
EGR- mozna wywalic w mazdach...
powracam do życia, knuję plany. Może będzie dobrze
Znowu czytam forum, zaczynam coś pisać
Szukam kupca na Primerę, czas zmienić auto, tylko na jakie?! 

'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
brii napisał(a):Pewnie nie sprawdzają im emisji spalin
a powinni sprawdzać
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

Waluś napisał(a):a powinni sprawdzać
Toć ba – mi zawsze sprawdzają – ciekaw jestem jak ZE wypadnie
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A czy jest EGR w 626 GE 2,0 16v jesli tak to gdzie prosze o pomoc 
MAZDA i'like that prum
- Od: 21 lis 2007, 01:27
- Posty: 112
- Skąd: TSK
- Auto: były 2XMazda 626 GD & Mazda 626 GE & Mazda Xedos 9 FL 2,5V6 A/T & Fiat Ducato 2.5 TDI laweta &
MPV LW FS & Mazda 5 cr 1.8 obecnie Mazda MPV LW 2.3 L3
Jak zaślepic egr w mazdzie 626 ditd 2.0 diesel?? Pomożcie żyga mi olejem po całym silniku:/ Czy zaślepienie tego ustrojstwa w czyms pomoże?
-
Staszek W
a CZY 323C 1.3 16V 96rok tez posiada to EGR
- Od: 10 paź 2007, 16:51
- Posty: 432
- Skąd: Lubartów
- Auto: 323F BJ 2001 1.6 sport
invert znalazłem takie małe wyjaśnienie
Dodatkowo w układzie wydechowym zamontowany może być tak zwany system EGR (Exhaust Gas Recirculation), mający na celu zmniejszenie emisji szkodliwych substancji do otoczenia. Kanał EGR wychodzi z końca kolektora wydechowego i poprzez elektronicznie sterowany zawór trafia do kolektora dolotowego. Z uwagi na to iż dopływ spalin do kolektora dolotowego jest zamykany w przypadku wciśnięcia pedału gazu do dechy, odradzam jakiekolwiek modyfikacje
-
Gość
żeby silnik oddychał czystym powietrzem a nie spalinami, wtedy osiaga lepszą moc przy częściowych obciążeniach, pozatym podobno przez recyrkulację spalin zasyfia się kolektor dolotowy, to takie małe podsumowanie tego co o tym wyczytałem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Gibsong napisał(a):żeby silnik oddychał czystym powietrzem a nie spalinami, wtedy osiaga lepszą moc przy częściowych obciążeniach, pozatym podobno przez recyrkulację spalin zasyfia się kolektor dolotowy, to takie małe podsumowanie tego co o tym wyczytałem.
Tak – przy silniku 100KM zyskasz 2-3KM – nie warte świeczki
Zolak napisał(a):Witaam, skoro EGR to elektrozawor , to czy wystarczy jesli odepne sama wtyczke od tego solenoidu?? Czy wtedy juz nie beda szly spaliny do kolektora ssacego??
Oczywiście, że tak ale po co??
Tak przy okazji – jak odepniesz wtyczkę to stracisz jakieś 15% mocy, i podniesiesz spalanie o 20% (tryb awaryjny ECU)...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Tak – przy silniku 100KM zyskasz 2-3KM – nie warte świeczki
ale kolektor dolotowy się nie syfi:)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje