EGR- mozna wywalic w mazdach...

Postprzez krzynio » 7 sie 2007, 08:41

Z kanału na tylnym kolektorze wydechowym jest rurka która idzie od EGRu do kolektora trzeba ją odkręcić włożyć 1grPLN skręcić i już nie działa EGR
zdjęć raczej sie nie robi bo i po co :P
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez qbass » 7 sie 2007, 09:28

Dzięki dobry człowieku! Właśnie nie wiedziałem co tam włożyć a tu 1 grosz starczy <lol>
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez brii » 7 sie 2007, 10:26

krzynio323f napisał(a):1grPLN skręcić i już nie działa EGR

Mazda w tuningu jest znacznie tańsza od Nissana ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez tomekrvf » 7 sie 2007, 10:54

Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez krzynio » 7 sie 2007, 11:00

tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR

MA rację! ale niech chłopaki zobaczą swoje furaki z kanału,
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez Jacol » 7 sie 2007, 11:21

tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR

A komp wtedy nie wywali błędu?
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez krzynio » 7 sie 2007, 14:52

Jacol napisał(a):
tomekrvf napisał(a):Nie prościej zdjąc rurke podcisnieniową z zaworu egr i zaslepić ją jakąś śrubą? Nie ma podcisnienia to nie działa EGR

A komp wtedy nie wywali błędu?

Wywali hahaha ale to nie przeszkadza
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez piotrek929 » 18 sie 2007, 21:55

a jak zdejmiemy podciśnienie z elektrozaworu EGR, to EG będzie cały czas otwarty czy cały zamknięty?
moj mechanik powiedzial mi ze egr działa wtedy kiedy nie powoduje to ubytku wtedy kiedy ona jest potrzebna, czyli przy przyspieszaniu,a układ włącza sie kiedy silnik nie pracuje pod pelnym obciązeniem. jedyna korzyść, to chyba brak nagaru w dolocie, no i kusi ten niski koszt całkowity przeprowadzonego tuningu

ale w poniedzialek zdejme podciśnienie i zobacze
moja mazda nie widziala od trzech lat mechanika, bo sam przy niej robie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2005, 21:39
Posty: 426
Skąd: krakow
Auto: mazda 929 S 3.0 V6 24V DOHC

Postprzez grodek » 15 sty 2008, 16:44

szykuje sie do zatkania EGR-a hmm juz od miesiąca:P zastanawia mnie tylko czy jak włoze monete jakas i zakrece rurke takjak była bez ucinania tylko z monetą to czy spalinki nie przepala takiej monety? bo niechciałbym zeby cos do kolektora ssacego siedostało:P orzełek jakis czy reszka:P
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Gość » 15 sty 2008, 21:50

grodek utnij rurkę przy zaworze i zaspawaj...To samo przy kolektorze i będziesz miał wtedy pewność :P
Gość
 

Postprzez brii » 15 sty 2008, 22:00

Pamiętajcie tylko o tym, że jak komp wywal błąd EGR to przełącza się w tryb awaryjny – tarcicie na osiągach i zwiększa się spalanie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez promyczek001 » 15 sty 2008, 23:45

brii napisał(a):Pamiętajcie tylko o tym, że jak komp wywal błąd EGR to przełącza się w tryb awaryjny – tarcicie na osiągach i zwiększa się spalanie...


Ale to jest jakas literatura potwierdzone bo ja jakos trybu awaryjnego u siebie nie zauwazylem wrecz chodzi wzorcowo...
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Gość » 15 sty 2008, 23:50

U mnie tak samo, zero błędów ;)
Gość
 

Postprzez grodek » 16 sty 2008, 00:21

tak zero błędów chce sie pozbyć tego badziewia:P podobno w wersji na japonie nie było w Z5. Problem jest taki ze nie bardzo posiadam spawarke:p chociaz bardzo bym chciał miec i okiełznac sztuke łączenia metali w ten sposob .
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez brii » 16 sty 2008, 00:27

U mnie jak był błąd EGR to dało się zauważyć, że samochód nie jedzie tak samo (szczególnie wyższe obroty) a spalanie podskoczyło znacznie...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Waluś » 16 sty 2008, 10:22

A może miałęś jeszcze jakiś błąd który mógł powodować błąd serwisowy
U mnie na bieżąco świeci się kod 42 czyli czujnik ciśnienia turbo, co teoretycznie jest zagrożeniem dla silnika (oczywiście ten działa, ale cos nie styka a komp czyta że jest uszkodzony) i nie pracuje w serwisowym :P
Fotorelacje z napraw 626 GD
Gdzie zaczyna się pasja, tam kończy się ekonomia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2003, 20:48
Posty: 5112 (0/4)
Skąd: Włodawa
Auto: GJ SH01, a rekreacyjnie niebieskie 1300 ccm na dwóch kołach

Postprzez brii » 16 sty 2008, 10:25

Nie wnikam, wolałem powiedzieć o moim doświadczeniu ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez lukster » 16 sty 2008, 10:44

brii dobrze prawi. w k-series jeśli egr nie będzie podłączony elektrycznie komp rzyga błędem i pracuje w trybie serwisowym. Nie mam pewności co do podciśnień. Także najlepiej jest zaślepić monetą 5gr a resztę pozostawić tak jak jest.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez promyczek001 » 16 sty 2008, 11:01

aaa no wlasnie bo ja to mam zalepione na miedziaka a z drugiej poxililina czy poxipolem zatkalem. Myslalem ze chodzi o taka forme zaslepienia. Co do odlacznie samego EGR jako czesci elektrycznej to calkiem logiczne ze moze powodowac zmiane trybu pracy auta.
Mercedes SLK kompressor
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 11:02
Posty: 349
Skąd: Warszaweczka
Auto: Mercedes SLK

Postprzez Jacol » 16 sty 2008, 11:30

Luki1010 napisał(a):brii dobrze prawi. w k-series jeśli egr nie będzie podłączony elektrycznie komp rzyga błędem i pracuje w trybie serwisowym. Nie mam pewności co do podciśnień. Także najlepiej jest zaślepić monetą 5gr a resztę pozostawić tak jak jest.

dokladnie :)
Luki1010 żyjesz ty jeszcze, bo coś się nie odzywasz :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje