Koszt regeneracji pompy wtryskowej Denso V5
używkę chętnie bym kupił ale w castoramie i auchan nie mają niestety jak byś miał to daj znac kupie z 3 sztuki i będe woził w bagażniku
na wymianke (jak przeguby w fiacie 126p) a co to jest ten nadarzyn????????? bo wysłałem do mabi ale mogę ich zlać i wysłac gdzie indziej ....
na wymianke (jak przeguby w fiacie 126p) a co to jest ten nadarzyn????????? bo wysłałem do mabi ale mogę ich zlać i wysłac gdzie indziej ....
Tanz Der Teufel
- Od: 29 cze 2005, 16:39
- Posty: 101
- Skąd: Wolne Miasto Gdańsk
- Auto: premacy 2.0 ditd 2000r.
Jeden z użytkowników forum pisał, że w przypadku jego samochodu koszt naprawy wyniósł ponad 6000 pln.
Poważnie mówiąc ciesz się, że zapłacisz tylko 3500 pln.
W poradniku silników diesla xAndy podał adres i nr telefonu serwisu w Nadarzynie. Trza zadzwonić i wypytać się o szczegóły.
Poważnie mówiąc ciesz się, że zapłacisz tylko 3500 pln.
W poradniku silników diesla xAndy podał adres i nr telefonu serwisu w Nadarzynie. Trza zadzwonić i wypytać się o szczegóły.
witam jestm tu nowy i chce podzielic sie kosztam zwiezanymi z naprawo pompy.pompe naprawiwłem w kwietniu i nie w mabi tak jek sugerował salon w lublinie ze to jedyna najblisza firma ktora to zrobi ja nie dalem za wygrano i znalazlem zaklad nie daleko lublina który to zrobil (chyba jedyn w lubelskim ) wlascicel jednak zaznaczyl ze jak nie pomoze to wysle pompe do mabi ale w sumi wi co tam sie z nimi dzieje i zawsze ma czesci do niej i robi 2-3 w miesiacu takie pompy a za naprawe powiedzial od 1500 do 2500 wyszlo 2600 jesli chodzi o adres to podam go na gg5751776 zaznaczyl jeszcze ze te pompy psuje sie co okolo 200tkm nie wiem ile w tym prawdy ale moja madzia miala cos kolo tego a wiec za okolo 200tkm znow sie z nim spotkam
-
polo 33
polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm
Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów
Ostatnio edytowano 21 sty 2008, 23:50 przez magicadm, łącznie edytowano 1 raz
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
magicadm napisał(a):Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych klometów
a to prawda, tyle, że znaczna część naszych rodaków kupuje diesla po to by pił mało i to bydleczego, podobnie jak z soczkiem po co fi......ia skoro można to samo osiągnąć po wodzie ognistej od "braci" ze wschodu czy wręcz jabolku
- Od: 27 mar 2007, 06:09
- Posty: 75
- Auto: było DiTD '00 jest HDi '07
magicadam ja tylko zacytowałem słowa mechanika dotyczęce zywotnosci pomp ale zaznaczyl rowniez zeby lac paliwo na pewnej stacji wiec niewetpliwie masz racje co do jakosci paliwa i zycia pompy a pozatym cenie ciebie jako forumowicza
-
polo 33
magicadm napisał(a):polo 33 napisał(a):te pompy psuje sie co okolo 200tkm
Te pompy psują się od kiepskiego paliwa, a nie od zrobionych kilometów
No to chyba i mnie trafiło.. zaworek SPV zaczyna się pocić. A co do jakości paliwa to wlewam od półtora roku VPower Diesel na Shellu ew. Ultima Diesel na BP, więc troche zbija to argument o wpływie jakości paliwa.
///\\\///\\\
- Od: 2 lut 2007, 10:02
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Active
yareckk napisał(a):A co do jakości paliwa to wlewam od półtora roku VPower Diesel na Shellu ew. Ultima Diesel na BP, więc troche zbija to argument o wpływie jakości paliwa.
Tutaj masz rację. To błąd producenta. Pokombinuj z uszczelnieniem.
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Wiem, że to nie temat o paliwie ale powiem Ci, że większego syfu u nas w Mińsku jak na BP to nie widziałem a LPG jeszcze gorszy. Jeżeli chodzi o Shell to słyszałem jedynie pozytywne opinie.
Jaki ma przebieg Twoje autko i czy stosowałeś Xeramic lub podobny środek do czyszczenia wtryskiwaczy?
Jaki ma przebieg Twoje autko i czy stosowałeś Xeramic lub podobny środek do czyszczenia wtryskiwaczy?
Paweł M. napisał(a):Wiem, że to nie temat o paliwie ale powiem Ci, że większego syfu u nas w Mińsku jak na BP to nie widziałem a LPG jeszcze gorszy. Jeżeli chodzi o Shell to słyszałem jedynie pozytywne opinie.
Jaki ma przebieg Twoje autko i czy stosowałeś Xeramic lub podobny środek do czyszczenia wtryskiwaczy?
Auto uzywane kupione w salonie Mazdy u "niemca". Przebieg ma niewiele ponad 110 tys z czego 32 tys zrobilem sam przez ostatni rok. Tak jak pisałem, najczęściej tankuję VP na Shellu – rzadziej BP i Statoil. Xeramica nie uzywalem i chyba zaczynam żałować .
///\\\///\\\
- Od: 2 lut 2007, 10:02
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda Premacy 2.0 Active
yareckk napisał(a):zaworek SPV zaczyna się pocić.
Może z tej da radę wykręcić?
http://motoallegro.pl/item296481225_maz ... skowa.html
Pozdrawiam
to ja może jeszcze raz zapytam: jak sprawdzić używana pompę???
Bo wydać 1200-1500zł. za używaną, a potem i tak 3500 za naprawę to jakoś mi się nie uśmiecha...
reklamacja/rękojmia odpada bo rzadko który sprzedawca używanych części zgadza się na zwrot po zamontowaniu...
Bo wydać 1200-1500zł. za używaną, a potem i tak 3500 za naprawę to jakoś mi się nie uśmiecha...
reklamacja/rękojmia odpada bo rzadko który sprzedawca używanych części zgadza się na zwrot po zamontowaniu...
- Od: 2 sty 2007, 16:53
- Posty: 31
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: 626 '99 GW 2.0 DiTD Kombi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość