zdjęć raczej sie nie robi bo i po co
EGR- mozna wywalic w mazdach...
Z kanału na tylnym kolektorze wydechowym jest rurka która idzie od EGRu do kolektora trzeba ją odkręcić włożyć 1grPLN skręcić i już nie działa EGR
zdjęć raczej sie nie robi bo i po co
zdjęć raczej sie nie robi bo i po co
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
krzynio323f napisał(a):1grPLN skręcić i już nie działa EGR
Mazda w tuningu jest znacznie tańsza od Nissana
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR
MA rację! ale niech chłopaki zobaczą swoje furaki z kanału,
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR
A komp wtedy nie wywali błędu?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR
A komp wtedy nie wywali błędu?
Wywali

Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
a jak zdejmiemy podciśnienie z elektrozaworu EGR, to EG będzie cały czas otwarty czy cały zamknięty?
moj mechanik powiedzial mi ze egr działa wtedy kiedy nie powoduje to ubytku wtedy kiedy ona jest potrzebna, czyli przy przyspieszaniu,a układ włącza sie kiedy silnik nie pracuje pod pelnym obciązeniem. jedyna korzyść, to chyba brak nagaru w dolocie, no i kusi ten niski koszt całkowity przeprowadzonego tuningu
ale w poniedzialek zdejme podciśnienie i zobacze
moj mechanik powiedzial mi ze egr działa wtedy kiedy nie powoduje to ubytku wtedy kiedy ona jest potrzebna, czyli przy przyspieszaniu,a układ włącza sie kiedy silnik nie pracuje pod pelnym obciązeniem. jedyna korzyść, to chyba brak nagaru w dolocie, no i kusi ten niski koszt całkowity przeprowadzonego tuningu
ale w poniedzialek zdejme podciśnienie i zobacze
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie 
- Od: 27 lis 2005, 21:39
- Posty: 426
- Skąd: krakow
- Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC
szykuje sie do zatkania EGR-a hmm juz od miesiąca:P zastanawia mnie tylko czy jak włoze monete jakas i zakrece rurke takjak była bez ucinania tylko z monetą to czy spalinki nie przepala takiej monety? bo niechciałbym zeby cos do kolektora ssacego siedostało:P orzełek jakis czy reszka:P
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
grodek utnij rurkę przy zaworze i zaspawaj...To samo przy kolektorze i będziesz miał wtedy pewność 
-
Gość
Pamiętajcie tylko o tym, że jak komp wywal błąd EGR to przełącza się w tryb awaryjny – tarcicie na osiągach i zwiększa się spalanie...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
brii napisał(a):Pamiętajcie tylko o tym, że jak komp wywal błąd EGR to przełącza się w tryb awaryjny – tarcicie na osiągach i zwiększa się spalanie...
Ale to jest jakas literatura potwierdzone bo ja jakos trybu awaryjnego u siebie nie zauwazylem wrecz chodzi wzorcowo...
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
tak zero błędów chce sie pozbyć tego badziewia:P podobno w wersji na japonie nie było w Z5. Problem jest taki ze nie bardzo posiadam spawarke:p chociaz bardzo bym chciał miec i okiełznac sztuke łączenia metali w ten sposob .
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
U mnie jak był błąd EGR to dało się zauważyć, że samochód nie jedzie tak samo (szczególnie wyższe obroty) a spalanie podskoczyło znacznie...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
A może miałęś jeszcze jakiś błąd który mógł powodować błąd serwisowy
U mnie na bieżąco świeci się kod 42 czyli czujnik ciśnienia turbo, co teoretycznie jest zagrożeniem dla silnika (oczywiście ten działa, ale cos nie styka a komp czyta że jest uszkodzony) i nie pracuje w serwisowym
U mnie na bieżąco świeci się kod 42 czyli czujnik ciśnienia turbo, co teoretycznie jest zagrożeniem dla silnika (oczywiście ten działa, ale cos nie styka a komp czyta że jest uszkodzony) i nie pracuje w serwisowym
brii dobrze prawi. w k-series jeśli egr nie będzie podłączony elektrycznie komp rzyga błędem i pracuje w trybie serwisowym. Nie mam pewności co do podciśnień. Także najlepiej jest zaślepić monetą 5gr a resztę pozostawić tak jak jest.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
aaa no wlasnie bo ja to mam zalepione na miedziaka a z drugiej poxililina czy poxipolem zatkalem. Myslalem ze chodzi o taka forme zaslepienia. Co do odlacznie samego EGR jako czesci elektrycznej to calkiem logiczne ze moze powodowac zmiane trybu pracy auta.
Mercedes SLK kompressor
- Od: 21 kwi 2006, 11:02
- Posty: 349
- Skąd: Warszaweczka
- Auto: Mercedes SLK
Luki1010 napisał(a):brii dobrze prawi. w k-series jeśli egr nie będzie podłączony elektrycznie komp rzyga błędem i pracuje w trybie serwisowym. Nie mam pewności co do podciśnień. Także najlepiej jest zaślepić monetą 5gr a resztę pozostawić tak jak jest.
dokladnie
Luki1010 żyjesz ty jeszcze, bo coś się nie odzywasz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje