topik napisał(a):AB2 napisał(a):Czy też może w modelach z 2001 r. współistniały dwie wersje silnika wysokoprężnego – 90 i 101KM?
Witam!To jest w poradniku diesla punkt 0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35272
topik,
czytałem (cały!) poradnik, ale albo kwestia mnie interesujaca jest tam niezbyt przejrzyscie wyjasniona, albo ja cos nie czaje...
RF4F 110KM w 626 (w 323/premacy RF3F 90 i 101)
Dla skrócenia pytań dot. DiTD [16V, OHC, 1998 ccm]
1998-2000 2.0 DiTD 90KM RF2A (BJ, premacy)
1998-2000 2.0 DiTD 101KM RF2A (626, BJ, i chyba też Premacy)
X.2000-2002 2.0 DiTD 90,101 KM, RF4F lub RF3F (BJ, Premacy do 2004 włącznie!)
X.2000-2002 2.0 DiTD 110 KM RF4F (626 GF/GW)
Dla mnie z powyższych cytatów wynika, że w mojej 323 jest silnik RF3F o mocy 90 lub 101KM – ale brak wskazania jaka to konkretnie moc. Choć, jak już pisałem, rosyjska strona o VINach podaje, że to motor 90-konny, a i ja mam takie odczucia, to wolałbym mieć namacalny dowód, tj. możliwość sprawdzenia tego we własnym samochodzie.