Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy
a jaki to BP – nie znam sie tak konkretnie – wiem tylko ze mazda jest BF bo 1988r
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
Możesz wsadzić tam z generacji BG: silnik od GTX'a, GTR'ki, 1,8 DOHC 128/134 KM DOHC lub 1,8 SOHC 105KM bez żadnej rzeźby (wymagany jednak silnik z całym osprzętem i najlepiej wiązką komory silnika + komputer)
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=27641" target="_blank" class="postlink">moje byłe autko</a>
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- Od: 14 lis 2004, 19:40
- Posty: 760
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Żuczek i Jaszczurka...
kurcze dochodzą mnie słuchy ze własnie pod tą skrzynie 4WD do mazdy 323 BF pasuje silnik od BF a nie od BG i to jeszcze ponoc tylko 1.6 Turbo
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
ok wielkie podziękowania
FORUM GTRPROJECT TEAM – GT-R ,GTX ,TURBO ,4WD ,GTTI ,GT i innych wydziwów http://www.gtrproject.pl
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
Teraz bawię się w AUDI – Audi 80 B4 CQ 4.2 V8 (AEC)
- Od: 24 lis 2006, 15:41
- Posty: 15
- Skąd: Warszawa-Wawer
- Auto: Ford Galaxy 1.9TDi Ghia 110 KM
Audi 80 CQ 4.2 V8
Witam.
Kupiłem Mazde 323 BF silnik 1.5(B5) na gazniku i nie mam w niej wolnych obrotów a raczej mozna powiedzieć ssania,bo jak jest zimna to nie trzyma obrotów.Jak się już nagrzeje i wskazówka przejdzie ponad drugą kreske to juz trzyma wolne obroty.
Moze ktoś juz miał taki przypadek lub wie jak to naprawić.
Prosze o pomoc.
Z góry dziekuje.
pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
Kupiłem Mazde 323 BF silnik 1.5(B5) na gazniku i nie mam w niej wolnych obrotów a raczej mozna powiedzieć ssania,bo jak jest zimna to nie trzyma obrotów.Jak się już nagrzeje i wskazówka przejdzie ponad drugą kreske to juz trzyma wolne obroty.
Moze ktoś juz miał taki przypadek lub wie jak to naprawić.
Prosze o pomoc.
Z góry dziekuje.
pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
-
pgargala
Nie wiem jaka to jest firma i jakie numery.pisze tam tylko B5/E5.
Znalazłem chyba przyczyne tylko nie wiem co dalej robic.
Z tyłu gaznika obok tego na co sie zakłada linke od gazu jest jakieś podcisnienie i tam na to nie jest zaden wężyk załozony.wydaje mi sie ze to własnie to bedzie przyczyna braku ssania tylko nie wiem gdzie ten węrzyk powinien byc załozony.
pomózcie bardzo prosze.
czekam
Znalazłem chyba przyczyne tylko nie wiem co dalej robic.
Z tyłu gaznika obok tego na co sie zakłada linke od gazu jest jakieś podcisnienie i tam na to nie jest zaden wężyk załozony.wydaje mi sie ze to własnie to bedzie przyczyna braku ssania tylko nie wiem gdzie ten węrzyk powinien byc załozony.
pomózcie bardzo prosze.
czekam
-
pgargala
witam ma ten sam problem jak jest minusowa temp. to nie chce wogóle zapalić. Wymieniłem przewody i świce i sprawdziłem błędy na kompupterze ale nic nie ma. Michał_anioł nie musisz jechać do serwisu żeby sprawdzić błedy wtyczki diagnostyczne są obok silnika wycieraczki pod maską tylko musiasz poczytać sobie jak to sie sprawdza szkoda pieniedzy jak można to samemu sprawdzić. Wlałem denaturatu i zobacze dzisiaj zapaliła ale jest 0 stopni.
Mazda 323 BF 1600 na pełnym wtrysku
Mazda 323 BF 1600 na pełnym wtrysku
- Od: 5 sty 2008, 16:59
- Posty: 4
- Skąd: Wrocław
- Auto: mazda 323 BF
Witam
Posiadam mazde 323 89r 1.6 (bf) z gazem. Samochod normlanie odpala gdy jest zimny (ssanie 2tys obrotów) i odrazu przechodzi na gaz przy 2tys obrotow , wszystko jest ok. Gdy jednak troche pojezdze i silnik jest rozgrzany to zeby odpalic musze trzymac kilka sekund na rozruchu az w koncu pojdzie przy czym dodaje gazu zeby jakos odpalil . Pozatym wlasnie jak juz sie nagrzeje troche silnik albo nawet na zimnym bede go mocno krecil i dynamicznie przyspieszal to gdy stoje np. juz na czerwonym swietle obroty masakrycznie spadaja nawet do 200obrotow i faluja . Nie mam pojecia oco chodzi myslalem ze moze gaz do wyregulowania ale w koncu jak naewet na cieplym silniku nie chce odpalac to chyba to cos innego.
akumulator ma 4 lata – ale nie sadze zeby to on bo na zimnym odpala bez problemu
kable wysokiego napiecia nie wiem ile maja lat bo samochod mam od czerwca ale no nie wiem niei znam sie wiec w sumie ciezko mi cos wnioskowac . moze ten silniczek krokowy?
odpowiedzcie prosze co to moze byc i czy na stacji diagnostycznej to wykarze?
Posiadam mazde 323 89r 1.6 (bf) z gazem. Samochod normlanie odpala gdy jest zimny (ssanie 2tys obrotów) i odrazu przechodzi na gaz przy 2tys obrotow , wszystko jest ok. Gdy jednak troche pojezdze i silnik jest rozgrzany to zeby odpalic musze trzymac kilka sekund na rozruchu az w koncu pojdzie przy czym dodaje gazu zeby jakos odpalil . Pozatym wlasnie jak juz sie nagrzeje troche silnik albo nawet na zimnym bede go mocno krecil i dynamicznie przyspieszal to gdy stoje np. juz na czerwonym swietle obroty masakrycznie spadaja nawet do 200obrotow i faluja . Nie mam pojecia oco chodzi myslalem ze moze gaz do wyregulowania ale w koncu jak naewet na cieplym silniku nie chce odpalac to chyba to cos innego.
akumulator ma 4 lata – ale nie sadze zeby to on bo na zimnym odpala bez problemu
kable wysokiego napiecia nie wiem ile maja lat bo samochod mam od czerwca ale no nie wiem niei znam sie wiec w sumie ciezko mi cos wnioskowac . moze ten silniczek krokowy?
odpowiedzcie prosze co to moze byc i czy na stacji diagnostycznej to wykarze?
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
Wolf-, poprawiłem temat za Ciebie.
Przenoszę do właściwego działu
--> 323
Przenoszę do właściwego działu
--> 323
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
a chodzi ci caly czas wentylator?jezei tak to czujnik temp silnika z wiazka na kompa, jest on wkrecony albo w glowice albo w kolektor ssacy
pozdrawiam
pozdrawiam
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Witam , po nocy gdy odpalam zimny samochod ssanie wynosi 2,5-3 tys obrotow. Wydaje mi sie ze to o wiele za duzo , obroty spadaj po okolo 10minutach do 1,5 i pozniej w miare grzania sie silnika do 800. Jaki moze byc tego powod? Jezeli to tylko regulacja to gdzie to sie reguluje w 323bf ? Silnik 1.6 b6 8zaworowy
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
moze to tak ma byc?... ale nie sadze ;//
zauwazylem ze jak nie ma mrozu temepreatura koło 0 stopni , to samochod zaczyna ssanie na 2tys obrotow. W tym i w tamtym przypadku kazde docisniecie sprzegla i wrzucenie biegu jeszcze troszenke podnosi obroty
zauwazylem ze jak nie ma mrozu temepreatura koło 0 stopni , to samochod zaczyna ssanie na 2tys obrotow. W tym i w tamtym przypadku kazde docisniecie sprzegla i wrzucenie biegu jeszcze troszenke podnosi obroty
.
- Od: 16 sie 2009, 17:14
- Posty: 91
- Auto: Mazda 323GT BF ,89r 1.6 PB+LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość