Mazda MX-3 EC KL-ZE Nitro '91

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez brii » 14 sty 2008, 14:37

Nawet wprawny pomyli – w jednym ASO Mazdy nie zauważyli u mnie pod maską niczego niezwykłego ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez ravo » 14 sty 2008, 19:49

Jacol napisał(a):Więcej mocy w tym samochodzie nie bede podnosil, poniewaz nie ma to juz zadnego sensu FWD

e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi :) ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )

Mocy przybywaj heheh
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Gapcio » 14 sty 2008, 20:46

ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )

ty to sie nie udzielaj bo ty to fiata masz :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2007, 17:06
Posty: 1644
Skąd: Miasto Świecącej wieży
Auto: Opel Vectra C 2.2

Postprzez Jacol » 14 sty 2008, 22:18

ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi usmiech ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )

tylko że na przedniej osi to nie ma zadnego sensu :( Mozna miec i 800KM a i tak bedzie dalej walka o trakcje i o nie podnoszenie auta na przodzie... lepiej juz RWD badz AWD
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez Pyton162 » 14 sty 2008, 22:30

dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000
Pyton162
 

Postprzez mX-MEN » 14 sty 2008, 22:37

ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi ( na czestochowe juz powinno byc wszystko gotowe )


A po ile będziesz sprzedawał przyczepność na zimowym zlocie, chętnie bym nabył tak z 2x400m przyczepności :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Sokool » 14 sty 2008, 22:50

ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi

Startować to to raczej będzie cieniutko...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez ravo » 14 sty 2008, 23:37

jak jest sucho, to na lysych letnich nie mam problemow, jak tylko popada jest duzo gorzej
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Jacol » 15 sty 2008, 11:18

Pyton162 napisał(a):dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000

Ja mysle powaznie o RWD, pewnie domyslacie sie jakim :D
mX-MEN napisał(a):hętnie bym nabył tak z 2x400m przyczepnośc

me too
Sokool napisał(a):Startować to to raczej będzie cieniutko...

<ok>
ravo napisał(a):jak jest sucho, to na lysych letnich nie mam problemow,

chyba na laczkach 255 :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez Bartek1986 » 15 sty 2008, 13:02

Pyton162 napisał(a):dlatego po ostatnich sobotnich jazdach kolesia subaru impreza , stwierdziłem ze 4 łapy to jedny słuszny napęd ,zaczynam sam poważnie myśleć o subaru z rocznika 99- 2000


Ja ostatnio miałem okazje poprowadzić Impreze 99' GT AWD w Kombi po asfalcie/lodzie/śniegu i muszę przyznać, że jest to jedyny słuszny napęd :D 120 km/h w zakręcie po śniegu, który FWD bał bym sie przejechać 50 km/h i nic, pełna kontrola :) A ruszanie na mokrym ze strzałem ze sprzęgła jast powalające, jak z katapulty :P


ravo napisał(a):e tam, ja licze na poczatek na 260-270KM a pozniej zobaczymy jak sie prowadzi


ile bedziesz dmuchał ?? da rade :) będzie sie jeszcze dobrze prowadzić z visco..
Sokool napisał(a):Startować to to raczej będzie cieniutko...


no bez przesady.. 270 KM na suchym asfalcie to jeszcze nie tak duzo jak na przednią oś, startować bedzie dobrze, nie tak jak AWD, RWD ale bez problemowo pojedzie :)

Jacol napisał(a):chyba na laczkach 255 język



na 255 by było wolniej :)
dobre Markgum'y i 350 KM w FWD ładnie poleci po pasie :)

to tyle w temacie..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez ravo » 15 sty 2008, 18:07

Bartek1986 napisał(a):ile bedziesz dmuchał da rade będzie sie jeszcze dobrze prowadzić z visco..

przepraszam Jacola, ze w jego temacie odpowiadam :P

teraz dmucha 0,9 na 2 biegu a 1 bar na 3 :) chce by dmuchal 1.1-1.2 na 3
visco sobie poradzi
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mX-MEN » 15 sty 2008, 19:09

Jacol napisał(a):Ja mysle powaznie o RWD, pewnie domyslacie sie jakim


Śkoda 105 ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez krakusik mx-3 » 19 sty 2008, 12:45

mx5 ? s14a ? :> polonez ? :D ;)
F1 SOUND –> Najszybszy MX w Krakowie i okolicach :P
http://pl.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
http://www.youtube.com/watch?v=GUIRYkfGs54 (mx3-wyrazów)
Reklama w MPK Kraków – pełne info u mnie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 21:19
Posty: 1549
Skąd: Nowa Huta /KRK
Auto: ruski czerwony sapowóz ]:>
włoski gazowóz :P
i japońska hulajnoga :P

sprzedam alu ramki do mx3/323

Postprzez mX-MEN » 19 sty 2008, 20:58

krakusik mx-3 napisał(a):mx5 ? s14a ? :> polonez ?


Nie wymieniłeś najistotniejszego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Gib » 19 sty 2008, 21:30

Najistotniejszy jest RX-7 FD :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez mX-MEN » 20 sty 2008, 17:41

Gibsong napisał(a):Najistotniejszy jest RX-7 FD


Nie widze innej opcji :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lis 2005, 13:02
Posty: 1123
Skąd: Koneck
Auto: Xedos 6 KF '94 / B 1600 '83 / Vivaro 1,9DI '03 / Fazer1 '11 /

Postprzez Firepoland » 26 sty 2008, 11:42

bardzo ładne autko, podoba mi się, ze smaczkiem, ale wolę coś większego gabarytowo. Gust.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2013, 22:26
Posty: 359

Postprzez Jacol » 13 lut 2008, 00:38

Witam,
mija zima więc pora sie powoli zabrac za autko :)

Po 1. Gdzie można kupic porządny regulator ciśnienia paliwa?
Po 2.
Przymierzam sie do wydechu z kwasówki (srednica 2,5") i mam pytanie: Jak zrobic zeby bylo lepiej:
system 6-2-1 czy podwójny 3-1 ??
ObrazekObrazek
Ostatnio edytowano 13 lut 2008, 22:12 przez Jacol, łącznie edytowano 1 raz
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Postprzez brii » 13 lut 2008, 01:06

Na przyszłość jeśli chcesz dalej rozwijać jednostkę to wydaje mi się, że 2x 3-1 może dać więcej możliwości ;) Jeśli nie będzie konkretnych modów to 6-2-1 wystarczy w zupełności :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Jacol » 13 lut 2008, 01:27

Czyli lepiej 3-1, tylko jest jeszcze kwestia czy on sie zmiesci pod mxtrójką, sam brii wiesz ze pod spodem nie ma zbyt duzo miejsca :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
Nissan Murano 3,5 V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy