawie
Tylko szkoda ze nie moge ich jeszcze zalozyc
Jak beda wygladac na mazdzie to sie okaze, ale w photoshopie wyszlo naprawde ciekawie
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
a napisze cos, wszystko ladnie i fajnie, szkoda tylko ze lampy depo kupiles, jezeli jestes wymagajacy i draznia Cie jakies niedociagniecia w aucie to bedziesz je zmienial szybciej niz zalozysz. podobno swieca gdzie chca, jak zwykla zarowka bez obudowy, wspolczuje tym z naprzeciwka jak zalozysz xenon do depo. oryginal to oryginal, moglbys sie pobawic w renowacje- polerka obu stron klosza i soczewki. te z czarnym srodkiem sa brzydkie bo maja tez ciemna soczewke. na forum 323f.com widzialem z pomalowana tylko ramka dookola soczewki i o wiele lepiej wyglada. nie kombinowalbym z badlookiem alfami 159 itd bo to predzej czy pozniej (ze wskazaniem na predzej) wejdzie w sklad 'wiejskiego tuningu' o ile badlook juz nim nie jest. czysta i zadbana seria z podkresleniem detali zawsze bedzie ladna!
felgi wg mnie do japonca powinny byc z delikatnym rantem w polerce, cos jak ma promyczek w podpisie. ogolnie wiekszosc nowych felg kojarzy mi sie z wloskim tandetnym alessio ktore gna sie po jednym sezonie, jakos wole bardziej wiekowe modele z czasow danego auta
ciekaw jestem zderzaka
wydaje mi sie ze idziesz w styl angielski a nie japonski stad moje uwagi, zdecydowanie preferuje ten drugi, ogolnie pozdrawiam i zycze szybkiej realizacji
felgi wg mnie do japonca powinny byc z delikatnym rantem w polerce, cos jak ma promyczek w podpisie. ogolnie wiekszosc nowych felg kojarzy mi sie z wloskim tandetnym alessio ktore gna sie po jednym sezonie, jakos wole bardziej wiekowe modele z czasow danego auta
ciekaw jestem zderzaka
wydaje mi sie ze idziesz w styl angielski a nie japonski stad moje uwagi, zdecydowanie preferuje ten drugi, ogolnie pozdrawiam i zycze szybkiej realizacji
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
Co do lamp DEPO to musze powiedzieć, że nie sprawdzłem tego na swoim aucie, ale akurat jestem w trakcie zmieniania reflektorów no i wszyscy, u których pytałem o lampy i wszyscy, z którymi o lampach rozmawiałem stanowczo mówili żeby nie kupować DEPO. Tłumaczyli to tym, że sa to lampy słabej jakości, szybko sie niszczą, światło jest kiepskie i rozproszone. Dlatego wytrwale szukałem oryginałów Koito i w końcu znalazłem
Reasumując może coś być w tych DEPO i w tym co o nich napisał marcus_87
- Od: 14 lut 2007, 23:09
- Posty: 110
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda6 GH LF-VD
były:
Mazda 323F BA Z5
Seat Toledo II 1.9 TDI
dzieki za uwagi
Co do lamp, to tych depo juz zaluje. Jedna jest zepsuta, bo soczewka w niej lata, wiec bede ja reklamowal. Druga ma takie nieszczelnosci ze nadaje sie tylko na akwarium. Tez bedzie musiala byc wymieniona. Jak oddadza kase to teraz juz kupie uzywane oryginalne... Niestety, czlowiek uczy sie na swoich bledach...
Co do badlooka, to troszke zle zrozumiales
Do normalnych lamp na 100% nie bedzie badlooka. Jesli juz to tylko wtedy gdy beda zamontowane same soczewki zamiast lamp, czyli tak jak w alfie. A nie zakryty kawalek reflektora. Ale narazie nie mam kiedy sie tym pobawic nawet wiec niestety pewnie z tego nic nie wyjdzie bo nie zdarze przed malowaniem
A felgi... Z jakimkolwiek rantem mi sie nie podobaja. Chociaz z malym jeszcze bralem pod uwage, cos w stylu Jacola 18tek (18stki w sensie felg, a nie zadnym innym
). Zawsze mi sie podobaly z rx-8 bo tego typu felgi wygladaja na rozmiar wieksze niz sa naprawde. No ale trafily sie te... Powinny wygladac na duze po zalozeniu
Mialy byc 19", no ale mysle ze te nie powinny byc zle
A teraz pytanie:
Jaki profil opony wybrac?
Zalecany na jakiejs tam stronie kiedys podawanej, to 225/35/18. Ale Jacol ma 225/40/18 i wyszystko jest ok. Tylko ze on cos podklepywal lekko, a u mnie to odpada jak samochod bedzie juz pomalowany.
Moze bezpieczniej bedzie poszukac 225/35 zeby nic nie przycieralo?
Co do lamp, to tych depo juz zaluje. Jedna jest zepsuta, bo soczewka w niej lata, wiec bede ja reklamowal. Druga ma takie nieszczelnosci ze nadaje sie tylko na akwarium. Tez bedzie musiala byc wymieniona. Jak oddadza kase to teraz juz kupie uzywane oryginalne... Niestety, czlowiek uczy sie na swoich bledach...
Co do badlooka, to troszke zle zrozumiales
A felgi... Z jakimkolwiek rantem mi sie nie podobaja. Chociaz z malym jeszcze bralem pod uwage, cos w stylu Jacola 18tek (18stki w sensie felg, a nie zadnym innym
Mialy byc 19", no ale mysle ze te nie powinny byc zle
A teraz pytanie:
Jaki profil opony wybrac?
Zalecany na jakiejs tam stronie kiedys podawanej, to 225/35/18. Ale Jacol ma 225/40/18 i wyszystko jest ok. Tylko ze on cos podklepywal lekko, a u mnie to odpada jak samochod bedzie juz pomalowany.
Moze bezpieczniej bedzie poszukac 225/35 zeby nic nie przycieralo?
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
darekk86
Odezwe się bo być może będę miał zbędną lewą oryginalną lampe Koito... bo prawą kupiłem dobrą, lewą koleś mi przysłał angielską, a potem jak dzwoniłem to coś ściemniał, w końcu znalazłem dobrą lewą u kogo innego i kupiłem, a wtedy się odezwał nagle tamten od angielskiej i powiedział, że ma dobrą i że się zamieni teraz. Więc jeśli rzeczywiście się tak stanie, że zamieni na dobrą to dam znać.
Co do opon to przyznam, że trochę ekstremalnie pociskasz
Moim skromnym zdaniem to czy uważasz, że różnica profilu 35, a 40 jest taka duża ? Chociaż może na 40 będzie "większy komfort"
Jak sprawdziłem w instrukcji do Efki 2.0 są podane 2 rodzaje opon 195/60/15 lub 205/50/15 i według przeliczenia rozmiarów do 18' mogą być 205/40 lub 215/35.
Odezwe się bo być może będę miał zbędną lewą oryginalną lampe Koito... bo prawą kupiłem dobrą, lewą koleś mi przysłał angielską, a potem jak dzwoniłem to coś ściemniał, w końcu znalazłem dobrą lewą u kogo innego i kupiłem, a wtedy się odezwał nagle tamten od angielskiej i powiedział, że ma dobrą i że się zamieni teraz. Więc jeśli rzeczywiście się tak stanie, że zamieni na dobrą to dam znać.
Co do opon to przyznam, że trochę ekstremalnie pociskasz
Jak sprawdziłem w instrukcji do Efki 2.0 są podane 2 rodzaje opon 195/60/15 lub 205/50/15 i według przeliczenia rozmiarów do 18' mogą być 205/40 lub 215/35.
- Od: 14 lut 2007, 23:09
- Posty: 110
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda6 GH LF-VD
były:
Mazda 323F BA Z5
Seat Toledo II 1.9 TDI
mihal85 napisał(a):205/40 lub 215/35
Po przeliczeniu to nie tak wychodzi
Przy 16" i 205/50 PRZEKĄTNA (czyli 2 srednice)
Przy 18" i 225/40 przekatna to 63,72cm.
Roznica jest po 1,3cm z kazdej strony wtedy, ale do kielichow to nie dotyka.
Przy 18" i 225/45 przekatna to 65,92cm
Roznica – 2,4cm na strone i to juz lekko moglo zachaczac o kielichy (czy jak to tam sie nazywa...) amortyzatora, dlatego takich raczej sie nie zaklada (takie sa w rx-8 i przez to raczej nie mozna kupic tych felg razem z oponami bo nie wejda).
Natomiast przy 18" i 225/35 przekatna to 61,42cm!
Roznica: to niecale 2mm z kazdej strony!
A przy 19" i 225/35 przekatna ma 64,01cm, czyli po 1,43cm roznicy na stronie. Czyli by weszly spokojnie
No, to sa moje stare wyliczenia, chyba nigdzie sie nie pomylilem, chociaz nie wiem czy gdzies nie przyjalem jakis zlych zalozen. No ale moze sie komus przydadza kiedys
Wiec problemu ze srednica nie ma, bo nie powinny nigdy obcierac, ale tutaj bardziej chodzi o sama szerokosc opony, ktora moze przy max skrecie gdzies obetrzec. Chociaz kiedys sprawdzalismy na 225/45/18 i nie obcieralo raczej, chociaz felg nie przykrecalismy tylko byly nalozone.
Roznicy w komforcie i tak i tak nie bedzie przy tych profilach. Wogole nie bedzie slowa komfort, ale to mnie najmniej interesuje
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
coś do przeliczania: http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
a mówiłem Ci, że Depo to zuoooo
Jacol podklepywał ranty, żeby mu opony nie obcierały – tak jak miało to miejsce w przypadku faraona na jesiennych Rykach:)
Adaś napisał(a):Jacol podklepywał ranty, żeby mu opony nie obcierały – tak jak miało to miejsce w przypadku faraona na jesiennych Rykach:)
Potwierdzam
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
ale przy tym trzeba malowac cale blotniki? I przyklepac trzeba i z przodu i z tylu? Bo nie wiem czy to teraz robic szybko przed malowaniem czy moge poczekac. Tylko nadal nie mam opon zeby przymierzyc kola
No i sprezyn obnizajacych :/
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Darek, odpowiedz sobie sam na to pytanie, masz w tym momencie samochód surowy, który będzie przyszykowywany do malowania(być może już jest), a rant w BA spokojnie da się przerobić, więc zrób to wcześniej zanim pomalujesz cokolwiek, ponieważ chodzi tylko o wewnętrzną stronę rantu. Pamiętaj także, że BA ma o wiele większe nadkola niż EC czy CA...
Jakie ET i szerokość mają nowe felgi
Jakie ET i szerokość mają nowe felgi
no tak najlepiej bedzie, tylko musze opony szybko kupic, a to moze byc problem. No i sprezyny od razu. Gdzie mozna dostac sprezyny obnizone do naszej wersji? Bo kazdy sprzedaje do 1.5 i 1.8 a one podobno nie pasuja.
ET felg to 45, a szerokosc 8". Otwor centr. to cos ok. 67... ale sa do tego pierscienie centrujace ktore powinny pasowac (wczesniej te felgi byly na mazdzie CX-7 a tam chyba jest taki sam otwor).
ET felg to 45, a szerokosc 8". Otwor centr. to cos ok. 67... ale sa do tego pierscienie centrujace ktore powinny pasowac (wczesniej te felgi byly na mazdzie CX-7 a tam chyba jest taki sam otwor).
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
hmmm z ET45 to ja bardziej bym sie bal o obcieranie o amortyzator i nadkole a nie o rant.
ciekawe ile bedziesz mial miejsca miedzy kolem a blotnikiem na samej gorze, zeby Ci nie wyrywlo blotnikow przy kazdej nierownosci pokonanej na skreconych kolach
ciekawe ile bedziesz mial miejsca miedzy kolem a blotnikiem na samej gorze, zeby Ci nie wyrywlo blotnikow przy kazdej nierownosci pokonanej na skreconych kolach
- Od: 3 paź 2007, 11:50
- Posty: 385
- Skąd: Lublin
- Auto: Prelude BB9
darekk86 napisał(a):Ale dopiero konczymy go projektowac, wiec jeszcze moze nawet miesiac zajac zrobienie. Tak naprawde wcale bym nie montowal innych zderzakow, no ale jak daja to trzeba brac
Ta firma Car&Art do której oddawałeś furkę na skanowanie robi Ci zderzaczki ?
darekk86 napisał(a):No i sprezyn obnizajacych
sprężynki razem z amorami zmieniasz ?
Zanosi się,że ładna Efka będzie
- Od: 24 cze 2006, 14:29
- Posty: 753
FKamil napisał(a):Ta firma Car&Art do której oddawałeś furkę na skanowanie robi Ci zderzaczki ?
Ona robi dla siebie zderzaki na sprzedaz, ale one nie beda nigdy dostepne w polsce. A ja biore udzial w ich projektowaniu bo wlasnie je dostane.
Na zamowienie oni zderzakow nie robia. Tutaj tylko dlatego beda takie jak ja chce poniewaz mam szanse uczestniczyc w ich tworzeniu, ale beda to zderzaki do sprzedazy poza polske (no chyba ze cos im sie zmieni nagle w planach).
A dlaczego na ET 45 ma nie wejsc? Do kielicha maja jeszcze sporo zapasu raczej. W koncu z ET50 z rx-8 wchodza bez problemow wiekszych.
A zmienic chce w tej chwili tylko sprezyny, bo na amortyzatory nie bede mial juz kasy teraz.
No to nie zostaje mi nic innego jak teraz jak najszybciej kupic opony i zalozyc kola przez lakierowaniem. Wtedy sie sprawdzi czy bedzie obcieralo. Tylko skad zalatwic opony w normalnej cenie i z ochrona rantow?? :/ Bo nowe kosztuja ok. 800-1000zl/sztuke...
- Od: 2 gru 2006, 20:58
- Posty: 1393
- Skąd: Wa-wa/Puławy
- Auto: C63 AMG Kombi + Fiat Bravo Psst... + Combo
Faktycznie, felga wejdzie, ale pomyśl sobie co będzie jak dojdzie opona. Poza tym skąd masz info, że 18" z RX-8 wchodzi bez problemu
Miałem w poprzedniej BA założone 17" o szerokości zaledwie 7" przy ET 55 musiałem zakładać na tył dystanse, wnioskuję więc że 18"x8" ET 45 będzie naprawdę duży problem.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości