Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91
Nawet wprawny pomyli – w jednym ASO Mazdy nie zauważyli u mnie pod maską niczego niezwykłego 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Jacol napisał(a):Więcej mocy w tym samochodzie nie bede podnosil, poniewaz nie ma to juz zadnego sensu FWD
e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi
Mocy przybywaj heheh
ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi usmiech ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )
tylko że na przedniej osi to nie ma zadnego sensu
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000
-
Pyton162
ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )
A po ile będziesz sprzedawał przyczepność na zimowym zlocie, chętnie bym nabył tak z 2x400m przyczepności
- Od: 1 lis 2005, 13:02
- Posty: 1123
- Skąd: Koneck
- Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /
Pyton162 napisał(a):dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000
Ja mysle powaznie o RWD, pewnie domyslacie sie jakim
mX-MEN napisał(a):hętnie bym nabył tak z 2x400m przyczepnośc
me too
Sokool napisał(a):Startować to to raczej będzie cieniutko...
ravo napisał(a):jak jest sucho, to na lysych letnich nie mam problemow,
chyba na laczkach 255
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Pyton162 napisał(a):dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000
Ja ostatnio miałem okazje poprowadzić Impreze 99' GT AWD w Kombi po asfalcie/lodzie/śniegu i muszę przyznać, że jest to jedyny słuszny napęd
ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi
ile bedziesz dmuchał
Sokool napisał(a):Startować to to raczej będzie cieniutko...
no bez przesady.. 270 KM na suchym asfalcie to jeszcze nie tak duzo jak na przednią oś, startować bedzie dobrze, nie tak jak AWD, RWD ale bez problemowo pojedzie
Jacol napisał(a):chyba na laczkach 255 język
na 255 by było wolniej
dobre Markgum'y i 350 KM w FWD ładnie poleci po pasie
to tyle w temacie..

Bartek1986 napisał(a):ile bedziesz dmuchał da rade będzie sie jeszcze dobrze prowadzić z visco..
przepraszam Jacola, ze w jego temacie odpowiadam
teraz dmucha 0,9 na 2 biegu a 1 bar na 3
visco sobie poradzi
mx5 ? s14a ?
polonez ?

F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
- Od: 18 mar 2006, 21:19
- Posty: 1549
- Skąd: Nowa Huta /KRK
- Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P
sprzedam alu ramki do mx3/323
bardzo ładne autko, podoba mi się, ze smaczkiem, ale wolę coś większego gabarytowo. Gust.
- Od: 3 lip 2013, 22:26
- Posty: 359
Witam,
mija zima więc pora sie powoli zabrac za autko
Po 1. Gdzie można kupic porządny regulator ciśnienia paliwa?
Po 2.
Przymierzam sie do wydechu z kwasówki (srednica 2,5") i mam pytanie: Jak zrobic zeby bylo lepiej:
system 6-2-1 czy podwójny 3-1


mija zima więc pora sie powoli zabrac za autko
Po 1. Gdzie można kupic porządny regulator ciśnienia paliwa?
Po 2.
Przymierzam sie do wydechu z kwasówki (srednica 2,5") i mam pytanie: Jak zrobic zeby bylo lepiej:
system 6-2-1 czy podwójny 3-1
Ostatnio edytowano 13 lut 2008, 22:12 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Na przyszłość jeśli chcesz dalej rozwijać jednostkę to wydaje mi się, że 2x 3-1 może dać więcej możliwości
Jeśli nie będzie konkretnych modów to 6-2-1 wystarczy w zupełności 
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Czyli lepiej 3-1, tylko jest jeszcze kwestia czy on sie zmiesci pod mxtrójką, sam brii wiesz ze pod spodem nie ma zbyt duzo miejsca 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości